و اما هدیه‌ی من به مهم‌ترین آدمِ زندگی‌ام

در این که مادر و پدرم مهم‌ترین آدم‌های زندگی‌ام هستند و حسابشان از همه‌ی آدم‌های دنیا جداست شکی نیست. از روزِ ازل، دنج‌ترین گوشه‌ی قلبم را سند زدم به نامشان و حاضر نیستم بخاطرِ هیچ چیزِ با‌ارزشِ دنیا، ذره‌ای مسببِ رنجشِ خاطرشان بشوم. جدای از مادر و پدر باید بگویم مهم‌ترین فردِ بعدیِ زندگی‌ام فی‌الواقع وجود ندارد اما اگر بخواهم زمان را کمی به جلو ببرم می‌شود:

مثلاً در یک روزِ سردِ زمستانی که همه‌جا پر شده از عطرِ خاکِ باران‌خورده، شال و کلاه می‌کنم و از خانه می‌زنم بیرون. قدم‌زنان خودم را می‌رسانم به مرکزِ شهر. ابتدا می‌روم به همان کافه‌بستنیِ موردِ علاقه‌ام و همان بستنیِ همیشگی را سفارش می‌دهم. بستنی بعد از باران حسابی می‌چسبد. بعد می‌روم به فروشگاهی که ابتدای فازِ اولِ یکی از مراکزِ خرید واقع شده و یک جعبه‌ی هدیه‌ می‌خرم؛ جعبه‌ای سفیدرنگ با روبانِ قرمز. شاید هم جعبه‌ای قرمز با روبانِ سفید. به سرعت برمی‌گردم خانه. این شهر برای ابرازِ احساساتِ منی که افکار و عواطفم به‌ندرت از مرحله‌ی ارتعاشِ تارهای صوتی گذر می‌کند هیچ ندارد. گوشه‌ی یکی از کمدهای اتاقم، درونِ همان کیفِ کوچکِ صورتی، همان چیزی‌ست که در مغازه‌ی هیچ فروشنده‌ای پیدا نمی‌شود. برش می‌دارم و می‌گذارمش درونِ جعبه‌ی هدیه. به وقتش جعبه را می‌گذارم کنارِ دستانش و می‌نشینم روبه‌روی چشمانش و خیره می‌شوم به چهره‌ای هیجان‌زده و کنجکاو که منتظر است با یک بار باز و بسته کردنِ پلک‌هایم، مجوزِ برداشتنِ درِ جعبه‌ی هدیه را صادر کنم. درونِ جعبه‌، به ظاهر کارتِ اهدای عضو اما در حقیقت همه‌ی وجودِ من است؛ سندِ قلبم. برای او...

چقدر رمانتیک!
:)
حواجان ینی منتظری بنده خدا مریضی قلبی بگیره شماهم خدانکرده ضربه مغزی بشی دختر😕
نمیفهمم !
دورترین برداشتی که میشد از این هدیه داشت همین بود. :)
اووووه چه رمانیتیک!!!
:)
حوا ^______^
خوشبحالش :)))
:)
خخخخخخخ
من همیشه باهوش بودم D:
یه بارِ دیگه بخونش :)
⁦☹️⁩⁦☹️⁩ حوا چرا اینطوری 
مبارکه 🌺
بله؟! :/
چی؟! :|
حالا چرا اینجوری؟؟
:|

بنظرم بیاد برگه ازمایش بارداریتو بذار توش و بنده خدارو خوشحال کن
اونجوری حالشو میگیری ها
چون دوست دارم!

قشنگ زدی کلِ حسِ پست رو نابود کردی رفت :/
بلی متوجه شدم D;
(:
یعنی کارت اهدای عصو خودت رو گذاشتی تو جعبه دادی مامان ؟ 
مامان من اصلا پدیرشش رو نداره :)) یه بارم کارتم رو سر ب نیست کرد :)) 
و خب احتمالا اگر با جعبه بدم بهش ، جعبه رو میکنه تو حلقم :))
فکر کنم بهتره دوباره پست رو بخونید :)
خوشبحالت من اصن احساسی نیستم
یه دختر خشکو بی احساس بداخلاقم :/

ولی من اینطوری فکر نمی‌کنم. خیلی هم بااحساس و دوست‌داشتنی هستی :)
اتفاقا منم خیلی با پاییز :) موافقم! این چه حرکتیه تب؟[متفکر]
شاید فقط من فهمیدم چی شد. :)
نمیشه باهم برین بستنی بخورین؟؟:)))
یه شروع شیرین ی پایان به ظاهرتلخ ولی باطن پایان برای یکی دیگه میتونه شیرین باشه
بعدش با هم می‌ریم :)))
اگه نیمه‌ی جان باشه که باید درک کنه و ذوق‌مرگ بشه. :|
چقدر رمانتیک :) 
آفرین از این هدیه بهتر چی میخواد؟
اما همون اولین تولدی که تو زندگیت هست باید باشه دیگه...
خیلی خوب بود...
ان شاء الله بزودی زود و بخوبی و سلامتی... :)
:)
خوشحالم که حداقل شما متوجه شدید چی تو ذهنم می‌گذره.
نفهمیدم. چی؟!
:)
برای سال‌ها بعد.
نمیشه باهم برین بستنی بخورین؟؟:)))تنهایی اخه
الان کارت اهدای عضویی هست یااستعاره یه چیزیه که به ذهن من نمیاد؟
قول میدم بخاطرِ تو هم که شده بعدش با هم بریم. :))
خودِ کارتِ اهدای عضو ولی در حقیقت یعنی کلِ وجود.
:(رمانتیکه این
خیلی غمگینه که
خداحفظتون کنه برای هم انشالله همیشه سلامت باشین و خوشحال درکنار هم
دور از هرمریضی و غمی
چرا ناراحت؟!
عه. واسه من شیرینه و خوشحال‌کننده. :)
کسی نیست که خدا بخواد برام حفظش کنه. :))
چه باکلاس
:)
قضیه جنایی شد:)))
دورادور حس زیادی ک تو نوشته هات بود ب منم رسید؛)
جنایی چرا؟! :)))
خدا رو سپاس :)
خیلی هم عالی :)
واقعا هم باید اینجوری به کارت اهدا عضو نگاه شه.
:)
خوشحالم که متوجهِ منظورم شدی. تو متوجه نشی که بشه؟! والا :)
بهترین ادم زندگی الان میشه کی؟


مهم‌ترین آدمِ زندگی جدای از پدر و مادر فی‌الواقع وجود نداره.
عزیزم...چه هدیه ی خاصی.. مطمئنا فقط به ذهن خودت خطور کرده...:)


دعا کن حوا جان..
سادات ^_^

میشه من واسه تو دعا کنم تو واسه من؟! صدای من به ممکنه به جایی نرسه ولی دعای تو حتماً می‌رسه به آسمون...
به قوله دوستان : چه رمانتیک !
امیدوارم در کنارِ اویی که خواهد آمد،همیشه شاد باشی :) 
:)
تشکر :)
ان شاء الله همیشه سلامت باشی عزیزم 
همچنین مهربون :)
خوش به حالت که هنوز به عشق ،دل خوشی... 
من که در قلبم رو بستم،... 
فقط خیال‌پردازی هست...
خدا برای هم نگهتون داره ...
برای کسی که نیست :)
چه کاریه دختر
زهرترک میشه نمیدونه باید گریه کنه یا شاد باشه
اگه مثلِ خودم باشه باید اول چشماش گرد بشه بعد لبخند بزنه :)
حق با پاییزه :/
شما هم دوباره بخونید پس :)
:))
((:
چقدر شاعرانه و قشنگ ♡-♡ نوشتنت رو خیلی دوست داااارممممم:)♡
ایشالا که اون شخص زودتر پیدا بشه 😎😂❤
قشنگ و شاعرانه خوندی ^_^
نه بابا لازم نیست بمونه پیشِ مامانش بهتره :)))
همیشه خاااص بودی.هدیه دادنتم خااصِ عزیزم.😍😍😍
قربانت ^_^
و چ زیبا :)
و سپاس :)
منم مثل کامنت پاییز :)عزیز ...:((
بخند عزیزم :)
چه غافلگیر کننده

موفق باشید


سربزنید
:)

سلامت باشید
منم دوست دارم ی روزی کارت اهدایی عضوم بلاخره ی روزی به درد بخوره
میگن فرمالیته‌ست. فقط حسِ خوب داره. همین. :)
چقدر رمانتیک و قشنگ
:)
مهمترین ادم زندگیت که نوشتی میشه  یکی   از لحاظ ادبیاتی مشکل داره   پدر و مادر که یکی نیستن ولی یه جورایی هم یکی میشن
نوعِ مهم بودن فرق داره. مادر و پدر یکی هستن. جدا‌نشدنی! اما هر کسی بالاخره یه روزی یه آدمِ خاص واردِ زندگیش میشه که اونم مهم‌ترین هست اما نوعِ مهم بودنش کاملاً متفاوته.
بعله
ولی  چرا بعضی پدر مادر ها جدا میشن  یا طلاق میگیرن خخ

# شوخی  موفق باشید
اون به خودشون مربوطه. واسه بچه‌هاشون با هم مهم‌ترین هستن. :)

سلامت باشید.
سلام :)
سلام و درود :)
چی از این قشنگتر که یکی اینجوری بخوادت؟ خوش به حالش انصافا:))
[ یک عدد فرشته‌ی حسود شده هستم]:)))
منتظرت بودم :))
تقریباً ۸۰ درصدِ دوستان یطورِ دیگه برداشت کردن. -_-
فرشته‌ی خوبی‌های خودمی ^_^
وای خدا:')) اینقدر که همه یه چیز دیگه برداشت کردن من رفتم پست رو یه بار دیگه خوندم ببینم خودمم اشتباه برداشت نکرده باشم :دی
از جنسِ خودمی :) می‌فهمی من رو :)
*-* *-* *-* 
[آیکون ذوق زدگی خیییلی زیاد]
^_^
خوبه بالاخره یکی منتظر من بود:))
:))
حوایِ جان منی دیگه😘
ای بابا شکسته نفسی و اینا :))
((:
فدایت ^_^
خوشبحال مهم ترین فرد زندگی تون :)

لطفا وب زندگی رو دنبال کنید.
:)

وبِ خودتون؟!
کار خوبی کردی عزیزم :((((((((
کاری نکردم که. ناراحت چرا؟!
آخه حوا خودمم هنوزم که هنوزه به کارت اهدا عضوی که دارم اینجوری نگاه میکنم. :)
نگاهت قشنگه :)
حرف دلمان را زدی دختر. ^_^ 💜
^_^
چه خلاقانه و ماهرانه و زیرکانه ابراز عشق میکنی با ابزار علم پزشکی (: 
من که دلم میخواد زودتر مهم ترینت بیاد و واکنششو برامون بنویسی ((: 
:))
بمونه پیشِ مامانش :))
آفرین هدیه خوبی بود
هدیه خوبی خواهد بود :)
چه قشنگ:)))
:)
بمونه پیش مامانش!😂😂😂
حوصله‌ش رو ندارم فعلاً :|
والا :)))
سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶ , ۲۰:۱۹ یا فاطمة الزهراء
من جاش باشم یه پس گردنی میزنم بهت :))
بعدش منم تو رو صدا می‌کنم با ملاقه بزنی تو سرش :))
گفتم که ،توی اوائل بودنش منظورته دیگه...
وقتی اومد تو زندگیت...اوائلش...
بسی رمانتیک بود 😍🙂 خوب بلدیا...
ان شاء الله زودتر 😋
:)
گفتم به دوستان. فعلاً بهتره بمونه پیشِ مامانش :)
یاد این شعر افتادم
قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت
مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را!
البته صرفا به خاطره کلمه اهدا یاد این بیت افتادم،وگرنه که انشالله همیشه سلامت باشی و اهدای قلب استعاری قشنگت هم قسمت کسی بشه که قدرشو بدونه^_^
چه بیتِ زیبایی :)
ممنونم ^_^
فوت شدند؟ مطلع نبودم. تسلیت و روحشون قرین رحمت.
بنده مجرد هستم. :|
کسی نبوده تو زندگیم که بخواد فوت بشه.
فقط یه سوال چرا بستنی رو تنها میخورین؟
انصاف نیست تو هوای به اون قشنگی دوتایی بستنی میخوردین ؟


و این جمله بی نظیر بود
خیره می‌شوم به چهره‌ای هیجان‌زده و کنجکاو که منتظر است با یک بار باز و بسته کردنِ پلک‌هایم، مجوزِ برداشتنِ درِ جعبه‌ی هدیه را صادر کنم. 

تصویر سازی خوبی بود
چون نمی‌تونم با خودش برم برای خودش جعبه‌ی هدیه بخرم.
وقت واسه دوتایی بستنی خوردن زیاده.

:)
دنیای کامپیوتر:
(هر چه باشد خودت بهتر پدر و مادرت را میشناسی و از  خلق و خوی آنها بیشتر آگاه هستی تا دیگران و شاید به خاطر این خوب نشناختن کادویت برایشان شاید کمی غیر معقول و یا اصلا برعکس ؛ برایشان عالی باشد.ما به انتخابت احترام گذاشته و امیدواریم سالیان سال را در کنار خانواده ات باشی.)
واقعاً این پست اینقدر نامفهمومه؟!
چه جالب :)
:)
سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶ , ۲۱:۳۸ دانلود فیلم ساعت ۵ عصر
درود به سایت عالی تون 
:)
پدرومادر بزرگترین هدیه خدا به ما هستند باید قدرشونو بدونیم .
بله
سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶ , ۲۱:۵۰ علیرضا قاسمی نژاد
قشنگ بود  ..مادرت چه خوشبخته
تشکر
نکنه حوا عاشق شدی رفت😀😀😀😀😀😀💃💃💃💃💃💃💃💃💃

حالا لای لای لای شوم لای لای😀💃😀💃😀💃😀💃💃💃💃💃🙆

نیازی نیست زمان رو به جلو ببری ، همین حالا هم عیبی نداره 💜💜💜💜

خوشبخت بشی ولی من این متن رو  به این شکل تفسیر نمیکنم که واقعی بخوای کارت عوض اهدا بدی بهش بیشتر مفهومش رو عاشق بودن تمام میدونم😉
نه بابا :))

ای بابا :)))

الان کسی نیست پس باید زمان جلو بره. به وقتش.

ولی واقعی این اتفاق خواهد افتاد. :)
اینجوری خیلی سوپرایز میشه هاااااا حوا 😁 ولی رمانتیک بود دلم از این کارا خواست:))
اوهوم خیلی. بدونِ به زبون آوردن یه سری چیزا رو می‌فهمه. :))
چقَدَر مردم رمانتیکنننن:))
البته رویای قشنگی بود
:))
قشنگ خوندید.
به به ...خیلی زیبا و رمانتیک...
برای پدر و مادر جان دادن کمترین چیز است..
قداست و ارزش پدر و مادر خیلی بالاست..
لذت بردم از متن زیبایتان..❤❤
:)
درسته.
هدیه ای ناب و غافلگیر کننده ای بود
موفق باشید
سلامت باشید
اگه اصل هدیه رو خواست و به کچیش راضی نشد؟
چی؟!
سلام
نیست؟! کسی که نیست؟


اون هدیه کارت لازم نداره...
نشنیدی: رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون....
سلام و درود
بله نیست.

:)
کچیش=کپیش
آها
کپی هست به نظرتون؟! سنده :)
سلام، نمیدونم متوجه منظورتون نشدم، خب این هدیه که برای اون نیست!
سلام و درود
چرا نباشه؟!
مگه دور از جونش مریضه که نیاز به اهدای عضو شما  داشته باشه؟
فعلاً کسی نیست. این نوشته واسه آینده‌ست. :)
نه نه. منظورم این بود که این کارت یه جورایی سندِ قلب و کلِ وجوده. یعنی همه‌ی وجود واسه او...
من جای اون ذوق‌ مرگ شدم =)
:)
حوا 😍😍 همیشه خاص بودی 😙😙
لطف داری :)
چشمانش... :)
:)
حوا یا من خنگم (که دور از انتظار هم نیست)یا واقعا باز من خنگم که نمیفهمم کجای این رمانتیک بود
:|
دور از جونت! نوعِ نگاه‌ها متفاوته.
بله وب خودمه
:)
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶ , ۱۱:۵۹ علیرضا قاسمی نژاد
از مادر حرف زدی منم گفتم مادرت چ خوشبخته، من جمله مو کامل بیان نکردم .. مادرت چه خوشبخته دختری مثل شما داره با افکار بسیار زیبا .... 
خیلی ممنون
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶ , ۱۲:۰۵ علیرضا قاسمی نژاد
ببخشید...شاید شما منظورتونو خوب به خواننده ها منتقل نکردید...به همه میگید خوب درست پست نخوندید!!! شاید ایراد کار جای دیگه باشه که همه یطور دیگه قضاوت فکر میکنند و یا گذرا کسی متوجه هم نشده باشه ..یه جمله ای میگه مثلا شما فکر کنید متوجه شده.. تو زندگی نباید یه طرفه برخورد کنیم با همه چی ..
:)
اشکمون رو درآوردی که :(
چرا پری جونم؟! :(
چرا نداره که. همین تقدیم قلب و این حرفا :(
وقتی یکی مهم‌ترین آدمِ زندگیت باشه حاضر نیستی قلبت مالِ اون باشه؟! اهدای قلبِ واقعی نه پری جونم. دوست داشتن. :)
خب هر چی. من که حاضر نیستم قلبمو به کسی بدم. چون واقعا هیشکی ارزش این رو نداره که قلبمو بهش بدم.
من هم. این یه خیال‌پردازیه صرفاً. اگه دنیا این نبود حقیقتِ قشنگی میشد. قبول داری؟! :)
اوهوم. وقتی «عشق» از یاد آدما رفت این شد وضعمون :(
شاید چون از عشق فقط توهمش مونده.
به نظرم دیگه توهمش هم باقی نمونده. 
شاید...
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶ , ۱۶:۳۵ دختری از جنس ارامِش 😊
خـــــآص و عاشقانه :))😍
و غیر منتظررره *-*
و...و.... ((:

#عالی ! (:
لطف داری عزیزم ^_^
عالی بود حوا خانوم :-)
همسرم بعد از خوندش خیلی تحسینتون کرد :-)))
عالی خوندین :)
ایشون لطف دارن :)
 کاش گیرنده های جنین هدیه ای ..
قدر هدیه و صاحب آن را بدانند...
استاد :)
با سبک نوشتنتون آنا نیستم و دقیق متوجه نشدم ...فی الحال اینو داشته باشید:

مادرم همیشه می گفت

هرگز

تمام خود ت را

برای هیچ مردی خرج نکن!

من اما

خساست مادرم را به ارث نبرده ام

حیف...!

شاید حالا

کمی از خودم

ته ِ جیبهایم باقی مانده بود...

چقدر زیبا :)
کاش... کاش بیشتر حواسمون به خودمون باشه...
هدیه خوبی است.(اسپم نیست)
:)
چه هدیه متفاوتی:))
(:
خ
و
ش

ب
ه

ح
ا
ل
ش
ا
ن
:)


ان شاءالله شهید شوید...با هم...

سیب سرخی سر نیزه ست دعا کن من نیز 
این چنین کال نمانم به شهادت برسم
:)

تشکر
عزیز دل جان سلام :)
حوا جان دعوتت میکنم به آخرین پستم
خوش حال میشم اولین غزلی که توی 15 سالگیم گفتم بخونی و نظرت رو راجع بهش بگی (:
http://18o81.blog.ir/post/129
چشم چشم :)
فقط می گم خوش به حال اونیکه قراره مهمترین آدم زندگیت بشه :) 
:)
ان شاء الله آدمی باشه که به خدا نزدیکت کنه:)
یا ولی عصر
یا علی مدد
ان‌شاءالله :)
علی یارت
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶ , ۲۰:۰۴ زندگـــــی را خوب زیستن !
هنوز گریه بر این جویبار کافی نیست
ببار ابر بهاری، ببار... کافی نیست

http://s9.picofile.com/file/8318904318/gom.jpg
:)

تصویر؟!
سلام . چی شد؟ خیلی قشنگ بود. ادم با یه لبخند میرسید به وسطا . از وسط به بعد خشکش میزد
در کل خوب بود
سلام و درود
واسه من تا آخرش لبخند بود :)
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶ , ۲۰:۴۴ ایمان-همو یرگه یخ!
خخخخ انصافا حسش نبود بخونم ببخشین
:|

سلام

چندین بار متن رو خوندم .

اما فقط گفتم این متن خیلی عاشقانه است . عشق به کسی هست . ولی شما میگین نه منظورتون اون عشق نیست . و اصلن اون فرد وجود نداره؟؟

منظورتون اینه که هر کسی میخواد باشه و شما غیر از اینکه ضربه مغزی بشین ( البته خدا نکنه ) و .... ( و باز هم خدا نکنه) قلبتون رو با اجازه خودتون بهش بدین؟؟

دیگه برداشت بعدی همین میتونه باشه!

که انگار آره . همین میتونه باشه !!

واااااااااو ، الان دارم به یک جا خیره میشم و به عمق زیبایی متن فکر میکنم:))))

سلام و درود
ببینید اصلاً بحثِ اهدای عضو نیست. هر آدمی وقتی عاشق میشه طرفِ مقابلش اجازه پیدا می‌کنه واردِ قلبش بشه. درواقع منظور دوست داشتنِ کسی هست که دوستش داریم. چون همچین آدمی الان توی زندگیم نیست گفتم این نوشته‌ها واسه سال‌ها بعد هست.
:))
دیدگاهتون به کارت اهدا عضو
به نظرم واقعا دیدگاه قشنگیه👌🏻
تشکر :)
و البته درسته . اینطوری باید به کارت اهدای عضو نگاه کرد!
:)
زیبا بود!!
شما؟!
جمعه ۲۰ بهمن ۹۶ , ۱۵:۲۴ ایمان-همو یرگه یخ!
صحیح!
چی صحیح؟! :)
دقیقا! 😕😐
حالا چرا پوکر؟! :)
کسل کننده س دیگه! 😕 نیست؟ :|
آره. بغض هم داره. :(
اوهوم... :'(
:((
دلت شاد عزیزم 

همچنین مهربون :)
من از جنسِ تو نیستم؟ D:
هستی رفیقم :)
دلم گرفته چرت و پرت می‌نویسم.
بزنم شت و پتت کنم عایا؟  D;
آره بیا با چوب کتک بزن من رو :))
جمعه ۲۰ بهمن ۹۶ , ۲۰:۴۸ علی احمدی-وبلاگ شعر
دلت نگرفته، دلت شوهر میخواد(پیرو پیام های بالایی،میم الف و اردیبهشت و شما)
ولی خدایی حالا اینقدر دوس داری شوهر کنی زود ت، خواستگاری خوبو رو رد نکن.

جدی میگم به خدا و برات دعا می کنم خواستگارای خوبی برات بیاد به یکی بله بده

بالاخره که چی تا آخر که مجرد نمیمونن.توی کوچه هممون یه روز عروسی میشه :)


اینو نوشتم یادم افتاد عروسی امروزا توی باغ و تالار و رستوران و اینجورجاهاست:)))

من با سایر وبلاگ هایی که سر می زنم کم و بیش گفتم به شما بگم شارژم رو به پایانه و مدتی نمیام تا کار موقتی برای چندمین بار پیدا کنم دستم پول بیاد و بزنم به زخمای زندگی.کار کارگری هم که قرارداد نداره هر وقت بخوان میگن برو.

امیدوارم کارگر جماعت نیاد خواستگاریت.اوستا بیاد.یا دارنده ی کار آزاد و پولدار.
یا حداقل دارای کار دائمی و در کنار همه ی اینا آدم با محبتی باشه و عاشقت.

البته یه کم هم شخصیت و شعورش از آدمایی مثل من بالاتر باشه و فرهنگش.

خب دیه خداحافظ
شما بعد از این همه مدت هنوز یاد نگرفتید چطوری باید صحبت کنید؟! :/
این چه طرزِ صحبت با یه خانمه؟! پیروِ کدوم صحبت؟! :/

:|

خدانگهدار
اومدم اومدم.D; 🏃
بدو بدو :))
خیلی بااحساس بود 
عالی بود

بزنم تو دهنه اون یارو که نوشته دلت شوهر میخواد اخه احمق میام میزنم له بشیا بیشعور  علی احمدی 
آلاءِ عزیزم ^_^
:)

نمی‌دونی چقدر حرص خوردم -_-
اومدم حالتو بپرسم برای پست اخیر که نظر بسته بود
چشمم خوردبه کامنت اون بیشعور
اینجور ادما باید برن تو همون تلگرام بچرن و فکر و ذکرشون فقط پی یللی تللی باشه احمق
اگه کامنت منو دیدی بیا وبلاگم بزنم له شی
حوا محترمه من در شان خودت حرف میزنم
بد نیستم. یکم دلم گرفته. :)
آروم باش آلاء جان. ارزش نداره که بخوای بخاطرش عصبانی بشی.
فدای للت
جمعه خر است
قربانت ^_^
من یک کلمه گفتم جمعه‌ها دلگیره یه بنده خدایی چنان زد ما رو له کرد که موندم چی بگم :))
شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ , ۰۰:۴۰ ایمان-همو یرگه یخ!
شأن و فرهنگ خودشونو نشون میدن اینطور افراد!واقعا برات متاسفم! 
هوا خانوم شما اعصاب خودتونو خورد نکنید! نظرات اینطور افراد اصلا تأیید نکنید! 
خواستم بی‌جواب نمونه. در لحظه خیلی عصبانی شدم ولی الان خوبم. مهم نیست. :)
سلام حوای عزیزم :))
خیلی قشنگ بود و با احساس از خوندش لذت بردم
سلام فرناز جانم :))
خوشحالم که دوست داشتی.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****
****** **** ** *** *****
*** ** ** ** *** *** ***** *** *** **** ****** * *** ** ****** ** **** *** ***** ** *** *******
************* **** ***** *** ****** *** ** ***** ****
***** ** ** ****** *******
شما درکت پایینه و شعورت نمی‌رسه نمی‌تونی بفهمی منظورِ مطالبِ من رو به من ربطی نداره! وای به حالتون اگه یک بارِ دیگه بیایید این طرفا! کلاً توی فضا سیر می‌کنید! هنوز کامنتِ خصوصیِ شما که متوهم بودنتون رو کاملاً نشون می‌داد دارم! اهلِ آبرو بردن نیستم جناب وگرنه آبروتون رو می‌بردم تا دیگه نتونید به هیچ وبی سر بزنید.
من اگه می‌خواستم ازدواج کنم الان دو تا بچه هم داشتم. بعدش هم لازم نیست شما واسه من دل بسوزونی و نصیحت کنی! من بخوام ازدواج کنم با یکی مثلِ خودم ازدواج می‌کنم.
ایمان جان 

من که خودم اشاره کردم در کامنتی که باعث ناراحتی همه شدم:
من شخصیت و فرهنگم پاییینه شایدم اصلا نداشته باشم خداحافظ
دقیقاً همینه. اصلاً ندارید!
دیگه نبینم شما رو حوالیِ وبم! به سلامت!
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

بسیار لذت بردم از این مطلب...احسنت...

عرض کنم که کارت اهدای عضو که حالا فرمالیته است....این اهدای عضو یا بهتر بگم اهدای وجود را پدر و مادر هم در قبال فرزندشون انجام میدن...

یا حتی در قبال خودشون...

چون شما در نظر بگیرید در یک خانواده، دو نفر فرد جوان با هم ازدواج می کنند و دارای فرزند میشن...
مرد خانواده، قبل از ازدواجش چه بسا در فکر کار کردن و پول در آوردن هم نبوده فقط به فکر خوشگذرانی بوده اما بعد از ازدواج، بخشی از وقت و انرژی ش را می ذاره و کار می کنه که مبادا خانواده ش در سختی باشند...

از اون طرف زن خانواده هم همینطور...ممکنه طرف قبل از ازدواجش تا لنگ ظهر هم می خوابیده اما بعد از ازدواج، کله سحر بلند میشه و بساط صبحانه را درست می کنه که مبادا اعضای خانواده، صبحانه نخورده از خونه خارج بشن...یا مثلا ناهار و شام را آماده می کنه تا وقتی طرف از بیرون اومد، در فکر تهیه غذا نباشه..

بعد وقتی بچه دار میشن، علاوه بر فعالیت های بالا، که مضاعف میشه، کلی هم حرص و جوش می خورند تا اون بچه، درست تربیت بشه...

بنابراین می بینیم که جسمی و روحی، طرف، خودش را وقف کرده...در انتها این شخص شده پیر و فرتوت...برای کی؟ برای چی؟ برای همون آدم هائی که براش عزیز بودند...تک تک موهاش سفید شده، در همین راه....

در واقع او همه وجودش را اهدا کرده...

حالا برخی هستند که فراتر میرن و خودشون که هیچ، همون عزیزانشون را هم برای اعتلای دیگرانی که حتی ممکنه نامی هم از اینها نبردند و حتی یادی هم نکنند، اهدا می کنند....

این همون معامله با خداست....


در هر حال، مطلب خیلی قشنگی بود و اصلا این برداشت هائی که برخی داشتند، ازش برداشت نمیشد...


ضمن اینکه اون برداشت ها هم حرص خوردن نداره که...لبخند بزن بسیجی


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

چقدر لذت بردم از خوندنِ نظرتون :)
خوشحالم که کامل و دقیق منظورم رو متوجه شدید. :))

شما ببینید چی گفته؟! آدم عصبانی میشه وقتی می‌بینه یه عده با برداشت‌های این چنینی کلِ مطلب رو می‌برند زیرِ سوال ولی چشم. می‌خندیم. :)

ممنونم. همچنین.
علی یارتون
و چقدر من باهوشممم
شاید الان که خوندم متوجه شدم(یکمی گنگ بود خدا وکیلی)
فکر کردم میخوای به مامان این هدیه رو بدی
:(
مامانم بدونِ دادنِ کارت هم می‌دونه جونم رو براش میدم. :)
آقای احمدی شما اول برید ادب و شعور یاد بگیرین بعد دنبالِ کار بگردین! چون با این شخصیتِ ضایعی که دارین دو روز نشده شوتتون میکنن بیرون! شک نکنید! :)))
:)))
چقدر خاص و چقدرتر(!) قشنگ :))
چجوری عاخه اینقدررر خاص ودلنشینه افکارت, نوشته هات و..😍😍
لطف داری عزیزم ^_^
رویایی مضحک و حزین ولی در کل زیبا و دلچسب 😀
مخصوصا بستنی خوردن تو اون هوای سرد و نگاه کردن به پرندگان از پنجره کافه🤮
ای کاش میشد انسان قلب خودشو هدیه بده و تموم شه زندگیش:)
کاش ...!

مضحک نوعِ نگاهِ شماست!
مضحک و کمیک در عین حال دلپذیر و لذت بخش !
نگاه هرکس قابل احترام و مقدسه :)
فقط در مورد پست بالا نظر دادم ،
بنده توهین نکردم .


مضحک کلمه‌ی قشنگیه؟! اگه خوبه که پس منم توهین نکردم. :)
نگاهتون مقدس و مضحکه. :))
سوءتفاهم!
مسئله این نیست که مضحک کلمه قشنگیه یا نه :/
شما باید انتظار هر نوع نقدی رو به مطلبتون داشته باشین
اگه قرار باشه همه تو نظراتشون کلمه های زیبا بکار ببرند دیگه کامنت 
معنایی نداره !
[البته این نظر شخص منه]
طرز نگاهمو نگفتم نظر دادم ،،،،،،،
 

ببینید شما می‌تونستید بگید جالب نیست یا بگید من دوست نداشتم. راستش مضحک کلمه‌ی زیبایی نیست و بارِ منفی داره و توهین محسوب میشه. نقد داریم تا نقد! مثلاً یکی گفته برخلافِ بقیه من معتقد نیستم که رمانتیکه. نظرش رو گفته و محترمه ولی شما توهین کردی.
نظر یعنی دیدگاه. یعنی نوعِ نگاه. جز اینه؟! :))
ببینید شما عصبانی شدید وقتی گفتم نگاهتون مضحکه. پس بکار بردنش حسِ خوبی ایجاد نمی‌کنه چه بسا طرف عصبانی هم میشه. خواستم همین رو متوجه بشید. :)
من نمی‌نویسم که دیگران بگن قشنگه و تعریف کنن. فقط حرفام رو در قالبِ ماجرایی که خودم توش باشم می‌نویسم. اصلِ منظور رو متوجه بشن (که اونایی که باید بشن میشن همیشه) خوشحالم می‌کنه و همین برام کافیه.
من گفتم مضحک ولی ... 
همیشه ادم ها نیمه خالی رو میبینند ، قصد توهین و جسارت نداشتم
شاید استفاده از کلمه مضحک بخاطر خودم بوده !!!! 
اینکه میگید نظر یعنی بیان دیدگاه درست ، اما فاصله بین دیدن و نگاه کردن بسیار است
طولانی شد ]:
اگه ناراحتی پیش اومده بنده عذر خواهی میکنم !


نیمه‌ی خالی کدومه؟! :))
اتفاقاً دیشب بعد از تاییدِ کامنتِ شما با یکی از بلاگرهای حرفه‌ای راجع‌به کلمه‌ی مضحک صحبت کردم. گفتم اگه یکی به نوشته‌های شما بگه مضحک چه حسی پیدا می‌کنید؟! ایشون هم گفتن طبیعتاً ناراحت میشم. مضحک یعنی مسخره! حتماً می‌دونید. :)
عجب :)))
فکر کنم شما بیشتر ناراحت شدید. خواهش می‌کنم.
سلام دوست من
خوبی ؟
پست هات عالیه دوست عزیز
ب منم سر بزن خوشحال میشم
سلام
ممنونم
:)
باشد
ممنون از سایت خوبتون
خواهش می‌شود
سلام.
حس لطیفی را توصیف کردی!!
اما حوا جان،سعی کن اول از همه «آدم» را پیدا کنی بعد به فکر آن کادوی جادویی باش...
سلام و درود

مشکل دقیقاً همین نبودِ آدمه!
سلام بر حوا:
حوا جان،اگر تو حوایی،یقین داشته باش قبل از تو «آدم» ات آفریده شده؛فقط باید از خدای آفریننده بخواهی که وی را به تو و یا تو را به او برساند.!!!
سلام و درود
نرسیدیم هم نرسیدیم. مهم نیست زیاد. :))
حوا جان!! مهمه؛ چون خودت فرمودی:
« واما هدیه ی من به مهمترین آدم زندگی ام »
(یواشکی: خدا از دلت بشنوه خخخخخ)
شما اگه برید بخشِ دوم شخصِ غایبِ موضوعات رو بخونید متوجه میشید من از این مدل پست‌ها کم ننوشتم. :)) فی‌الواقع جای خالیِ کسی توی زندگیم حس نمیشه.
اتفاقاً خوبیِ این زندگی به اینه که خدایی هست که می‌دونه توی دلِ بنده‌هاش چی‌میگذره! پس لزومی نداره چیزی به کسی اثبات بشه.
باشه عزیز جان؛
حرف حرف شماست،چون این شمایید که از دلتان آگاهید و ان را به نگارش در می آورید. انشااله همیشه شاد و خندان باشی....
ای بابا ناراحت شدید؟! من قصدِ ناراحت کردنِ شما رو نداشتم :((
اتفاقاً من راجع‌به این مسئله کلی هم با دوستان شوخی می‌کنم :)))
فکر کنم یکم جدی جواب دادم :|

شما بفرمایید خانم هستید یا آقا؟! من که فکر می‌کنم خانم :| :))
و اینکه چطور با اینجا آشنا شدید؟!
راستی یادم رفت بگم :| خوش آمدید :)
1.آخه چرا باید ناراحت بشوم عزیزجان؟؟!!
2.شوخی کار خیلی خوبیه،ادامه بده..نه،حس کردم خیلی دوست ندارید راجع به این موضوع گفتگو کنید.
3.با عرض پوزش،آقا هستم؛یه مرد میانسال.
4. آدرس وبلاگ تان را از فهرست برترین وبلاگ های سال 96 یافتم و
5. از این یافتن بی نهایت خوشحالم؛خواهش می کنم،شما لطف دارید.
خب خدا رو شکر که ناراحت نشدید :)
اگه دوست نداشتم که کلاً نمی‌نوشتم راجع‌به این موضوع.
جدی؟! :| اشتباه کردم پس :))
خیلی هم خوب :))
منور فرمودید اینجا رو :)
- این موضوع از شیرین ترین ،جذاب ترین و سرگرم کننده ترین موضوعات انسانی است، بله؛ گفتم شاید دوست ندارید با من مخاطب در این خصوص ادامه گفتگو دهید!!!
-بله،چرا براتون تعجب انگیز بود؟؟!! نکنه فکر می کنید مردا باید همیشه جدی و بیروح صحبت کنند؟؟؟
- خواهش می کنم،خدا را شکر صاحب خانه وب فردی(=البته خانمی) با وقار و با شخصیتی است و صد البت،با ظرفیت...
بله بله :)
نه مشکلی نیست. اتفاقاً از دیشب با یکی از دوستان اونقدری راجع‌به این موضوع شوخی کردم که کم‌کم حس کرد داره جدی میشه. :))
خواستید آدرسِ وبش رو بدم برید ببینید.
نمی‌دونم. حس کردم خانم هستید. نه من همچین فکری نمی‌کنم اصلاً.
شما بسیار لطف دارید :))
- «حوا»ی عزیز امیدوارم خدای بخشنده هر چه زودتر«آدم» مطلوب ات را روزی نماید.
-به کامنت قبلی ام پاسخ ندادید،پس فعلا شما را به خدای بزرگ می سپارم تا وقت دیگر.
- پاینده باشی و سالم و موفق.خدا حافظ فعلا
مچکرم :)
جواب دادم که :|
همچنین :) در پناهِ حق
باشه اگه براتون زحمتی نیست،لطف می کنید
در ضمن حوا جون اگه سوالم خصوصی حساب نمیشه،میتونید بگید چند سال تونه؟ و آیا برای همسر آینده تون ملاک هایی را طراحی کرده اید؟
http://godsmile.blog.ir/1397/02/08/بهار-تویی،که-هر-شاخه-شکسته-ام-با-تو-هوس-جوانه-می-کند

به طرزِ عجیبی همه فکر می‌کنند ۲۷ یا ۲۸ ساله هستم ولی خب خیلی کمتر از این حرفاست. متولدِ دهه هفتاد.
بله خب هر کسی یه سری ملاک‌ها داره واسه ازدواج. چطور؟!
دانشجوی ترم دوم یا سوم دانشگاه(؟) هستی؟؟
+ هیچ،فقط خواستم بگویم روی بهتر شدن و عینی شدن ملاک ها میتونی روی من حساب کنی. البته اگه خواستی..
پارسال کنکور دادم :)
+ خیلی هم خوب. مچکرم. :)
شما فرزند هم دارید؟!
راستی نگفتی در کدام پست با ایشان گفتگو کردی؟؟
با دوستم؟!
لینکش رو گذاشتم در جوابِ کامنتتون. کامنتِ قبلی نه قبلیش :)
- به سلامتی؛چه رشته ای؟
-بله،یک پسر10 ساله(دیر ازدواج کردم و دیر بچه دار شدم)
-به وبلاگ دوستتون رفتم ،اما ندانستم در کدام پست با ایشان در خصوص موضوع«آدم» آینده صحبت کردید؟؟
خدا حفطش کنه براتون :))
لینکِ پست رو گذاشته بودم براتون. پایینِ پست کلی حرف زدیم :)) البته کار واسه دوستم پیش اومد رفت وگرنه این قصه سرِ دراز دارد... :)))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *********** **** * ***** ******
- ممنونم،خدا شما را هم برای پدر و مادرتون حفظ کند.
+ دو تا کامنت(دو بیت شعر) در اون پست گذاشتم.
++ باید برم جلسه،اگه یه موقع کامنت جدید نگذاشتم و بدون خداحافظی گفتگو کات شد ،ببخش و به حساب بی ادبی نگذار.
بای بای
تشکر :)
+ خیلی هم خوب :)
++ موفق باشید. در پناهِ حق. :))
توی عاشقانه های شما انگار همیشه هوا بارونیه ...
بر خلاف شیراز !! :)
هوای شهر نیست. هوای دله :)
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۸ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan