حوا کوچولوها را خیلی دوست دارد

رفتم کنارِ پنجره و خیره شدم به خیابان و در عالمی جز دنیای خاکستریِ تیره‌ی کنونی پرسه می‌زدم که ناگهان چشمم به آقایی افتاد که لبخندزنان دوچرخه سواری می‌کرد. چند ثانیه بعد، دختر کوچولویی آبنبات، با موهای خرگوشی با دوچرخه‌اش در حالی که پدرجانش را دنبال می‌کرد، از خیابان گذر کرد. هنوز لبخندم عمیق نشده بود که پسر کوچولویی کلوچه، با کلاهی بانمک با سه‌چرخه‌اش در حالی که خواهرجانش را دنبال می‌کرد، از خیابان عبور کرد. می‌شود این صحنه را دید و به دنیا امیدوار نشد؟!


+ حوا بچه‌ها را خیلی دوست‌ دارد. شواهد نشان می‌دهد بچه‌ها هم او را دوست دارند. :)

وای چقدر "قشنگ"...


::فروزان هم :دی
خیلی ^_^

:: چه عالی :)
يكشنبه ۱۰ دی ۹۶ , ۱۸:۰۳ دریا _ گاه نوشته های من
منم همچنین:)
:)
سلام

احسنت بر شما ک بچه ها را می دوست! :دی
سلام

سپاس :|
میم.الف بچه هارا خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارد. :)
حوا خیلی خیلی خیلی بیشتر :)
تصویرِ پست هم پسرمه. ^_^
من بیشتر خخخ❤️❤️
نه من بیشتر. :))
وای چه ناز 😍😍😍😍😍❤❤❤❤😘😘😘😘😍😍😍❤❤❤😘😘😘🙆🙆🙆🙆🙆🙆
خیلی ^_^
بچه ها دوست داشتنی اند،مشروط بر این شیطونی نکنن و رو سایلنت باشن :))
اتفاقاً شیطونی‌هاشون قشنگه. :)
آب نبات
کلوچه

زودتر دست به قلم شو حوا :)
وقت رو هدر نده دختر!
یعنی چه؟!
چی شد؟! :)
علی هم بچه ها رو خیلی دوست داره
و اون کوچول موچولو های خوشمزه علی رو دوس دارن:))
خدا پدر و پسر و دختر کوچولوشو حفظ کنه:)))
خیلی هم خوب. :)
ان‌شاءالله. :))
نرفتی بوسشون کنی؟ یه لحظه تجسمشون کردم و کلی ذوق کردم:)
من‌ بچه ها رو برای چند دقیقه‌ای که میخندن و بازی میکنن دوست دارم ولی وقتی گریه کنن یا خیلی فضولی کنن دوست دارم خودمو بکشم:))
یاعلی
نه دیگه نشد. دفعه بعد ان‌شاءالله. :)
ولی من همیشه دوستشون دارم. ^_^
علی یارت
:)
زندگی موج میزنه:)
(:
دقیقاً. :)
منم بچه ها رو خیلی دوس دارم :))) اما تا وقتی که تو خونه مخصوصا اتاقم نیان :))
آره اون لحظه فقط باید حرص خورد. :)))
ازمیم.الف بیشتر نه! -_-
ای جانم چه پسری. ^.^
خیلی بیشتر :|
گوگولیِ منه. ^_^
يكشنبه ۱۰ دی ۹۶ , ۱۸:۲۹ آقای سر به هوا(o_0)
شواهد صحت ادعای شخص را تایید میکند
جدی؟! :))
یعنی خیلی تعبیرات به دل می نشست زودباش نویسنده شو :)
من؟! نویسنده؟! شوخی می‌کنید؟! :|
کوچولوها خیلی دنیا را قشنگ میکنند :)
خیلی. دنیا رو رنگی رنگی می‌کنند. :)
منم کوچولوهارو دوست دارم ، اونا منو دوس ندارن :))
عه. چرا؟!
خب منم بچه هارو دوست دارم
اما شواهد نشان میده اونا منو کمتر دوست دارن


بهشون محبت کنید قطعاً روی خوش نشون میدن. دلشون خیلی پاکه. :)
آخی عزیزم 
بچه ها خیلی گوگولی و معصومن⁦⁦☺️⁩ 
:)
خیلی :)
آآآخی ! ایشالا همیشه همینقدر خانواده شون خوب و قشنگ و سلامت بمونه ((:
انقد قشنگ توصیف کردی که ناخودآگاه منم لبخند اومد رو لبام
منم خیلی کوچولو هارو دوست دارم ، اصن مگه میشه دوستشون نداشت؟؟!
ان‌شاءالله. :)
خوشحالم.
بعضیا دوست ندارن.
وقتی بچه ها رو می بینم به خودم میگم که این دنیا هنوز ارزش جنگیدن برای بهتر شدنش رو داره.
دقیقاً.
منم بچه هارو خیلییییی دوس دارم:)))
اونا هم تو رو دوست دارن. :))
خانواده دوچرخه سوار خخخخخ
صحنه‌ی خیلی جذابی بود آلاء. کاش بودی می‌دیدی. :)
کلوچه؟
اب نبات؟
ادم هم بچه ها رو خیلی دوست می داره...
بله!
آری!
شما از کجا می‌دونین؟!
واااای خدا ناااازی
^_^
آخییی ^_^
^_^
حواااا خیلی مهربونه:))
منم بچه ها رو دوست دارم ولی از ترس شیطونی های بی حد و اندازه بچه های این دوره زمونه مرددم برای مادر شدنم و هی تعویق میندازم مادر شدن رو ولی خب بچه ها دوست داشتنی ان ...
مهربونی از خودتونه. :))
این کار رو نکنین. هر چی زودتر مادر بشین بهتره هم برای خودتون هم اون کوچولو. ^_^
من حتی اسمِ بچه‌هام رو انتخاب کردم. :|
عزیزی:))
فرمایش شما کاملا صحیح، بهش فکر میکنم ...🤔
منم انتخاب کردم ولی خب فعلا دارم با تردیدم میجنگم 😊
قربانِ شما. :))
اختلاف سنیِ من و مامانم ۱۵ ساله حدوداً. خیلی خوبه. واسه همین میگم.
ان‌شاءالله زود تموم بشه این تردید.
چه اسمی انتخاب کردین؟! :))
چه خوب که زندگی در جریانه
بین این همه اتفاق بد ...
منم به همین فکر می‌کنم...
يكشنبه ۱۰ دی ۹۶ , ۲۰:۵۷ آقای سر به هوا(o_0)
http://s8.picofile.com/file/8315623176/IMG_20171231_205552_425.jpg
الهی ^_^
چه نازه :)
کی هست این کوچولو؟!
دنیای کامپیوتر:
(من هم یه کوچولو هستم!!!)
:|
منم بچه ها رو دوس دارم :)
یاد دوران کودکیم افتادم دوچرخه سواری وای چه کیفی میداد:)
:)
من سه‌چرخه داشتم. :))
چه صحنه جالبی.
بچه ها خیلی شیرین هستند .
بله خیلی.
منم فاصله سنیم با مامانم ۱۶ ساله و بابابابزرگم ۴۰ سال و خیلی خوبه ولی خب ...
ان شالله ...
محمد هادی، محمد مهدی،محمد حسام
دختر هم فاطمه حورا با یه اسمی که با زهرا ترکیب شه ، ولی قصد این همه بچه رو ندارم از این اسم ها خوشم میاد :)))
:)
(:
محمدهادی و محمدحسام اسمِ بچه‌های داییم هستن که اتفاقاً دیشب خونه‌مون بودن. :))
من اسمِ طاها رو خیلی دوست دارم. واسه دختر هم نسیم. :))
ای جانم! چه صحنه قشنگی
خیلی :)
وای چه باحال!! من خیلی دوچرخه سواری رو دوست دارم...دوچرخه حس زندگی می ده به آدم..دیدن این صحنه سعادت  میخواد...نبریک می گم خانووم سعادتمند
تاباشه از این صحنه های رویایی☺
من سه‌چرخه داشتم زمانِ کودکی. :))
بله بله. ممنونم. :))
بگو ان‌شاءالله. ^_^
چه نی نی نازی
حالا چرا ناشناس؟! :)
کوچولوهای خوشمزه *__*
مگه میشه عاشقشون نشد. :)
و شیرین. ^_^
نه نمیشه. :)
یه نن جون داشتیم خدا رحمتش کنه اینجور مواقع میگفت خدا یه سالم و صالحش رو قسمتت کنه ایشالا
خدا رحمت کنه همه رفتگان رو. ان‌شاءالله.
يكشنبه ۱۰ دی ۹۶ , ۲۳:۰۹ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
نیلگون هم دوستشان دارد :)
اتفاقا دیروز موهای یه فسقلی رو خرگوشی بستم :) با یه جفت کش خرسی :))
اون‌ها هم نیلگون‌ جانِ ما رو دوست دارن. :)
آخی. کاش منم اونجا بودم. ^_^
دوست داشتنی اند کلا این خوراکی ها!
محال است بچه ای ببینم و از پدر و مادرش نخواهم کمی بغلش کنم
خوراکی رو خیلی خوب گفتی. غذای روح و روان هستن این فرشته‌ها. :)
مرمرِ ما هستی دیگه. :)
وای منم عاشق بچه هام.مخصوصا تپل..فقط دوست دارم فشاااارشون بدم ببوسمشون😁😁 علاقم زیاده!!!
درک می‌کنم. :)))
تا یه سنی خیلی خوبه بعد اون دیگه نه |:
نه این که بد باشه فقط از میزانِ شیرین بودنشون کم میشه.
خوبه‎:)‎
:)
دوشنبه ۱۱ دی ۹۶ , ۰۱:۱۴ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
من نفهمیدم چیشد😐
یه پدر همراه با دخترِ کوچولوش و پسرِ کوچولوترش داشتن سه تایی دوچرخه سواری می‌کردن. :)
کوچولو ها پیش بنده دست به سینه و دهن بسته مینشینن :|
از بس دوسشون دارم :|
پناه بر خدا :|
چکارشون می‌کنید مگه؟! :|
عهههه چه جالب :)))
قشنگه ن ...
به سلامتی:)
:))
سلامت باشید. :)
منم مامان سه تا کوچولوام 
وحشتناک سخته ولی امیدوارم از عهدش بر بیام
جدی؟! :)
سه قلو هستن؟!
من خیلی دوست دارم چه برسه به بچه ها ^_________^
دل به دل راه داره :)
چیگده نی نی کوچولو تصویر نازه *_____*
مال من باشه؟؟
خیلی ^_^
پسرِ خودمه. :|
دوشنبه ۱۱ دی ۹۶ , ۱۰:۰۲ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
اهااااا،حله حله
:)
دخترک با احساسم =)
+ این همونه که گفتی دوس داری پسرت شبیهش بشه؟
مامانِ مهربونم. :)
+ بله بله ^_^
چه صحنه خوبی دیدی حوا:)
آری :)
خاله قربونش بره ؛)
(:
پس نوه منه =))
آری :)
دوشنبه ۱۱ دی ۹۶ , ۱۰:۱۷ پارسا جهانگیری
:)
:)
سلام
وبلاگ خوبی دارید
سلام
تشکر
چ خوب :)
منم بچه ها رو دوست  دارم...بسیااار :))
(:
اونا هم محبوبه رو دوست دارن خیلی زیاد :))
 مرسی :)))))))))))
(((:
چه قشنگ بودههه ^__^
کاش ما هم از این صحنه ها ببینیمم ^^
خیلی ^_^
بیا خونمون بریم پیشِ بچه‌ها. یه کوچه فاصله داره خونه ما و اون‌ها. :)
مبام میاممم ^___^
منتظرم ^_^
+ چه می‌کنی با درس؟! :|
^_^

_ نمیخونم :| پایان
:)

-_-
دوشنبه ۱۱ دی ۹۶ , ۱۳:۲۵ اجاره آپارتمان مبله در تهران
بچه های لذت داشتن خیلی از چیزهای قشنگی رو که خدا بهمون داده بوده و ما کم کم گذاشتیمشون تو انباری یا شاید انداختیمشون دور رو دوباره بهمون یادآوری می کنن.
بله.
دیروز خواهر زادم اومده بود خوابونده بودنش پیش من 
پتو هم کشیده بودن روش
یه لحظه دیدم از خواب پاشد میخواست بره اونور
گفتم بخواب 
پتو رو تا کله کشید داشت هق میزد :|
من بوخودا فقط گفتم بخواب :|
الهی ^_^
همون که عکسش رو گذاشته بودید با سماور؟!
عزیزم :( بچه رو چرا دعوا می‌کنید شما؟! :/
لحن مهمه آقا. حتماً با صدای بلند گفتین. :|
پیش مامان و باباش دیگ پرو تر میشه میاد میزنه
ولی وقتی با خودم تنهاست دیگ جم نمیخوره :|
بلی بلی همون :| 
دایی باید ترسناک باشه :| از من نترسه از کی بترسه پس
آخی گوگولی ^_^
نکنید آقا نکنید. :|
:)
دایی باید مهربون باشه که وقتی اسمش میاد بچه ذوق کنه. :/
اصلا 
یو هاهاهاها :|
ترسیدید نهه?! :|
من مودونوم دیگ :|
من از هیچی نمی‌ترسم. :/
ولی اون طفلِ معصوم می‌ترسه. :|
بچه ها جان ودل زندگی هستن
بله :)
ای جان :)
(:
واقعا این بچه ها خیلی باحالن، مخصوصا اگر دختر باشن :)
من که خونه فامیل اونقدر با بچه ها مشغول بازی میشم که یهو به خودم نهیب میزنم که اوهوی یکم کلاس کاری رو حفظ ازت حساب ببرن یکم خخ
آری آری :)
عیب نداره بازی کنین. :))
وااااهاییی چ منظره ای
و
چ نی نی نازیییی(*^﹏^*)
خیلی خوب بود ^_^
و
مثلاً پسرمه. :))
وواااااایییی چه صحنه ی غش و ضعفییییی...
بچه هاااااا ژووووون...
مگه مگه مگه مگه مگه میشه که بچه ها مهربونی مثل تورو دوست نداشته باشن عاخه؟
جات خالی بود عزیزم. :)
((:
ذوق‌مرگ شدم که. مهربونی از خودته جانِ دلِ حوا. ^_^
منم دوسشون دارم D:
:)
منم همینطور!
:)
ان شاءالله :)
یه بچه ی خوشگل، سالم و البته صالح :)
:)
بله. :)
بعضى اوقات بچه ها رو اینقدر دوست دارم اینقدر دوست دارم و بعضى اوقات اینقدر عصبانیم میکنن میخوام کلشون رو بکنم و اینکه هیچ وقت بچه ها باهام به طور خفنى میونه ى خوبى نداشتند اى وى راز اینکه بچه ها ازت خوششون میاد چیه :) 
عجب :)

نمی‌دونم. شاید بخاطرِ این باشه که خیلی دوستشون دارم و سعی می‌کنم وقتایی که با من هستن بهشون کلی خوش بگذره. :)
صحنه زیبائی بود.

:)
سلام خیلی پست قشنگی بود

چه فندق نازی
سلام
مچکرم.

خیلی ^_^
آخی :)
از خدا میخوام که  مادر ده تا بچه کوچولو بشی :)
:)
ده تا زیاده. :| چهار تا. :))
چه زیبا، واقعا بچه ها بهترین هدیه های خداوند هستند. 

آری
باشه چهار تا دو تا دختر دو تا پسر :)
آره آره. :)
طاها
تارا
نسیم
نیما

چطوره؟! :))
عالیه 
چه اسمهای قشنگی :)
تو هم میشی خاله‌شون. ^_^
ای جااااانم :)
(:
همیشه امیدوار...
انسانیم دیگه. با امید زنده‌ایم...
من تا قبل از اینکه داداشم به دنیا بیاد به شدت با بچه ها مشکل داشتم :) 
خدا حفط کنه داداشت رو. :)
علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.
تمدن بدلی bornos.blog.ir
:|
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
وبلاگ خوبی داری
:)
کوچولو ها عاشق حمید میشوند !؟!
به طور بسیار مخصمصه انگیزناکی جدیِ جدیِ جدی
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۶ اتوبار و باربری آیلان
اتوبار و باربری آشنا
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۲ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۷ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan