و قسم به وقتی که تمام نمی‌شود

طاقت بیار و مرد باش :|

سلام

خخخخخ

ن خسته
خدا قوت
سلام و درود

:))

نفسمان برید رسماً :|
تشکر
درکت میکنم😰
بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر:دی
با امید زنده‌ایم خلاصه :|
تو میتونی حواااا ، طاقت بیار! D:
بیا کمک :))
خسته نباشی عزیزم :)
سلامت باشی :)
میخوای تقسیم کنیم ، نصفشو تو بخون نصفشو من! D:
سه چهارمش رو تو بخون، یک چهارمش رو من. :| :)))
سه شنبه ۱۹ دی ۹۶ , ۱۱:۳۷ پارسا جهانگیری
ما هم مثل شما :-|
تازه بعد امتحانا باید بریم خواهش و التماس واسه نمره :-|
به سلامتی :)
خسته نباشید :|
نخیرم،بنویس طاقت بیار و زن باش.
مورد داشتیم زنا از مردا صبور ترن.
وَلاااااا😋
آهنگِ جنابِ چاوشی هست. تحریفش کنم یعنی؟! :))
اون که بله شکی درش نیست.
:))
خسته نشی یه وقت؟! :|||
نه خوبه اینطوری :|
الان حس می‌کنم هر چی از دیروز تا به الان خوندم یادم نیست :|
حوا امروز امتحان عربی داشتم هیچی یادم نبود :\
عه! خراب کردی؟! :|
بیا یه کاری کنیم D: تو درسای منو بخون منم درسای تورو!  D:
نه باباع بلدی فقط حس میکنی که یادت نیست،من میدونم.D:
موافقم شدید :))
(:

+ من حاضرم جای تو ۱۰۰۰ تا تستِ فیزیک بزنم :))
تموم نشدن که خیلی بهتر از اینه که تموم بشه و یهو ادم ببینه هیچی نفهمیده!
کاملاً موافقم.
فقط مشروط شدی دیگه به من ربطی نداره ها! D:
الان که فکر می‌کنم می‌بینم خودم بخونم بهتره :))
بله :|
عربی خوبه که :/
حالا عیب نداره. بقیه رو عالی بده. :)
قسم ب دو صفه ای که کش می اید و فصل تمام نمیشود:/
دقیقاً :|
ولی وقتی تموم میشه حس می‌کنی دو تا بال داری :))
خسته نباشی دخترم =)
سلامت باشی مادرجان :)
خدا قوت پهلوون :))
حریر :))
اتفاقاً ساعت حوالیِ ۹ بود داشتم یه صفحه‌ی خیلی شلوغ و پرمطلب رو می‌خوندم یهو اومدی توی ذهنم. :)) به خودم گفتم یعنی حریر الان داره چکار می‌کنه؟! چه می‌کنه با امتحان‌هاش. :| :))
😂😂😂
چقدربانمکیم ما آخههههه! :|
:))
خدا حفظمون کنه :|
اره خواب اینا کلا از سر ادم میپره:)))
آری :))
البته سردیِ هوا نمی‌ذاره آدم خوابش بگیره. :|
خورشید هم فقط واسه خالی نبودنِ عریضه تو آسمونه. :|
من و تورو بیشتر حفظ کنه.😏
بله بله :)
الکی خوشیم کلاً :))
:)))
خیلی هم خوبه به نظرم :)))
حواااااا؟ من وتو توی این دنیا یه درد مشترک داریم!😅😅😂😂
شایدم بیشتر! :)))
چشم ؛)
بی بلا :)
واااااااای خدا این همه تفاهم!!!:))))اره واقعا واسه اینه که کورمون کنه:///بتابه هی روشن کنه اینجارو الکی:////
عجب :)))
دو دقیقه رفتم زیرِ نورِ آفتاب بیشتر احساسِ سرما کردم. :/
امان از امتحانا :(
عه! ناراحتی نداره که :) بخند بابا :))
عزیزم *_*
خب باید بگم حوالی ساعت ۹ حریر بخاطر قرصا و شربتاش در خواب و بیداری روی تختش به سر می برد و نمی‌تونست پاشه(اصلا تو گویی من آهن و تخت آهن‌ربای دلربا :| )
ما امتحان عربی داریم فردا. خدا بخیر بگذراند با این استاد سخت‌گیر :/
^_^
الهی زودِ زود خوب بشی حریرِ مهربونم. :)
خدایا بخیر بگذرون واسه همه این ایام رو. :|
موفق باشی 😊
ممنونم :)
بله کاملا بزن تحریفش کن.😂😂من نمیدونم چرا انقد خانومارو نازک نالنجی فرض میکنن.😉😉
از اونجایی که آهنگِ موردِ علاقه‌ی منه اجازه بده تحریفش نکنم. :))
مهم اینه که نیستیم. بذار فرض کنن. :))
واای خدااا همه چیز گفتم الاا خسته نباشید.
نه نه خسته نباشی زیاد بدرد نمیخوره.همون خدا قوت بهترتره.
خداقوت بانو😚😚😍
سلامت باشی :))
استاد فرهنگ می‌گفتن همیشه بگید خدا قوت چون بارِ مثبت داره. خسته نباشید فعلش منفیه. بیشتر طرفِ مقابل خسته میشه.
ممنونم عزیزم ^_^
همچنین :)
عزیزم طاقت بیار برای ما که اصلا هنوز شروع نشده.
پس پیشاپیش خدا قوت. :)
اونم تموم میشه غصه شو نخور
موفق باشی
غصه خوردن کلاً برام تعریف نشده. :)
سلامت باشید.
اخه بالاخره تا به کی؟این تحریف نشدن ها تا به کی؟اون سکوت ها تا به کی؟:دی
حالا ما ایندفه رو تخفیف میدیم.چون اهنگ مورد علاقه ی شماس دیگه چشم پوشی میکنیم و اینا.
بریم تظاهرات کنیم؟! :| :))
خیلی لطف می‌کنین و اینا. :))
خدا قوت حوا جاان:)


ممنونم ساداتِ عزیزم :)
دقیقاااا منم بخاطر همین میگم باید بگیم خدا قوت.🤗🤗🤗
احسنت :)
تموم نمیشه چون داری با دقت کامل میخونی و این خوبه 
خدا قوت 
(:
ممنونم :)
طاقت بیار:)))
چشم :)))

نرگس‌های من چی شد پس؟! :| :))
سه شنبه ۱۹ دی ۹۶ , ۱۲:۲۱ آقای دیوار نویس
قوی باش مررررد :) 
باشد :)
اما تو کوه درد باش
طاقت بیار و درس بخون!
کارِ ما هم این روزا شده همین. :)
حتی میشه گفت:
برخیز و مخور غم جهان گذران :)
به‌به :)
یکی از خوشبختیام اینه که دیگه قرار نیست درس بخونم 😄😄 بعد از گذشت یک سال از فارغ التحصیلی هنوز احساس پیروزی و فخر دارم موقع امتحانا -_- 
خوشبختی‌هایت مستدام عزیزم :))
حق داری :|
خلاصه اینکه خدا بهت صبر بده خاهر 😅
قربانِ شما :))
من الان امتحانام تموم شد :)
انقد ذوق کردم هی همه‌جا میگم!
ایشالا به خوبی و خوشی تموم میشه!
دووم بیار! :دی
جدی؟! :|
خوشا به حالت :)
ان‌شاءالله.
باشد :)
خخخخ
دست رو دلم نذار که خونه :(
تموم میشه :)
ما می‌تونیم :|
ای وای:)))
  حتما تو راه پست چی عاشق یکی شده و بهش داده:)
^____^
((:
پست‌چی هم پست‌چی‌های قدیم. :)
^_^
سه شنبه ۱۹ دی ۹۶ , ۱۳:۱۳ آقای سر به هوا(o_0)
۶۰درصد زندگیتون فکز کنم درگیر درسین!!!
۹۳ درصدش رو!
ممنون عزیزدلم :* :*
الهی آمین واقعا :|
^_^
:|
درس خوبه 
زیادیم خوبه :))
بله بله :))

خدا قوت

موفق باشین

سلامت باشید.
تو میتووووووونی 🤗🤗🤗
ممنون ^_^
اره واقعا:|

 الان بهش زنگ زدم میگه گور بابای کار! عشقش کور و کرم کرده:))
 نرگساتون هم دادم بهش اونم خندید
می دونید که خنده هاش دنیامه:||

 :))
 رمان نوشتم همین الان:)))
چنین آدم خیال پردازی هستم*__*
:|

آخی :))
وای وای عالی بود :)))

من به فدای تخیلت مهربونِ دوست‌داشتنی ^_^
سخت ترین کار توی جهان درس خوندنه :|
نمیدونم چرا بعضیا اینو درک نمیکنن!!
دیگه اینطورا هم نیستا :|
مثلاً من؟! :|
عزیرم جناب اقای خستگی
قربونش بشم
:))
:))))))
امیدوارم همیشه لب‌هات خندون باشه :))
متچکرم بانو جاانم😍😍😙
نه بااباااا بیخیاللل.الان جمع شیم تو خیابون یهو میریزن سرمون و مارو میبرن زندان اونم به جرم اغتشاش و این صوبتاا.بعد از درس و زندگی و این حرفا میوفتیم،پس سکوووت میکنیم که این سکووت منطقی ترههه...😂
خواهش می‌کنم عزیزِ جان ^_^
بله بله :))
طاقت بیار ...

من فردا امتحان تاریخ دارممممممممممم (نمیدونم کی گفته که تاریخ بدرد بچه های تجربی میخورع ://// سر فیزیک انقد نگرانی نداشتم :/)

چشم :)

کاملاً درک می‌کنم. :|

اووووفف ایشالا ک اینبار برای همیشه تموم شه://

بالاخره تموم میشه :))
قابلی نداره:)
(:
آرررره یه دونه نیست زیاده! D:
:)
واسه ما که تازه اولاشه...
کو تا تموم شه!!!!!!!!!!!!!
بالاخره تموم میشه. :)
اوهوم جدی!
صنعتی لامصب عین دبیرستان میمونه!

خوشا به حالم؟؟
پروژه رو نزدم هنوز.تا 25ام در خدمت دانشگاه خواهم بود.
مضاف بر اینکه بچه‌ها امتحاناشون تموم میشه،و فقط ماها با ارواح تو خوابگاه خواهیم ماند.
عیب نداره آروم باش. :| :))
خسته نباشید...
سلامت باشید.
موفق باشیی حوایِ عزیییزم🌸
تا باشه از این درسااا خانوم دکتر مهربون :)
واااییی ینی میشه بیام پیشت سال دیگه ؟! :))
سلامت باشی آریانای مهربونم. ^_^
فدایت :)
حتماً میشه. شک نکن. :))
این همه درس بخونیم که با سواد بشیم

سواد یعنیچی ؟ یعنی سیاهی

چرا میگن سواد... مفهوم اخلاقیو عرفانی شو که بیخیال شیم به خاطر این بوده که کاغذ سفیده نوشته سیاه... نوشته رو که یاد میگیری میشه سواد آموزی.

حالا حسابشو بکن اگه کاغذا سفید بودن نوشته ها سیاه اونوقت میگفتن نهضت بیاض آموزی

حالا اگه میخوای با بیاض بشی بیا وبلاگ من ... چون وبلاگ من نوشته هاش سفیده بیاضه.. سواد نیست.


تمام.
زیاد متوجه نشدم :|
خوبه یکم مسکن تذریق میکنین به خودتون 🙂
بله؟! :|
اخ که چقدر دلم لک زده برای درس خوندن
به طورِ کلی خوبه ولی وقتایی که هر چی می‌خونی تموم نمیشه دلت لک می‌زنه واسه دورانِ کودکی. :)
تموم که میشه...
خدا کنه نتیجه ای همه تلاش و نخابیدن ها و استرس ها خوووووب باشه:)
دقیقاً :)
(شکلک کوبیدن سر تو دیوار)
-_-
سه شنبه ۱۹ دی ۹۶ , ۲۰:۱۷ سارا سماواتی منفرد
شب بی خوابی ها هم عالمی داره ...
آری...
عه اشتباه نوشتم... کاغذ سیاه نوشته سفید...
باز هم متوجه نشدم.
موفق میشی :)
یادش بخیر..
سلامت باشی :)
(:
هوفففف
خسته نباشیم
فردا زمین داریم :(((
خسته نباشید :)
نمی‌دونم زمینِ شما چه شکلی شده ولی قطعاً درجه‌ی سختیش به پای زمینی که ما داشتیم نمی‌رسه. :)
وقت هیچ‌وقت تموم نمی‌شه؛
این آدما هستن که حروم می‌شن :)
کامنتِ شما رو که خوندم یه لبخند نشست روی لبم. شاید بشه گفت یه لبخندِ تلخ. :)
ایام شیرین امتحانات >:) هرچند امتحانات سخت و طاقت فرسا باشن، رهایی بعدش خیلی کیف میده ^~^ ایشالا که به خوبی و خوشی زودتر تموم شن:))
+عایا می‌تونم بپرسم چه رشته‌ای می‌خونی؟:))♡
خیلی ^_^
ان‌شاءالله :)
+ بله بله می‌توانی بپرسی. :)))
حوا بانو، سلام
این همون مطلب « همینطوری » بود؟ :)
آخرش فک کنم دلتون نیومد و دروازه نظرها رو باز کردید :)
می ترسم طاقت، طاقتِ طاقتم را کم کند،
گرچه باید مرد باشیم تا طاقتمان طاقتش تمام نشود.
موفق باشید.
سلام و درود
خیر :)
نه اون موقت بود. :)
عجب!
سلامت باشید.
طاقت بیار و مرد باش:))
خدا قوت پهلوون:)
+ چقدر عکسه خوشکله ^_^
:))
ممنونم :)
+ خیلی ^_^
دانشجویی حوا جونم؟ 
من از سوم دبیرستان تا الان که ترم سه ارشدم طاقت آوردم و مرد بودم حس میکنم تمام عضلاتم کششششش اومد انقدر طاقت آوردم...
به نظرت چقدر دیگه می تونم طاقت بیارم؟
پارسال کنکور دادم یادت نیست مهربون جان؟! :))
عزیزم :)
تا آخرش! سارایی که من می‌شناسم خیلی قوی و محکمه. ^_^
نمیدونم چجوری بگم 

سواد یعنی نوشته های سیاه روی کاغذ سفید...

با سواد یعنی کسی که سیاهی ها رو کسب میکنه

حالا اگه کاغذ سیاه باشه و نوشته سفید... نوشته ها میشن بیاض

بیا یعنی سفیدی 

کاش به جایاینکه سیاهی ها رو از بر کنیم سفیدی ها رو بگیریم.

حرفهایی که قسمت سفید کتاب ها دارن به مراتب بیشتر از قسمت سیاهشه.

نه؟؟؟؟
که اینطور. 
شاید...
بعد از هر سختی آسانی است ...




سلام علیکم
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
وعده‌ی خدا حقه.

علیک سلام
مچکرم. همچنین.
شدید درک می کنم چون منم دقیقا تو همین وضعیتم ))))))):
تموم میشه بالاخره :))
لبخند بزنید ^_^
چرا اینجا اینقدر کامنت میذارن
حسودیم شد :))))))))))))
^ــــــــــــــــ^
واقعاً چرا؟!
:))
((:
ی جاخوندم خداقوت خیلی بهترازخسته نباشید انرژی ب طرف میده
خداقوت دکترجان
بله بله دکتر فرهنگ هم توی یکی از صحبت‌هاشون فرمودن این مطلب رو.
ممنونم عزیزم :)
چون میگذرد غمی نیست....
بله :)
همیشه دوست داشتم روی کتاب‌ها و جزوه‌های در حال مطالعه خوابم ببره! :)

+موفق بوده باشی.
من تجربه کردم. :| :))

+ سلامت باشی.
دوران دانشجویی یه ضرب المثل داشتیم که میگه:

یه دیوونه میشینه یه کتاب مینویسه، صد تا دانشجو نمیتونن پاسش کنن :))
:))
موفق باشی پارسال مام همین موقع ها درگیرش بودیم  یادش بخیر راحت شدیم از امتحانات :))

سلامت باشید :)
امسال شما امتحان می‌گیرید از گوگولی‌ها :))
واقعیت اینه که همه زمان ها در گذر هستن و تموم میشن، چه زمانای غم باشه، چه شادی...
خوبی هات برقرار حوا جان (:
درسته.
ممنونم :)
خب باید عرض کنم انگار عکس منو گرفتی گذاشتی تو این پست:دی! 
منتها اتاق من نامنظم تره
به‌به :)
(:
پنجشنبه ۲۱ دی ۹۶ , ۱۳:۵۵ منتظر المهدی (عج)
مشکلات زندگی و اتفاقاتی که تو زندگی آدم رخ میده مثل منگنه می مونه و اونقدر فشار میده که ما هم زیرش له میشیم!!
باید دووم آورد...
خیلی سخته...
موافق نیستم. مشکلاتِ هر کس به اندازه‌ی خودشه نه بیشتر نه کمتر.
شاید یه وقتایی خیلی سخت باشه ولی هر سختی بالاخره تموم میشه.
این نیز بگذرد :)



ولی خودمونیم قبول دارم که جون آدم را بالا می آورد تا بگذرد:)
:)

یه وقتایی آره :)
باور کن می گذره تند تر از چیزی که فکرشو کنی.....
بعدش که گذشت میگی همین بود؟!
البته خودمم گاهی به مرز له شدگی میرسم!
ولی ...
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور ...❤
بله بله
امتحانه دیگه :)
می‌گذره :)
خخخخخخ ،،، فکر کردم فقط خودم امتحان دارم و اینجورم
امتحان رو باید کشت!😒😒😒
تو میتونی 😎
:))
نه نه! اعدام باید گردد. :)))
(:
مشکل اینجاست که وقت امتحانا دو برابر بیشتر از قبل دلم میخواد به وبلاگا سر بزنم :\
عجب!
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عرض کنم که در دوران بچگی، همیشه با خودم فکر می کردم باید یه راهی اختراع کنم! که وقتی این حرکت را می کنی، یعنی کتاب را می ذاری زیر سرت، همه مطالبش درجا بره تو ذهنت!(لبخند)
ولی خب ملکه ذهن، اومد و نذاشت اختراع کنم(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

منم خیلی دوست داشتم و دارم همچین راهی پیدا میشد. :)
عجب :))

مچکرم. همچنین.
علی یارتون
خیلی خیلی عالی بود 

:)
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۹۶ , ۱۲:۵۷ جامانده از قافله عشق
در ناامیدی بسی امید است      پایان شب سیه سپید است
نا امید چرا؟
خدا هست...
خداهست...
خداهست...
:)
:)
سلام

یه لحظه برام جالب شد که 98 تا کامنت برای یه عکس و یه جمله؟ توی دوران تلگرام و اینستا، واقعا اتفاق نادریه! خیلی نادر!
سلام

چی بگم
میشه عکس این پست رو سیو کنم ؟ 
خیلی ناازه حقیقتا.
میخوام اگه اشکالی نداره بزارمش پروفایل تلگرام هر وقت میبینم یادم بیافته برم درس بخونم .
بله حتماً :)
مطالب جالبی دارین 
مطالبتونو دنبالتون میکنم
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۳ باربری امانت و اتوبار امانت
باربری آفریقا | اتوبار آفریقا

چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۱ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۷ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan