مثلاً اگر سپیده بودم...

چند روزی می‌شود که وقت‌های استراحت، می‌روم کنارِ پنجره و به اسمم فکر می‌کنم. چند وقتِ پیش مادر گفت می‌خواسته نامم را سپیده بگذارد. سپیده زیباست اما حتم دارم اگر سپیده بودم، اکنون این نبودم. معتقدم آدم‌ها با گذشتِ زمان، به اسمشان شبیه می‌شوند یا بهتر بگویم آدم‌ها تحتِ تاثیرِ اسمشان هستند. هرچند این قانون هم مانندِ هر قانونِ نانوشته‌ی دیگری استثنا دارد. من از آن روز که ولادتِ خانم فاطمه زهرا بود و تلویزیون، نام‌های ایشان را یکی پس از دیگری نمایش می‌داد، عاشقِ اسمم شدم. می‌شود دوازده سالِ پیش یعنی زمانی که یک دخترکوچولوی دبستانی بودم. کلِ فامیل را که ورق بزنی، چه آن‌ها که نسبتِ نزدیکی دارند و چه آن‌ها که مثلِ نسبتشان، فرسنگ‌ها با ما فاصله دارند، هیچ کس هم‌اسمِ من نیست. دانش‌آموز هم که بودم، در یک مدرسه‌ی حدوداً سیصد دانش‌آموزه، شاید فقط یک نفر نامِ مرا داشت. برای همین است که هر وقت کسی را می‌بینم که هم‌اسمِ من است، ذوقِ عجیبی کلِ وجودم را در آغوش می‌کشد.

دو شبِ پیش، مسواک و خمیردندان در دست، نشستم پای صحبتِ دخترکی که عجیب حرف‌هایش به دلم می‌نشست. برنامه‌ی از لاکِ جیغ تا خدا از شبکه دو. زیاد تلویزیون نمی‌بینم مخصوصاً برنامه‌های گفت‌وگو محور‌ را اما آن لحظه، ناخودآگاه دلم به سمتِ صحبت‌های دخترکِ این برنامه کشیده شد. جنسِ حرف‌هایش برایم آشنا بود. خودم را در خودش می‌دیدم. میانِ صحبت‌هایش، به اسمش که اشاره کرد، لبخندی عمیق مهمانِ لب‌هایم شد. هم‌اسمِ من بود. فهمیدم کششِ من به سمتِ تلویزیون بی‌دلیل نبوده. شبیه بودیم. نه کاملاً ولی گذشته و حالِ تقریباً مشابهِ ما، وجودم را به وجودش گره می‌زد. کلِ زندگیش مصداقِ بارزِ آیه‌ی «وَاللهُ یَهدِی مَن یَشاءُ اِلی صِراطِِ مُستَقِیمِ» بود. آخرِ برنامه هم با اشک‌هایش اشک ریختم البته همراه با لبخند. حال بیشتر از گذشته از داشتنِ چنین اسمی احساسِ رضایت می‌کنم.


+ تا حالا به اسمتان فکر کرده‌اید؟! دوستش دارید؟! :)

دوشنبه ۸ آبان ۹۶ , ۱۳:۲۰ مریــــ ـــــم
از تنها چیزی تو زندگیم راضیم اسممه
:|
مریم اسمِ زیبایی هست. :)
یکم دور و برت رو نگاه کن. مطمئنم چیزای دیگه‌ای هم هست که ازش راضی باشی.
دوشنبه ۸ آبان ۹۶ , ۱۳:۲۵ دیوونه ی بارون
سپیده :)
اسمت چی هست؟؟ نگفتی تا حالا!
(:
تو همون حوا تصور کن من رو.
نصب نرده استیل و نرده آلومینیومی
 نرده بر اساس متر اندازه گیری می شود. برای بالکن و پنجره ها بر اساس مجموع عرض آن ها محاسبه می شود. برای راه پله ها، هر طبقه بین 5.5 تا 6 متر حساب می شود. در زمان نصب نرده های استیل و آلومینیوم راه پله ها، جهت به صرفه کردن هزینه، در یک یا چند پله نرده استیل یا نرده آلومینیوم نصب نمی شود برای برطرف کردن اختلاف سطح دو رمپ ، پایه استارت در هر رمپ به کار برده می شود. زمان نصب ابتدا محل مورد نظر را علامتگذاری می کنیم. سپس با استفاده از دریل در محل چند حفره ایجاد می شود و داخل آن چسب سنگ ریخته می شود. برای نرده های آلومینیومی از بولت و در نرده های استیل ترانس و بولت استیل داخل آن قرار میگیرد و تراز میشود. پایه های برش خورده در جای خود قرار داده می شوند. برای اتصال پروفیل دستک به پایه ها، در نرده های آلومینیومی از هلال اکسسوار و در نرده های استیل از چاکدار ناخنی استفاده می شود. در انتها گاردهای امنیتی به پایه متصل می گردد که می تواند به وسیله زانو چرخانده شود.

نرده استیل | نرده آلومینیومی | نرده شیشه ای | حفاظ استیل | حفاظ بانکی | قیمت نرده استیل | نمای اسپایدر | نمای کرتین وال | نمای شیشه ای | درب اتوماتیک | درب پارکینگ | درب کرکره ای | لوور آلومینیومی | تابلو سازی | تابلو سایه | تابلو چلنیوم | تابلو استیل | تابلو پلکسی | تابلو فلکسی | تابلو نئون | تابلو LED روان |

عجب :|
دوشنبه ۸ آبان ۹۶ , ۱۳:۲۷ دیوونه ی بارون
=|
:))
اوهوم منم اسمم رو دوست دارم :)) اسم منم یکی از القاب حضرت فاطمه(س) ست.
به‌به ^_^
من تا موقع تولدم میخواستن اسمم رو یه چیز دیگه بذارن، از القاب حضرت زهرا بود ولی خب من خیلی دوستش ندارم(خب چکار کنم به دلم‌ نمیشینه) تا اینکه خاله کوچیکه که پیش مامانم بوده میگه بذارید فرشته و دیگه خانواده بخاطر خاله میذارن فرشته(از همینجا از خاله خیلی تشکر میکنم:D )؛ از اسمم هم راضیم شکر خدا، همیشه تو توصیفات و تعریف و ... اسم منم هست:)) نمیدونم‌چقدر تونستم مثل اسمم باشم ولی خب برای اینکه ادم خوبی باشم تلاش کردم.
 منم تو مدرسه مون همیشه فوقش یک یا دو نفر هم اسمم بود:)
یاعلی
بله بله می‌فهمم. منم رسماً از خاله جانت خیلی تشکر می‌کنم. :))

من فکر می‌کنم کاملاً شبیهِ اسمت هستی. ^_^
فرشته‌ی خوبی‌های من :))
میشه بگی می‌خواستن اسمت رو چی بذارن؟! ( حوای کنجکاو :| )
علی یار و یاورت
فقط اون کامنت نصب نرده استیل😂

اتفاقامنم میخواستم یه پستی درمورداسمم بزارم که خیلی راضیم😊اسمموخیلی خیلی دوست دارم🙈
آره :))
حداقلش باعث شده یکم بخندیم. :))

چقدر خوب ^_^
منتظرم پس.
عزیزم تو لطف داری اصلا فرشته ی اصلی خود تویی ^_^
تو خصوصی گفتم:))
نه بابا :)) بخاطرِ مهربونیت هست که من رو خوب می‌دونی. ^_^
بله بله دیدم. :))
ببینم کی میتونم پست بزارم:)))
هنوزدودلم برا نوشتن:/
ان‌شاءالله به زودی :))
عه. چرا؟!
اگه جسارت نباشه یکم با اعتقادتون مخالفم ولی هر۲ اسم ، اسم زیبایی هستن و حوا زیباتر ...
موفق باشید
مچکرم.
همچنین.
بچه‌ها وقتی کوچیکن اسم‌های مختلفی رو دوست دارن که بجای اسمشون باشه ولی اصلا به یاد ندارم یکبار از اسمم خوشم نیومده باشه یا بخوام که عوضش کنم و کسی به اسمِ دیگه‌ای صدام بزنه :) دوستش دارم چون تا الان با همین اسم لحظه‌هام رو نفس کشیدم و نفس خواهم کشید :) اما واقعا نمیدونم چرا بعضی‌ها دو اسمه هستن؟! برام خیلی عجیبه! کلاً حس میکنم حسِ جالبی نیست...{ البته به دوستانِ دو اسمه‌ی عزیز بی‌احترامی نشه خدایی نکرده :)) }
خلاصه که بله! من و اسمم با هم بدجور رفیقیم :) 
آره. دقیقاً مثلِ من. :)
منم حسِ خوبی ندارم نسبت به دو اسمه بودن. یجورایی آدم دچارِ دوگانگیِ هویت میشه. :|

خوشحالم. ^_^
اسم بنده هم که آقاگل هست و راضیم به رضای خدا کلا :)
خیلی هم عالی :))
:)))
راضیم از اسمم:)))
:))
خیلی هم خوب. :))
منم از اسم راضیم فاطمه :) 
ولی فاطمه یعنی غمی دنباله دار :( خودم رو میگم هااا 
البته میخواستن بزارن سارا ولی شده فاطمه 
من نمی‌دونستم اسمت فاطمه هست. ^_^
خیلی دوست داشتم فاطمه باشم ولی خب نشده.
سارا :))
سارا هم خوبه ولی فاطمه آرزوی من بوده همیشه. خوش به حالت.
چه نامی بهتر از علی؟ الحمدلله راضی‌ام ازش. البته نام های خوب کم نیستند در کل؛ بی‌ادبی نباشد خدای ناکرده. :)
خدا رو شکر که راضی هستین. بله درسته. :)
اسمم رو دوست دارم. مطمئنم اگه آرزو نمی‌شدم و طبق نام پیشنهادی مامان، مریم می‌شدم مریم رو هم دوست می‌داشتم. :)
اسم تو هم جزو اسامی مورد علاقه‌مه. :)
دقت کردی مامان‌ها چقدر نامِ پیشنهادی داشتن؟! مثلاً مامانم می‌گفت به المیرا هم فکر می‌کرده قبل از تولدم. :| ولی خب من اسمِ خودم رو بیشتر دوست دارم. :))
آرزو خیلی اسمِ قشنگیه. ^_^
خوشحالم. :)

فکر نمیکردم کسی این افکارو جز من داشته باشه :)))) و همیشه میگم اگه اسم فلانی این نبود حتما اخلاش وقیافش ی چیز دیگه میشد واسم تاثیر داشته :)))

منم اسمم رو دوست میدارم:)

من به هر چیزی که فکرش رو بکنی فکر کردم و می‌کنم. :)) منم همین فکر رو می‌کنم. البته ظاهر نه ولی فکر می‌کنم روی خلق و خو بی‌تاثیر نباشه. :))
خیلی هم عالی. :)
زیبا بود
موفق باشید
سلامت باشید.
من خیلی راضیم:)

از نام های خانوم حضرت فاطمه است به لطف خدا:)
خدا رو شکر. :)

به‌به. بهم نگفته بودی تا حالا. :) بگو شاید هم‌اسم باشیم. :))
✔✔✔✔✔
عجب :)
سلام
اسم منم یکی از القاب حضرت فاطمه (س) است و خیلیی عالیه :)
همینطور کسی که اسممو انتخاب کردن خیلیییی عالین :)
عاشق اسمم...اما واقعا لیاقتشو ندارم!
امیدوارم خدا با لطف و مهربونیش باعث بشه مثل اسمم باشم :)
+ اسم شما چیه؟!
سلام و درود
چقدر خوب. :)

منم همین فکر رو راجع به خودم می‌کنم.
ان‌شاءالله. :)
+ شما حوا تصور کن من رو. :)
نمیدونم یه دلم میگه بنویس بنویس،یه دلم ننویس ننویس:/
D:
بنویس بابا. دلت رو بزن به دریا. :)))
مگه حوا لقب حضرت فاطمه (س) است؟
نمی تونم!
نگفتم اسمم حوا هست. گفتم شما همون حوا تصور کن من رو. :)
چی رو نمی‌تونی؟!
آره اتفاقادلم برانوشتن یه ذره شده:)))
میدونی ماعادت کردیم به نوشتن:)))
هر از گاهی بنویسی خوبه. :))
بله بله :)) امان از درس و گرفتاری! :|
به احتمال زیاد برمیگردم ،ببینم چی میشه:)
خوشحال میشم من. :)
موفق باشی. ^_^
D:
باشه.
فقط نمی دونم چطور حوا رو تصور کنم...
بعد اینکه شما می گین ادم شبیه اسمش میشه ، واقعا من چند مورد دیدم و در اطرافم دارم.. .
بنظرتون اسم من چیه ؟ ^-^
:)

آدم‌های دنیای مجازی رو با نوشته‌هاشون باید تصور کرد. مثلِ تکه‌های پازل با نوشته‌هاشون آروم آروم کامل میشن.
این رو هم گفتم که استثنا داریم. :))
نمی‌دونم. شاید هم‌اسم باشیم. :)
*: 
همچنین حواجان:)))
^_^
ممنونم. :))
خب من گفتم...شما نمی گین؟
بهم میاد؟ :))
:)
بله میاد. :))
بنده پا رو فراتر میزارم، نه تنها اسمم رو که کل نام و نام خانوادگیم رو خیلی دوست دارم، برام تداعی کننده قاسم بن الحسن هستش...
خیلی هم خوب. حسِ خوبی داره حتماً.
دوشنبه ۸ آبان ۹۶ , ۱۵:۴۷ جنابــــــــ دچار
@مریم
یکم دور و برت را نگاه کن
معنی اسمم ینی هدیه خدا ..
اسم ها میتونن ب ادم قدرت بدن :)
قطعاً بهترین هدیه‌ی خدا بودی و هستی واسه خانوادت. :)
اوهوم.
عاشقشم

علی

امیدوارم غلام صاحبش باشم
:)

ان‌شاءالله.
سپیده که خیلی خوشگله *_* یقین دارم اسم خودت خیلی خوشگل تره ؛)
آری :)
بله بله خوشگل‌تره. :)
مامانِ من فقط مریم رو پیشنهاد داده ولی :)
نمی‌دونم طرفای شمام اینجوری هست یا نه ولی مثل اصفهانی‌ها که به آخر اسامی " ِ " اضافه می‌کنن گاهی، تو شهر ما "او" اضافه می‌کنن مثل دخترو و پسرو اینا. پدرم از این‌کار خوشش نمیاد و یکی از اهدافش از گذاشتن نام آرزو بر روی بنده این بوده که نتونن آخرش چیزی اضافه کنن! :))
البته احتمالا نمی‌دونسته آیندگان می‌تونن من رو آذر و آری هم صدا کنن :دی
مامان و بابای من چندین مورد که به دو مورد اشاره شد. :))
آره اینجا هم اینطوری هست. ولی اسمِ من رو تا حالا کسی این مدلی صدا نکرده. کارِ درستی هم نیست. اسم‌های به این خوشگلی رو میزنن داغونش می‌کنن. :| چه پدرِ مهربونی. :)) خدا حفظشون کنه.
جدی؟! اینطوری صدات می‌کنن؟! :|
دوشنبه ۸ آبان ۹۶ , ۱۶:۴۰ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
اسمم رو دوست :)
چه خوب. :)
با اسمم مشکلی نداشتم ولی زمانی عاشقش شدم که ک دیدم اسم شوهر علیه ...
به خیال خودم ب نیت حضرت علی و فاطمه ی زندگی اسطوره ای خواهیم داشت اما ....هعی
:)
درست میشه ان‌شاءالله. توکل به خدا.
ممنونم :) خدا عزیزان تو رو هم برات حفظ کنه :)
بلی :دی ولی خب ناراحت نمیشم. می‌دونم قصد و غرضی پشتش نیست فقط کمی تنبلیه که اونم درک می‌کنم :دی
تشکر :)
امان از تنبلی. :))
ما هم تو کلاس یه آرزو داشتیم اون رو کلاً یه چیزِ دیگه صدا می‌کردن. :|
چی صدا می‌کردن؟😶
قدش بلند بود واسه همین یکی از بچه‌ها که خیلی بی‌ملاحظه بود دیلاق صداش می‌کرد. -_-
ولی ناراحت نمیشد. خیلی مهربون بود. الان هم دانشجوی رشته‌ی دندون‌پزشکی هست. :)
دوشنبه ۸ آبان ۹۶ , ۱۷:۳۳ دلنوشته های یک اردیبهشتی
خیلی قشنگ بود...
من بچه بودم از اسمم خوشم نمیومد ولی به مرور زمان فهمیدم چه معنی و مفهوم و هم خانواده هایی داره خیلی خوشم اومد از اسمم...
لطف دارید.
خیلی هم خوب.
دوشنبه ۸ آبان ۹۶ , ۱۸:۰۲ فاطیما منتظر313
زیباست اسمتان ان شالله موفق باشید
مگه اسمِ من رو می‌دونید؟!
سلامت باشید.
منم اسممو دوست دارم
اسم مذهبی نیس ولی راضی ام ازش

بلی بلی اصلا یک بحث داریم تو روانشناسی که اسما رو شخصیت تاثیر دارن
یادمه دوران نوجوونی ی داستان جنایی خوندم که شخصیت اصلیش یکی بود به اسم فیل(تو ترجمه فارسی) و به خاطر این اسم مور تمسخر قرار میگرفت و دست به کلی قتل و جنایت زده بود
:)
به مذهبی بودن نیست. مهم انتقالِ حسِ خوب به آدم‌هاست.

دیدین بعضی افراد رو که اصلاً نمی‌شناسی تا اسمشون رو بهت میگن حس می‌کنی چقدر بهشون میاد؟! :)
من خیلی تجربه کردم.
به نظر خودم اسمم عالیه
ممنون از خانواده ی سپهر و وابستگان:))
:)
موفق باشید :))
من عاشق اسم ام :)
"یاسمن " :))
چه عالی :)
خیلی زیباست. ^_^
منم عاشق اسمم
کاش میشد یه روز مهمون برنامه از لاک جیغ تا خدا بشم خیلی حرف ها برای گفتن دارم...
برای همین دارم تو وبلاگم مینویسم
آلاء از اون اسم‌هایی هست که خیلی به دل می‌شینه. :)
خیلی برنامه‌ی خوبیه. اگه شد و رفتی حتماً خبرم کن تا ببینم.
حرفات خوندنیه آلاء.
حوا اسم قشنگیه(البته نمیدونم اسمتون حوا هست یا نه)
من تا دو سه سال پیش از اسمم خوشم نمیومد.آخه هم نام و القاب هیچکدوم از معصومین نیست :| همه منو میثم طمار صدا میزدم تا منو راضی کنن.
خودم از اسم ابوالفضل خیلی خوشم میاد.

تا اینکه یکی دو ساله کم کم داره از اسمم خوشم میاد.
قطعاً حوا از نام‌های حضرتِ زهرا نیست.
که اینطور. خوبه که توی این یکی دو سال نظرتون تغییر کرده.
اسممو خیلیی دوس دارم.منم تو مدرسه اسمم تک بود.مدیر و معاون و معلمم و حتی استادا همه منو بااسم صدا میکردن.معتقد بودن فامیلیم سخته و اسم بیشتر تو ذهنشون میمونه.
مورد داشتیم که بهم میگن اسمت خیلی به خودت میاد.
کلااا از اسمم راضیم.
منم تاحالا نشنیدم دور و اطرافم کسی  اسم شما رو داشته باشه.
خوشحالم که اسمت رو دوست داری. :)

آره. بعضی‌ها اسمشون خیلی بهشون میاد.
کلاً خدا رو شکر. :)
مگه اسمِ من رو می‌دونی؟!
 منم کم به تاثیر اسم بر شخصیت فکر نکردم، مخصوصا به خاطر رشته و شغلم. 
اسمم رو دوست دارم، ولی اسمای کمتر استفاده شده، گاهی پیش زمینه‌ی ذهنی ایجاد می‌کنن.
به نظرم اسم سارا بیشتر بهم میاد.
خوبه که اسمتون رو دوست دارین. اگه خیلی سارا رو دوست دارین می‌تونین عوض کنین اسمتون رو. :)
حوا نمیدونم چرا فکر میکنم هم اسم مامانمی :-) 
جدی؟! اگه اینطوری باشه که خیلی خوبه. :)
اسم به انسان هویت میده انسان بدون اسم بی هویته .

بله اسمم رو خیلی دوست دارم.
بله.

خیلی هم خوب. :)
قبول دارم ولی من جز استثتا ها هستم چون سارا ها شیطونن ولی من نه!
:)
ساراها دیکتاتور هستن به نظرم. :))
دوشنبه ۸ آبان ۹۶ , ۲۰:۱۵ آقای سر به هوا(o_0)
من دوتا اسم دارم ، رسمی و غیر رسمی
هردوتا هم دوس دارم:)

یکی لقب امام علی (ع) و اون یکی اسم پیامبر و امام رضا(ع)


به تاثیر اسم بر شخصیت هم معتقدم تا حدودی !
خیلی هم عالی. :)

:)

خوب است.
اول قرار بود اسمم ابوالفضل باشه که به پیشنهاد پدر یه اسم دیکه ای برام انتخاب کردند که بهتر هم شده ولی من لیاقت این اسم رو ندارم اینو خوب میدونم

اوایل در کودکی زیاد سازگار با این اسم نبودم ولی حالا دوستش دارم 
شاید جمله معروف« شنیدن اسمت بدون پیشوند از زبان کسی که دوستش داری » باعث بهتر شدنش هم میشه نمیدونم 


که اینطور. خب سعی کنید طوری زندگی کنید که لایقِ داشتنِ اسمتون باشید.

خیلی هم عالی.
این جمله رو نشنیده بودم تا حالا. جالبه برام. :)
چهره من خیلی با معنی اسمم هماهنگ هست.
اکثرا نظر همه درباره چهره ام همون معنی اسمم هست :)
خیلی هم خوب. :)
اسمم رو دوست دارم ولی از همون استثناء هاست!!
:)
آها! 
موفق باشه :)
ان‌شاءالله. :)
اگه بخوام گذشتمو تو تلوزیون بگم هیچس دیگه هیچ جا رام نمیده😊😊😊
گذشته‌ی مهمان‌های این برنامه زیاد خوب نیست. اصلاً این برنامه واسه همین ساخته شد. :)
چه خوبه که اسم خاصی داری پس ؛)
از بچگی زیاد اسمم رو دوس نداشتم ولی الی صدام بزنن دوس دارم و جالب اینجاست که تو کوچمون هم بازیام سه تا الهام بودن :))) با خودم میشدیم چهار تا :)))
گویا زیادی طرفدار داشته تو کوچمون :))
اما موافقم با این که مرور زمان مارو ناخوداگاه شبیه اسم هامون میکنه و یه جورایی باهاش عجین میشیم و انگار جز اون اسم بهمون نمیاد ؛)
:)
اسمت که خیلی خوشگله. ^_^
من فکر می‌کنم داشتنِ هم‌اسم‌های زیاد خوبه. :)
آری :))
خوشحالم که موافقی مهربون ماهیِ من. :)
من بیشتر از اسمم معنیشو دوس دارم:)
:)
سه شنبه ۹ آبان ۹۶ , ۱۲:۰۰ آقای دیوار نویس
یقینا راضی ام :)

چه خوب. :)
مرسی خیلی حیلی عالی بود
که اینطور. :)
سه شنبه ۹ آبان ۹۶ , ۱۴:۲۱ مهدی کاشانی زاده
سلام وبلاگم بروز شد لطفا سر بزنید😉
سلام
باشد :)
معنی اسم من میشه کسی که فرشته ها باهاش حرف میزنن...دوسش دارم:))
چه اسمِ خوبی داری پس. :))
 دیکتاتور اره قبول دارم:)
(:
راضیم خیییییلییییی زیاد
چه خوب :)
خعلی  ^_^
^_^
:) دیوانه هم میشه گذاشت ?! :)))
علی در باران آمد :)))
بله. دیوانه بودن لیاقت می‌خواد! :))
به سلامتی. :)
من اسمم زهرای و تو کلاسمون فقط یه زهرا داریم اونم منم راضیم ازش:دی 
ولی قرار بود اسم منو نگار بذارن واسه همین اسم نگارو خیلی دوست دارم :)
زهرا عالیه. ^_^
(:
از لاک جیغ تا خدا رو چند باری دیدم.
خیلی اسممو دوس دارم :)
:)
(:
^_^ 

بالاخره منم بگم دیگه :دی 

اسم منم .... -_^
^_^

بله :|

^_-
عالی 
که اینطور!
یکی از دوستام بهم  میگفت خیلی شبیه اسمت هستی....اما خودم زیاد همچین نظری ندارم!ولی اون تاکید اشت..

با پستت یاد حرفش افتادم:)
من ندیدم تو رو ولی شک ندارم دوستت درست گفته. ساداتِ مهربونِ من. ^_^
قربونت عزیزممم:)
لطف ذاری حوا جونم
:)
(:
عزیزم:)))
فعلایه دونه پست میزارم ببینم چی پیش میاد:)))

^_^
سلام
اسممودوست دارم:)
بابام میگفت مادرت میخواست اسمتوعلی اکبربزازه
ولی پدرم گفت اسم پسرم بایدعلی باشه
اسم داداش خوشکلم هم مهدی است
اصلااسمم اسم اولین امام واسم داداشم اسم اخرین امامه
چیزی بهترازاین توذنیاهست
خدایاشکرت
هم اسممم هم خیلی هست:)
سلام
خیلی هم خوب. :)
من به اسمم خیلی فکر میکنم و حتی سعی میکنم لایقش باشم (:
دوس دارم اسم دخترم یکی از القاب حضرت فاطمه (س) باشه؛ حالا شما اسمت رو به من بگو بذارم رو دخترم... خیلی مشتاق شدم (:

کارِ خیلی خوبی می‌کنی. :)
به‌به :)
بهترین اسم فاطمه هست که خب من لایقش نبودم. :)
اری، منم اسممو خیلی دوست دارم ...
اسم منم کم بود اما جدیدا همه جا هست منظورم اسم مکان ها و موسسه ها و اینا :دی
خیلی هم عالی :)
بله بله متوجه شدم. :))
اسم خواهر منم سپیده ست...
اسم دخترشم گذاشته ضحی، یه جورایی زده تو کار آسمون و روشنایی:)))
منم سر اسمم دعوا بوده...پدر بزرگم اومده بزرگتری کنه نه گذاشته نه برداشته گفته سارا والسلام :)))
الان اصلا اسمم به تیپم نمی خوره ولی دوسش دارم خاصه:) 
:)
خدا حفظشون کنه. :))
سارا که خیلی اسمِ خوشگلی هست. :))
به یکی از دوستان هم گفتم سارا ها دیکتاتور هستن به نظرم. :| ولی با شناختی که از تو دارم باید بگم اصلاً دیکتاتور نیستی. خیلی هم مهربونی. :))
عزیززززمی... چشمات قشنگ میبینه...
مهربونم؟؟؟!!! واقعا؟؟!؟! 
خجالت می کشد و در افق محو میشود :)
^_^
بله. یه خاله‌ی مهربون و دوست‌داشتنی. :)
عزیزِ مهربونم. :)
مهربونی از خودته
بیشتر خجالت می کشد و در افق محوتر می شود...:)
:)
بمون حالا :))
:*
^_^
سلام.متن جالبی بود.به وبسایت منم سر بزنید.اگه با تبادل لینک موافقین به ایمیلم پیام بدین.
سلام
:|
منم اسممو خیلی دوست دارم خیلی بهتر از شقایق هست :))))

هر چی فکر میکنم انگار سپیده بهت نمیومد !!نمیدونم چرا!
خیلی هم خوب :))

آره منم همین فکر رو می‌کنم! :|
دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ , ۱۹:۴۰ من و کنکور تجربی
بسیاری از مردم موفق بزرگترین پیروزی هایشان را یک قدم بعد از بزرگترین شکست شان به دست آورده اند ناپلئون هیل
چه جمله‌ی خوبی. :)
به وبلاگ منم سر بزنید ممنون 
Parandco.blog.ir
دریافت ماهیانه حداقل پنج میلیون تومان در ماه با کسب یک سوم بیتکوین درماه

دوست عزیز سلام پیامی حاویه کسب درآمد از فضای بیکران و پولساز اینترنت از طرف مرجع کسب و کار های اینترنتی برای شما ارسال شده است چرا که بر آن شدیم از این دریای ثروت هم ما و هم شما بهره مند شوید
کسب درآمد نا محدود با نوعی پول دیجیتال به نام بیت کوین
که هر روزه ارزش آن رو به افزایش است به طوری که قیمت هر یک بیتکوین درحال حاضر 6000 هزار دلار یا تقریبا ۲۴ میلیون تومان است در صورتی که تا پنج سال پیش قیمت هر بیتکوین یک دلار بوده است.پس فرصت را از دست ندهید
برای کار کردن با سایتها وکسب بیتکوین شما اول باید در سایت بلاک چین  ثبت نام کنید و حساب بیتکوین بسازید .برای افتتاح حساب از اینجا اقدام کنید https://blockchine.info برای آموزش افتتاح حساب👇👇👇👇👇👇 http://bitcoinmapp.mihanblog.com/post/2
بعد از ساخت حساب بیتکوین درسایتهای کسب بیتکوین ثبت نام کنید .که در انتهای متن٬ سایتها معرفی میشوند

 برای ثبت نام درسایتهای کسب بیتکوین از قسمت REGISTER یا signup
 اقدام به ثبت نام کنید.بعد از ثبت نام برای شما ایمیل فعال سازی یا خوش آمد گویی ارسال میشود که با چک کردن ایمیلتان میتوانید حسابتان را فعال کنید
وبرای وارد شدن به اکانتتان از گزینه login استفاده کنید.
حتما نام کار بری و ایمیل و رمزتان را که در هر سایت وارد میکنید یاد داشت کنید
روش کار به این صورت است که شما وارد سایت و اکانت خودتون میشید وبا دیدن تبلیهایی که در سایت برای شما آماده شده مقداری بیت کوین دریافت میکنید.
توجه :تبلیغات رو دونه به دونه بازدید میکنید به این صورت که تبلیغ اول رو کلیک میکنید وبعد از اتمام تایمر وتست انسان شناسی میتونید تبلیغ بعدی رو مشاهده کنید
تست در بعضی از سایتها انتخاب چند عکس هستش و دربرخی سایتها بعد از اتمام تایمر چند تصویر ظاهر میشود که شما باید تصویر بر عکس رو انتخاب کنید. وصبر کنید تیک سبز رنگ
ظاهر شود وبعد از  آن میتوانید سراغ تبلیغ بعدی بروید
سایتهای کسب بیت کوین👇👇

https://www.familyclix.com/?ref=omafo


http://www.familybtc.com/?ref=omidip


http://btcclicks.com/?r=3699255b


http://bitcomine.net/home?r=omidiptc


https://www.gptplanet.com/?ref=omidiptc


https://www.scarlet-clicks.info/?ref=finexip


http://www.cliquesteria.net/?ref=iptccp

http://www.cliquebook.net/?ref=androidip                                                        هشت سایت معتبر که پرداخت به بیت کوین دارند👆👆👆👆
:|
سلام
با اسمم مشکلی ندارم ولی خوب بعلت کثرت این نام مثل شما شاید هیجانی نشم.
البته تو بعضی جاها مثلا وقتی شخصیت مهی رو میفهمی هم نام شما هست یه حس خاصی داره اگرچه نمیشه گفت همیشه خوبه :-)
سلام
من هیجانی شدم؟! :/
البته بستگی داره منظور از شخصیتِ مهم کی باشه. :)
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۰۵ میلاد دیلمی زاده
با سلام

میشه کد قالب وبلاگت رو بهم بدی؟


سلام

خیر
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۱۰ میلاد دیلمی زاده
متن هایی که میذاری کپی شده هست یا خودت مینویسی؟
خودم مینویسم. :|
مگه دیوونه ام کپی کنم؟! :/
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۲۹ میلاد دیلمی زاده
آفرین
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۵۵ میلاد دیلمی زاده
سلام

وب زیبایی داری

هرکسی این پیامو میخونه به وبلاگ ما هم بیاد باهمدیگر تبادل کنیم

http://mdz-music.blog.ir/

ممنون میشم از همکاری
:|
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۵۶ میلاد دیلمی زاده
سلام

وب زیبایی داری

هرکسی این پیامو میخونه به وبلاگ ما هم بیاد باهمدیگر تبادل کنیم

http://mdz-music.blog.ir/

ممنون میشم از همکاری
:|
عالیه سایتتون
ممنون.
سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶ , ۰۰:۰۸ سارا سماواتی منفرد
من تو شناسنامه سارا م و اما مادر بزرگم باعث شد که تو خانواده زهرا صدایم کنند
هردو اسمم را دوست دارم اما زهرا چیزه دیگه ای است ...
قطعاً زهرا حسِ بهتری داره :)
بدم نمیاد از اسمم...
چی هست اسمت؟! :)
محبوبه 
به‌به چه اسمِ خوشگلی. ^_^
ممنوووون ...خیلی ک خشگل نیست  :)) ولی دوسش دارم
ولی من محبوبه رو خیلی دوست دارم. :)) اسمِ یکی از دوستانِ خیلی خوبم هم محبوبه‌ست. :)
ممنوووون...
خوشحال شدم :)))))))
خواهش می‌کنم.
خوشحالم که خوشحال شدی محبوبه جان. :))
سلا
وبلاگتون جالب بود ممنون
امیدوارم که موفق باشید
بولتن ساز

سلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارین
ممنونم.
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan