آرزوی این روزهایم

۳ یا ۴ ساله بودم که نقاشی جزءِ برنامه‌ی ثابتِ هر روزه‌ام شد. من بودم و یک جعبه مدادرنگیِ ۶ رنگِ کوچولو و دفتر نقاشیِ عروسکی. آرام آرام یاد گرفتم از دلِ خط‌خطی‌هایم کوه و درخت و گل بیرون بکشم. یاد گرفتم کوه‌ها را یکنواخت رنگ‌آمیزی کنم. یاد گرفتم با دقت و حوصله واردِ حریمِ مدادرنگی‌ها بشوم و به اشکالِ بی‌روحِ ترسیم‌شده رنگ بپاشم مبادا از محدوده‌ی مرزبندی‌شده تجاوز کنند. گذشت و جعبه‌ی مدادرنگی‌هایم ۱۲ رنگ شد. بیشتر گذشت و دفتر نقاشی‌ِ فیلی جایگزینِ دفتر نقاشیِ کوچولوی حوا شد؛ پاستل به دنیای نقاشی‌هایم وارد شد و بعد از آن آبرنگ به این مجموعه اضافه شد. می‌گفتند حوا خوب می‌کشد و در این زمینه استعداد دارد! شاید به این دلیل بود که نیم‌کره‌ی راستِ مغزم فعال‌تر است هر چند به اصرارِ مادر با دستِ راست می‌کشیدم. آن زمان آرزویم داشتنِ مدادرنگیِ ۲۴ رنگ بود. وقتی برایم خریدند آرزوی داشتنِ مدادرنگیِ ۴۸ رنگ گوشه‌ی قلبم جا خوش کرد. می‌دانید آخر آرزوها همراه با آدم‌ها قد می‌کشند! ۸ ساله بودم که مادر برایم مدادرنگیِ ۴۸ رنگِ فابرکاستل خرید و این برایم نهایتِ احساسِ حسِ لمسِ خوشبختی بود. طیِ همه‌ی این سال‌ها، همین جعبه‌ی گوشه‌ی کمد که میانِ انبوهِ کتاب و جزوه‌هایم زیاد هم به چشم نمی‌آید، ورق ورق به خاطراتِ شیرینِ دنیایِ نامحدودِ نقاشی‌هایم اضافه کرد. هنوز هم دلم برایش ضعف می‌رود اما مدتی‌ست حوا آرزوی دیگری در سر دارد. یک آرزوی دو میلیون و چهارصد و چهل هزار تومانه. :|

چه خوب...
هنوزم میتونی ادامه بدی :)
الان دیگه مثلِ قبلاًها وقتم آزاد نیست. :)

+ آرزوی بنده در تصویر موجود می‌باشد. :|
چه آرزوهای گرونی ...

حالتون بهتر شد ؟
انصافاً بهش میاد قبول دارید؟! خیلی خوشگله.

الحمدلله بهترم.
این که تو عکسه 2میلیون و 400 و 40 تومنه ؟!!
آره :)
حواااااااااااا^___^

این آرزوی منم هست!!!!!

اصلا عکس رو که دیدم میخواستم بدون خوندن پست کامنت بذارم:|
آیدا ^___^

جدی؟! :)
خیلی خوشحال شدم که آرزوی مشترک داریم. :))

یکی بیاد واسه ما بخره این رو :|
اوهومم واقعا داشتن جعبه مداد رنگی 48 تایی حس خوبی بود هنوزم ذوق داشتنش اون موقع ها یادمه:))

ان شاءالله آرزوی دومیلیون و چهارصد و چهل هزار تومانت برآورده بشه :*
اصلاً آدم به این همه رنگ که نگاه می‌کنه روحش تازه میشه :))

ممنونم عزیزم ^_^
به تومن یا ریال ؟ خیلی گرون نیست؟ حالا درسته فابر کاستله نکنه موسیقی پخش میکنه یا چایی دم میکنه یا از این کارا ؟ :))))
به تومن :| بله متاسفانه. کلاً محصولاتِ فابرکاستل گرونه. :| ولی خیلی لذت داره نقاشی کشیدن با مدادرنگی‌هاش. :)))
خریدی قول میدی به منم بدی لمسشون کنم؟:(

خیلی گرونه:(

طبقات بیشتر از اینشم هس حالا, واای فشارم:|
دعا کن مامان و بابام راضی بشن‌ :| حتماً :))

خیلی -_-

آره دیدم ولی این یه چیزِ دیگه‌ست :|
اون؟این همه قیمت :|
خوبه ان شاء الله بخرن واست :)))
آره خیلی قشنگه...
ولی به ظاهرش نمیخورد قیمتش...
بله :|
مامانم که گفت واسه تو کاربردی نداره. :|
خیلی :))
آره ولی من نمی‌تونم دوستش نداشته باشم. :|
خوشگلی که خوشگله ولی دو میلیون و چهارصد و چهل هزار تومان
خیلی گرونه اگه  دارا هستید تهیه کنید نزارید تو دلتون بمونه 
چی بگم :|
ببینم چی میشه :)
منم میخوام . 😍❤️
اگه دوست داری این رو هم به همون لیسته اضافه کن ولی حالاحالاها نمی‌تونم واست بخرم. :| :)))
آدما بزرگتر میشن آرزوهاهم گرونتر میشن ولی هویتشون فرق نمیکنه..
فابر کاستل ۷۲۰تومنی ۱۲رنگه ی قدیم یا دومیلیون و چهارصد و چهل تومنی الان هردو یکین دومی یکم گرونتر همین

زندگیتون پر از نقاشیای رنگی که از خط هم بیرون نزدن...
بله
این ۱۰۰ رنگ داره و پاستل و مداد و غیره :|

ممنونم :)
بدستش میارم یروز...این خط _ این نشون ×

:|
منم این روزا همین رو میگم به خودم :))

|:
حتما حتما اضافه میکنم . :|||
😅🙈
الان در توانم نیست‌ ها. روی ۱۰ سالِ آینده حساب باز کن :||
:))
بهش برسی 
:)

فقط اگه رسیدی سبز شماره 372 رو به من قرض بده :)
ممنونم ^_^

نقاشی می‌کشی؟! :)
۱۰ سال ؟ :| خودم زودتر میخرم پس ! :/// یکی هم برایِ تو میخرم . :|
چی فکر میکردیم چی شد ! D:
باشد :|
خب پس بقیه لیستت رو بفرست اونا رو الان هم می‌تونم. :))
اوه مای گاد ... من هیچوقت نقاشیم خوب نبوده ...
آرزوی دومیلیون و دویست ودچهل هزار تومنیتون برآورده باد:)) 
البته چیزی نیست الان گوشی از این هم گرون تره:) ملت میخرن آخ هم نمیگن
ولی نویسنده‌ی خوبی هستی :)
مچکرم :)
واسه گوشی پول بدی ارزش داره ولی واسه مدادرنگی این همه گرونه. اما باز هم ارزش داره. :|
D:
حوا اصلا نمیتونم لیستُ جمع و جور کنم :| همش یه چیزایی از قلم میوفته ! 😑😂
:))
به بودجه‌ی منم کمی فکر کن. :|
من تا حالا آروزی بیشتر از 20 هزار تومن نداشتم :)
پریِ مهربونم :)
پست معده رو حذف کردی دختر ؟؟؟؟

مردم اون همه راه کار داده بودن آخه ....
خیر :|

رجوع شود به بخشِ آخرین مطالب.
سین پس از خواندن این پست،یک لبخند روی لبهایش جاخوش میکند و در افق محو میشود.خب این جعبه لاکچریه که عکسشو گذاشتی،دلِ همه رو برد.این انصاف نیست(استیکر لوس بازی و اینا)😉😄😄😄😄😄😄😄
خنده خیلی خوبه بخند بخند :))
دلِ خودم رو هم برده :| گوگولی مگولی :)))
خو تو همشُ قرار نیست که بخری ! D;
نه دیگه قرار شد همه رو بخرم :)
رجوع شد ...
مشاهده شد ...
تشکرات فراوان :)
خواهش می‌کنم :)
وااای نه نمیشه حوا ، زیاده ! -___-
میرم وام می‌گیرم :|
نه راضی به زحمت نیستم ! :|||
نه که وامُ برات ریختن .  D:
تعارف نکن :||
همین رو بگو :))
حالا تو بفرست خودم یکاریش می‌کنم :))
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

نقاش باید خودش این دو میلیون و چهارصد و چهل تومن را ایجاد کنه...
این که دیگه آرزو نیست که(لبخند)

ببین از چی می تونی رنگ بسازی...این طوری پیش برو...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

احسنت :)
حق با شماست. :)

آخه خیلی داشتنش کیف داره ولی چشم.

ممنونم. همچنین.
علی یارتون
مرسییی:)
قربانت :)
ارزویمنم بئد این مداد رنگیای فابرکاستل..
هیچکس برآوردش نکرد:)
کاش یکی بود که همه‌ی آرزوها رو برآورده می‌کرد :)
یکیشُ بخری کافیه D: دیگه نهایتا دوتا .  D:
وایسا حسابی تکمیلش کنم بعد ! 😂
چه دخترِ قانعی به‌به :))
یک ماهه واستادم خسته شدم میشه بشینم؟! :)))
اوهوم.
دو سه سالی هست کنار گذاشتمش البته..حسش نیست.
یه تابلوی نصفه کاره هم دارم که همینطور مونده
چه خوب که رفیقم نقاشه ^_^
چرا آخه؟! :(
کاش تصمیم بگیری تمومش کنی. منم قول میدم همه‌ی سبزهام رو برات بفرستم. :))
قانع ؟ خو پس سه تا بخر ! 😁🙈😂😅
باشه بشین . D:
شیطون :)))
تشکر تشکر :))
شیطون بلا :||| 😂
خواهش میکنم 😂
و ناقلا :)))
حواست هست دوباره زدیم به سیمِ آخر؟! :)))
:/ 😂
آره دارم میبینم ! 😂
اینطوری نگاهم نکن :/
:)))
😍😍
^_^
چپ دستی حوا؟
ماشالله از هر انگشتت هزارتا هنر چیکه میکنه :)))
بودم :)
:))
منم دفتر نقاشیم گوشه‌ی اتاقمه هر گاه حوصله‌ام از درس و کتاب و تلویزیون و گوشی و ... سر میره میرم سراغش، الان چند وقته یه پروانه‌ی پر نقش و نگار کشیدم که هنوز حوصله نکردم نصفش رو رنگ کنم:)
جعبه دو میلیون و اندی نمی‌ارزه به نظرم اما چون ارزوته خیلی بیشتر از اینها می‌ارزه:)
به‌به ^_^
هر وقت کامل شد نشونم می‌دهی آیا؟! :)
آره خب ولی دوستش دارم :)) قربانت ^_^
بگو یه گلریزون برات برگزار کنیم، جور بشه :))
الهه :)))
چه آروزیی بوده این آرزو
هست هنوز :)
من نقاشی داغان:-(
ولی یه دونه از اینا میخوام:-)
سلام
ای بابا :|
کیه که دلش نخواد :))
سلام و درود
فدات عزیزم 
فکرم آروم نیست حوا.تمرکز ندارم.الانم مطمئنم اگه برم سراغ تابلوم یه حس و حال دیگه تو نقاشیم میره که شاید نتیجه خوبی در نهایت نداشته باشه.مطمئنم اون تضاد تو نقاشیم خودشو نشون میده.شدیدا معتقدم بیشتر از اونچه دستهات و هنرت تو زیباشدن نقاشیت موثر باشن,فکرت و ذهنت و آرامشت تاثیرگذاره 
فاصله گرفتم از حس و حالی که موقع شروع کردن اون تابلو داشتم.صبر کردم که آرامشمو پیدا کنم..ولی انگار نمیشه...
فقط ۳۷۲ م خیلی کوچیک شده.بقیه سبزاتو نمیخوام مهربون خانوم:)
^_^
می‌فهمم...
ان‌شاءالله به زودی حس و حالت عالی بشه و تمومش کنی :)

چشم چشم :)
موفق باشید :)
سلامت باشید :)
این چه آرزوییه دختری؟ =|
رنگی رنگی و گرون :|

می‌دونی مامان آوا اینا همش بهانه‌ست... حرف من یک جمله بود. :)
چی دختری؟
هست توی پست :)
از آرزوی حوایم که بگذریم .... چه هنرمندانه نوشتی (:
چه هنرمندانه خوندی :)
آرزوها همراه با آدم ها قد می کشند =)
(:
چطوری حوایم؟ روزات چطوری میگذره گلی؟
الحمدلله :) بد... ولی خب می‌گذره!
خیلی گرونه حوا خانوم :-|
:)
خانومم میگه منم میخوام :-|
حالا بیاید و درستش کنید :-||
چی بگم :))
حوا خیلی نازه😄 به پارسا میگم باید برام بخری داره خودزنی میکنه😂
(:
حالا بنده خدا رو تحتِ فشار قرار نده :)
چرا حوایم؟ ):
دنیاست دیگه :)
چ خشگله...بخر حتما :)))
نقاشیات هم بذار ببینیم :))
راستی بهتر شدی عزیزم ؟
خیلی :)) گرونه محبوبه :|
اینجا نیستن ولی در اولین فرصت که برم سراغشون حتماً :))
خدا رو شکر. دیروز آمپول زدم :| بهترم الان :))
سلام

ما هیچ
ما نگاه
-_________-
سلام و درود

ما نیز :|
خیلی گرونس آقا  😄
ان شالله بهش می‌رسی 🤗
خیلی بی‌رحمانه گرونه :))
سپاس ^_^
حوا ):
عه
ناراحتی نداشتیم!
وقتی ناراحتی چجور بخندم؟ ):
ناراحت نیستم که :)
فقط دارم همه تلاشم رو می‌کنم که بیخیال باشم و زندگی کنم.
بهش می رسی امیدوارم ولی چیزی که تو متن زیبات منو به فکر برد جمله (آرزوها همراه ادم ها قد می کشند)
اینکه آروزها باعث قد کشیدن میشن یا قد کشیدن باعث ارزوها میشن.
:)
خوشحالم که همیشه نگاهتون متفاوت و همونی هست که من مدِ نظرم بوده. :)
سوالتون خیلی جالبه‌ها. جوابی ندارم براش... خودتون فکر می‌کنید کدومه؟!
:)
:-)
(:
 نسیم.... 
چه حس خوب داشت... 

من هنوزآرزومه یکی برام مدادرنگی فابرکاستل بخره-_-

+آرزوئه رومیگفتی خب-. - 
حدیث :) تنها کسی هستی که هنوز نسیم خطابم می‌کنه. :)
خوشحالم که حسِ خوب بهت منتقل شده :)

خودم برات می‌خرم :))

+ تصویره آرزومه دیگه :|
باشه اونطوری نگاهت نمیکنم 😂
ممنون و مچکر :))
بهت نگم که استاد من مداد رنگی 24رنگه داشت و اونم برای دوران دانشجوییش بودا با همونا ادم و حیرت زده میکرد...
با همون48رنگت نقاشی کن
آرزوی من داستنه تلسکوپه
فعلا با همون چشمای عسلیم آسمون و میبینم و میمیرم...
با ۶ رنگ هم میشه یه دنیا رو به تصویر کشید :)

آرزو بر جوانان عیب نیست :)) ولی چشم.
وای تلسکوپ خیلی خوبه ^_^
عزیزِ چشم‌عسلیِ من :)
حالاببین چقدمیخوامت؟:***

عه نمیدونستم منظورت این عکسه
خب بذارپولداربشم منم این برات میخرم... پس دعاکن پول داربشمD:
:**
فدایت *_*

ممنونم مهربون جان ^_^
((:
بسه دیگه بسه -_-
چی؟! :|
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ , ۱۸:۲۹ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
دقیییقا.عاشقشم.مدادرنگی😍
^__^
هیچی😂
نه بگو :/ :|
میگم بسه دیگه داریم چرت و پرت میگیم :|😂
بذار بگیم :| اگه نگیم که نمی‌گذره -_-
:))
دیگه حسش نی! 😕
کلی گفتم. وگرنه که واسه امروز بسه. :| :))
تو دیگس کالا دو ملیون هست خواستی از اون جا بگیر من بیشتر از تو پیگیرشم ولی لا مصب خیلی گرونه دونه ای ۷هزار تومنه 😐
پاستیل گچیش رو جدا خریدم ولی بقیش رو فکر هم که می کنم بهش کمرم خم می شه خخخخخخخخخ 😂
خیلی :|
توی سایتش که بری اصلاً دیوونه میشی بس که کلی چیزای معرکه داره و همش هم خیلی گرونه. :| :)))
باشه 😂😂😂
(((:
:))
همیشه همینطوری بخند :))
باشه :))
تو هم بخند D:
آفرین :))
من که دائم‌الخنده هستم :))
چه مداد رنگی هستند
خیلی خوشگلن :)
قشنگگگ بچگی مو آوردی جلو چشمام
البته فکر میکنم اکثر دختر بچه ها نقاشیو دوست داشته باشن 

من هنوزم اون مداد های رنگی کوچیک شده ی ۴۸ رنگه مو نگه داشتم یادگاری :))) و حتی رنگ روغن ها و مداد شمعی ها 

هعیی :(
دلم تنگ شد برای اون روزا 
:)
آره ولی شاید اکثرشون ادامه ندن.

منم دارمشون ولی کوچولو نشدن :)))

منم :(
چه ارزوی رنگارنگی ان شاءالله محقق میشه به زودی بصورت عیدی و اینا :)
من هیچ وقت استعداد نقاشی نداشتم با اینکه دوست داشتمش الانم که گاهی واسه خودم پوستر طراحی میکنم غمم میگیره چرا بلد نیستم چهره و کارکتر بسازم (در این حد بی استعداااد) :))
آخه کی به من این رو عیدی میده؟! :)
در عوض زهرا جانم تیراندازِ خوبی هست :))
من هیچ وقت نقاشی کشیدنم خوب نبوده، یعنی تو همن سطح دبستان مونده :|
:)
سلام
احتمالا که نه،قطعا! همونطور که از 12 رنگ بالاتر بود از این بالاتر هم هست...اگر هم نیست خواهد آمد...پس نظرم اینه که آدم نیازش رو رفع کنه به جای اینکه بخواد آرزوهاش رو برآورده کنه :)

دو میلیون چند تا کتاب میشه؟‌:))
سلام و درود
بله هست. حق با شماست ولی داشتنِ آرزو که بد نیست :)
البته حرفِ من اصلاً رسیدن به این جعبه نبود. این شد یه بهانه.

شما بگید با این پول میشه چند تا بچه‌ی بی‌سرپرست رو خوشحال کرد؟! :))
اوفففففففففف
اینا خعلی خوبن...
همه مداد رنگیای فابر...
هایلایت های استبیلو...
روان نویس های استدلر...
ساراسا ها...
اینا اینقدر خوبن ک هرچی داشته باشی کم داری...
من معتادم ب خریدنشون:))
خیلی :))

خریدنشون خیلی لذت داره :))
مداد رنگی برای یه نقاش حرفه ای است اینقدر گرون خخخ 
خانوم نقاش:)
بهش میرسی شک نکن😊
:))
نقاش که نیستم تفریحی گاهی یه چیزایی می‌کشم :)
ممنون ^_^
چون برای کسی می خواستم بخرم قیمتش رو می دونم
کسانی این رو می خرن که کار نقاشی و طراحی می کنن و مثلا یک اثرشون رو قراره ده میلیون بفروشند. خب دو میلیونشم میدن مداد رنگی!
برای نقاشی ساده یا حتی حرفه ای که برای دل خود آدم باشه زیادی گرونه . مارک های ارزونتر هم هستن.
ولی خب آرزوعه دیگه .. هر کسی یه چیزی از زندگی می خواد . امیدوارم بخریش .
منم زیاد لوازم التحریر دارم
:)
من نقاشیم اصلا خوب نیست حوا
 ولی به طرز عجیبی عاشق وسایل نقاشیم
ایشالا زود برسی به این مداد رنگی خوشگل^_^
و واقعا راسته که آرزوها با خود آدم قد می کشن...(:
کلاً رنگ‌ها حالِ آدم رو خوب می‌کنند :)
ممنونم ^_^
کاش نمی‌کشیدند... :)
وقتی این مطلب رو میخوندم یاد این ماجرا افتادم 
صرفا جهت مزاح

داشتیم واسه خونه تکونی عید انباریمون رو مرتب میکردیم
یهو یه بسته مداد رنگی 48 تایی  نو   پیدا کردم

مامانم گفت میدونی این چیه؟
گفتم چیه؟

گفت بیشعور اینو خریده بودم وقتی معدلت 20 شد برات کادو بدم
اما تو هیچ وقت معدلت بیست نشد!!!
:))
یا خدا عجب غولییییهههه *___*
من همیشه عاشق نقاشی بودم ولی هیش وقت نتونستم برم درست و درمون یاد بگیرمش 
از این غول‌تر هم هست خاتون جان ^__^
منم می‌خواستم برم کلاس ولی نشد :(
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶ , ۰۰:۱۴ آمانیتا موسکاریا🍄
این درسته سقف آرزوها متناسب با سن آدم رشد میکنه:)
موافقم:))))
ان شاء الله اونقدری خدا بهت پول بده که بتونی بهترشو (اگه باشه که بعید میدونم😂) بخری اصلا:)
:)
چه خوب :)))
تشکر تشکر :)))
قدیما خیلی بهتر بودن جنس لوازم نقاشی
یکی از اقوام درجه 2 تمام وسایل نقاشیشو مثل رنگای روغن و پالت و زغال نرم و...رو به بنده بخشیدن
جنساشون خیلی خوبه خیلی هم قدیمیه
منم که از خدا خواسته همرو قبول کردم
تو دبیرستان زیاد نقاشی میکشیدم طراحی میکردم ولی الان همه وسایلم خاک خورده وقت نمیکنم
تنها وقتی که میکنم کشیدن شکلای ریز کنار تمرینات کتابام هست تا دلم شاد بشه:)
اگه خریدی در آینده حتما استفاده کن نذار خاک بخورن
البته بعید بدونم وقت کنی با درسا...
یاعلی مدد
من نیز :)
کلاً دنیای الانم رو زیاد دوست ندارم.
حتماً :)
تابستون‌ها شاید بشه.
علی یارت
میدونی چیه حوا جون این  که قشنگه ولی پولش هم خیـــلـی قشنگه😉
ان شاءالله به آرزوت برسی عزیز😊
آری در جریانم :))
ممنونم مهربون :)
حیف که من جای مادر شما نیستم در لحظه ابراز این خواسته! 
شوخی میکنم، 
ایشالا در تامین اعتبارش موفق باشید :)
خدا رو شکر که نبودید :|

تشکر :)
واااای من هنوزم ارزوشون رو دارم واقعا خوشگل و دلبرن:))))

بهتر شدی حوا جان؟
خیلی :)))

الحمدلله بهترم. رفتم آمپول زدم. :|
اره:) انشالا هرگاه تمومش کنم عکسش رو برات می‌فرستم:)
منتظرم :)
این عکس خوشگلی که اینجا گذاشتی ماهایی که نقاشی بلد نیستیم دلمون رفت... شما که دیگر جای خود دارید...
با ارزوی سلامتی و چن طبقه بیشتر از اینا.
:)
مچکرم معصومه‌ی عزیزم :)
چقد خوب نوشته بودی/کیف کردم از خوندنش
برای تولد امسالم یکی از دوستام مداد رنگیه 24 رنگ فابرکاستل برام خرید
:|
برو خدارو شکر کن تو 8 سالگیت 48 رنگشو داشتی
این جملتو دوس داشتم:ارزوها همراه با ادم ها قد میکشند
شوخی نکن با من مریمِ عزیزم :)
جدی؟! :)) خیلی دوستت داشته پس.
:)
خوشحالم که دوست داشتی :)
چطور میتونه انقده نامردانه زیبا و گرون باشه :))))))
هعی :)))
من که از هنر اونم بخصوص نقاشی بویی نبردم...  :))
ولی چه گرونه اصلا بهش نمیاد... 
ایشالا میرسید به مرادتون :))
:))
کلاً محصولاتِ فابرکاستل خیلی گرونه به نسبت.
سپاس :)
بریم بگردیم یه خیر پیدا کنیم اینو برامون بخره حوا :))))
خدایی نقاشی کشیدن با فابرکاستل می‌چسبه! و به همون میزان چسبندگی مدادرنگی‌هاش زود کوچولو میشه! :/
البته من چندساله دارمشون‌ها ولی خب... تجربه نشون داده به نسبت مدادرنگی‌های دیگه بخاطر نرم بودن مغزش زود نوکش تموم میشه و مجبوری بتراشی :/
بریم بریم :)))
خیلی. مدادرنگیِ ۴۸ تاییِ من هنوز نصف نشده باورت میشه؟! :|
آره. واسه همین وقتی مامانم ۴۸ رنگش رو برام خرید گفت تا دبیرستان باید داشته باشی :|
-:) :( -
چی شده؟! :|
یادش بخیر..

با این مداد رنگی سرگرم میشدیم بهتر از موبایل و اینترنت و.....
دقیقاً
رنگ زندگی بعضی ادما رفته رفته کمرنگ و کمتر میشه  (^_^)
بله :)
منم میخواااااااااااااااااام:'(
:)
ارزوی  رنگیت براورده شود الهی
اما این تویی که به نقاشی روح میدی رنگ میدی ♥♥♥♥★
ممنونم ^_^
:)
چه ارزوی رنگا رنگ قشنگی:)
واای فک کن یکی از این مداد  هاش گم بشه با این قیمت جعبش چه شووود:))

هیچ وقت نقاشیم خوب نبود!
^_^
باید خود را در اسید غرق کرد :| :))

:)
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶ , ۱۸:۵۸ ایمان-همو یرگه یخ!
شیکه ولی خب خیلی گوونه انصافا!!!😶😶😶دلتون میاد عایا اینقدر پول بدین به اینا؟ منکه زورم میاد!ارزو هاتون مستد☺
بله بله :|
باید توی موقعیتش قرار بگیرم :) شاید اون لحظه دلم نیاد ولی خب به شدت بهش علاقه دارم. :))
سپاس :)
جمعه ۱۸ اسفند ۹۶ , ۰۹:۴۵ دُختری از جنس آرامِش 😊
چه آرزووی خاصی !
چه رنگای قَشنگی :))😊


:)
خیلی ^_^
منم از این آرزوها دارم :)
آغوشت رو باز کن که دارم میام :)))
:)
بیا بیا ^_^
قالب وبلاگتون زیباست 
مچکرم
چقد خوبه که استعداد هنری داری، نقاشی خیلی خوبه هنری که بلدش نیستم من.
مطئنم به آرزوی دو میلیون و خرده ایت هم میرسی...
فکر کرده بودی که آرزو داشتن یه جور خوشبختیه؟؟! :)
:) در عوض نویسنده‌ی خیلی خوبی هستی :)
ممنون ^_^
نه... چه جالب :)
:))) آبروی نویسنده ها رو نبر حوا جانم :)
هلما :))
تو عالی می‌نویسی ^_^
من گفتم که نیم کره چپ و راست مغز خیلی فعالند الان میگم نیم کره راستت خیلی فعالتره
 منم عاشق نقاشی ام
چند سالیه اصلا انجوری که دلم میخواد نقاشی نکشیدم
اصلا نقاشی کشیدن به تقویت حافظه و ذهن کمک میکنه
این کار تصویرسازی ذهنی رو تقویت میکنه و خلاقیت ذهن رو افزایش میده
:)
آرزوی پسندیده ای ست.
:)
#قناعت

#=)))
(:
ماشین ظرفشویی
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۵ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan