تنها عنوانی که به ذهنم رسید: کادو :|

مثلاً در یک روزِ سردِ زمستانی که همه‌جا پر شده از عطرِ خاکِ باران‌خورده، شال و کلاه می‌کنید و از خانه می‌زنید بیرون. قدم‌زنان خودتان را می‌رسانید به مرکزِ خریدِ شهر چون می‌خواهید برای مهم‌ترین فردِ زندگیتان هدیه‌ای بخرید تا با دیدنش قند در دلش آب بشود، بی‌اختیار لبخند بزند و بفهمد که چقدر دوستش دارید. چه می‌خرید؟! عکسِ این مورد حتی! چه کادویی بگیرید خیلی خوشحال می‌شوید؟!

سلام
کتاب و باز هم کتاب
با توجه به روحیات و خلقیات طرف مورد نظر
یک کتاب زیبا خواهم خرید
سلام و درود
خیلی هم خوب :)
خب سعی میکنیم هر چیزی که طرف مقابل عاشقشه بخریم  
بعد اگه ندونید چی دوست داره چی؟!
هر چند همه می‌دونن مهم‌ترین آدمِ زندگیشون چی دوست داره. :|
یه دسته گل رز سفید :-)))
:)
دیروز واسه خانوم خریدم کلی ذوق کرد :-)))
درود بر شما :))
تو بگو چی دوس داری همونو برات بخرم ؛)
بستنی :|
مامانم الان ماشین ظرفشوییمیخواد..طلاهم دوست داره..من پول ندارم ولی:|
پس میرم تو هوای بارون زده قدم میزنم یه نوتلا هم میخورم برمیگردم:دی
می‌تونید با پدر و داداش هر چی دارید روی هم بذارید یکی از این دو گزینه رو بخرید :|
خوش بگذره :))
ممنون :-)
:)
مریص میشی دخترم =/
تمامِ لذتش به اینه که توی سرما بستنی بخوری. وگرنه تابستون که لذتی نداره. :|
سلام
فرمودید خاک باران خورده یاد این بیت افتادم

درد دارد آن چه در چشم همه گِل می نماید
در نگاه ساده ی تو خاک باران خورده باشد!

بستگی داره خب...اگر مادر هستن یه دونه از این روسری شالی ها که نمی دونم اسمش چیه می تونه خوشحالشون کنه...این جا هم حراج کرده 15 تومن اگه خواستید :)

کتاب هم چیز دل چسبی ست البته اگر اهل کتاب باشند...
سلام و درود

بیتِ دلنشینی هست. :)

اینجا حراج کردن ۱۰ هزار تومن. :|

بله خیلی :)
شکلات 😅
:))
مبهمه...
 خب مثلا اگه بیرون باشه اونم،یه شیرکاکائو هم خوشحالش میکنه :)))... 
مرکز شهرم نمیخواد...
اما خب من اگه باشم معمولا عطر و گل و کتاب میگیرم...
یا ساعت یا کیف پول طرح قشنگ...
یا...
کلا بستگی به طرف داره که چی بیشتر دوست داره...یا نیاز...

اما واس من یه فلافل چاق و برشته بخرنا همین نتیجه حاصل میشه :)))
خیلی هم عالی :))

کاش همین رو به پست اضافه می‌کردم. این که چی کادو بگیرید خوشحال میشید. :))
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶ , ۰۹:۴۶ آقای دیوار نویس
منم پیشنهاد بر باد رفته را دارم :)   البته اگه طرف چیز خاصی دوست داره اونو بخرید
من نظرم رو در قالبِ یه پستِ شاید مفصل میگم بعدها :)
قدم زنان راه میروم و قدم زنان از کنار ھمه ی تیر برق ھای خاموش رد میشوم.. به کجا میروم را نمیدانم.. فقط دوس دارم بروم.. ماندن را نمیخواھم.. دیدن را نمیخواھم.. شنیدن و سخت گفتن را نمیخواھم.. میروم به کجا؟نمیدانم.... اینقدر از این خرابه ھا دور میشوم تا راه بازگشت را گم کنم.. میخواھم بروم و در امتداد جاده ھای خیالم گم شوم... اینقدر قدم میزنم که درد بگیرند پاھایم و سست شوند دستانم و لرزان شود نگاھم.. نمیخواھم بمانم.. میروم از این خود پرستی رھا میشوم.. حتی اگر به قیمت فراموش شدنم تمام شود..
:|
جمله آخر قبلا نبودا 🤔
بازم شکلات 😂
آره بعد اضافه شد.
:))
سلام
عطر - کتاب - چاپ عکس و قابش - لیوان طرح دار
بسته به اینکه شخصیت موردنظرتون چه نقشی داره تصمیم بگیرید:)
سلام و درود
من نظرم مشخصه واسه خودم. خواستم نظرِ بقیه رو بدونم و این که ببینم کسی پیدا میشه تصمیمش مثلِ من باشه یا نه. :)
=|
دیگه دیگه :)))
پسره؟
کی؟!
خب بستگی داره
ولی من خودم عاشق یه باکس بزرگ  گل رز ابی هستم :))
شاید
یادم باشه هر وقت خواستم ببینمت برات بیارم :))
خب بستگی داره کی رو خیلی دوست داشته باشم با توجه به روحیات اون انتخاب میکنم.
مثلا مادرم ظرف و ظروف دوست داره،لباس و ... کلا هر چی هدیه بدی بهش چون هدیه است دوست داره، همیشه میگه: گر دوست مرا یاد کند،گردوی پوکی( یعنی دوست من رو یاد کنه حتی اگه گردوی پوک باشه هم با ارزشه)، برای پدر عموما پیراهن میگیریم و ...
برای دوستام‌ معمولا کتاب یا قاب میگیرم:)
هنوز بگم؟:))
خدا حفظ کنه پدر و مادرت رو فرشته‌ی خوبی‌ها :))
آره بگو :)))
بستگی داره طرف کی باشه
نقره هم خیلی خوبه مثلا یه انگشتر نقره چه دخترونه چه پسرونه
و ساعت هم که عالیه
من خودم عاشق ساعتم دنیای ساعتم داشته باشم سیر نمیشم...
امسال تولد مامانم براش ساعت خریدم:)
ساعت برای هر سنی خوبه
اگر دختره میتونی به گردنبند و اینام فکر کنی


قشنگ مشخصه مهربونی :))
من عجیب به دلم افتاده یه روزی می‌بینمت. برات ساعت می‌خرم. ^_^
نظرِ خودم رو بعداً میگم.
ممنونم عزیزم، خدا پدر و مادر تو رو هم‌ حفظ کنه:)
کلا برای مردها که بخوام‌ کادو بگیرم لباس میگیرم(‌معمولا چیز دیگه‌ای به ذهنم نمیرسه:)) ) 
برای دوستام‌ شال و روسری یا دفتر و روان نویس هم هدیه دادم:)من خیلی به زیور الات علاقه ندارم( دوست دارم ها ولی نه خیلی زیاد) ولی دستبند و گوشواره و انگشترهایی که هدیه گرفتم رو هنوز دارم خیلی هم دوسشون دارم، اما بهترش همون کتابه چون یه کتاب خوب و آروم معمولا با سلیقه‌ی بقیه هم سازگاره حتی اگه خوششون‌ هم نیاد لااقل یک کتاب بیشتر خوندن، ضرر که نداره:))
دیگه واقعا چیزی ندارم‌ که بگم:)))
ممنون :)
بسته به سلیقه‌شون میشه هدفون و این چیزا هم خرید. :))
مثلِ خودمی که. منم زیاد علاقه ندارم به زیورآلات. یدونه گردنبد دومِ راهنمایی کادو گرفتم از مامانم کلاً دو سه بار استفاده کردم. :|
بله بله موافقم :))
عزیزم ^_^
خسته نباشی :)
سـلام :)
کتاب فلسفی ** و رز سفید
-_- و عروسکـ ! 
تو چی دوست داری حوا :)؟
سلام بر تازه دانشجوی خودم :)
رز ^_^
عروسک *_*
من عاشقِ عروسکم :))
گل هم خیلی دوست دارم، کتاب ترجیحاً فلسفی، لوازم التحریر، بستنی :))
پورشه دوست داره خب :))))
مهم‌ترین فردِ زندگیتون پورشه دوست داره؟! :|
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶ , ۱۰:۳۸ مصطفی فتاحی اردکانی
گل ، به این دلیل که مهم ترین فرد زندگی الان گل دوست داره.

خیلی هم خوب :)
واسه خرید کردنم هم باید ببینم واسه کی میخام بخرم
در اون موقع بهترین ادمم کیه :/
مامان دنیا باشه ماگ :)) 
کلا ی باکس میگیرم توش رو پر میکنم 
از هدیه های مختلف ..
+ تا هفته دیگ اتفاقا باید کادو بخرم عکسشو میزارم 
واسه بهترین مامان و رفیق دنیاس :))
خدا حفط کنه مادرِ مهربونت رو :))
خیلی هم عالی ^_^

+ منتظر می‌مونم به شدت :))
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶ , ۱۰:۴۲ یا فاطمة الزهراء
براش کاموا میخرم خودم براش شال و کلاه و ژاکت می بافم یا پارچه میخرم بلوز و شلوار میدوزم چون میدونم بیش از هر چیزی شادش میکنه
برای خودمم هر چیز جینگلی باشه دوست دارم :دی و کتاب خوب حالا رمان یا ... و از همه بیشتر اینکه یک روز کامل وقتش رو با من بگذرونه چه داخل خونه چه خارجش بعلاوه ی کلی عکس یادگاری از اون روزمون که بعدا چاپ کنه بهم بده توی یه آلبوم ^__^
مگه میشه چیزی با دست‌های آبجی بزرگه درست بشه و خوشحال‌کننده نباشه؟! :)
الهی ^_^
اونی که میخوایم براش هدیه انتخاب کنیم دیگه
بستگی به خودتون داره. شما یحتمل واسه خانمتون.
اِااااام خب الان حس کادو دادن نیست.دوسدارم یه چیزایی رو کادو بگیرم.
مثلا یه دسته گل نرگس،یه شاخه گل رز(حالا هر رنگی میخواد باشه)،۳تا شاخه گل مریم.
یه کتاب خوب.
اهااا یه دست کش مشکی نسبتا نازک،چرم هم باشه ترجیحا.اخه رفتم دستکش بخرم،از مدلهاش خوشم نیومد.
لوازم تحریر هم دوس دارم.
فعلا همینا یادم اومد.
:))
خیلی هم خوب و رنگی رنگی :))
من مهمترین فرد زندگیم مادرمه و عاشق گل هستن.گل شاخه ای نه,گلهایی که داخل گلدونن..
مادرهایی که هنرمندن پارچه و کاموا هم خوشحالشون میکنه:-)
ساعت,کیف,لباس,کتاب,زیورآلات نقره (یه انگشتر درشت با سنگ قرمز مثلا:-)..)و..
حالا نمیدونم مهمترین فرد زندگی شما کیه خانوم گل؟!

خدا حفظشون کنه :)
(:
عزیزم ^_^
باشه بعداً میگم همه رو یکجا :))
من اگه برم برا خودم و علی کوچولو چیزی میخرم :| 
آخی ^_^
من به شخصه خیلی پول کادو بگیرم خوشحال میشم خیلی هااا
متاسفانه هیچوقت این اتفاق نیوفتاده و همه واسم کتاب میخرن چون فکرمیکنن من خیلی کتابخونم شایدم میخوان بگن خیلی باحالن 
:/
ولی بخوام کادو بگیرم معمولا چیزیو میگیرم که خودم خیلی دوس دارم
:)
مریم :)))
خب اگه دوست نداری بهشون بگو.
:)
مهربونی دیگه :))
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶ , ۱۱:۱۳ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
خب من تو ارتباطم با آدم ها خیلی دقیقم و از بی صبحتامون علاقمندی هاشو میشناسم و ضبط میکنم تو ذهنم. 
به خاطر همین چیزی میخرم که طرف واقعا دوست داشته :)

در کل فرد به فرد و موقعیت با موقعیت فرق داره. .. خودت باید کشف کنی ؛ )
خیلی هم عالی :)

درسته :)
هر چیزی که اون زمان نیاز داشته باشه 
:)
عکس طرف رو میدم یا نقاشی کنن یا کاریکاتورش رو بکشن. :)
نقاشی خوبه ولی کاریکاتور هلما؟! :| :))
اگه ناراحت بشه چی؟! :))
الهی که یه روز ببینمت:)
یک سال هم تمام پول هامو پس انداز کردم برای مامانم طلا خریوم خیلی شگفت زده شد
حدود 7سال پیش طلا انقدر گرون نشده بود
وقتی شوقش و دیدم سال دیگه هم همینکار و کردم یکسال به عشق لبخند مامانم پولهامو پس انداز کردم براش گوشواره خریدم خیلی لذت بخش بود
ان‌شاءالله :)
ما هم دو سالِ قبل همین کار رو کردیم با آبجی و حضرتِ پدر البته. :|
خدا حفظشون کنه برات :)
دوستایی که میگن کتاب برای هرکس خوبه 
من یه سال تولدم از3نفر کتاب گرفتم دلم میخواست بکوبم فرق سرشون
اصلا هم کتاب دوست ندارم:)
مگر اینکه کتاب خاصی باشه که دنبالش باشم روح بخش بااااششششه بازم دوست ندارم بعنوان کادو از بهترین کس زندگیم کتاب بگیرم
کتاب برای دوستی های رسمیه:)
عزیزم :)))
بستگی داره چه کتاب‌هایی باشه. بعضی کتاب‌ها داشتنشون خیلی لذت‌ داره.
حق داری. من نیز.
موافقم. :))
پس شد همون ساعت. :))
مگه پست رو نذاشتین که ما کمکتون کنیم؟ :)
خیر. خواستم ببینم کی نظرش با من یکیه.
من بر عکس همه که می رن کادو می خرن با سلیقه خودشون برای اونایی که باید کادو بگیرم معمولا از یکی دو ماه قبل حواسم هست باهاشون که صحبت می کنم ببینم چیزی می گن می خوام بخرم ولی هنوز نتونستم بعد همون رو براش می خرم برام هم هیچ وقت هزینش مهم نیس چون می خوام چیزی باشه که باهاش حسابی ذوق کنه.
کارِ خیلی خوبی می‌کنی عزیزم :))
والا تاحالا بهش فکر نکردم چون کسی تاحالا, برام کادو نگرفته!ولی اگ بخام بدونم چی براش بگیرم که قند تو دلش اب بشه!اگ اسمارتیز دوس داره هم محض خنده هم جالبی یه بسته اسمارتیز وگرنه یه چیز تزینی جالب! نمیدونم
عه! مگه میشه؟!
اسمارتیز خیلی خوبه موافقم به شدت :))
خانم بنده گرافیست هستن، یحتمل وسایل طراحی و از این قبیل :)
خیلی هم خوب :)
یه جعبه پر از لاک های رنگی:))
البته من خودم علاقه ای ندارم اصلا  به لاک اما بیشتر اطرافیانم عاشقشن

بعد دیگه عروسک ..گل خوششششگل
من خودم بدون کادو هم با یه به یاد بودن هم کلی ذوق میکنم:)کم خرجم:))
رنگی رنگی ^_^
منم زیاد استفاده نمی‌کنم یعنی باید بگم به ندرت ولی کلاً چیزهای رنگی رنگی رو خیلی دوست دارم. :)

به‌به ^_^
منم مثلِ تو :))
زنده باشی.خدا عزیزان شمارو هم حفظ کنه.
قربانت :))
البته خواهرمم هست.ولی چون گفتی مهمترین مامانم تو ذهنم اومد.اول مامانم بعد خواهرم 

خدا هر دو رو حفظ کنه برات مهربون :)
مهمترین شخص زندگی من عاشق تاریخ و ایران باستانه , باید قاب عکس پرسپولیسی , کاخ گلستانی همچسن چیزی بخرم :-)
گردنبندِ اهورامزدا مثلاً :)
خودم براش یه شال میبافم ^________^
شال زرشکی شاید :)
آخی ^_^
چی بهتر از این :)
شوخی کردم بابا
هفته ی پیش واسه خواهر زاده م یه ست لگو نینجاگو خریدم کلی ذوق کرد میگم دختر هم دخترای قدیم عروسک دوس داشتن ارزونتر بودنه لگو اونهم نینجاگو بازم لگو فرندز بود یه چیزی:))
:|
خیلی هم خوبه :))
کتاب نمی خرم ...خوشم نمیاد ‌.
اگه خانوم باشه روسری و کیف 
اگه اقا باشه و پولدار باشم ساعت ..پول دار نباشم کیف پول 
ادکلن هم همیشه دوست دارم 
خیلی هم عالی :))
خخخ بله میشه! 
:))
الان بلیط سفر جام جهانی خیلی خوشحالم میکنه :))
:))
کاش بود:(
...
مهم ترین فرد زندگیمون همینکه مارو به دست آورده خوشا بر حال خوش بختش. حقیقتاً به دست آورده دنیا را خلاصه.

بهترین جوابی بود که خوندم :)))
وای لوازم التحریر :))
تازه اگ همه رنگ هاش هم بهم بیاد 
عالیه *.*
اصلاً آدم ذوق‌مرگ میشه ^_^
حوا جدیدا سوالای سخت سخت میپرسی دخترم!😒
آره سخته می‌دونم :))
زود تند سریع بگو جوابت رو :))
اووووم بستگی به موجودی مالی و شخصیت اون عزیز داره.
اما اگر پولم کم باشه، باهم شام میریم بیرون،بعدش هم پیاده روی و کلی حرف بزنیم و خلوت کنیم، تا یک شبِ خوب رو خاطره کنیم. مثلا مامانم عاشق همبرگر هست :))
اگر پول داشته باشم ساعت میخرم براش، تاهروقت درطول روز ساعت دستش رو ببینه،یادِ من بیفته.(این برای خواهر یا دوستم)
اگر خییییییلی پول داشتم، یواشکی مدارکِ مامان و بابا رو برمیداشتم و برا کربلا ثبت نام میکردم، روزِ قبل از پرواز بهشون خبر میدادم.
خدا مادرِ مهربونت رو حفظ کنه :)
خیلی هم خوب.
این که عالیه. ^_^
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶ , ۱۳:۴۵ مهدی کاشانی زاده
وبلاگمو بهش معرفی می کنم😂😂😂
عجب :)))
کاریکاتورم باحاله :)
ولی درکل بستگی به اون آدمه، صمیمیته داره. مثلا برا دوستام یه چیزی که یه مدت برا خودم بوده و باهاش خاطره دارم میدم. یا برا روز پدر شعر بابا رو دادم خوشنویسی کردن تابلوش کردن زدیم دیوار یا برا روز پدر امسال عکس جوونیاشو دادم ادیت کردن و قاب گرفتن. 
آره ولی بعصی‌ها دوست ندارن :)
خیلی هم خوب :)
واسه من بستنی بگیر :)))
این پستت و کامنتاش یه جورهای اشک منو درآورد :((
راستش نمیدونم!
 جوابی براش فعلا ندارم.


سلام :)

عه چرا واران جونم؟! :((


سلام خانمِ کم‌پیدا :)
اعتماد 
چیزی که کم کم دارم از دستش میدم 
کاش بشه از کسی که برامون خیلی مهمه اعتماد کادو بگیریم نه این که بعد از یه مدت اعتمادمون بهش له بشه...
سلام
من هرچی برام بگیرن خوشحال میشم. هدیه عشق توش مهمه نه چیزی که میگیرن.
اگرم بخوام خودم چیزی هدیه بدم به کسی که دوستش دارم یه کیک میپزم. خودش هم پول داره هم بلده خرید کنه. بلد نیست پرورش بده حتی مواد غذایی رو.
سلام و درود
درسته :)
شما عزیزِ دلی :)
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶ , ۱۶:۲۱ آقای سر به هوا(o_0)
کادو فقط دیجیتال:)
زدید به هدف :)
جالب هست این وبلاگ، این همه نظر!!!
تا نود نظر هم برای شما ثبت شده.
موفق باشید.
سلامت باشید
اوهوم ساعت و نقره جات
یه گردنبند ضریف نقره یا یه انگشتر فیروزه
دلمان خواست
کاش من عزیزترین شخص زندگیت بودم

خخخخخخخخخخخ
قطعاً جزوِ عزیزتزین‌هایی آلاءِ مهربونم ^_^
همه رو یادم می‌مونه. ان‌شاءالله به زودی. :)
(:
بلیط یه سفر به خوش آب و هوا ترین منطقه /شهر هر جایی که بشه :)
جوابم همین شد :)


+

مورد جوابت خصوصی میگم 
الانم نه میرم پیاده روی برگردم ایشالا میام میگم :)

خیلی هم عالی ^_^

باشد :)
دلم لک زد برای روزهایی که محبت ها بیشتر بود و سنم کمتر بود و همه تولدم برام کادو میگرفتن
دوسال تولدم سوت و کوره 
امسال نیزهم....

کاش نزدیک بودیم. یه جشنِ مفصل برات می‌گرفتم...
خیلی دوست دارم یه هدیه ی خاص به شوهرم بدم ولی چیزی به ذهنم نمی رسه
الهی ^_^
خدا حفطتون کنه واسه هم :)
هدیه اش هرچی میخاد باشد مهم همین کنار هم بودن است...
:)
گل نرگس (:
:)
خیلی دوست دارم لاک کادو بگیرم:)
عزیزم :)
حوا بگو چی دوس داری ^_-
به ریتالین گفتم :)
اگه می خوای واسم کادو بگیری یا کتاب بگیر یا گل. 
خودم اگه بخوام برای کسی کادو بگیرم بسته به زمان و یا حتی مکانش فرق می کنه. 
مثلا چون دیدارای وبلاگیم تو حرمه براشون یه رشته تسبیح خریدم. 
در کل کتاب، گل و یا حتی پلاک اسمشون هم هدیه جالبی می تونه باشه!
جفتش :)
من چقدر دوست دارم توی حرم ببینم تو رو. من رو به ضریح باشم تو بیای دستت رو بداری روی شونه‌ی من. برگردم و محکم بغلت کنم.
بله بله.
ان شاءالله ^_^
چقدر تصورش برام لذت بخش بود *_*
^_^
قدرتِ تخیلم خیلی بالاست نه؟! :))
محبوبه اگه این شب‌ها رفتی حرم خیلی دعام کن. افتضاح‌ترین روزها رو می‌گذرونم. :)
خیلی ^_^
اگه لایق بودم و آقا طلبید به روی چشم حتما : )
ان شاءالله حال و روزت همیشه خوب باشه :*
^_^
ان‌شاءالله که بطلبه. :)
فدای خواهریِ مهربونم ^_^
خب متفاوته..

باید دید سلیقه طرف چی هست و چی دوست داره..

یکی پول دوست داره..

یکی کادو و...
:)
خب بستگی داره برای کی و به چه مناسبتی کادو رو می خری. من نگاه میکنم ببینم طرف چه نیازایی داره و چیا دوس داره:)
خودم معمولا اگه چیز خاصی نیاز نداشته باشم گل و کتاب دوست دارم:)
آری :)
عزیزم ^_^
یه شاخه گل...فرقی نمیکنه چه کسی باشه 
هم شیک هم خوشگل هم ارزون :))
خیلی هم خوب :)
من واقعا نمیدونم مامان با چی خوشحال میشه
ولی دارم سعی میکنم برای عید یه چیز خیلی خاص و ویژه براش بخرم
اگر طلا اینقدر بالا پایین نشه یه طلا بگیرم براش
خدا حفظشون کنه :)
راستش چون من خودم عاشق کتاب هدیه گرفتن هستم حس میکنم بهترین هدیه کتابه. چون بنظرم بعد از خوندن هر کتابی یه تیکه از روحمون با اون کتاب تغییر میکنه و کلی خاطره از روزایی که کتاب رو خوندیم و خود کتاب هم با کلی حزئیات توی ذهنمون ثبت میشه وبعدا توی خیلی از مسائل کوچیک و بزرگ بهمون کمک میکنه.. و حس اینکه یه کتابی رو از یکی هدیه گرفته باشم و اون هدیه یه تئکه از روح من رو مال خودش بکنه رو خیلی دوست دارم... اما خب به همه هم نمیشه کتاب هدیه داد... وقتی نشه کتاب هدیه بدم، هر چیزی ممکنه بخرم .. زیورآلات یا شال یا ساعت یا گل... و آخرین چیزی که ممکنه هدیه بدم پول هست.. چون بنظرم یه ذره هدیه‌ی بی احساسی هست:)) هدیه باید یه جوری باشه که توی خاطره شخص بمونه بنظرم... و وجود خارجی داشته باشه:))
چقدر زیبا توصیف کردی :)) موافقم :))
و چقدر احساساتت لطیفه :)
عجب به نقطه ای اشاره کردین
تا حالا فکر نکرده بودم

واقعا چرا
چرا من نمیدونم مهمترین شخص زندگیم چی دوست داره؟
مهم ترین که نه ، خیلی خیلی مهمترین شخص زندگیم

نمیدونم شاید کتاب دوست داره
عه
نمی‌دونستم نمی‌دونین! خب بپرسید ازشون. :)
مهمترین فرد زندگی هرکس با دیدن طرف قند تو دلش آب میشه !😃
ولی برای من مرگ لطفا -_-
ممکنه :)
عه!
سلیقه ها خیلی متفاوته حوا جان، مثلا هدیه ای که یک نفر رو ذوق زده می کنه ممکنه از نظر شخص دیگه ای اصلا جذابیت نداشته باشه، اینکه اون شخص گیرنده ی هدیه به چی بیشتر از همه علاقه داره و دونستن علایقش خیلی مهمه به نظرم
درسته :)
هنوز اقامون رو نیافتم 😁اما بستگی ب علایق ش داره
خودم نفس کادو دادن و گرفتن رو دوست دارم خیلی کار قشنگیه هدیه دادن حس قشنگیه وقتی ذوق طرف مقابلو میبینی خصوصا:))
حتی اگه خیلی کوچیک و شاید ارزون باشه مهم اینه کسی تو فکرت بوده 
چند وقت پیش دوستم برام ی خودکار گرفت بدون مناسبت ..خیلی خوشحال شدم😃
نمیذارم کسی ب خودکارم دست بزنه :)))
برا مامان بابامم عطر یا لباس میخرم:)
عزیزم ^_^
دقیقاً. هدف خوشحال کردنه حالا هر چی می‌خواد باشه. :)
خیلی موافقم.
کاملاً درک می‌کنم. تو چقدر مهربونی. :))
((:
خیلی هم عالی. خدا حفظشون کنه برات :)
سلام، دکوری برای خونه ام 😊
سلام و درود
یادم می‌مونه. اومدم خونه‌‌تون یدونه خوشگلش رو براتون میارم. :)
فدای تو مهربونی از خودته حوا جون💋
قربانت ^_^
چیزی که الان بیشتر مرسومه
ما همیشه این تازگیا کادو پول میزاریم توی پاکت هدیه میدیم.
یا کارت هدیه هم خوبه.کلا پول امروزا آدما رو خوشحال میکنه!

چیزی که بود قبلنا
و اما قدیم (مثلا همین ده پونزده سال پیش) لباس و پارچه ی پیرهنی و ظرف و ظروف و عطر و انواع اقسام کادو ها میشد داد برای مناسبت های مختلف در جشن ها تولد ها و خونه گرفتن ها و بچه به دنیا اومدن ها و آشتی ها و غیره.

ولی چیزی که از همه به نظر شخصی بنده مهم تره یه جعبه شیرینی :)
یا یه کیلو بستنی سنتی یا مثلا آیس پک(که یه بار این کار رو کردم دونه ای سی تومن شد دیگه هر گز نخریدم برای جشن تولد کسی) و کیک به نظرم ارزون تر تموم میشه.خلاصه دهن شیرین بشه خاطره اش توی ذهن آدم میمونه.


بستنی خیلی خوبه ولی سنتی نه. :| نمی‌دونم چرا از بستنیِ سنتی خوشم نمیاد.
راستی حرف از هدیه و جشن و شیرینی زدم یادم رفت امروز شهادت حضرت فاطمه است و سالروز شهادت ایشون رو تسلیت عرض می کنم خدمت شما و دوستانتون.
من هم تسلیت عرض می‌کنم.
عکسشو بدین نقاشی یا سیاه قلم بکشن و قابش کنین!کادوی خیلی خوبیه
عکسِ کی رو؟!
یه خودکار حکاکی شده به نامش.
یه تسبیح خوشکل و دونه درشت از اونا که شیشه ای هم هستنا و خیلی هم قشنگن.
یه انگشتر عقیق.
و کتاب و دوربین عکاسی و عطر و گردنبند و هزاران چیز دیگه.
مثلاً هدیه شما به من:،برای من هدیه مهم نیست، اون مهربونی و دوست داشتنی که باعث شده به خودتون زحمت بدین و برین بعد کلی فکر و گشت و گذار توی بازار و محل فروش  هدیه ای در خورم بخرین برام مهم و با ارزشه.:)
حالا اون طرف رو جای من بزارین و مطمئن باشین نظرش درباره هدیتون تا شصت درصد با نظر من یکیه.
خیلی هم عالی :)
که اینطور :)

شاید...
سلام 

ایام تسلیت

اول اینکه همین که خودم رو میبینه خودش ی کادو هست :)) بگذریم از شوخی ی شکلات خوشمزه با ی جعبه خیلی شیک و قشنگ یا اصلا خودم دست بکار میشم شکلات درست میکنم با جعبه زیبایی که خودم درست کردم فک کنم اینجوری بیشتر ذوق کنه :)))
سلام و درود

من هم تسلیت عرض می‌کنم

بله بله :)) شکی نیست. شکلاتِ حاصلِ دست‌های گلِ نرگس‌ مگه بد میشه؟! معرکه‌ست ^_^
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶ , ۱۳:۴۱ مسعود رضانژاد فهادان
با عرض سلام و ادب.

ممنون از مطلب خوبتون.

ما که هم شما را دنبال کردیم و هم نظر دادیم هم لایکتون کردیم.

تیم سایت پُربازدیدترین‌ها از ساعت 6 صبح تا 12 نیمه شب، رأس هر ساعت یک مطلب منتشر میکنه خوشحال میشیم به ما سر بزنید.

رستگاری انسان در دوری از بخل است (+داستان)
سلام و درود

خواهش می‌کنم چیزِ خاصی نبود که.

جدی؟! :/

موفق باشید.
سلام
من اگه به خودم باشه کتاب میگیرم... اما خب به اینم باید توجه کنیم که طرف مقابل چه چیزهایی رو دوست داره یا چه چیزهایی رو نیاز داره...
مثلا ممکنه کتاب بخریم و بهش بدیم ولی اون هیچ اهمیتی بهش نده و حتی بندازه دور...
نه از روی بی احترامی... بلکه از روی بی نیازی و بی علاقگی به اون کتاب.
سلام و درود
بله بله :)
درسته.
نمیگم!😡😡😡😂😂😂
چه بداخلاق :)))
هرآنچه خریده باید با عشق بخرد و مهم اون لبخندی هست که موقع دادن کادو روی لبش هست
:)
بستگی داره  ..فرق داره کادوهام  برا همه  :)))
ولی  خودم کتاب و گل و هر چی قشنگ باشه رو دوست دارم :))))))))))
:))
محبوبه‌ی عزیزم :)))
نه خدای واقعا معرکه میشه هم بر خودستایی نباشه البته 
سنم که پایین تر بود فکر میکردم هیچ وقت نمیتونم یک آشپز خوبی بشم ولی الان خداروشکر معرکه شده البته با تمرین هاااا :)))
من الان همچین حسی نسبت به خودم دارم. فکر نمی‌کنم آشپزِ معرکه‌ای بشم. :|
آفرین آفرین :)))
شاگرد می‌پذیری؟!
همین که بفهمه به یادش بودی انگار دنیا رو بهش دادی
همه اینطوری نیستن...
شاید اره
چی؟!
الان
گل با گلدونش
بهم حس نشاط میده
تازگی
نفس
زندگی ....

:)
میم.الف به این خوش اخلاقی! :) چجوری دلت میاد به من بگی بداخلاق! :)))
 عکس این پست خیلی خوبه،روح آدمو قلقلک میده. ^__^
شوخی کردم رفیق جان :)))
آره. یکی هم پیدا نمیشه این همه کادوی رنگی رنگی بگیره واسمون دلمون شاد بشه. :|
عزیزی. :)))
آره میبینی توروخدا! :||| یه چندسالی صبر میکنی من دانشگاه قبول شم بعد برم دانشگاه بعد برم سرکار بعدش با اولین حقوقم برات ازاینا بگیرم؟ :) چیزی نیستااااا تاچشم بهم بزنی تموم شده،خودت حساب کن ببین چندسال طول میکشه دیگه. :)))
شما بیشتر :)))
چند سال دقیقاً؟! :| :))
:)))
دقیق نمیشه گفت! D:
اصلاً بگو ۱۰۰ سال. من صبر می‌کنم. :)))
بستنی هم بگیر برام. :|
خیلی دوست دارم. *_*
ای جانم. ^___^
حتما حتما. :)))
D:
^_^
ممنون :))
کیت‌کت باشه و دارک *_*
خودم می‌دونم خیلی پررو هستم به روم نیار :|
خواهش میکنم. :)))
خب دیگه چی؟ هرچی میخوای بگو من دارم یادداشت میکنم که یادم نره! D:
نه راحت باش منم دقیقا عین خودتم. D: ولی من عاشق معجونم. ^.^😋💟
((:
عه. خب یادداشت کن. لوازم التحریرِ رنگی رنگی، عروسک به تعدادِ کافی، گل، کتابِ شعر، کتاب‌های عرفان نظرآهاری، آلوبخارا، لواشک، شکلات و دیگر هیچ. :|
معجون که حرف نداره ^_^
این دو تا کشفِ جدیدم هست. خیلی خوشمزه‌ست. دارکِ ۹۸ درصد. تلخِ تلخ. :)))
خدا شاهده اسکرین گرفتم. D:
فوق العاده س اصن. ^__^💖
من شوکولات تلخ دوست ندارم! :||| ولی باشه برات میخرم. :)
عزیزم :)))
خیلی ^_^
منم دوست ندارم. بستنیش فرق داره‌ها. تلخیش یطوریه. خوشمزه‌ست. :))
تو بگو چی دوست داری برات بخرم. :)))
:)))
باشه پس امتحان میکنم! D;
من؟! نمیدونم! :||| خیلی زیاده آخه باید لیستش کنم! D: ولی عشق به لوازم التحریر یه چیز دیگه س.D;
((:
حتماً. نتیجه رو بعداً بگو بهم. :))
عه. لیست کن. همه رو بگو تا یادداشت کنم. ^_^
باشه حواجان. :)))
ای جانم،حتما حتما. D:
💚
:))
بگو لیستت رو سریع :))
فردا میفرستم دختررررر. D: بزار خوب فکرکنم چیزی ازقلم نیوفته! D: 
دیدی منم عین خودتم! D: تعارف معارف نداریم! D;
باشد منتظر می‌مونم :))
همین خوبه. تعارف چیه اصلاً. والا. :)))
:)))
منم اهل تعارف نیستم. :)
(((:
رفیقِ خودمی دیگه. جز این هم انتظاری نداشتم. :))
قربانت. :)💛
فدایت ^_^
عزیزم،انگار الان برام خریدی ^_^
ممنونم
^_^
خواهش می‌کنم.
کتاب و لباس D:
هیچ ربطی هم به هم ندارن ولی عاشق خرید جفتشونم:))
:)
همین که تو عاشقِ خریدِ این دوتایی یعنی مربوط‌ترین اجزای خلقتند. :))
عزیزمی :*
با تمرین کردن به این مهارت میرسی البته اینم بگم هاا اوایل خربکاری داره ولی ناامید نشو ادامه بده موفق میشی، همه که از اول آشپز نبودن یاد گرفتن 
نزدیک نیستیم که حتما چرا که نه :)) البته با تمرین کردن خودت میتونی استاد ماهری بشی :))
فدایت ^_^
خرابکاری زیاد داشتم الان به مراتب بهتر شده :))
به آشپزی خیلی علاقه دارم :)) غذا رو زیاد مشکل ندارم ولی کیک و شیرینی صفرِ مطلق :|
من کارتی از دست نوشته هاش بهم بده به وجد میام!
(بیا بنویس بده دیگه):دی!!
:))
خوب اول باید ببینم چی خوشحالش میکنه از مادیات :
گوشی ،دوربین، لپ تاپ،تبلت،
دوم از لحاظ معنوی  اینکه سعی میکنم از قبل باهش مهربونتر باشم ، مهربونی ماندگارترین هدیه اس.
خیلی هم عالی
من حضورم مهمترین کادویست که میتونم بهشون بدم 😀😉 
عجب :))
واقعا اون موقع که اینو نوشتم یادم نمیاد چ حسی داشتم😅
:))
چه جواب قشنگی..
کلی خنده آورد رو لبم:))
[آیکون ذوق مرررگ] D:
خوشحالم که مسببِ لبخند شدم :)
الهی ^_^
اگه برا مامان و بابام باشه میتونم قبولی پزشکیو بهشون کادو بدم^_^
عالیه ^_^
😊اینجا وب ما دیدگاهیاس
😍نویسنده هاش خاص
🌏دنیا مال ماس
😉سرمون بالاس
😐چون بالا سرمون خداس
🚶اینم راه راس
😏واسه اونی که مارو نخواس
😁ادب نشانه فرهنگ شماس
👄اگه اینا تو وجود شماس
❤️اینجا جای شماس
(پس منتظر حضور گرمتون هستیم!)
:|
الان ۶ ساعته دارم فکر می کنم مهم ترین فرد زندگیم کیه و به هیچ نتیجه ی خاصی نمی رسم :|
:|
شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها رو خدمتتون تسلیت میگم
ضمنا دهۀ فجر رو هم تبریک میگم
تشکر
جمعه ۱۳ بهمن ۹۶ , ۰۰:۰۸ زیورآلات نواس
جالب بود 
کجاش؟! :/
کتاب خیلی دوست دارم..عطر هم همین طور
اما مدت هاست که دیگه چی گرفتن چندان مهم نیست...دلم میخواد ببینم کسی که بهم هدیه داده،حالا هر چقدر هدیه ش کوچیک با بزرگ بوده برای خریدنش وقت گذاشته،فکر کرده که مثلا عطری که پایش شکوفه پرتقاله بیشتر بهم میاد؟یا عطری که چوب و کاجش زیاده!(:
کادوهایی که برای رفع تکلیف داده میشن اصلا دوست ندارم
و متقابلا،سعی می کنم هر چی که برای هر کسی میخرم،همین نکات رو رعایت کنم
میدونی حوا برای منم مهمه که آدمای دور و برم منو بلد باشن...
برام مهمه که آدمای دوست داشتنی زندگیم رو بلد باشم!
و البته دلم میخواد نامه ضمیمه ی کادوها باشه(:
نوشته ها برام عزیزن(:
:)
می‌فهمم.
خیلی از خوندنِ کامنتت لذت بردم فرزانه‌ی عزیزم. :)
همه رو یادم می‌مونه. ان‌شاءالله در همین حوالی اگه دیدیم همدیگه رو همچین کادویی با یه نامه میدم بهت. :)
هووووف چقدر کامنت ... پیر شدم تا برسم پایین !! :))
اندر احوالات ، اگر قصد کادو دادن داشته باشم . انگشتر ، عطر و کتاب .
"یا" البته ^_^
و اگر قصد گرفتن کادو باشه : خب کتاب ، عطر ، انگشتر :)

:))
خیلی هم عالی :)
نمیدونم . تا حالا کادوی آنچنانی نگرفتم . 
نظری ندارم
:|
راستش رو بخواید هر‌ دفعه سر مناسب ها من می‌مونم و فکر این‌که چی باید بخرم که بتونم رضایت فرد مقابل‌م رو ببینم :))) اما بیش‌تر مواقع توی خرید هدیه ترجیح می‌دم ماگ،کتاب،حتی گلدون با گل که به نظرم از جذاب‌ترین‌ هاست که عزیز دل‌ بذاره گوشه اتاق‌ش و‌با عشق به‌ش آب بده ^____‎^ حتی دفترچه‌ی یادداشت‌های جذاب و گل‌گلی یا جعبه‌ی موسیقی یا از این دکوری‌های شیشه‌ای ه شیک و ایستاده رو بخرم :)) 

به‌به :)
واسه من کادو بخرید پس :)) من همه چیزهایی که گفتین رو دوست دارم :))
حس خوبیه خریدن هدیه برای شخصی که بی اندازه دوستش داریم:)
خودم چندوقتیه میخوام کتاب نبرد من رو بخرم اما وقت نمیشه...توی این بلبشو اگه کسی بهم نبرد من رو هدیه بده بی اندازه خوشحال میشم:)
بله :)
ان‌شاءالله به زودی کادو بگیرید این کتاب رو :)
^_^
*-:
^_^
(:
من خود خودمم اصلا نگران نباش! D:
مطمئنم که خودتی :))
جمعه ۱۳ بهمن ۹۶ , ۱۹:۰۲ یکــ دانشجو ـــ ایرانی تبار
من واقعا هر کادویی که بگیرم خوشحال میشم... فرقی نداره جنس و قیمت و نوع کادو چی باشه... نفسِ همین که کسی از روی محبت چیزی بهم میده برام قد یه دنیا ارزش داره.
احسنت
جمعه ۱۳ بهمن ۹۶ , ۱۹:۰۳ یکــ دانشجو ـــ ایرانی تبار
راستی اصل جواب جا موند! اگه خودم بخوام کادو بدم خیلی سخت میگیرم و سعی میکنم متناسب با روحیش کادو بدم
درود بر شما :)
دنیای کامپیوتر:
(همیشه کادو نشان دهده دوست داشتن نیست!!!)
چه ربطی داشت؟! :/
کتاب یا آلبوم موسیقی :)
دیروز برای یکی از دوستام کنار کتاب و کیف، آلبوم شعرهای مولانا با صدای شاملو رو خریدم...
به‌به :)
چی بهتر از این ^_^
حس خوبیه برای مهمترین شخص زندگیت بخوای کادو بگیری که با دیدنش یاد تو بیفته و خوشحال بشه اما من خودم همیشه برای اون شخص کتاب هدیه میدم و بیشتر دوست دارم هدایایی بدم به اون شخص که بادیدنش یاد من بیفته و تو ذهنش یه خاطره ی خوبی تداعی بشه براش. 

اکثرِ دوستان مثلِ شما دوست دارن کتاب هدیه بدن.
:)))

راستی هنوز لیست رو برات ننوشتم! تو علی الحساب برام لوازم التحریر بگیر بفرست که من لیست رو آدماده کنم!😁فدات.😅
چشم چشم. :))

منتظرم :)))
بی بلا عزیزم. :)))
((:
احتمالا چیزی که اول خودم دوست داشته باشم و بعد اون
:)
سلام حوا جون
 شما ادرس پیج اینستا سحر رو میدونی؟
سلام
کدوم سحر؟!
نویسنده وبلاگ روزمرگی های  دخی۱۷ ساله 
اجازه ندارم :)
شاید راضی نباشه.
لازمش دارم خیلی ضروریه لطفا 
‌منو میشناسه  نااخت نمیشه  میدونم 

باید بگردم بینِ کامنت‌ها
بین کامنتای کجا؟
دنبال چی‌بگردی
من فکر کردم آدرسِ ایمیلش رو می‌خوای. اینستا رو ندارم.
دنیای کامپیوتر:
(ما هم نگفتیم که نظر ما ربطی داشت!!!!).................مانند ادرس اینستاگرام و ایمیل چنین فکری نکنید!!!!!))
:/
دنیای کامپیوتر:
(????????????????????????????????????????????????????????????)
یعنی چی؟!
یه شاخه گل رز.
شما؟!
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۸ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا

با محصولات ما آسوده خاطر باشید


با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

من عاشق خرید کادو و هدیه هستم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan