دوستت دارم‌های نامعتبر

یک خودکار برایش فرقی نمی‌کند در دستانِ من باشد یا تو. او بنده‌ی همان کسی‌ست که به فروشنده پول بدهد و بخردش. برایش فرقی نمی‌کند صاحبش چند خودکارِ دیگر داشته باشد و به بقیه‌ی خودکار‌های دارنده‌اش حسادت نمی‌کند. او خوب می‌داند آن زمان که کلِ جوهرِ وجودش کشیده شود، تاریخِ مصرفش به پایان می‌رسد و رهسپارِ نزدیک‌ترین سطلِ زباله می‌شود. با آن که همه‌ی این‌ها را می‌داند اما هیچ‌گاه از سرنوشتِ شومِ خود گله نمی‌کند چون اساساً خودکار احساس ندارد.

مشکل از آن‌جایی شروع شد که تمامِ تعهدها به چند ورق کاغذ و امضای زیرشان ختم شد. آدم‌ها هر چه می‌خواهند می‌گویند و بعد به راحتی می‌زنند زیرِ حرفشان. می‌گویند دوستت دارم؛ در دلی بلوا به پا می‌کنند؛ جهانی به ظاهر شیرین و وسوسه‌برانگیز خلق می‌کنند؛ جوهرِ وجودت را می‌کِشند و درست در حساس‌ترین لحظه‌ پرتت می‌کنند به دورترین نقطه‌ی ممکن از زندگیشان. مثلِ یک خودکار!  تو می‌مانی و احساسی مچاله‌‌شده و جهانی ویران.

دوستت دارم مسئولیت دارد. هر کلمه و جمله‌ای که به زبان ‌می‌آوریم، واو به واوش مسئولیت دارد. بهتر نیست کسی مخاطبِ این جمله قرار بگیرد که به یقین رسیده‌ایم همان تمامِ جانی‌ست که باید وجودش به وجودمان پیوندِ ابدی بخورد؟! بهتر نیست قبل از بیانِ هر کلمه‌ای به تاثیرِ شگفت‌انگیزِ واژه‌ها بر طرفِ مقابل فکر کنیم؟! بهتر نیست کمی بیشتر به احساساتِ آدم‌های اطرافمان توجه کنیم؟!


+ متاثر از چند دقیقه‌ی پایانیِ سریالِ سایه‌بان

+ بغضِ فروخورده‌ی ساراهای این دیار


اول باید واسه بار هزارم بگم عالی مینویسی حوایم ^___^
دوم باید بگم مگه میدیدی این سریالو؟ :/
لطف داری عزیزم :)
نه :|
فقط چند دقیقه آخرش رو دیدم. انگار کلِ سریال خلاصه شده بود توی همون چند دقیقه.
پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶ , ۱۶:۴۴ 😂😘زهــــــرا 😊😍
خیلی عالی بود عالی
مچکرم :)
چطوری به ذهنت میرسه اینطوری همه چی رو بهم ربط بدی؟
تو فکر کن بی‌خوابی که میاد سراغم بهم الهام میشه. :))
تا زنده ای دربرابرکسی که به خودت علاقمندش کردی مسئولی...
مسئولی دربرابر اشکهایش
دربرابر غمهایش
دربرابر تنهاییش..
و اگر روزی فراموشش کردی دنیا به یادت خواهد  آورد.  



دقیقاً
دل‌شکستن تاوانِ سنگینی داره.
کااااااااش میشد قلمتووووو بووووووسید اخه انقدر قشنگ!!!عالی عااالی


اینطوریا هم نیست سحرِ عزیزم. :))
قشنگ می‌خونی.
زیبا بود🌹
ممنون :)
دوستی می گفت بعضی از از جملات نیازی نیست براشون قرارداد ببندی.
با گفتنش برات مسئولیت ایجاد می کنند و این مسئولیت خیلی هم سنگینه
قرار داد رو نهایتا با حق فسخ و جریمه می تونی خسارتش رو جبران کنی
ولی وقتی مسئولیتت از گفتن جمله دوستت دارم شکل گرفته باشه
هر چه قدر هم پول بدی .. درست نمیشه ..
چون خسارت جانیه .. روحی عه .. وجودی عه .. جوهری عه!
بعضی از حرفا امضاهای مسئولیتشون خودشونن
ولی خیلی ها این رو نمی فهمن . راحت بازیش میدن
دوستتون سخن از زبانِ ما گفتن. دقیقاً همینه.
خیلی عالی بود خیلی ..
تشکر :)
+ دوست دارم...
- دروغگویِ کی بودی تو؟! :)

باحال بودگفتم بگم که گفته باشم! D; بی نمک هم خودتی! D:
من کی به تو گفتم بی‌نمک؟! هان؟! زود تند سریع اعتراف کن! :))
زبونم قاصره والا :|
فقط میتونم بگم بی نظیر بود ...
لطف دارید :)
هیچ وقت! :))) مزاح فرمودم بانو! :)))
عزیزِ منی تو :)))
قربانت. :) 💚
^_^
بعید نیست :))))
از دستِ تو :))
پستت واسه من درد داشت =(
ببخشید :(
جانا سخن از زبان ما میگویی...
خیلی زیبا نوشته بودی عزیزم
از سریال سایه بانم متنفرم
زیبا خوندی آلاء جانم :)
من ندیدم راستش. فقط با توجه به حرفای آخرِ سارا و پسری که قرار بود باهاش ازدواج کنه که حتی اسمش رو هم نمی‌دونم این پست رو نوشتم.
چه کنم با این همه حرف چه کنم با این هم درد چه کنم با او ک نفهمید و رفت (همینجوری یهویی دل نوشت )
واقعا دوس داشتن  اینقد فهمیدنش سخته ک یه عده نمیفهمنش 😑
شما بگید رفت که رفت به درک :))
بله سخته.
پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶ , ۱۷:۵۲ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
 شازده کوچولو گفت: «اهلی کردن» یعنی چه؟ 

روباه گفت: این چیزی است که امروزه دارد فراموش می شود. یعنی «پیوند بستن»... 

- پیوند بستن؟ 

روباه گفت: البته. مثلاْ تو برای من هنوز پسربچه ای بیشتر نیستی، مثل صدهزار پسربچه ی دیگر. نه من به تو احتیاج دارم و نه تو به من احتیاج داری. من هم برای تو روباهی بیشتر نیستم، مثل صدهزار روباه دیگر. ولی اگر تو مرا اهلی کنی، هردو به هم احتیاج خواهیم داشت. تو برای من یگانه ی جهان خواهی شد و من برای تو یگانه ی جهان خواهم شد... 

شازده کوچولو گفت: کم کم دارم می فهمم. یک گل هست... که گمانم مرا اهلی کرده باشد... 

 ...


چقدر این بخشِ شازده کوچولو رو دوست دارم من :)
واقعیت👌👌👌
خیلی تلخ...
قلمتون پایدار 
مچکرم
مثه همیشه خوب ! 
تشکر
عالی بود واقعا ..درسته عزیزم 
ممنونم محبوبه‌جان :)
مثل همیشه عالی
مثلِ همیشه عالی خوندید. :)
شازده کوچولو گفت: "اهلی کردن" یعنی چه؟
روباه گفت: "اهلی کردن" چیز بسیار فراموش شده‌ای است، یعنی "علاقه ایجاد کردن..."
- علاقه ایجاد کردن؟
روباه گفت: البته. تو برای من هنوز پسربچه‌ای بیش نیستی. مثل صدها هزار پسربچه دیگر، و من نیازی به تو ندارم. تو هم نیازی به من نداری. من نیز برای تو روباهی هستم شبیه به صدها هزار روباه دیگر. ولی تو اگر مرا اهلی کنی، هر دو بهم نیازمند خواهیم شد. تو برای من در عالم همتا نخواهی داشت و من برای تو در دنیا یگانه خواهم بود.

شازده کوچولو گفت: کم‌کم دارم می‌فهمم... گلی هست... و من گمان می‌کنم که آن گل مرا اهلی کرده است...
روباه گفت: ممکن است. در کره زمین همه جور چیز می‌شود دید...

********************
روباه گفت: آدمها این حقیقت را فراموش کرده‌اند ولی تو نباید فراموش کنی. تو هر چه را اهلی کنی، همیشه مسئول آن خواهی بود. تو مسئول گل خود هستی...
شازده کوچولو برای آنکه به خاطر بسپارد، تکرار کرد:
- من مسئول گل خود هستم...
خیلی ممنونم :)
پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶ , ۱۸:۴۹ دختری از جنس ارامِش
 سَلآم ... عآلیہ (:  خییلـے خوب مے نویسی شمآ ^_- 

سلام و درود
لطف داری شما :)
بغضِ سارا..
قطعاً توی تنهایی‌های خودش خیلی با بغضش کلنجار رفته.
حوای بانو بسی زیبا و دلچسب و اینا نوشتندی...
من این سریال را ندیدندی...
شمارا نیز عمیقااا دوست داشتندی....😙😙😙😙
دلچسب و اینا خوندی :))
من نیز کامل ندیدم :|
عزیزم ^_^ دل به دل راه داره مهربون :))
خوبی تو؟
آره خیلی. :)
چطور؟!
آدم ها اونقدر زیر حرفشان زدند که کسی به بیان شفاهی قناعت نکرد و گواهی کتبی منتشر شد
ثبت احوال آمد و چند امضا گرفت که من فلانی رو دوست دارم و متعد میشود باهاش زندگی کنم

اما حیف که دیگر به تعهدات کتبی هم کم کم عمل نمی کنیم :((
همین رو بگید. به تعهدهای کتبی هم نمیشه اعتماد کرد چه برسه به چند کلام حرف!
این دوستت دارم ها بیشتر شبیه به پاکت چیپسه، دو سومش هواست و مابقی بی مزه ست.
موفق باشید
این وسط آخرش ممکنه یکی نابود بشه.
سلامت باشید.
قلمتون دلنشینه!دوسش داشتم!اره تموم حرفاتون درسته هرکلمه ای ادم میگه در قبالش باید به نوعی پاسخ گو باشه!
جای دور نمیرم! کاش خودم یاد بگیرم!! کم یاد میگیرم بعضی حرفارو اصلا نزنم و به زبون نیارم! 
شما خیلی لطف دارید. آره باید! منتهی این روزا اعتبارِ چندتا امضا از حرفِ آدما بیشتره. همین که تصمیم بگیریم و تلاش کنیم حرفی بزنیم که بتونیم تا آخرش پاش بایستیم خودش خیلی خوبه.
به قول شازده کوچولو

تو تا ابد نسبت به گلی که اهلی کردی مسئولی..

:(
آره

کیه که بفهمه!

ساداتِ مهربونم بخند :)
سریال را ندیده ام ولی با نوشته اتان حدس زدم!
بسیار عالی
والا من هم ندیدم. :)
ممنونم.
توی جواب یکی از کامنتا گفتی دل شکستن تاوان بزرگی داره...
ولی یه روزی وقتی یه کسایی دلمو بدجور شکستن احساس کردم هیچ تاوانی مرهم دل مچاله ی من نخواهد شد :(
میگن دل که می‌شکنه، عرشِ کبریائیِ خدا به لرزه در میاد! میگن هر جایی که دلی بشکنه عاشورا به پا میشه! کسی که دل بشکنه، دیر یا زود تاوان میده. به وقتش.
ناراحت نباش عزیزم. بخند. :)
عااالی بود مرسی واقعا
تشکر
در چنین شب های پر التهاب من. سخنانت مرا به سمت امید می کشاند.
امیدی تاریک به دیگران در واژهایت، مرا به امید خویشتن امیدوارتر می کند.
:)
:)
جنس این نوع دوست داشتنها مثل تفلون نچسبه!
من فکر می‌کنم اصلاً دوست داشتن نیست. توهمِ دوست داشتنه!
یکی از مشکلات ما آدم ها اینست که خیلی زود این کلمه را 
 به زبان میآوریم و اکثرا هم بخاطر شور و احساس جوانی است
 و یا گاهی بخاطر دوران کودکی و محبت ندیدن و یا تنها بودن 
است و زمانی که از یکنفر کمی محبت و گرمی احساس میکنیم 
حس میکنیم که او را دوست داریم و یا او هم ما را دوست دارد
 اما همینکه مدتی معاشرت شد و به اخلاق و رفتار یکدیگر آشنا
 شدیم کم کم عیب های طرف مقابل را می بینیم که به مرور زمان
 باعث بی علاقگی به طرف میشود .. زمانی که به کسی میخواهیم
 بگوئیم دوستت داریم در آن زمان فقط یک احساس و شاید هوس 
باشد بهر حال چیزی که اسم آن را میتوان عشق گذاشت علافه و محبتی
 نیست که با یک نگاه و در مدت کوتاهی بوجود آمده باشد البته استثناء
هم وجود دارد .. 
 بهرحال مطلب را زیبا توصیف کردید .. 
درسته. البته یه عده هم کلاً به عنوانِ تفریح و سرگرمی به این موضوع نگاه می‌کنند.
لطف دارید استاد :)
چی؟ چرا؟ چطور؟
چی شد اصلا؟ =)))
این رو که من باید بپرسم :))
جمعه ۶ بهمن ۹۶ , ۰۶:۲۰ پارسا جهانگیری
تا قبل از ماجرای خواستگاری همش به همین فکر میکردم مسئولیت و متعهد بودن
یادم باشه بگم خانومم پستتون رو بخونه :-)))
خیلی به وبتون علاقه داره :-)
چقدر خوب که فکر کردین و دغدغه‌تون بوده.
سلام بریونید همچنان :))
لطف دارن ایشون :)
ولی من خودکاری که یادگاری باشه رو حتی بعد از تموم شدنش هم دور نمیندازم، حتی وقتی دیگه برام کاربردی نداشته باشه هم نگهش میدارم، خودش تموم شده خاطره‌هاش که نمردن.
 تو چند دقیقه‌ی پایانیه یه فیلمی یکی میگفت برای بعضی دوست دارم ها حتی ممنون هم زیادیه؛ عملی ثابت کردن دوست دارم کجا و حرف خالی کجا.
+ همه یاد شازده کوچولو افتادن من هم همینطور:)
++ چه خوب نوشته بودی حوا جان:**
یاعلی
به نکته‌ی خیلی خوبی اشاره کردی.
آره واقعاً.

+ خیلی هم خوب :)
++ خوب خوندی فرشته‌ی خوبی‌ها ^_^
علی یارت
وقتی متن رو می‌خوندم، مصداق میومد توی ذهنم از آدم‌های اطرافم که شناخت‌شون، براساس همین برگه‌ها و امضاها و دوستت‌دادم‌های پوشالی بود... .

این دومین‌بار بود اومدم و این متن رو خوندم و یه اسکرین‌شات ازش گرفتم که هی بخونمش... بس‌که خوب و لذت‌بخشه :)
اطرافِ من هم زیاده متاسفانه.

عزیزم :)
خدارو شکر 
آخه نوشته این پست ناراحت کننده بود برام... :) 
:)
بله درد داره. واقعیتی که هست و هر روز تکرار میشه. ببخشید که ناراحتت کردم لیلا جانم. :)
خداروشکر که سریال و ندیدی
من تا یه جایی دنبال میکردم
بعد خواستم هرچی فحش بلدم نثار اقای کارگردان و عوامل کنم 
برات بگم
پسره خواست بره خواستگاریه سارا مامان پسره گفت اول باید جهیزیه بگیری
خانواده دخترم هول هول پا شدن رفتن جهیزیه خریدن
بعد لباس عروس خریدن
جهیزیشون و دزد برد رفتن چک گذاشتن و کلی رو زدن به این و اون چهارتا تیکه جنس اوردن که مامان پسره ببینه بلکه دخترشون و بگیره
پسره هم هرشب خونه دختره پلاس بود
خیلی دختر و ذلیل نشون دادن تو این فیلم
عزت نفسش له له شد 
انقدرم دیگه خاک برسر و شوهر ندیده نیستندخترا
زیاد اهلِ سریال نیستم. اونم از این سریال‌های عاشقانه. :)

اگه اینطوری بوده که حق داری متنفر باشی.
توی همون چند دقیقا آخر پسره گفت کارگرِ داییش جهیزیه رو دزدیده بوده. حالا فرقی هم نداره مهم اینه که شخصیتِ دخترا رو اینطوری نبرند زیرِ سوال. سریالِ همه چیز آنجاست هم به نظرم توهینِ بزرگی به دخترا بود.
از این که بگذریم خواستم بگم چقدر بده با احساساتِ دختری که خدای احساسه بازی باشه.
چی بگم ...

هر چه می‌خواهد دلِ تنگت بگو :)
دوستت دارم شده لق لقه ی (؟ درست نوشتم) زبان خیلیا دیگه کسی حتی به معنیش هم توجهی نداره انگار
فکر کنم درست باشه :)
بله متاسفانه.
به درک که رفته ولی  وقتی میبینی یه عده این کلمه  رو نمیفهمن  ادم ناراحت میشه
آره ولی همین که میگی به درک خیلی حسِ خوبی داره :))
خودخواهی با آدما این کار رو میکنه
موافقم
جمعه ۶ بهمن ۹۶ , ۱۲:۴۷ امیررضا کامیار
رمانم مینویسی؟
دست به قلمت خوبه
نه می‌خونم و نه می‌نویسم.
لطف دارید.
جمعه ۶ بهمن ۹۶ , ۱۳:۳۲ سارا سماواتی منفرد
خواندنی بود و حرف حساب
مرسی
:)
خواهش می‌شود.

من یکی دوقسمتشو دیدم اما موضوع وایناش تو دستمه :)) ولی خب خیلی دلم براش سوخت...:(

کارِ خوبی کردی فقط یکی دو قسمت دیدی :)) وقتت رو زیاد صرفِ فیلم نکنی بهتره.
درسته پسره از اون مدل پسرای نامرد نبود ولی خب باز هم سارا حق داره اگه نبخشه.
سلام حواجان خوبی عزیزم؟

میشه کتابای کمک درسی که براکنکور خوندی بهم بگی؟
بعداینکه از کلاس کنکورم استفاده کردی؟یا ازکلاسای سایت آلا؟یادی وی دی آموزشی؟
منطقه چندبودی؟
سلام عزیزم. الحمدلله. خودت چطوری؟!

بله حتماً

ادبیات: گاج نقره‌ای (ادبیات موضوعی) + لقمه مهروماه
 عربی: گاج نقره‌ای (عربی کامل)
دینی: گاج نقره‌ای + لقمه مهروماه
زبان: مبتکران
ریاضی: گاج نقره‌ای + آی کیو گاج
زیست: دوم و سوم خیلی سبز، پیش نشر الگو + آی کیو + آبی کانون + خودآموز ژنتیک کانون + تخته سیاه که البته زیاد خوب نبود
فیزیک: گاج نقره‌ای + آبی کانون
شیمی: دوم و پیش مبتکران + سوم خیلی سبز + آبی کانون + موج آزمون

فقط واسه ریاضی و فیزیک کلاس رفتم. اونم صرفاً برای جلو بودن از کلاس چون دبیرمون زیاد خوب نبود.
منطقه دو
کجایی دختری؟
یکم شلوغم این روزا. :)
قربونت برم حوایی قشنگم که اینقده خوشگل مینویسی 😍
میشه چند تا سوال بپرسم؟ راجب کنکور و کتاب تست
عزیزم ^_^
بله حتماً.
چه متن پر احساسی .
:)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عرض کنم که از قدیم الایام، افراد قول می دادند(لبخند)
یعنی حرفشون، سند بود...
الان قول دادن، یعنی حرفت قبول نیست...بنویس امضا کن با صد تا ضامن...بعد تازه طرف همون را هم زیر پا می ذاره!!!


حالا ابراز دوست داشتن، یه نوع قوله دیگه...که خب شامل قضایای بالاست..


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

چقدر قدیم‌ها حرفِ آدم‌ها حرف بود!
دقیقاً. به کجا داریم میریم رو خدا می‌دونه فقط.

آری

خیلی ممنونم. همچنین.
علی یارتون
سلام میشه بگین قالب وبلاگتون شمارش چنده؟؟؟
نمی‌دونم راستش. یکی از قالب‌های عرفان با تغییراتِ جزئی فراوان.
عالی بود :*
تشکر
قلمتون مستدام
تشکر
اهلی کی بودی تو؟ :)

http://fiish.blog.ir/post/420
:|
چرا نمیخند!؟ :)
چرا بخندم؟!
که دنیا به روت بخنده :)
به روی دنیا که باید پوزخند زد تا از رو بره بچه پررو! :|
شکلات خریدید؟!
اوووم ...
شکولات!؟
اوهوم البته :|
والا ما میگیم شکلات. نخریدید پس! نوچ نوچ نوچ.
جوابم با جواب پاییز یکی شده 😊
آره :)
از اون پشت یه راهنمایی کن یادم بیاد خب :)

مررررررررررسی عزیزم
کمک بزرگی کردی دیوونه شدم ازبس هرکی یه چی گفت
موفق باشی خانوم دکتری
برامنم دعاکن :)
خواهش می‌کنم کاری نکردم که.

ممنونم :)
محتاجیم به دعا. ان‌شاءالله موفق باشی.
خیلی عالی
ممنونم
حوا امامزاده رفتی؟
نه نشد برم. کلی کار پیش اومد. ان‌شاءالله توی همین هفته حتماً میرم.
ایشاالله
رفتی منو یادت نره گل دختر ؛)
چشم :)

خیلی وقتا کلمات بار معنایی خودشون رو از دست میدن

این روزها " دوستـــــت دارم " ها دیگه قلــــــب کســـی رو به تبپش وا نمیداره !و گونه کسی رو سرخ نمیکنه !


مشکل از دوست داشتن نیست مشکل از تکـــــــــرارشه
موافق نیستم.
🍃أولَئِکَ الَّذِینَ نَظَرُوا إِلَى الْمَخْلُوقِینَ بِنَظَرِی إِلَیْهِمْ 🍃

❓❓بعضی از رفقاء می‌آیند و می‌گویند که آقا من نمی‌دانم چرا بدبین هستم یک رفتاری می‌بینم بدبین هستم، یک کرداری می‌بینم کینه‌توز می‌شوم این‌ها ناشی از چه چیز است؟

🌀این‌ها را اگر انسان یک مقدار توجه کند معلوم است که به دید الله نرسیده‌اند از دید خودشان است .

🚫🚫 انسان خدای ناکرده از یکی خوشش می‌آید و از یکی بدش می‌آید. تو حق نداری از یکی خوشت بیاید به چه مجوزی؟ به چه استنادی؟ به چه سندی؟ و یا از یکی بدت بیاید. 

✅باید این‌ها را به هرحال انسان دلیل قانع کننده‌ای داشته باشد؛ باید انسان با مجاهده خود را به مکارم الاخلاق برساند، برسد به آن جایی که انسان دیدالله بشود دیگر آن‌وقت معنایی ندارد شما خدای ناکرده طور دیگری رفتار کنید
استاد اخلاق و عرفان غفاری
که اینطور.
منظورم این بود بجای کیفیت دوست داشتن رفتیم سراغ کمیت اون
بقول امرزیا دوستت دارمها هم خیلیاشون فیک شدن

بازم موافق نیستین:)))
الان درست شد :))
شما یه چیزِ دیگه گفته بودین! 
عالی بود مثل همیشه ( مرصاد وب )
شما مگه همیشه می‌خونید اینجا رو؟!
يكشنبه ۸ بهمن ۹۶ , ۱۲:۱۸ آقای دیوار نویس
تا ابد مسئولیم... 
دقیقاً
خیلی خوب نوشتین!
سپاس
ممنون از مطالب خوبتون
خواهش می‌کنم.
گاهی اوقات صدای در ذهنم میپیچد صدای قدم های شخص دیگر در کنارم زیر بارون سرما به تنم رخنه کرده دست پدرم را گرفتم قدم ها تند میشد تا به لباس فروشی رسیدیم من یک کابشن انتخاب کردم و پوشیدم خیلی خوب بود خیلی گرم گفتم من همینو میخوام پدر به زبان ترکی شروع به صحبت با مرد کرد بعد گفت پسرم اون کابشنو ببین خیلی قشنگه گرم تر هم هست من گریه کردم که من همونو میخوام ولی آخرش قبول کردم بعد که از مغازه بیرون اومدیم پدرم گفت من این کاپشنو دوست دارم، نمیدونم چرا یهو کاپشنم گرم شد تو دلم گفتم منم خیلی دوستش دارم پدرم بهترین دوستم بهترین رفیقم بهترین همصحبت تنهاییهامه هروقت از همه چی سیر میشم کافیه صداشو بشنوم برام کافیه...
خدا حفظشون کنه :)
با سلام
جدا از صمیم قلب میگم
خیلی مطلب جالبی بود
و خیلی از وبسایتتون خوشم اومده
سلام و درود
لطف دارید
سلام
چطوری حوا جان؟روبراهی ان شاءالله؟
اون مشکل جسمی که گفتی رفع شد؟
سلام عزیزم
خوبم شکر. الحمدلله بهترم.
بله تا حدودی :)
الهی شکر.ان شاء الله کامل رفع بشه.
مراقب خودت باش.
ممنونم عزیزم. کامل که هیچ وقت نمیشه. :)
چشم.
+ من همیشه به یادِ خواهرِ مهربونت هستم.
خودت را دریغ نکن، شاید روزی حسرت لحظه های خوبمان را بخوریم!
بله؟!
چرا؟؟نگران شدم
چشمت بی بلا.
مرسیییی حوای مهربونم.خدا بهت سلامتی بده 
چیزی نیست. بیماریِ ژنتیکیِ خیلی خیلی خفیف :)
قربانت :)
ممنونم عزیزم :) شما بیا نظرت رو راجع به کادو بگو ببینم چقدر نظرمون به هم شبیه هست :))
ای وای.ان شاء الله روز به روز بهتر بشی 
به روی چشمام اومدم
خوبم عزیزم. گاهی اذیت می‌کنه. کم‌خونیه دیگه. :))
نثر دلنشینی دارین
خیلی لذت بردم

راستش موقع خوندن این شعر به ذهنم رسید:

دستمال کاغذی به اشک گفت:
قطره قطره‌ات طلاست
یک کم از طلای خود حراج می‌کنی؟
عاشقم.. با من ازدواج می‌کنی؟

اشک گفت: ازدواج اشک و دستمال کاغذی!؟
تو چقدر ساده‌ای خوش خیال کاغذی!
توی ازدواج ما، تو مچاله می‌شوی
چرک می‌شوی و تکه‌ای زباله می‌شوی
پس برو و بی‌خیال باش
عاشقی کجاست؟ تو فقط دستمال باش!

دستمال کاغذی، دلش شکست
گوشه‌ای کنار جعبه‌اش نشست
گریه کرد و گریه کرد و گریه کرد
در تن سفید و نازکش دوید خون درد

آخرش، دستمال کاغذی مچاله شد
مثل تکه‌ای زباله شد
او ولی شبیه دیگران نشد
چرک و زشت مثل این و آن نشد

رفت اگرچه توی سطل آشغال
پاک بود و عاشق و زلال
او با تمام دستمال‌های کاغذی فرق داشت
چون که در میان قلب خود دانه‌های اشک کاشت.


لطف دارین

چقدر زیبا :)
مچکرم
دنیای کامپیوتر:
(.................)
خب که چی؟!
دنیای کامپیوتر:
(نقطه یعنی چی؟)
کلاً منظورتون رو نمی‌فهمم!
دنیای کامپیوتر:
(حوا جان حق داری چون نقطه معنی و مفهموم خاصی ندارد مگر اینکه با جمله همراه گردد.من هم نقطه را بعضی وقتا برای اعلام حضوریت میگذارم....)
موفق باشید!

صادق هدایت میگه:
عاشقی…
باید قسمته آدم بشه…
وقتی شد یهو بخودت میایی میبینی یکی هست با همه فرق میکنه!
صدای پاشو میشناسی!!
وقتی میبینیش آنقدر قلبت تند تند میزنه فکر میکنی الان صداشو همه میشنون
بهت محل نذاره کلافه ای؛وقتی هست خوبی وقتی نیست….
مهم نیست که با هم قهرین یا آشتی ؛ مهم اینکه باشه ؛ پیشت باشه،فقط باشه…
وقتی هم نیست جاشو هیچکس دیگه ای پر نمیکنه……..
و این یعنی بهترین و ناب ترین حس دنیا
اصلا”یعنی…
خوده خوده زندگی….

چقدر درست و زیبا :)
باریک!!!
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۹ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan