شرحی بر احوالِ صبح‌های این روزها

صبح‌ها قبل از طلوعِ خورشید من و آبجی خانم می‌رویم پیاده‌رویِ صبحگاهی! جای شما خالی. عوض کردنِ دیدنِ طلوعِ خورشید وقتی که تند تند قدم برمی‌داری و هوای خوب به ریه می‌کشی با خوابیدن اوجِ دیوانگی‌‌ست! حال این که من دیوانه‌ام یا آن که پتویش بسته به جانش است را خدا می‌داند!

امروز آبجی خانم حاضر نشد از پتویش دل بکند. من هم فرصت را غنیمت شمردم و تا جایی که توانستم از پیاده‌روی همراه با خودم (!) لذت بردم. تنها که باشی می‌توانی هندزفری را درونِ گوش‌هایت بگذاری و هر آنچه که فقط تو دوست داری گوش کنی و بدونِ توجه به اطراف همراهش بخوانی. مثلِ این:

چقدر روزم خوبه
وقتی میام بیرون صبح از خونه
مهم نیست آسمون همش ازم دوره
مثلِ بادبادک دارم دوسِت

من فکر می‌کنم اولین کاری که خورشید بعد از طلوع می‌کند نوازشِ تک‌تکِ گل‌های عالم است. اصلاً اگر نازِ گل ها را نکشد غنچه جامه نمی‌دَرَد! ببینید. :)

دنیا را که قدم بزنی متوجه می‌شوی آفرینش جز زیبایی نیست. با این که دنیا دیگر آن دنیای آغازِ خلقت نیست اما هنوز هم زیباست. این ما هستیم که خودمان را از لذت‌های مفت و مجانی محروم می‌کنیم. نه می‌بینیم و نه می‌شنویم. نه این که نتوانیم نه! نمی‌خواهیم!

اساساً تغییر در جهتِ بهبودِ شرایط چیزِ خوبی است. از آن زمان که تصمیم گرفتم تکانی به خودم بدهم و حال را زندگی کنم هم صبح‌های زیباتری دارم و هم شب‌های مهتابی‌تری. :)

و در آخر من در راهِ بازگشت از پیاده‌روی همون الان یهویی! کنارم هم یه درخته! :|

بسیار عالی
:)
پیاده روی خیلی خوبه مخصوصا صبحها 

آری :)
پیاده روی در هر زمان خوبه. صبح زود قبل طلوع خورشید، خیلی خوبه. شکر خدا تجربه اش کردم. اون هوای خنک لطیف رو فکر می کنم با چیزی عوضش نمیکنم. یعنی چیزی هم طرازش نیست. لب خند.
انرژی دادی بهم تا دوباره شروع کنم سحرخیزی رو. پیاده روی رو. دیدن طلوع خورشید رو. زندگی کردن تو هوای خنک سحرگاهی رو. لب خند. متشکرم ازت.
خوشحالم که تجربه کردید :)

چقدر عالی ^_^
خدا رو شکر که تونستم حالِ خوب منتقل کنم :)
من از این کتونیا سرمه ای صورتیشو داشتم :)
خیلی هم خوب :)
خا فهمیدیم کفش دارید :/ :)))
می‌خواستم بگم چادر دارم :| :)))
ما هم داریم 
کفش؟! :| :))
يكشنبه ۱۲ شهریور ۹۶ , ۱۷:۰۱ آقای سر به هوا(o_0)
۳ساله میخوام صبح برم پیاده روی...


درختش هم خیلی سرسبز و قشنگه (0_o)
زودتر برید پس :)

بله خیلی :|
سحر خیز باش تا کامروا باشی. :)
هندزفری نقش مهمی تو زندگیامون داره, جایگاهش تثبیت شده :))
:)
خیلی. نباشه زندگیِ خیلیامون فلج میشه! :))
اون موقع هوا عالیه
خیلی :)
لایک به رنگ! بند کفش :) خخخ
((:
هعییی
خوش به حالت من که خودمو میکشم یکی از خوابش نمیزنه با من بیاد پیاده روی
خب خودت تنها برو :)
حالا از کجا معلوم درخت باشه و اشرف مخلوقاتِ دو پا نباشه؟ D:
جنابِ مترسک؟! :||
عه اتفاقا منم میخواستم از پیاده روی صبحگاهیم بگم😊😊خیلی عالیه بدون هندزفری هم که اصن لذتی نداره
چه خوب :))
یه بخشِ مهمِ زندگی همین هندزفری هست :))
بیشتر مانتو جلو بازه تا چادر تو عکس :)))))) الله اعلم دگه. ما قضاوت نمکنیم :)))))

بله! کلاه هم داریم! تو عکسم هست اصن. ولی تو پست  نمیذاریم :/
واقعاً؟! :|| نمیدونم چرا سایه اینطوری شده :/ در صورتی که چادرم یکم بلند هم هست :||

ای بابا :| خواستم یه عکس از مسیرِ هر روز بذارم ببینید چی شد :||
اون آهنگه رپ بود ها :||||
منم با موتورم میرم پیاده روی :/
عکاسیتونم ایول داره 👌

من به این نمیگم رپ :)
خسته نباشید :|
لطف دارید.
میدونی منم خیلی دوست دارم برما ولی صبح خوابم میاد :/
عصر هم گرمه:|
پس یحتمل صبر میکنیم هوا یه کم بهتر بشه حداقل بتونم ۷ صبح برم:)
+حال خوبت پاینده:)
یاعلی
:))
((:
خیلی هم عالی :)
+ ممنونم :)
علی یارت
احسنت به شما...
وقتی طلوع ِ خورشید رو ببینی کل روز رو انرژی داری به شخصه صبح‌هایی که زودتر بیدار میشم انرژی مثبت بیشتری همراهم هست...

تشکر از شما :)
بله بله همینطوره.
:)
خوبه همچـیـ
:)
احسنت به اراده‌! :)
:))
قدم زدن وپیاده روی اول صبح خیلی کیف داره :)


آری :)
چ خوب:)دلم میخواد ولی صبحا حسش نیست.چون شبا دیرمیخوابم
سعی کن ساعتِ خوابت رو عوض کنی. :)
عصرها هم خوبه برای پیاده روی

من عصرها رو بیشتر دوست دارم چون صبحها خوابم خخخ
عصر اینجا گرمه :|

عزیزم :))
اتفاقا کاملا معلومه چادره .
شوخی کردن جنابِ ماینر :)
اول صبح خیلی خوبه مخصوصا هواش
من میرم دور می خورم اول صبح همیشه :)

وای چقدر کامت هست
می ترسم کامنت بزارم که یه وقت به کامنت من بهایی ندی :)
بلی.
خیلی هم خوب :)

چقدر هست؟! :|
نظرِ همه برام محترمه.
ممنون لطف دارید نسبت به همه
خواهش می‌کنم.
سومین باره این آهنگه رو میذاری :))))
آره :|
خیلی دوستش دارم :))
چه گلی ^_^ گل کاغذیه؟
:)
فکر کنم اسمش همین باشه. رنگش خیلی جذابه.
نگا دخترم چه سحرخیز و کامروا شده 😆
:)))
سلام
فقط می تونم بگم خوش بحالت

سلام
ممنون :)
احسنت واقعا،
من خودم یه موقعی میرفتم ولی دیگه نمیرم! ولی همچنان دوست دارم!
غروب خورشید رو زیاد تماشا کردم ولی طلوع خورشید...
نه اینکه اصلا ندیده باشم:) ولی واقعا کم بوده...
موفق باشین براتون بهترین هارو آرزو میکنم
:)
غروب دلگیره. طلوع یه چیزِ دیگه ست.


ممنونم، همچنین.
من اونایی هستم که صبحا چسبیدم ب پتو :دی
دل بکنید از پتو :|
خیلیییییم عالیییییییییییی:)
:))
چه عاالی دلم از این صبح ها خواست :/ 
همیشه به حال خوش رفیق :)
خیلی هم خوب :)
ممنونم ماهیِ مهربونِ من :)
من یه بار فقط این شکلی رفتم پیاده‌روی با آقای پدر!
اونم انقد حرف زدیم که دیگه اصن نفهمیدیم خورشید کی دراومد!
ولی خوبه از این دست عادتا.مانا باشه ایشالا ;)
و چقدر لذت داره پیاده‌روی با آقای پدر :)
:))
خیلی ممنون ^_^
من صبح ها،قبل صرف صبحانه یک کیلومترپای پیاده نرم وبرگردم،حالم جانمیاد....
من ورزش هم توی این مسیرمیکنم:)
خیلی هم خوب :)
:)
الحمدلله
خیلی خوبه می شنوی چند نفر هم هستن که قانونای مسخره رو کنار می ارن و سبک زندگی خودشون رو دارن :) طلوع خورشید رو خیلی وقته از دست ندادم :) پیاده روی رو هم تقریبا هر روز :) ولی خب :)) تا حالا دقت نکرده بودم خورشید اول طلوع می کنه چیکار می کنه :))
موافقم که خیلیامون خودمونو از لذت های مفت و مجانی محروم می کنیم :) همش اراده و همت می خواد که یه چند صباحی متفاوت زندگی کنی بقیش خودش عادت می شه برات ...
:)
خیلی هم خوب :)) از این به بعد دقت کنید :))

من هم با جمله‌ی شما موافقم. اراده که باشه همه چی حل میشه. قشنگ‌ترین بخشش هم عادت شدنِ اتفاقِ خوبِ بعد از اراده هست. 
 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

:)
درود ؛
به قول پروین که:
" مَخُسب آسوده ای برنا که اندر نوبت پیری
به حسرت یاد خواهی کرد ایام جوانی را "

چقدر خوبه در حال زیستن ،
خوب دیدن و خوب حس کردن ؛
و چه قشنگ بود گلتون ،
و آهنگتون :)

همیشه خوب باشین :)
و چه خوب گفته پروین.

نگاهِ شما زیباست. لطف دارید. :)

ممنونم، همچنین. :)
سلام
تبریک میگم هم عید غدیر رو و هم انتخاب به عنوان وبلاگ برتر سال 95
چه عالی.

حسادت هم گاه حس خوبیه !!!!
اما نه شما حقتون بوده و ما هم خدا در جاهای دیگر جبران کرده.

ما هم دعا می کنم آرزوهای خوب شما برآورده بخیر بشن و سال دیگه عید غدیر تو مشهد مقدس باشید.
سلام
ممنونم.
:)

چی دقیقاً؟! من نمیفهمم چی میگید!

خیلی ممنونم.
من هم مدتیه به جرگه ی پیاده روندگان پیوستم
ولی
معمولا همه صبح زود میرن قدم بزنن
من اواخر شب
شب زیباست
خیلی
چه خوب :)

:)
سلام

نوشتم یعنی ما به انتخاب وبلاگ شما حسادت می کنیم! (شکلک شوخی)

اما نه . شما حقتون بوده که انتخاب بشید.

ما هم اگر برتر نشدیم ، خداوند ثواب زحمات وبلاگ را برایمان جبران کرده و امتیازات و نعمت های دیگری به ما عطا فرموده است.

واضح بود؟!
سلام

:)

به نظرِ شما اهمیت داره این برتر شدن از نظرِ سرویسِ بیان؟! به نظرِ من اصلاً مهم نیست.
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۰ باربری و اتوبار آیلان
مبارک باشه
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۲ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan