ترجیح می‌دهم فراموش‌کار به نظر برسم

با خواندنِ چند خط از چند پست، یکی می‌گوید چقدر مهربانی و دیگری می‌گوید خیلی مغروری؛ یکی می‌گوید تا به حال کتابی هم چاپ کرده‌اید و دیگری می‌گوید چرندیات می‌نویسی؛ یکی می‌گوید خیلی آرام و صبوری و دیگری می‌گوید پرخاشگری. این‌ها همه نشان از یک چیز است؛ این که با چند خط نوشته نمی‌توان نویسنده‌‌اش را شناخت. حکایتِ هر کسی از ظنِ خود شد یارِ منِ مولانای جان است. گله‌ای هم نیست. خاصیتِ دنیای مجازی همین است. اکثرِ آدم‌های دنیای مجازی از مشکلاتِ زندگیشان چیزی نمی‌نویسند. درستش هم همین است ولی این به این معنا نیست که همه چیز گل و بلبل است و این آدم‌ها در یک دنیای فانتزی، بی‌دغدغه و بی‌درد روزگار می‌گذرانند. عکس‌العملِ من در برابرِ اکثرِ آدم‌ها که با نگاهِ خودشان می‌خوانند و قضاوت می‌کنند اغلب لبخند است. فراموش‌کار نیستم ولی ترجیح می‌دهم فرامو‌ش‌کار به نظر برسم و برخوردهای بدِ دیگران را به رویشان نیاورم. از این که در ماه یک پست را به دلخوری و رفتارِ بدِ آدم‌های اینجا اختصاص بدهم بیزارم اما گاهی آدم مجبور می‌شود. مجبور می‌شود بگوید حالِ دلی را خوب نمی‌کنید حداقل غم روانه‌اش نکنید. تویی که می‌توانی لبخند به لب بنشانی چرا بغض روانه‌ی گلوی دیگران می‌کنی؟! :)

🌹🌹ان شاءالله که دلت همیشه خوش باشه 
همچنین :)
چقدر این پست هات حرف دل منه حوا :)
که اینطور!
1.چه اسم قشنگی داری
آرشیو اسفند 95 ام و در حال خواندن پست های قدیم
خیلی قشنگه نوشته هات انگار یه رمانی چیزی خوندم ازون اولش
ناراحتی دلخوری مهربونی خوش اخلاقی  همچی بود 
فلشتم خیلی قشنگ و جالب بود منم در نگاه اول فکر کرم گردنبنده:)
موفق باشی
شاد باشی
لبات خندون
دلخوری در واقعیت خییلی بیشتره تا فضای مجازی
از مجازی میشه گذشت اما از واقعیت نه...

منظورت حوا هست؟!
لطف داری :)

حیف که سوخته :)
همچنین
همچنین
همچنین‌تر :)
قبول دارم...
امیدوارم هیچ وقت حرف دیگران برات مهم نباشه
اینجوری داغون میشی...
کاری که فکر میکنی درسته انجام بده
حرفای دیگرانم بادِ هوا چه تعریف کنن یه ناسزا بگن
یاعلی:)
سعی می‌کنم :)
نهایتش میشه حذفِ اون آدم از آدم‌های مهمِ زندگیم.
درسته.
علی یارت :)
چند بار نسیم خطاب شدی؟فکر کردم اسم اصلیته



عه سوخت 
ببخش درجریان نبودم:(یه وقت غصشو نخوری باز
:)
قبلاً اسمم نسیم بود بعد‌ها عوضش کردم و گداشتم حوا. اسمِ واقعیم یه چیزِ دیگه‌ست. :)

آره خیلی وقته.
نه بابا. واسه مالِ دنیا که کسی غصه نمی‌خوره. :)
شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ , ۱۷:۵۸ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
درسته !!هعییییی
:)
حوا اسم بگو جنازه تحویل بگیر ://////
اگه باز برگشت صدات می‌کنم :))
ای وای پس هزار اسمه این:) هردوشون قشنگ سومیشم قشنگ
درسته:)
خیلی وقته با اسمِ حوا می‌نویسم. کسی نسیم رو یادش نیست. :)
کی؟
یکی کلاً توی یه دنیای دیگه سیر می‌کنه هر از چند وقت میاد چرت و پرت میگه میره :|
ولی این پست کلی هست و از زبانِ خیلی از بلاگرها و غیرِبلاگرها حتی.
بگو کیه بزنم تو دهنش :///
خیلی مشتاقی برو پستِ قبل :|
خوبه که حساس نیستی.خوبه که فراموش میکنی..
چی بگم والا.ما که نمیدونیم چی شده.ولی اگه یه گوشه ذهنت فکر میکنی جایی چیزی گفتی که باعث دلخوری کسی شده یه عذرخواهی شاید دلخوریهارو تموم کنه
چیزِ خاصی نشده. کلی گفتم.
هر وقت حس کنم کسی ازم دلخوره حتماً همه‌ی تلاشم رو می‌کنم از دلش در بیارم.
تو که مهربونی ^_^
مهربونی از خودته :)
لبات خندون باشه همیشه حوا جونی 😊😗
^_^
به هر حال در ان واحد نمی شود همه را راضی نگه داشت...هر کی تهش یه ایرادی میگرده پیدا میکنه.
ادب رعایت بشه هر طور که دلشون می‌خواد فکر کنن برام مهم نیست.
نتیجه اخلاقی   یاد بگیریم
زود قضاوت نکنیم

سعی کنید توجهی به نظرات نکنید
سعی می‌کنم.
شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ , ۱۸:۳۲ آقای سر به هوا(o_0)
از مشکلات سلبریتی بودنه:)

شاددباش،کامنتهاشون روهم هرزنامه کن بخندیم:)))
ای بابا :)

باشد :))
به فکرم برد ....
:)
حوا بانو سرت سلامت
به من میگن مغرور، لجباز، خودخواه، و چیزهای دیگه ای که فقط بهشون خندیدم و توجه نکردم، نه اینکه ناراحت نشدم، اما سعی کردم بهشون توجه نکنم
ای کاش می دونستن و درک می کردن
اگه به این آدما باشه الان باید برم واسه خودم یه سنگ قبر بخرم :)
موفق باشید
:)
سلامت باشید
همه چی آرومه :)))...
خوبه که به دل نمیگیری...(البته میخوره گاهی به دلت :) )
آره :)
خودت باش و زندگی کن:)
کاری هم به قضاوت های خوب و بد مردم نداشته باش...
آدم نمی تونه همه رو از خودش راضی نگه داره
شاد باشی عزیزم:)
سعی می‌کنم :)
کاری به افکارِ دیگران راجع‌به خودم ندارم. عصبیم نکنن منم کاری ندارم بهشون.
همچنین :)
مریضن! :/ ولشون کن. -_-
ولشون کردم که کار به اینجا رسیده.
والا ما که اینجا فقط آه و ناله و فغان میخوانیم :/ :))))
مگه شما اینجا رو می‌خونید؟! :/
قضاوت راحترین کاری که آدم ها میتونیم کنیم.

موفق باشید.
متاسفانه

سلامت باشید.
از دست آدم های مجازی هم باید بکشیم..

خیلی زور داره واقعا
خیلی زیاد
من که هر وقت میبینم پست گذاشتی کلی خوشحال میشم *-* ♡♡♡
عزیزم ^_^
اوووف حرصم میگیره.ناله میکنی میگن چرا ناله میکنی.میخندی میگن چرا میخندی.حرف نمیزنی میگن چرا حرف نمیزنی.حرف میزنی میگن تو دیگه چی میگی این وسط.کلاااااان هرکاری انجام بدیااا یه چیز میگن.هیچکاریم انجام ندی باااازم یه چیزی میگن.
میدونی اینا همه از این اب میخوره که دوسدارن بخوننت چون خیلی عمیق مینویسی ولی دوسدارن اونجور که خودشون دوسدارن بنویسی که این یه خواسته ی احمقانه ایه واقعا،بخاطر همین پستهات بازخوردای متفاوتی داره.
تا درودی دیگر بدروووود😊😊🤗🤗🤗😉😉😉😍😍😍
:)
نمیدونم چی بگم والا
ولی میتونی آدرس وبلاگتو عوض کنی و به مزاحما ندی

ایشالا حال دلت خوب بشه (:
آدرس عوض کردم تا دلت بخواد :)

خوبم :)
اصلا اهمیت نده 
بیخیال 
ما خیلی دوستت داریم 
دل به دل راه داره :)

اره قضاوت کار زشتیه ...

باید بی توجه بود ...

حالت دلت خوش باشه همیشه عزیزم:)

ممنونم :)
آره خب حق داری یه سریا زیادی پرروان! :||||
خیلی -_-
بیخیال...دنیا پر شده از آدمایِ بیخود!
بخندیم :)
و لا تستوحشوا فی طریق الهدی لقلة اهلها...


به قول سهراب: صبور باش...و تنها...و سر به زیر...و سخت  :)


بیخیال :)
:)

(:
انگار بعضیا نیاز دارن یکی دهنشونو ببنده!
 کشمش از قدیم دم داشت!
ولی علی ظاهر همه روشنفکر شدن!

حوا:| مواظب خویش باش و ذهنت رو مشغول چنین  موحوداتی نکن!
 لعنت به....:|
دارم به رفتن فکر می‌کنم :)
بعضیا باید سیلی بخورن!
 نمی تونستم نگم:)))
:)))
چی بگم :/
خوب باشی همیشه عزیزم :))
ممنون :)
شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ , ۲۳:۲۷ دختری از جنس ارامِش 😊
این روزا رو کلا باید با فراموشکــآری گذروند ((:
بله بله :)
يكشنبه ۲۲ بهمن ۹۶ , ۰۰:۲۷ آقای دیوار نویس
کلا هم نباید اینجور نظرات رو خوند؛ چه برسه به اهمیت!  لبتون خندون :)
:)
ادم باید همیشه روی نکته های مثبت زندگی تمرکز کنه و از اونا بنویسه چن وقتی بود ک زندگی من فقط از غصه نوشتن بود و هر روز بیشتر از دیروز میشدن ...ولی حالا ک خوشیا رو میبینم هر روز برام تکرار میشن😍
خدا رو شکر :)
فقط ...
فقط؟!
ان شاء الله همه کسانی رو که زود قضاوت میکنن ببخشیم
مگه نه حوا خانم
من همه رو تو زندگیم بخشیدم جز یک نفر. اون یک نفر هم ربطی به دنیای مجازی نداره آقای کشاورز.
تا توانی رفع غم از چهره‌ی غمناک کن
در جهان گریاندن آسان است، اشکی پاک کن
+ سخته ولی از یه جایی به بعد میگی ول کن بذار هر چی میگن و برداشت میکنن بکنن:)
اصل تویی که حوایِ جانی و مهربونی بقیه حرفه:)
:)
+ هر چی می‌خوان بگن فقط توهین نکنن. :)
قطعاً فرشته‌ی من مهربونه که من رو مهربون می‌دونه. :)
گاهی با همین نوشته هامون آدم ها رو دچار سوء تفاهم می کنیم! توی این شرایط نه ما تقصیری داریم نه اونا ولی یه عده هم هستن که نسبت به محبوبیت زیاد یه نفر حساسن و خود به خود شروع میکنن به منفی سازی اون شخص توی ذهنشون که کم کم توی کلامشون هم نمود پیدا میکنه! 
تو هم که از اون دسته ی محبوب مستثنی نیستی (: 
زیاد به این حرفا توجه نکن، مهم اینه که خودت و خدای خودت راضی باشین از خودت (: 
قطعاً همینطوره. همیشه هم گفتم. مهم نیست دیگران راجع‌به ما چه فکری می‌کنند. مهم اینه که ما واقعاً چطور آدمی هستیم. فقط توهین نکنیم بقیه‌ش مهم‌ نیست. :)
این ویژگی که باعث میشه آدما ندیده و نشناخته از روی چند خط نوشته یا حتی از روی دیدن عکس آدمای دیگه رو قضاوت کنن می گن کم شعوری...البته اگر طرف به بیشعوری کامل مبتلا نباشه...
نمیفهمم چه سادیسمی دارن بعضیا که حتما باید یه نقطه ی منفی توی دیگران پیدا کنن یا حتی اگر پیدا نکنن میسازن تا طرف رو اذیت یا ناراحت کنن :(
چه کاریه خب؟!
به نظرم بیخیال این طور آدما شو کم محلی بیشتر این دسته افرادو از آدم دور می کنه تا واکنش نشون دادن...

من اکثراً چیزی نمیگم و یا نهایتاً یه لبخند می‌زنم که خب اهمیت نداشتنِ تصورِ دیگران از خودم رو نشون میده ولی در برابرِ توهین و بی‌ادبی نمی‌تونم بی‌تفاوت باشم. عصبانی میشم که کاش اینطوری نبودم.
کلا شاید خود من هم قضاوت کنم
ولی بیشتر توی قسمت نظرات درباره سبک نوشتن نویسنده نظر میدم
قضاوت عادی شده و دیگه حداقل واسه من مهم نیست.
بخند دخترم =)
:)
این ها همه شمائین و این همه شما نیستین! :)
قضاوت کردن با یه پست ک مطمئنا نتایج اشتباهی داره..
اما جامع اضداد بودن هم، اصلا بد نیست..


سلـام :)
دقیقاً :)
بله بله...

سلام و درود :)
خیییلییییی هم گلی حوای عزیزم
بخند دوستم
عزیزمی :))
^_^
تو هم بخند ببینم :)
سلام...
به وبلاگت خوش اومدم...صفا آوردم...میییییییییییدونم...
خیلی وبت خوشمله..تبریک...دوس داشتی یه در بست بگیر بیا به وب منم یه کله بزن...
خوشت اومد بلینک بگو بلینکم
نیومد اجرت با خدا همون یه کله رم زدی...
راستی من دنبال رفیق با مراماشم...
اگه میای که بری...خیر پیش...به خدا سپردمت...
اگه میای که بیای و بمونی خدا عوضت بده...پیر شی ننه...عاقبتت به خیر
پس چی شد؟...آها...منتظر حضور گرم و پر شورت هستم دوستم...
تویی که می‌توانی لبخند به لب بنشانی چرا بغض روانه‌ی گلوی دیگران می‌کنی... عالی بود افرین...
سی یو...
سلام
:))
=)
دقت هم کرده باشی اقایون اعتراض دارن بهت
بذار معترض باشن
خوشحال باش
:)
بله بله
بحثِ اعتراص نیست. توهین نکنن فقط هر چقدر دلشون می‌خواد اعتراض کنن.
حوا جان یه گوشتو بکن در یکیشو دروازه...
هرچی شنیدی از این از اون یکی بکن بیرون:)))
بیخیال همه حرفا...آرامشت مهم تر از هرچیزیه...
چشم :)
وی سپس تصمیم میگیرد که از اکنون به بعد کامنت ها را ببندد :))
دیگه همینه دیگه، وقتی که می نویسید، خودتون رو در معرض قضاوت دیگران قرار میدید، و خب افراد قاضی های خوبی نیستند، یعنی براشون اونقدرا هم مهم نیست قضاوتشون !
گفتم قضاوتِ دیگران برام مهم نیست :)
توهین نباشه فقط.
سلام :)
سلام و درود :)
يكشنبه ۲۲ بهمن ۹۶ , ۲۳:۴۷ ایمان-همو یرگه یخ!
عی عی همیشه همیجوری بوده! یکی تعریف میکنه یکی اعتراض!باید ساخت!
می‌سازیم :)
ولی جدی من ازت جز محبت و مهربونی ندیدم ...
ضمن اینکه کسایی که حالتو بهم میزنن به سادگی از کنارشون رد شو 
بی تفاوتی بهترین رفتار ممکنه باهاشون :)
:)
ان‌شاءالله از این به بعد بیشتر تلاش می‌کنم که این اتفاق بیفته.
شما به خاطر حرف یه عده خودتونو ناراحت نکنید :-)
:)
سلام خوبی؟ 😊
پارسال کتاب تست فیزیکت چی بود؟ 🤔
سلام
ممنونم :)
گاج نقره‌ای و آبیِ کانون
سلام من پیام هستم وبلاگ شما بهترین وبلاگی هستش که تا به حال دیدم
سلام
تشکر
شما به طور حرفه ای این وبلاگ رو ساختید تمامی سوالات ارسال شده رو پاسخ دادید ؟ نرم افزاره

راستی پست هاتون هم عالیه
بله؟!

ممنون
بهترین واکنش همون لبخنده:)
پس بیا بخندیم :)
سلام حوا خانوم خوبید؟ میشه پست سلام برابراهیم که خصوصی فرستادم رو توی وبلاگتون قرار بدین؟؟؟
سلام. خیلی ممنون.
کدوم پست؟!
توهین نتیجه قضاوت غلطشون هست دیگه.
بن کن بره آغا جان، غر بزن اما توقع نداشته باش :)
شاید.
من از عده‌ی کثیری هیچ توقعی ندارم :)
و کاملاااا موافقم حواجان 😊
^_^
من نسیم رو یادمه :)
آرزو ^_^
کجایی؟! :(
همین‌جاهام :))
:))
دلم تنگ شده بود -_-
همه رو میزدی؟ 🤔
آبیِ کانون رو آره. ۳۰ سال کنکورِ فیزیکِ کانون. حسِ خوبی بهم منتقل می‌کرد دوست داشتم همه تست‌هاش رو بزنم. :)
گاج رو هم بسته به نوعِ فصلی که می‌خواستم تست بزنم. مثلاً گرما رو با گاج بهتر یاد گرفتم تا کانون. کلاً دلی بود دیگه. :))
قلم خوبی دارید:)
مچکرم :)
سلام مطلبی که خصوصی فرستادم رو دیدین؟؟؟
نظرتون چیه به عنوان پست قرارش میدین؟
سلام
بله دیدم. راستش هنوز نخوندمش. باید بخونم ببینم چی هست. :)
قربان دل مهربانت (:
:)
چرا یهویی تصمیم گرفتی ننویسی؟! نگفتی دلمون واسه پست‌های خوشمزه‌ت تنگ میشه؟! واسه خودت و مهربونیات؟! اتفاقاً چند روزی بود که مدام توی ذهنم بودی. می‌خواستم بیام دعوات کنم. :|
خوندین نظرتون رو زیر همین کامنت اعلام کنین لطفا

نتیجه رو هم بگین که میزارین یا نه :))))
راستش راجع‌به موضوعی که توی کامنتِ شما مطرح شده بارها نوشتم و بحث کردیم با دوستان. البته که نکته‌ی مهمیه ولی من معتقد نیستم زیاد بتونه تاثیرگذار باشه. این رو میگم چون بارها بحث کردم. کسی دوست نداشته باشه نداره دیگه! کاری به من و امثالِ من هم نداره. من هر چقدر هم خوش‌برخورد باشم و مهربون عده‌ی کمی ربطش میدن به باورهام. اونم شاید. کار به جایی رسیده که باید به فروشنده‌ها بگیم شما به ما تیکه نندازین تخفیف پیشکش. :/
البته این به این معنا نیست که دست روی دست بذاریم و کاری نکنیم ولی به نظرِ من این کار نمی‌تونه زیاد موثر باشه.
سلام سلام 
چقدر زیبا بود این متنی که الان خوندنم 
دلم نیومد که کامنت نزارم و ازتون تشکر نکنم 
واقعا مررسی مررسی 
سلام
زیبا خوندید :)
خواهش می‌کنم.
سلام حوا جان به وبلاگ منم سر بزن :)
سلام
با یه گل بهار نمیشه ولی جامعه خوش بو تر میشه

حالا سوال پیش میاد که ایا شما لطف میکنین و این مطلب رو توی بلاگتون بزارین؟خدارو چه دیدین شاید تاثیر گذاشت :)))))
درسته ولی انجامِ دوباره‌ی کاری که تجربه شده و می‌دونیم تهش به جبهه‌گیریِ کسانی که مخالف هستن و تاییدِ آدم‌های موافق ختم میشه فایده داره؟!

من می‌تونم بالای ۱۰ لینک از پست‌های قبلم رو به شما بدم تا ببینید خیلی بیشتر از محتوای کامنتِ شما اینجا منتشر شده و پیرامونش چقدر بحث شده. ترجیح میدم پستِ بعدیِ من با این موضوع حرفِ جدیدی برای گفتن داشته باشه. :))

و این که آدرسِ وبتون؟! چرا عدمِ نمایش می‌زنید؟!
خب حالا من یه پیشنهادی دارم

کلا نظرات رو واسه پست سلام بر ابراهیم ببندین به همین سادگی لازم نیست حتما قیمه هارو بریزیم تو ماستا که ^_^

و اینکه ادرس وبم حقیقتو بگم من کلا وب ندارم ینی فقط پنل بیان رو دارم همین تنها چیزی هم که عدم نمایش میزنم ادرس ایمیلمه میترسم طرفدار هام بریزن توی ایمیلم^_^
متوجه نشدین گویا :)
گفتم ترجیح میدم پستِ بعدیِ من راجع‌به این موضوع حرفِ تازه‌ای داشته باشه :)

عجب :))
کامنتِ خصوصی ولی با یه اسمِ دیگه ارسال شده بود.
موفق باشید.
تصمیم نگرفتم :دی اگه تصمیم می‌گرفتم اون زیر یه پی‌نوشت می‌زدم که می‌خوام برای مدتی ننویسم. و احتمالا بلافاصله رگباری پست میذاشتم :دی
راستش کم‌کم حسش پرید. شاید چون احساس می‌کردم زیادی غیر مفیدم.
خلاصه که فعلا کمی بی‌انگیزه و دلسرد شدم نسبت به وبلا‌گ‌داری :)
:))
اتفاقاً برعکس. خیلی هم مفید بودی و حالِ خوب منتقل می‌کردی به ما. :)
امیدوارم زود این دلسردی برطرف بشه. :)
درسته متاسفانه قضاوت کردن بخش بزرگی از زندگی هامون شده😐


ممنون که سر زدی حواجان😍😗
بله بله...

خوش اومدی دخترم ^_^
یه دوره کامنت نویسی بذارید
متوجهِ منظورتون نمیشم!
بانوک حوا نگران نباش 
اسم بگیری کله پاچشو تحویل میگیری 😊
:)
چرا گفتید که "آدمهای مجازی از مشکلاتشان نمینویسند و درستش هم همین است"  ؟؟ نتونستم منظورتون رو درست درک کنم؟
کسی دقیقاً نمی‌نویسه توی زندگیش چی می‌گذره و توی چه شرایطی زندگی می‌کنه با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنه. کارِ درست هم همینه. قرار نیست حریمِ خصوصی‌مون رو عمومی کنیم.
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۶ , ۱۰:۳۲ ایمان-همو یرگه یخ!
موفق باشین پس😊
سلامت باشین :)

در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشم

عاشق نمی شوی که ببینی چه می کشم

 

با عقل، آب عشق به یک جو نمی رود

بیچاره من که ساخته از آب و آتشم.

:)
ممنون از لطف و محبتت. منم امیدوارم :)
خواهش می‌کنم :)
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۶ , ۲۰:۵۹ خادم امام زمان عج الله

حضرت رسول اکرم (ص) فرمودند : ‏
بهترین اعمال نزد خداوند حفظ زبان است . بیشترین گناهان فرزند آدم از زبان اوست . هرکه مردم از ‏زبان او بترسند ، اهل جهنم است .‏

و همچنین فرمودند:

بیشترین مردم به خاطر گناه و آفت زبان به جهنم می روند.



با سلام و صلوات خداقوت و سپاس از درج مطالب ارزشمند و پربارتان جزاکم الله خیرا

بانضمام صلوات بر محمد و آل محمد دعوتید به "در سخن گفتن احتیاط نماییم"... و باالله التوفیق
تشکر
نمیدونم چرا این طوری شدیم؟
خودخواه شدیم...
سلام آبجی پست هات واقعا محشره
اگ تونستی به منم یه سری بزن ممنونم ازت
سلام :)
چشم
و موضوع جالبی هم که هست اینه که ممکنه توی حال خاصی باشی و پستت رو بنویسی. و بعد چهره ای رو برای خوانندۀ پست ها متصور کنی که اصلاً خودت نیست، که خیلی هم از تو دوره، و فقط بعضی وقتها و خیلی به ندرت میاد سراغت. خلاصه قضاوت کردنِ کسی حتی از روی کل نوشته های وبلاگش هم به نظرم قضاوت درست و کاملی نیست.
دقیقاً
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۶ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان

ماشین ظرفشویی
کولرگازی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan