به وسعتِ تمامِ زندگی

به اندازه‌ی همه‌ی ثانیه‌های عمرم بغض دارم... 

فقط همین!

:(
:)
بغضت به خاطر این شبو روزاست یا...؟

+یحتمل غیر از دعا کاردیگه ای از دستم بر نمیاد درسته؟
حال دلت خوب بانو.
بخاطرِ همه چی.
خوبم و خوبم و خوبم یهو فوران می‌کنم :)

+ درسته.
ممنونم.
هعی...
الکی مثلا ما نداریم
مهم جنسِ بغض‌هاست که با هم فرق داره...
ببار حوا بانو...
شاید منتظرِ همین یه جمله بودم...


ریخت :)
چه کسم من چه کسم من که بسی وسوسه مندم
گه از آن سوی کشندم گه از این سوی کشندم
ز کشاکش چو کمانم به کف گوش کشانم
قدر از بام درافتد چو در خانه ببندم
مگر استاره چرخم که ز برجی سوی برجی
به نحوسیش بگریم به سعودیش بخندم
به سما و به بروجش به هبوط و به عروجش
نفسی همتک بادم نفسی من هلپندم
نفسی آتش سوزان نفسی سیل گریزان
ز چه اصلم ز چه فصلم به چه بازار خرندم
نفسی فوق طباقم نفسی شام و عراقم
نفسی غرق فراقم نفسی راز تو رندم
نفسی همره ماهم نفسی مست الهم
نفسی یوسف چاهم نفسی جمله گزندم
نفسی رهزن و غولم نفسی تند و ملولم
نفسی زین دو برونم که بر آن بام بلندم
بزن ای مطرب قانون هوس لیلی و مجنون
که من از سلسله جستم وتد هوش بکندم
به خدا که نگریزی قدح مهر نریزی
چه شود ای شه خوبان که کنی گوش به پندم
هله ای اول و آخر بده آن باده فاخر
که شد این بزم منور به تو ای عشق پسندم
بده آن باده جانی ز خرابات معانی
که بدان ارزد چاکر که از آن باده دهندم
بپران ناطق جان را تو از این منطق رسمی
که نمی‌یابد میدان بگو حرف سمندم
مولوی
فک کنم این شعر به حال دلتون بخوره!
ممنونم :)
شنبه ۱ مهر ۹۶ , ۰۶:۲۵ دختر آفتاب ..
متاسفم...
بغضت رو رها کن
شاید گریه چیزی رو حل نکنه ولی ادم اروم میشه

حل می‌کنه :)
چرااا 
بیا بغلم‌
بیام واقعاً؟!
این نیز بگذرد...
جلوی اشکاتو نگیر هیچ وقت
همون طور که جلوی خنده هاتو نمی گیری :)
گذشت :)

چشم :)
شنبه ۱ مهر ۹۶ , ۰۸:۱۸ مریــــ ـــــم
همه ی ادما بعضی وقتا اینطوری میشن
اوهوم
شنبه ۱ مهر ۹۶ , ۰۸:۲۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا حواسش هست:-)
بله :)
دل که میگیره رابطه مستقیمی با چشما داره 
دل.که گرفت نمیدونم چرا از چشا آب میاد 
شما میدونین ? :)))
آری.

نه. هنوز نفهمیدم :))
فقط می‌تونم دلیلش رو بفهمم. شما می‌تونید؟! :))
مومن باید در اندرون خودش غصه داشته باشه ... منتها در یک جایگاهی باید این رو نشون بده و در جایگاه دیگه نه
درسته.
من نیز هم....:(
چقد بده داشتن این حس...
خیلی
حواجانم بغض نکن خودت را رها کن ارام میشوی:(
الان خوبم :)
بغض برای خدا و اهل بیت باشه چقدر خوبه...
خیلی. کاش همیشه دلیلش همین باشه.
زیبا بود 
:/
باسلام
ضمن تشکرفروان ازوبلاگ عالیتون،ازشمادعوت میکنم درصورت تمایل به وبلاگ من هم سربزنید.
http://persiane.ir/Correct-use-of-toothpaste-on-a-toothbrush-.html
سلام
چی شده بانو :(((
هیچی. گذشت. :))
وسعت زیادیه... قابلیت از پا درآوردن آدمو داره :(
بله.
🌸🌼
:)
بیا دیگه ناز نکن :)) 
ماچ بادکشی به لپات 
اومدم :))
فدایت خانم دکترِ مهربون.
بغض چرا دخترم؟
مهم نیست
چهارشنبه ۵ مهر ۹۶ , ۰۹:۳۶ پارسا جهانگیری
خوب باشین همیشه
تشکر
بمیرم :(
خدا نکنه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan