یک جارو بر کوچه می‌زند یک جارو بر دلم

دوشنبه‌ها حوالیِ ساعتِ ۱۰ صبح به کوچه‌ی ما می‌رسد. من هم همین ساعت از دوشنبه‌های هفته‌هایم خانه‌ هستم و برایش چای، میوه و کیک می‌برم. حدوداً پنجاه سال سن دارد و همیشه لبخند می‌زند. چیزی که برایم جالب و البته بسیار جذاب و تامل‌برانگیز است، قانع بودن و حسِ رضایتِ عجیب و آرامش‌بخشی‌ست که در چشمانِ آقای پاکبان موج می‌زند. در گرمای طاقت‌فرسای تابستان و سرمای استخوان‌سوزِ زمستان، آشغال‌های مدعیانِ تمدن و فرهنگِ سرشار را از گوشه‌های شهر جمع می‌کند اما شاکرتر از همه‌ی پشتِ میزنشینانِ همیشه شاکی از حقوق و مزایا و پاداش‌های کلان است.

امروز هم مثلِ همیشه با صدای خش‌خشِ جارویش، چادرم را سَرم کردم و رفتم لبِ پنجره. سلام کردم و گفتم: «الان چای می‌آورم برایتان.» چند دقیقه بعد سینیِ چای و میوه را بردم. با همان لبخندِ همیشگی تشکر کرد. به خانه که برگشتم حالم بد شد. نفسم بالا نمی‌آمد. تنگیِ نفس گاهی می‌آید سراغم ولی این یکی خیلی شدید بود. جلوی چشمانم تیره و تار شد. تا مرزِ بی‌هوشی رفتم ولی یک چیزی نگذاشت زمین بخورم. یک چیزی مثلِ یک دعا. شاید دعای خیر...

دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶ , ۲۰:۰۰ آقای سر به هوا(o_0)
شما خیلی خوبین،جای حسودی داره
شما خیلی لطف دارین. حسودی به چی آخه؟! :)
دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶ , ۲۰:۰۲ آقای سر به هوا(o_0)
به خوب بودنتون
خوبی از خودتونه.
زنده باشین انشالله :)
و همینطور همه‌ی سختکوشایی که ادعایی ندارن :)
ریا براشون معنی نداره :))
خیلی ممنون. :)
خدا حفظشون کنه. وجودشون بایدیه.
متوجهِ منظورتون نشدم!
امان ازتنگیِ نفس. :'( 

جدی جدی داشتم خفه میشدم. -_-
آرامش یعنی رضایت
هرجایی که هستی راضی باشی 
و بعدش تلاش و توکل برای بهتر و بهتر شدن اوضاع

هیچ پولی هیچ میزی برای هیچ آدمی احساس رضایت و متعاقبا آرامش به همراه نمیاره. آرامش زاییده یک روح بلند و یک نفس کنترل شدست :)
کاملاً موافقم. :)
ما تو کوچه هامون نمیان ولی تو خیابون میبینمشون، اکثرا جوونن و همین ادمو آتیش میزنه، خدا به پولشون برکت بده انشالا واقعا زحمت میکشن.
+ با کامنت اقای سر به هوا موافقم، چقدر تو مهربونی اخه:)
یاعلی
خیلی درآمدشون ناچیزه متاسفانه.
ان‌شاءالله.
+ خوبی از خودته فرشته‌ی خوبی‌های من :)
علی یار و یاورت
وقتی در سرما و گرما کارگرها رو میبینم حال روحیم بهم میریزه

خیلی سخته !!
من هم. :(

بله خیلی.
ایشالله با دعای خیر پشت سرتون دیگه هیچ وقت تنگی نفس نیاد پیشتون 
جمله‌تون سجع داشت. :) مچکرم.
متن بسیار دلشینی بود.
خدا تمام رفته گران رو سلامتی جان و آرامش روح بده،
انسانهای زحمتکشی هستن.
دلنشین خوندید.
آمین.
و مهربون...
وای حوا چقدر قشنگ بیانش کردیافرین به خودت و قلمت:)

ان شاالله حالت خوب باشه:)
بهارنارنجِ دوست‌داشتنی. ^_^

ممنونم مهربون. :)
خیلی خانومی حوای دوستداشتنی:)
خیلی لطف داری عزیزم. :)
آخی, چه مهربون :)
مهربون هم‌اسم جانِ منه. :)
آقای سر به هوا راس میگن جای حسودی داره!
روزی که اولین بار وبلاگتون رو دیدم +600 فالوور داشت 
با خود گفتم چطور ممکنه؟
ولی بعد گذشت مدتی و آشنایی و کامنت و پست هاتون فهمیدم بی دلیل نبوده!

گاهی با کار خیر کوچک و بی ریا و دعایی کوچک بی ریا ،کار خای بزرگی انجام میشود
قبلا ها زیاد دیدم
اما الان کمتر میبینم اثراتش رو
شاید دیگه روم باز شده و منتظر جواب خدا هستم ، شاید
لطف دارید شما هم. :)

:))

خدا که همیشه حواسش هست حتی اگه ما حواسمون نباشه و بی‌تفاوت رد بشیم.
غزلیات سعدی رو زیر و رو کردم تا یه دیدگاه در شان شما بزارم...

به این یه بیت رسیدم...

پرتوِ خورشیدِ عشق بر همه افتد، ولیک
                           
                         سنگ به یک نوع نیست تا همه گوهر شود...

غرض این که این آدمایی که می گین هر روز از کنار خونه ی ما هم عبور می کنن و این اتفاقا برای ما هم می افته ولی.....
سعدیِ جان :)

ولی؟!
#نه_به_ریا_های_مجازی
#تف_توی_ریا

دوستان با پرداخت تنها با ارسال عدد 54 به شماره ی دلخواه و پرداخت 300 هزار تومان به این کمپین ها بپیوندید و جلوی این قبیل رذائل اخلاقی ر بگیرید!
#نه_به_دشمنان_جدید_ما

:|
کی و کجا و چه هیزمِ تری به شما فروختم؟! :))
عرض کردم رفتگران عزیز و دیگر زحمت‌کشان ریا ندارند :)
بله :)
حوا منم دوست دارم به پاکبان ها محبت کنم:|
یه بار از یکیشون تشکر کردم چند لحظه بعد گفت آشغال ندارین؟!
:|
 خیلی حس خوبی بود:)

 چقدر خوبه که خوبی:)
خب بکن دخترم. :)
آخی. :)

امروز کلاً حالم خوبه آفتاب. رفتم امامزاده به فاصله‌ی چند سانتی از ضریح نمازم رو به جماعت خوندم می‌دونی یعنی چی؟! یعنی رسیدنِ به یکی از آرزوهای دیرینم. ^_^

چقدر خوبه که هستی رفیق جانم. :)

دردی که انسان را به سکوت وا میدارد
بسیار سنگین تر از دردیست که
انسان را به فریاد وا میدارد...!

ممنون از شما و مطلب تاثیر گذارتان

چه زیبا و درست. :)

خواهش می‌شود.
انشاءالله همیشه سلامت باشید..
خیلی ممنونم.
سلااام 
ان شاالله همیشه دعای خیر پشت سرتون باشه
چه کار خوبیی :))
من یه بار بهشون تعارف کردم گفت نمیخوام تازه صبحانه خوردم 
خلاصه زد تو ذوقم :|
سلام و درود
ممنونم.
(:
ممکنه بخاطرِ خستگی بوده باشه. به دل نگیرید. :)
تازگیا اسمشون رو گذاشتن پاکبااان :))
اینو تو وب محبوبه بانو خونده بودم 
خیلی اسم خوبیه به جا رفتگر و غیره :))
بله بله. :)

حق با شماست. الان درستش می‌کنم.
چه خوب که به یکی از آرزوهات رسیدی:))
امروز هم برام خوب بود خداروشکر
اره خوب بود:))
 چرا بد باشه:)
:)
الحمدلله.
:))
(:
خدا سایه شونو بالا سر خانوادشون حفظ کنه
و همچنین شما رو
ان‌شاءالله.
ممنونم. :)
به جابجایی مرزهای ساختار ادبیاتِ فارسی در بخشِ دومِ کامنتم توجه کردید؟ پس سکوت ر اختیار کنید دگه :/
ریختنِ خونِ شما بر من حلال است! زین پس بیشتر مراقبِ پشتِ سرِ خود باشید! :/
یادم باشد از فردا صبح که می روم به محل کار لااقل سلام علیک گرم تری داشته باشم با این پاکبان های عزیز که در تاریکی نزدیک سحر مشغول نظافت کوچه و خیابان هستند. حسودی مان شد :)))
چه تصمیمِ خوبی. :)
میخوام بگم دفعه بعد که دیدیش برو بجای من دستشو بگیر محکم فشار بده و بگو کاش همه دنیا عین شما خوب بودن...
کاش روزی برسه که دیگه نگیم کاش...
تفسیرِ بعد از ولی...با شما :)
واضحه دیگه...
میشه از این به بعد طوری رفتار کرد که دیگه نیازی به تفسیرِ بعد از ولی نباشه.
متوجهِ منظورم میشید که درسته؟! :)
سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶ , ۰۰:۰۲ سارا سماواتی منفرد
سلام
از هر دست بدهید از همان دست می گیرید
واقعا وبلاگ خواندنی دارید
ممنونم.
سلام و درود
:)
لطف دارید شما.
خواهش می‌کنم.
پایان قشنگی داشت
نوشته کاملا ارزشی که واقعا ارزش وقت گذاشتن رو داشت 
قلمت مانا :)
نگاهتون زیباست جنابِ فابر.
مچکرم. :)
همچنین قلمِ خوبِ شما. :)
چقد حس خوب توی پستات موج میزنه حوای عزیز❤️

خوب باشی خانوم گل:)
ممنونم مهربون :)

همچنین ^_^
شغلشونه .. دارن انجام میدن. منتهی تو کف امکاناتن ،خب! تا اینجاش ک مشکلی نداره ! 
ولی همین کف إمکانات ک ینی  کف خیابون دیگ بو میدن مردم کنارشون رد نمیشن و ماشین 
شهرداری هم میشه آشغالانس و هر هر :|  حالا ایراد و تشویق واسه همه س این وسط واسه منی ک مینویسم فقط ایراد وارده از مردم شروع نکنم از خودم جایگاه یه رفتگر... 
:|  با تشکر نصف شبی من دارم وارد بحث سیاسی میشم. 
دو روز فقط آرامبخش نخوردم ها کسی نمیتونه بیاد طرفم خودمم رو مرز جنون راه میرم..
الان بگم متوجهِ حرفات نشدم عصبانی میشی؟! :|
سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶ , ۰۰:۴۹ معصـومــــــه پــورابـراهیـــم
ان شاءاللّه سلامت باشید همیشه.
گاهی آدم خالی میشه از کلمه...مثل الان.
به امید روزی که عدالت سر تا سر ایران حاکم بشه.
ممنونم معصومه جان. :)

من میگم سر تا سرِ جهان. بهتر نیست؟!
حوااااا چه خوب هنوز هم این فرهنگ ها و ارزش ها زنده است. ^_^
من حتی لذت رو تو سلام دادن بهشون حس میکنم، چه برسه که اینجوری دلشادشون کنی :)
حتما تو دلش گفته: تن و جانت سلامت دخترم.

# همیشه اینطوری خوب بمون.
تن و جانت همیشه سلامت حوا.
هلما ^_^
از اون لذت‌هایی که تا عمقِ وجودِ آدم نفوذ می‌کنه. :)
:)

خوبی از خودته عزیزم.
همچنین مهربون جان. :)
حوای مهربونم :))
و حوا گونه‌هایش سرخ می‌شود از خجالت. :)
چه درس شیرینی و آموختنی بهمون یاد دادی حوا جان‌:)
ممنونم :*


منم براشون احترام قائلم یادمه بچه بودم مادرم تو خونه قدیمی مون بودیم خیلی هواشون داشت.


+
ایشالا همیشه دعای خیر بدرقه راهت و پشت سرت باشه :)

به قولِ یکی از دوستان نوشِ جان. :)
خواهش می‌کنم. :)

خدا رحمت کنه مادرِ مهربونت رو.

+ ممنونم عزیزم. :)
سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶ , ۰۶:۳۱ معصـومــــــه پــورابـراهیـــم
نمیدونم چرا جای خالی عدالتو اینجا خیلی حس میکنم،تو این کشور اسلامی و شیعه!
من میگم ایران شما بخون جهان:)ان شاءاللّه جهانمون پراز عدالت
حکایتِ ما حکایتِ کوزه‌گر از کوزه شکسته آب می‌خوره هست.
ان‌شاءالله به زودی. دعا کنیم. :)
سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶ , ۰۷:۴۱ محمدرضا مهدیزاده
به نظرم این رضایتمندی و شاکر بودنِ ایشون میتونه ریشه در داشتنِ یک همسرِ مهربان و قانع و شاکر داشته باشه ! موفق باشید
همیشه نگاه‌های متفاوت رو دوست داشتم. خیلی جالب بود نظرتون برام ولی یه حسِ خشونت پشتش بود. چرا؟! :)
سلامت باشید.
سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶ , ۰۸:۰۸ محمدرضا مهدیزاده
چون فضای مجازی لحن نداره ٬ اینطوری احساس کردین :) اتفاقاً خیلی حسِ خوبی موقعِ نوشتن داشتم :) شاید یه خرده حسرت و گله مندی داشت ٬ که چرا بقیه اینطوری نیستن ؟ چرا اینقدر حریص و طماع شدیم ؟ چرا برایِ خانوم ها بیشتر از طیب بودن ثروت ٬ فراوانیِ ثروت مهم شده ؟ و امثالهم :) ولی به هیچ وجه خشونت نداشت :)
بله احتمالاً به همین دلیل بوده. :)
من هم گله‌مندم بخاطرِ همه‌ی مواردی که گفتید. کاش تغییر بکنیم.
خدا رو شکر پس. :)
زمین گرده
بله. مثلِ سیب. :)
عالی بود :))
عالی خوندی :)
ممنوووون :)))
خواهش می‌کنم. :))
نه والا متوجه نشدم...
منظور شاعر اینه که این اتفاقا واسه همه میفته ولی...فقط یه سری آدمای معدودی ازشون نهایت استفاده رو برده و از این امتحانای روزمره سربلند بیرون میان و گوهر میشن...مثل شما...مثل اون پاکبانِ شاعر...
منظورِ شاعر که بله.
شما یه جمله گفتید که پایانش باز بود. گفتید تفسیرش با شما. منم گفتم میشه از این به بعد طوری رفتار و زندگی کرد که دیگه نگیم ولی. یعنی شما هم توجه کنید به پاکبان‌هایی که هر روز از کنارِ خونه‌تون عبور می‌کنن. حالا متوجه شدید؟! :)
وای چه کار خوبی میکنی عزیزم:)
چه حس خوبی داشت این پست :) عاشقش شدم که حواجونیم:))
فدایت :)
خوشحالم که حسِ خوب بهت منتقل شده. :) نفس ^_^
هر آنکه جانب اهل خدا نگه دارد
خداش در همه حال از بلا نگه دارد

خدا خیرتون بده
دستِ شاعر درد نکنه. :)

می‌دونید آقای سپهر هدفِ من از نوشتنِ این پست القای حسِ آرامشِ نشات گرفته از قناعت بود ولی اونقدر بد نوشتم که اکثراً جنبه‌ی دیگه‌ای رو در نظر گرفتن متاسفانه.
بلی :-)
خدا رو شکر :)
قربون دل مهربونت بشم من ؛)
خدا نکنه ^_^
من با این زباله بر ها و کوچه تمیز کن ها دست دوستی دادم:)
و خدا قبول کنه  ، من حتی برا لذت هفته ای خیابانمان را جارو میکنم
که دوستانم هم همراهیم میکنن ومن خدا را شاکرم که خودم را خاک پاشون
میدونم نه ابر بالا سرشون:)
اجرکم عندالله حوا بانو:)
و ...
به نظرِ شما الفاظِ زباله‌بر و کوچه‌تمیزکن بد نیستن؟! پاکبان قشنگ‌تر و مناسب‌تر نیست؟!
خیلی هم خوب.
:)
تشکر.
و؟!
مهربون خانوم:)
مهربونی از خودته آرام جان :)
بله، خدا پاک بان های عزیز رو حفظ کنه:))

و، مسئله دخالت در زندگی شخصیتون و از این صحبت ها میشد...
آمین.

که اینطور!
من متوجه منظورتون از پست شدم
اینکه ایشون شاکرتر از همه‌ی پشتِ میزنشینانِ همیشه شاکی از حقوق و مزایا و پاداش‌های کلانه
ولی کار شما هم خیلی ستودنیه توی زمانه ایی که نگاهمون به آدمهای دورو برمون کم شده
کلی گفتم منظورم شما نبودید. :)

شما خیلی لطف دارید. ممنونم.
آخی چه قشنگ نوشتی :)

مواظب خودت باش عزیزم ما که یه حوای خوش قلم که بیشتر نداریم !!!!
قشنگ خوندی عزیزم. :)

^_^
خیلی خوب.. تو، متنت و چاییت :)
فقط تنگی نفس اینجاست که خوب نیست!
خرگوشکِ من ^_^
چیزِ خاصی نیست.
دعا می‌کنم همینم نباشه..
چقدر تو مهربونه آخه خرگوشکِ من. ^_^
بلا بدور ان شاالله...
ممنونم.
آخه خیلی دوسِت دارم.. خیلی خرگوشکِ تو بودن خوبه کهـ.. نمی‌دونی ^_^
دل به دل راه داره خانومی. ^_^
من هم خودت رو و هم اسمت رو به شدت دوست دارم. همیشه دوست داشتم اسمم اسمِ تو باشه. می‌دونستی؟! :)
سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶ , ۱۶:۰۲ آقای دیوار نویس
چه حس و حال خوبی :))

ان شاء الله هرچه زودتر بهتر بشین
:))

خیلی ممنونم.
^___^
از بس که خوبیی آخههه ♥_♥
من که آخرشم نفهمیدم اسمت دقیقا کدومه!
(:
تو خوبی که من رو خوب می‌دونی. ^_^
دقیقاً هیچ‌کدوم! هر اسمی که دوست داری تصور کن. :)
 این افراد از زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند ..
 و حال و روز خوبی هم ندارند..
 بخصوص وقتی می بینیم بچه یا نو جوانی در 
 بشکه زباله کنار خیابان تا کمر خم شده برای 
 جستجوی چیزی بیشتر زجر آور است ..
 کار نیک شما بدون پاداش نمی ماند..
درسته.

خیلی دردناکه استاد. :(

:)
 عالی . واقا من هم موافقم خیلی مهربونی 😍😍😍
شما هم لطف دارید. :)
آخ آخ قربون دل بزرگ و نیکوکارت خوشگل خانم،مواظب خودت باش خیلی خیلی...
چقدر دوست دارم این قشر زحمتکش و نجیب رو...
زبونم بند اومد که. :) فدایت مهربون جان. ^_^ چشم چشم.
من هم...
تا حالا این کار ارزشمند رو از کسی ندیدم و الان که میبنم دوستان من چقدر ساده کارهای یزرگ می کنند واقعا لذت میبرم . 
البته شرایط برای من فراهم نمیشه که اینکار رو بکنم چون رفته گر محل ما ساعت 5 یا 6 صبح کارش رو انجام میده و من فقط گاهی اوقات که اون زمان میرم بیرون بِدَوم می تونم فقط بگم بهشون خسته نباشد بگم :)
همون خسته نباشید هم کلی براشون ارزشمنده. لبخند میاره رو لب‌هاشون. :)
عیدِشماهم مبارک حوّاجان. :)))
ممنونم عزیزم :))
همه ی ما این روزا یه جورایی جونمون به گوشیامون وصله!! بدون اونا هیچ جایی نمی‌تونیم بریم در حال حرف زدن با بقیه مدام گوشیمونو چک می‌کنیم در حال فیلم دیدن همش سرمون تو گوشیه کلا همیشه و همه جا سرمون تو گوشیامونه. پیش خودمون میگیم یه لحظه فلان گروه و فلان کانال و فلان پیج و چک میکنم زود گوشیمو می‌زارم کنار اما تا به خودمون میایم می‌بینیم چند ساعت گذشته و واقعا هیچ سودی هم نبردیم! حالا چی میشه اگه به جای چرخ زدن الکی تو این پیج و اون کانال بریم سراغ یه منبع درآمد!!  مطمئنم حالا پیش خودتون میگید  های ااوووو بابا ما گوشمون از این حرفا پره این چیزا الکین آخه مگه میشه به این راحتی پول درآورد؟!! 
باید بگم که منم قبلاً دقیقا طرز فکرم این بود تا اینکه اولین پولی که از راه اینترنت درآوردم رو دریافت کردم. شاید خیلی از سایت ها الکی باشن درسته اما من دارم راجع به مهم ترین پول دنیا حرف میزنم. منبعی که افراد در سرتاسر دنیا دارن ازش پول در میارن. اگه باور ندارید امتحان کنید. ضرر ندارد که.
ثبت نام کنید و با چند کلیک پولدار شوید

اما چطور؟

ابتدا یک #کیف_پول الکترونیکی بسازید:
www.blockchain.com
و بعد در #سایت های زیر ثبت نام کنید و بیت کوین کسب کنید:
https://freebitco.in/?r=10251700
https://btcprominer.life/897599
https://www.startminer.com/1489254
https://www.btcminer.me/20475632
 سپس بیت کوین های خود را بفروشید
http://exchanging.ir
https://iranbtc.com/

برای اطلاعات بیشتر:
www.telegram.me/biiitcoinn
http://biiitcoinn.mihanblog.com
من ولی گوشی ندارم. :))
دو روز پیش که رفته بودم دکتر
یه پاکبان اومده بود با لباس کارش بره پیش دکتر
یه ربع بیرون منتظر بود
خجالت می کشید بیاد داخل
وقتی هم که اومد همه قیافه هاشون عوض شد
از کمی لک بودن لباسش و بوی زباله هایی که خودشون درست می کنن و ایشون باید جمع کنه
سرش پایین بود هنوز و خجالت می کشید سرشو بالا بیاره
دفترچه شو گذاشت و تو این سرما که تا مغز استخون نفوذ می کنه دو ساعت تموم بیرون منتظر بود تا منشی صداش بزنه
خیلی دلم سوخت
نه واسه اون
واسه کم فهمی مردممون . . .
خیلی ناراحت‌کننده‌ست :(
سلام حوای مهربان 
عیدتون مبارک.
خدا خیرتون بده کار خیلی خوبی کردید.
مواظب خودت باش بانو,شاید بخاطر جارو کشیدن آقای پاکبان گرد و غبار بلند شده و ریه ت رو اذیت کرده.

دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای 
فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد 
سلام و درود :)
عیدِ شما هم مبارک.
ممنونم.
نه وقتی من رفتم ایشون کارشون تموم شده بود.

به به :)
چه یادداشت خوبی. من همین تجربه رو ساعتی قبل از سحر دارم. وقتی تا اونموقع بیدار باشی و صدای ارامش بخش جارو بیاد و متصل بشه به لطافت صدای اذون، یه لذت خاصی داره...
خوب خوندید.
بله باید خیلی لذت‌بخش باشه. :)
سلام حوا جان:)
چقدر خوب خانم دکتر مهربون:)
راستی عیدت مبارک :)
سلام عزیزم. :)
خوبی‌ از خودته. ^_^
عیدِ تو هم خیلی مبارک. :)
سلام خیلی کارتوت زیبا بود
ممنون از توجهتون به این بندگان خدا
سلام. ممنونم.
خیلی زیبا و تاثیر گذار بود
ممنونم.
جمعه ۱۷ آذر ۹۶ , ۰۰:۳۱ مسعود رضانژاد فهادان
با سلام دوست خوبم.
شما میتونید با کمک سایت زرپاپ (بهترین سایت موجود برای کسب درآمد اینترنتی از طریق پاپ آپ) روزانه کسب درآمد کنید.

پرداخت بسیار منظم و عالی

فقط کافیه امتحان کنید.

https://zarpop.com/user/signup/ref:57
سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید 
موفق و پیروز باشید
اینم وبلاگ من
مجله سلام ایران
ممنونم.
همچنین.
:)
مطلب قشنگی بود ..
یعنی اون چایی کار خودش رو کرد؟
نگاهتون زیباست.
کی می‌دونه...
خدا سلامت بداردتون :)
تشکرِ فراوان. :)
سلام چرا آدرستو عوض کردی؟  :|  نمیگی نگران میشم؟  :|  چرا بهم خبر ندادی؟  :|  چرا جیم نمیومدی؟  :| اصن قهرم  :/  خوبی حــوای جانم؟!  :)
سلام مامان نسیم ^_^
خوبید شما؟! فندق کوچولو خوبه؟! بزرگ شده؟! :))
خیلی وقته آدرس رو عوض کردم. مجبور شدم. ببخشید تو رو خدا. خیلی درگیر بودم. کنکور داشتم. :| شرمنده. :(
نه قهر نکنین یه وقت. غصه می‌خورم. :(( 
خوبم الحمدلله. :)
مهربان جان من *_*
به‌به ماهیِ من ^_^
کجا بودی خانم؟! نمیگی دلِ حوا تنگ میشه؟!
قربون دل تو :* 
منم واقعا دلتنگ بودم 
حالا پست مینویسم میگم :))
عزیزم ^_^
به شدت منتظرِ پستِ جدیدم. بنویس مهربون. :))
شنبه ۱۸ آذر ۹۶ , ۱۸:۰۸ سعید رسول نیا

من رو یاد دوران خدمت انداخت

عالی بود


donya-fantasy.blog.ir
دورانِ خدمت چرا؟!

ممنونم.
سلام
وبلاگ بسیار زیبا و پر مفهومی دارید
به منم سر بزنید
http://kafsabysabbalan.blogfa.com
سلام
ممنونم.
باشد.
دم و بازدمت همیشه رو به راه مهربون خانم:)))
ممنونم عزیزم ^_^
وبت رو چرا حذف کردی؟! :(
یه عده ای هنوز جا داره تا بزرگ بشن و متوجه باشن احترام به هم نوع با هر تفاوتی یعنی چی حالا می خواد شغلش باشه یا سبک زندگیش.
درسته.
سلام
وبلاگتون جالب بود ممنون
امیدوارم که موفق باشید
رصد اخبار
سلام
از اون دست دعاهای خیر که ماندگاره! 
امیدوارم :)
چقده مهربونی ^_^
لطف داری ^_^
سه شنبه ۱۲ دی ۹۶ , ۰۸:۱۱ سرباز بی پلاک ✍مرگ بر صهیونیزم⇨
سلام.مطلب بسیار آموزنده و نابی بود و در قالبی بسیار جذاب و مخاطب پسند. و همچنین نظرات بسیار خوبی رو برای این مطلب زیبا،مشاهده کردم،که خوشایند بود. ان شاءالله بتونیم دیگران رو کمی درک کنیم و بخاطر خوشی لحظه های خود،خوشی لحظه های دیگران را سلب نکنیم. مدیر وبلاگ #تلنگرتفکر هستم مایل بودید تبادل پیوند هم میکنیم. ♡♡♡♡
سلام
لطف دارید.
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
شما مارو بسیار نگران میکنید
T_T
باسلام و احترام 

مطالب جالبی  ارائه میشود . 

خوشحال می شوم با دوستان تعامل داشته باشیم .

Http://mahdikhalili.blogsky.com

سلام و درود
مطلب جالبی ارائه کردید.

#GotDates?

Congratulations, #Mazafati_Dates!

you find a good Dates supplier and exporter and we hope have a enjoy for your dates .

www.all-nuts.biz
https://linkedin.com/in/all-nuts  
@all.nuts.biz
Wh:+98 912 275 31 82




؟!
مطلب جالبی ارائه کردید.

#GotDates?

Congratulations, #Mazafati_Dates!

you find a good Dates supplier and exporter and we hope have a enjoy for your dates .

www.all-nuts.biz
https://linkedin.com/in/all-nuts  
@all.nuts.biz
Wh:+98 912 275 31 82




:|
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۹ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۶ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۹ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan