فقط ۱۰ دقیقه

تصور کنید دختری ۷ ساله هستید با موهای خرگوشی که در یک شبِ سردِ زمستانی، دارید چند خطِ پایانیِ مشقِ فارسیِ خود را می‌نویسید. ناگهان یک لیوان آبِ خیلی سرد روی سرتان ریخته می‌شود و کلِ بدنتان بی‌حس. از آن مهم‌تر دفترِ مشقی‌ست که به فنا رفته! حالتِ دوم هنگامِ دیدنِ تلویزیون اتفاق می‌افتد آن زمان که خیره به کارتونِ موردِ علاقه‌ی خود هستید که ناگهان موهایتان از پشت کشیده می‌شود و صدای جیغ و گریه تا هفت محله آن طرف‌تر هم شنیده می‌شود. این‌ها فقط بخشی از روابطِ مسالمت‌آمیزِ من و آبجی خانم در دورانِ شیرینِ کودکی بود. هر روز دعوا و گیس‌ و گیس‌کشی داشتیم. اصلاً اگر دعوا نمی‌کردیم روزمان شب نمی‌شد. آبجی خانم خیلی زیرپوستی نقشه‌هایش را اجرا می‌کرد و من فقط از خودم دفاع می‌کردم اما همیشه همه چیز به پای من نوشته می‌شد چون من بزرگتر بودم.

هنوز هم دعوا و بحث و جدل داریم با این تفاوت که الان نفرِ سومی هم وجود دارد و او کسی نیست جز آقا داداش. اوجِ هیجان آن‌جایی‌ست که هر سه با هم دعوا می‌کنیم. در این مواقع، بعد از چند دقیقه درگیریِ لفظی، هر کس به اتاقش می‌رود و در را محکم می‌بندد تا به کاری که کرده فکر کند. :|

آبجی خانم کمی تا قسمتی مغرور است و هیچ وقت برای آشتی پیش‌قدم نمی‌شود. من اما تحملِ قهر و دلخوری ندارم. از همان ثانیه‌های آغازینِ بعد از دعوا بهم می‌ریزم. ابتدا چند دقیقه صبر می‌کنم تا جوِ حاکم بر خانه آرام بشود؛ بعد غرورم را کادوپیچ می‌کنم و می‌گذارم گوشه‌ی کمد و برای آشتی اقدام می‌کنم. آبجی خانم هم از خدا خواسته لبخند می‌زند و همه چیز ختمِ به خیر می‌شود. نهایتِ قهرِ ما ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. درواقع من اجازه نمی‌دهم بیشتر از این میانِ لبخندهایمان فاصله بیفتد. اعتراف می‌کنم آن لحظه که برای اولین بار بعد از دعوا با آبجی خانم رو به رو می‌شوم، برایم سخت است که بخواهم عذرخواهی کنم و نازش را بکشم اما حالِ خوب و لبخندِ بعدش به تحملِ سختیِ اول می‌ارزد. اصلاً اگر دستِ من بود اجازه نمی‌دادم هیچ قهری بیشتر از چند دقیقه طول بکشد...

خدا حفظشان کند
ممنون
خا خا
شما خوب اصن
شما صلح جو
شما عضوِ کمیته ی صلح جوی سازمان ملل
اصن شما صاحبِ نوبلِ صلح :||

:))))
گفتم که در جریان باشید خلاصه :)))
من از قهر متنفرم ... 
اینکه پیشقدم میشین بزرگیتونو میرسونه :)
من نیز.
:)
عزیزم :)
خیلی مهربونی آجی گلم 
سلامت باشند 
:)
مهربونی از خودته :)
تشکر
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

"قهر قهر تا روز قیامت" هم می گفتید؟(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

آره :)))

ممنونم. همچنین.
علی یارتون
خدا خانواده خوبتون رو حفظ کنه

و رابطه خواهر و برادری شما روز به روز بهتر بشه

دلتون شاد

مچکر

همچنین

بله؟! :/
نازی
الحمدلله من آبجی ندارم ولی یه دوست خیلی خوب دارم😎
آبجی که خیلی خوبه :)
خدا دوستت رو برات حفظ کنه :))
خوش به حالت که یه ابجی خانوم داری برای کشیدن نازش^^
قابل نداره :))
خیلی دلم برای دعواهای دو نفرمون تنگ شده : )))))))
هر وقت خواستی بیا سرِ کوچه اون ملاقه‌ی خوشگلت رو هم بیار. من آماده‌ام. :))))
ملاقه؟
به چه کار آیدم؟!
:|
واسه دعوا خوبه که :|
خب من میارم تو جارو بیار :)))
آخی :)) این دقیقا روایت من و خواهرمه:)) ماهم وقتی بچه بودیم خیلی از این دعواها داشتیم و همیشه خدا من مقصر بودم به گناه اینکه من بزرگترم و باید گذشت داشته باشم:)) حالا همه‌ش ۴ سال و نیم تفاوت سنیمون بود:))) و دیگه الان اگه بحثمون شه من همیشه پیش قدم میشم واسه دوستی:))  بعدشم که خواهر سوم دار شدیم دو ساله:)) الان دیگه هر وقت یکی دل یکی‌شون رو بشکنه من میرم دلداری میدم:)))
خدا خواهر و برادرتون رو حفظ کنه واسه‌تون انشاءالله :) هر دو نعمتن حوا جان *-*♡
مثلِ هم بودیم پس :))
فکر کنم تو نیمه‌ی منی. شایدم من نیمه‌ی تو. :)))
آخی. گوگولی. ^_^
ممنونم عزیزم. همچنین خواهرهای مهربونِ تو. :))
منظورم دعواهام با خواهریم بود :دی
از وقتی ازدواج کرده دعواهامونم کمتر شده و مثل قدیم نیستیم خخخخ
بله بله متوجه شده بودم :|
گفتم چون دلت تنگ شده بیا من و تو دعوا کنیم بلکه دلتنگیت رفع بشه :)))
خوش به حالتون. من وقتی قهر می کنم دیگه نمی تونم آشتی کنم.

https://sorooshnews.com/
کاری بس ناپسند می‌کنید. :|
پس داداشه چی شد؟؟؟

داداش کلاً قهر نمی‌کنه که بخواد آشتی کنه. فقط دعوا می‌کنه. :))
چقدر عاااالی:))) کاش واقعا هیچ قهری بیشتر از چند دقیقه طول نمی کشید :)
کاش روزی برسه که دیگه نگیم کاش :))
10 دقیقه‌ای که خانمای جمع صلح می‌کنید، اوکی! نگفتی با آقا داداش چه جوری تا می‌کنی؟ :))
داداش کلاً اهلِ قهر نیست. فقط دعوا می‌کنه. :))
وقتی زورت نمی رسه جیغ زدن خیلی دردت رو آروم میکنه
جیغ واسه بچه‌هاست :|
من وداداشم درگیرمون فیزیکی بود. D:

گیس‌ و گیس‌کشی مگه فیزیکی نیست؟! :))
سلام

احسنت بر آن شیری ک شما را خورد
عه
ببخشید
اشتب شد
احسنت بر شما 

اصولا قهر کاره خوبی نیست
مگر آنکه خلافش ثابت شود :دی
سلام و درود

عجب :))

وای خدایا :))
عجب شوخیای می کرده آبجی خانوم!

من سختمه معذرت خواستن ولی وقتی کسی ازم عذر می خواد بی معطلی قبولش می کنم و همه چی رو هم فراموش...
زندگی نداشتیم از دستش :))

سعی کنید شما هم عذرخواهی کنید. یه وقتایی لازمه. :)
سلام
منم همینجورم اصلا نمیتونم قهر کنم حتی 1 دقیقه فک کنم به ده ثانیه نکشیده میرم روبوسی و اینا با طرف آشتی میکنم
داداش منم به شدت مغروره!!جوری که قهر کنیم عمرا پیش قدم بشه
همیشه هم دعواهامون فیزیکی بوده!!اون میزد منم دفاع میکردم
ولی کلا چند سالیه دیگه دعوا نمیکنیم خداروشکر
الان که دیر به دیر میام خونه کلا دلش تنگ میشه اصلا باهام دعوا نمیکنه
فاصله سنی زیاد اونم 8 یا 9 سال این مشکلاتم داره دیگه...
موفق باشید
یاعلی
سلام عزیزم :)
آفرین آفرین
عجب :))
خب خدا رو شکر. خدا حفظتون کنه برای هم.
سلامت باشی
علی یارت
فقط گیس وگیس کشی نیست که!😂🙈
نوچ نوچ نوچ :)))
می‌زنی یا می‌خوری؟! :|
اها دمشون گرم

دوستیتون پایدار
:)

تشکر
خوبه...
بخلاف من...
که عمرا که دیگه طرفو ببینم...
حتی سلامشم نمیدم...
البته با خواهرم قهرام طولانی نیست اما با برادرم مدت زیادی دور بودم و اخلاقش که خوب شد نامحسوس آشتی کردم :)...
خلاصه قهر های نوع کینه شتری هستم و اگه تقصیر طرف باشه بعیده ببخشم :)
یکی از دوستای چند ساله امو، برای همین بحث که آشتی نکردم رفتار بدی داشت کلا فراموش کردم و الان بعد حدود یه سال هنوز رابطمون عادی نیست :)...

کلا مورد زیاد داشته...
اما اینکه اهل زود آشتی کردنی و اونا هم با جنبه،خوبه...
چقدر بد!
ای بابا :|
باز این خوبه :)
میگن ببخش تا بخشیده بشی :)
عجب :|

یه نگاه به جوابم به کامنتتون کردم خودم خندم گرفت :)))
از بس خوبی :)

{کمپین تو دهنی زدن به خواهران مغرور :) )
خوبی از خودته :)

عه نزن :| گناه دارن :)
سلام
اگه شما بزرگتر بودی که شما میشی آبجی خانوم.

اون تنهایی فکر کردن رو میتونید اواش هم انجام بدید که به عذرخواهی و گردن کج کردن نرسه ها...


با روال رفتاری آقا داداش کلی کیف کردیم! 
سلام و درود
چرا؟!

در لحظه بحث پیش میاد کار به فکر کردن نمی‌رسه. حالا گردن هم کج نمی‌کنم فقط از دلش بیرون میارم. :|

:))
خجالتم نده حالا!😂🙈
هم میزدم هم میخوردم! :/ 😂😂😂
:))
خوبه پرچمِ ما رو بالا نگه داشتی :)))
عزیزم :) 
منو مریم هم خیلی از اینکارا میکردیم خخخخ
:)
آخی دوقلوهای دوست‌داشتنی ^_^
مثه من و آبجی هام چند دقیقه بعد همه چی یادمون می‌ره :)
اصلاً خوبیِ دعوا به آشتیِ بعدشه :)
خاطرات کودکی خیلی شیرینه.
منو خواهرمم خیلی باهم درگیر میشدیم،البته بیشتر لفظی.
اما یک دقیقه هم تحمل دوری همو نداشتیم.البته من اینطوری بودم :)
بله خیلی.
خدا حفظ کنه خواهرتون رو :)
:)
چرا برای آبجیه؟
چرا چون بزرگترم من میشم آبجی خانم؟! به سن هست مگه؟!
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۶ , ۲۰:۰۹ سارا سماواتی منفرد
آفرین کار درست و صحیح  همینه (:
:)
آبجی از کلمه ترکی آغاباجی به معنی خواهر بزرگتر گرفته شده.
آبجی یعنی خواهر بزرگه.
آها نمی‌دونستم. ممنون که گفتید. :)
حوا خانوم مهربون دریا دل 
لطف داری عزیزم. من این همه نیستم و این حرفا. :))
دقیقا مث من و خواهرم!
البته دعواهای الان دیگه به کتک کاری نمیرسه:)
منم همیشه پیش قدم آشتی ام حتی اگه تقصیر کار نباشم!
:)
مثلِ ما. بیشتر لفظی هست.
احسنت :)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دلتون شاد .

تشکر :)
دعوای زمان بچگی نمک اون دورانه اون قهر و اشتی هاش . 
بله بله :)
ای سوسول بازیا چیه خواهر برادری :))
من با بابام این داستانا رو دارم خخخ
سوسول بازی :)))
عجب :)) خدا حفظشان کناد.
تا جایی که یادم میآید من و خواهرم اصلا دعوا نمیکردیم
اما یه بار رفتیم یه شهر دیگه خونه یکی از اقوام ، دو تا دخترشون با هم تو اتاقشون دعوا میکردن و مادر من تعجب کرده بود 
صاحب خونه گفت بچه های شما با هم دعوا نمیکنن مامانم گفت نه اونم گفت خوش به حالت
یادمه بعد اون سفر دعواهامون شروع شد:))
قهر هم میکردیم و مامان همیشه هوای خواهر بزرگو  داشت
اما یه بار نمیدونم چرا بعد دعوا که قهر کردیم 
مامان گفت اگه اومد منت کشی قبول نکن ها بزار یکم ادب بشه 
خدا شاهده انگار دنیا رو داده بودن بهم :)) چقدر خوشحال بودم خدا میدونه ^_*
مگه میشه؟! :|
کاش نمی‌رفتین خونه فامیلتون :))

خدا کلِ خانواده رو براتون حفظ کنه :)
کارت حرف نداره :-*
^_^
بیاید منو داداشم رو هم با هم آشتی بدید...

من بزرگترم ولی اول اون شروع کرد :|
خودتون برید سرِ صحبت رو باز کنید :)

همیشه اول طرفِ مقابل شروع می‌کنه :|
خواهر نعمته...نعمت:)
آری :)
یادش بخیر منم خیلی باداداشام دعوام می شد ولی پیشقدم نمی شدم تو اشتی
کاش پیش‌قدم می‌شدی :)
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۶ , ۲۲:۳۳ آقای سر به هوا(o_0)
ما دعوا میکنیم بعد باهم تلویزیون نگاه میکنیم!
بدون رسم و رسوم خاصی:)
کارِ شما حرف نداره :)
خیلی هم عالی :)
یادش بخیر ، قهر میکردیم تا قیامت و یه لحظه بعد قیامت میشد...
دقیقاً...
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۶ , ۲۳:۳۴ ایمان-همو یرگه یخ!
یادش بخیر چقدر دعوا میکردیم با ابجیام!هیییی!! من چون تک پسر بودم همش حرف حرف من بود😂😂
پس شما هم مثلِ داداشِ من هستین :))
بچه اولیا همیشه مهربون و فداکارن :دی
بله بله :)
یاد باد آن روزگار ....
به‌به ببین کی اینجاست ^_^
ایامِ خوبی بود ولی گذشت... مثلِ الان که داره می‌گذره... 
قربونت برم عزیزم 

دیگه درحال گذره همه چی کاش می شد جایی که دوست داشتیم متوقف میشد خخخخخ
فدای آبجیِ خوشگلم ^_^
دلم برات اندازه یدونه مورچه شده بود که :))
نشد که بشه...
عزیزمی 

منم همین طور خداییش
شما خیلی بیشتر عزیزی. می‌دونی که؟! :))

بیا با هم گریه کنیم :)))
آره می دونم خیلی بزرگواری 

ای جانم ، دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من :(
چقدر بزرگ شدی :))

خب باید اعتراف کنم که اشکم ریخت :)
صرفاً هم بخاطرِ دلتنگی :)
ولی تو بخند ^_^
الهی 

دورت بگردم مهربون ، دیگه اشک تو نبینم بخند ببینم وروجک من :)
:))

من وروجکم؟! :)))
الان حس کردم یه دخترِ ۷ ساله هستم با موهای خرگوشی ^_^
آره مو خرگوشی خخخخخ 

بیا موها تو ببافم
کوچولو که بودم مامانم موهام رو مدل‌های مختلف می‌بست :)))
یه مدلش هم آبشاری بود :|

تو بیا :)))
راجع‌به همین یادم بیار حتماً یه چیزی رو بهت بگم...
عزیزم :)

الان بگو :)
(:

خصوصی باید بگم :|
اوهوم
گفتم :)
ممنون عزیزم
ببخش که ناراحتت کردم :(
نگو من ناراحت نشدم چون همش تو ذهنمه خخخخ

تو ببخش که تداعی شد 
چی شد؟! :)))

خواهش می‌کنم عزیزم این چه حرفیه.
+ وبت رو چک کن.
میگم اون چیزی که فکر میکنی ناراحت شدم همیشه به یاد شم و از ذهنم نمی ره یعنی حتی اگه نمی گفتی من داشتم بهش فکر می کردم 

چشم چک کردم
آها. واسه منم همینطور. نمیشه فراموش کرد. :(

دوباره چک کن :))
:)

چک کردم بانو 
(:

دوباره :)
روچشمم ، چک می کنم مدام
خیلی ممنون :)
فدا
قربانت :)
ببخشید دیر شد.
یاد دوران بچگیم افتادم :-)
خیلی هم خوب :)
من با خواهر بزرگترم ۶ سال اختلاف سنی دارم ولی با داداش اخری ۲ سال.
تقریبا تمام بچگیه من و داداشم با دعوا و اشتی گذشت،ولی حتی وقتایی که کلی دعوا کرده بودیم هم اگه کسی بهش میگفت بالا چشمت ابروه من قیامت به پا میکردم،مادرم همیشه همینا رو برای بقیه تعریف میکنه:)) اما سه سال پیش یه بار قهرمون سه ماه طول کشید که دست اخر هم با وجود اینکه اون مقصر بود عذرخواهی در کار نبود فقط نرم نرمک و با وساطتت بقیه روابطمون درست شد:))
:)
میگن خواهر و برادر دعوا کنن ابلهان باور! حکایتِ ما هست. :))
سه ماه؟! :| چطور تونستی تحمل کنی؟!
خب خدا رو شکر ختمِ به خیر شد :)
خیلی سخت، ولی بدجور دلمو شکسته بود جوری که نمی تونستم کوتاه بیام.
اون سال برای اولین بار بهم ۱۰۰ تومن عیدی داد تازه خودشم نداد داد خواهرم بهم بده، اینو گذاشتم به پای عذرخواهیش:))
راستش برام قابلِ تصور نیست. شاید اگر من هم جای تو بودم همینطوری قهرمون طولانی میشد. البته آقا داداشِ ما قهر که نمی‌کنه هیچ زود هم همه چی رو فراموش می‌کنه. :))
داداشت مغروره‌ها. :))
خدا حفظش کنه.
اره مغرور و لجباز،البته به من میگه تو خیلی لجبازی:))
ممنون عزیزم، خدا آق داداش و ابجی تو رو هم حفظ کنه:)
فرشته که لجباز نمیشه :)))
تصورم از تو از همون روزِ اول یه دخترِ مهربون و آروم ولی پرجنب‌وجوش بود و هست همچنان :)
البته اعتراف می‌کنم اون اویل فکر می‌کردم اهلِ شمالی :|
تشکر تشکر :)
همه از این گیس کشیا و قهرا تجربه کردیم و میکنیم :)
حوا میبینی بعدا خاطره میشه و وقتی تعریف میکنی چقدر خنده داره..
:)
اوهوم خیلی خوبه...
وهمه دست به یکی کردن واسه خواهرنداشته ها،دق دلی شدند
من که نمی‌دونستم. ببخشید.
من خواهرت بشم؟! :))
دوستیتون پایدار تا پایدار 
داداشتونم دمش گرم
تشکر
خوب با توجه به اینکه ما مویی معمولا نداشتیم که بکشیم درکش یکم سخته
معمولا با کتک کاری کارمون ختم میشد چون 3 تا برادر دارم :-)

اما شما در مورد آقا داداش نگفتید که شما آشتی میکنید یا ایشون؟
خدا حفظشون کنه براتون :))
البته به مادرِ گرامیتون هم باید خدا قوت گفت. سه تا پسر سخته واقعاً. :)

ایشون کلاً اهلِ قهر نیستند. فقط دعوا می‌کنند زود هم فراموش می‌کنند.
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۹۶ , ۱۲:۳۳ ایمان-همو یرگه یخ!
خیر داداشتون مثل منه😂😂هیییی چه کودکی قشنگی داشتم دلم تنگ شد
بله بله :))
هعی روزگار!
بنده را هم به دوران کودکی بردید ..
 قهر ها در دوران کودکی بیش از چند دقیقه طول نمیکشید
 گرچه حالا هم کسانی مانند شما این عادت خوب را دارند ..
 که بعد از چند دقیقه غرور را به کناری افکنند ..
استاد :)
منو داداشمم خیلی دعوا میکردیم و میکنیم:)
برای اشتی اون پیش قدم میشد چون خیلی مقصر بود
:)
خیلی هم خوب. خدا حفظش کنه براتون.
چه افتخاری ازاین بالاتر:))
^_^
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۹۶ , ۱۸:۴۳ دختری از جنس ارامِش 😊
چقدر خوووب ((:
:))
ایوول به شما 
یاد بگیرم از شما
به‌به جنابِ دال :)
خدا حفظتون کنه واسه هم:)))
ممنون :))
من و خواهرمم خیلی دعوا میکنیم با همD:
ولی بعدش به روی هم نمیاریم و خبری از قهر و معذرت خواهی بعدش نیست:))
:)
خیلی هم خوب :)
جمعه ۲۷ بهمن ۹۶ , ۰۶:۲۳ آموزش کسب و کار اینترنتی
با سلام و درود بر شما

مطالب خیلی خوبی در وبلاگ تون می نویسید از شما صمیمانه به خاطر مطالب و نوشته های بی نظیر تون سپاسگزارم.

از خداوند متعال بهترین ها را برایتان آرزو مندم.

هادی مرادی مدرس آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

سلام

مچکرم
منو خواهرم هم از این دعواها داشتیم و بدون منت کشی و حرف دیگه ایی سر میز غذا دوباره باهم حرف میزدیم انگار نه انگار اتفاقی افتاده و مامان متعجب مارو نیگا میکرد و میگفت : انگار همینا نبودن یه ساعت پیش جنگ جهانی بپا کرده بودن:)))

خواهرانه هاتون مستدام
خیلی هم عالی :))

تشکر

من می گم مهربونی همینه ها😍
خیلی خیلی خیلی روح بزرگی می خواد که آدم در برابر دیگران این طوری غرورشو کنار بذاره 
من خودم عمرا نمی تونم منت کشی کنم...اگرم یه روز مجبور شم منت کسی رو بکشم واقعا بهم فشار میاد و بعدش تا چند روز احساس حقارت می کنم 😓
مهربونی از خودته ^_^
لذتِ آشتیِ بعدش سختیِ اول رو قابلِ تحمل می‌کنه :)
حقارت نیست اصلاً. اتفاقاً بزرگترت می‌کنه.
 پیام رسان سروش , پیام رسان بله , پیام رسان آی گپ و ویسپی
ممنون میشم در مورد این پست نظر بدهید 
:|
قهر ماهم همینقدر طول میکشه ینی نمیشه اسمشو قهر  گذاشت:)) چون اون وسطا هم با هم صحبت میکنیم ک تقصیر تو بود یا هرچی بعدش سریع فراموش میکنیم و گل و بلبل میشیم:))
خیلی هم عالی :))
بچه های آخر همیشه مورد ظلم قرار میگیرن!
قبول ندارم :|
چه خواهری داری 😂😂
قابل نداره :))
خواهر منم که بزرگتره اینطوریه و پیش قدم میشه... البته من جدیدنا کمی غرورم رو کمتر کردم در مقابلش ولی خب کلا اهل قهر نیستیم
خیلی هم خوب :)
حالا به این شدت در کودکی نه اما بزرگتر که شدیم خیلی بیشتر تو سر و کله هم میکوفتیم :))) و دقیقا هم من پیش قدم آشتی ام :))
عجب :))
درد بر تو :))
دختر گل و مهربونم =)
مامان آوا ^_^
سلااااام حوایی چیطوری؟ (:
چی مهربونی (:
سلام عزیزم. خوبم ممنون. :)
تو مهربون‌تری :)
؛)
(:
چقدر خوب که انقدر راحت میرید برای آشتی (:
ان شاالله خدا واسه هم حفظتون کنه
:)
خیلی ممنونم.
تو هر خانواده ی هست..

تجربه اش کردیم..
که اینطور
بهت نمیاد اینقدر شیطون بوده باشی :)
من؟! :)
آبجی شیطون بوده‌ها :|
آها یعنی خواهرت تو رو که هفت سالت بوده اذیت می کرده؟؟؟؟
چرا من این روزا همش دارم سوتی میدم؟ مخم هنگ کرده :) مثل سوتیایی که تو دورهمی دادم :)
بله بله :)
منِ مظلوم و اینا :|
عیب نداره که :) واسه همه پیش میاد :)
آرهههههه
تو خیلی مظلومی :) مث خودمی :)))
چی بهتر از این؟! :))
مظلوم بودن خوب نیست که :(
نه نه
منظورم این بود که من و تو شبیهِ هم هستیم :)
چی بهتر از این که من شبیهِ پری جانم باشم؟!
آخی نازی اینو کاملا درک میکنم :))) من و آجیمم همین طوریم
چه خوبه که تو هم آبجی داری :))
آره آبجی بهترین نعمت خداست ...
بله بله :)
دوشنبه ۳۰ بهمن ۹۶ , ۱۸:۰۲ سید مقدام حیدری
سلام علیکم 
خانه پر بچه پر سر و صدای پر دعوا، هزار بار بهتر از خانه خلوت سوت و کور است. 


دوستی خاله خرسه با خرسهای گنده بک!
http://cheshmekhoda.blog.ir/post/74
سلام
درسته
دنیای کامپیوتر:
(!!!)
یعنی چی؟! :/
گاهی منم قهر میکنم هی میخوام  صلح نشدم بعد نمی تونم جلو خودم رو بگیرم آشتی میکنم 😐

جدیدا که قهری شدم کلا حوصله ندارم ..
بخاطرِ فشارِ درس هست یحتمل :)
به سلامتی همه بلاگرا که کلهم اجمعین تو وبلاگ خواهریم جمعن ^_^
نهصد تایی شدنت مبارک.
ان شاءالله تولد دو سالگی ش هزارتایی بشه
به کوری چشم حسودات : ) ^_-
فدای محبوبه‌ی خوشگلم ^_^
:)

به کوریِ چشمِ حسودها رو خوب گفتی انصافاً :)
دوران کودکی ما هم پر بود از این شیطنت ها و کتک کاری ها
بهترین خاطرات ما هم همین هاست.
:)
سلام.. 
روزتون بخیر.. 

از سایگل وبلاگ " مرداب آرزوهای رنگی من " خبری دارین..؟!!
مدتیه نیست.. نگرانشم..  
سلام
روزِ شما هم بخیر

خیر خبری ندارم.
نگران نباشید. ان‌شاءالله به زودی برمی‌گرده.
الهییییی
آخ آخ منم یه خواهری وروجک دارم!
بدبختی اینه که خواهری من ناز کشیدن قبول نداره که!باید حتما از جیب مایه بزاری :/
وگرنههههه ابدا!
صداش تو گوشم زنگ میزنه(مامااااااااااااااااان!آجی بهم کتاب نمیده!!!!)
الهی همیشه دلتون نزدیک هم باشه *-*
^_^
خدا حفظش کنه.
گوگولی مگولی :)

همچنین عزیزم ^_^
با سلام خدمت شما دوست عزیز
لطفا به ما هم سر بزنید
متشکرم
سلام و درود
چشم :)
عالی بود ممنونم 
خواهش می‌کنم
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۶ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
کولرگازی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan