کیوکاملون

یه هندوانه هست به اندازه‌ی انگور که طعمی مثلِ ترکیبِ خیار و لیمو داره!

دیدین بعضی از آدما می‌خوان همه رو راضی نگه دارن؟! حکایتِ کیوکاملون هم همینه! :)


خخخخ چه جالب واقعا :))
اوهوم :)
چه با  حال ولی فکر نکنم خوش مزه باشه!!
منم همین فکر رو می‌کنم :)
من اول فکر کردم پلاستیکیه:))
محاله بشه همه رو راضی کرد حتی اگه همیشه تلاش کنی،من یه مدت تلاش کردم دیدم نمیشه الان سعی میکنم همه منو راضی کنن:)) یعنی همونجوری که هستن قبولشون میکنم اونا هم قبولم کردن کردن، نکردم هم نکردن دیگه:)
عیدت مبارک عزیزم🌹:)
یاعلی
:))
چون نمیشه هر چقدر بیشتر تلاش کنی بیشتر شکست می‌خوری!
آفرین! کارِ درست ‌دقیقاً همینه. منم دارم همین کار رو می‌کنم :))

عیدِ فرشته‌ی خوبی‌ها هم مبارک :)
علی یارت
چه تشبیه جالب :)))
خیلی ظاهر باحالی داره ؛)
((:
اوهوم :)
سلام
چه جالب!! علاوه بر طعمش اسمش هم ترکیبیه :)))
سلام
آری. اتفاقاً داشتم به همین فکر می‌کردم :)
خیلی جالبه:)))
((:
جل الخالق
:)
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶ , ۱۶:۴۸ ما خوبیم بدخواهامون چطور؟😊
اوهوم🤔
حالا این ادم کی هست ؟🙃
:)
هر کسی که سعی بکنه همه رو از خودش راضی نگه داره.
ماشاللاه تشبیه :)))
اینجاست که باید گفت : "فتبارک ال.. احسن الخالقین"
:))
بله بله.

😀چه جالبه
:)
چه جالب! ولی ظاهرش به‌جز رنگش خوشمزه نیست!😶
موافقم :)
خسته نباشه :|
سلامت باشید :))
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶ , ۱۷:۳۰ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
چه چیز باحالیه :|
همه چی هست ولی در واقع چون کوچیکه هیچی نیست :)
ولی خیار و لیمو >_<
|:
آری آری :)
ترکیبِ جذابی نیست -_-
تو انتخاب کردن عکس خیلی وسواس دارید ها :)))
متاسفانه یا خوشبختانه بله :))
خیلییییی جالبه:)
(:
چه میوه ی عجیبی. تا حالا نشنیده بودم اسمشو. چه تشبیه جالبی. خیلی خوشم اومد ازش😊
خوشحالم :))
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶ , ۱۷:۵۸ دختــــری از تبــار فاطمه
واقعا وچقدر دوست دارم از این میوه بخورم جدای مضمون مطلب
امتحان کردی بیا بگو چه مزه‌ای داشت :))
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶ , ۱۸:۱۶ آقای سر به هوا(o_0)
به قول بزرگواری من اسلام امریکایی نیستم که همه ازمن راضی باشند!
و چه خوب فرمودند اون بزرگوار.
کیوکاملونِ درون هم داشتیم و نمی‌دونستیم! -_-
ظاهراً بله :)
عیدت مبارک
عیدِ تو هم مبارک ^_^
جالبه ها ...
اوهوم.
چ نگاه جالب و به جایی
:)
چه بامزه
کلا ترکیبه
آری.
من تو کف این تشبیه ی هسم که نوشتی .....خخ
:))
 خب زیاد خوب بودن و سعی کردن همه را 
 راضی نگاه داشتن ... گاهی دل خیلی ها رو میزنه ..
 اصلا اگر کسی بتونه اینکار را بکنه ..
 من فکر میکنم او یه کمبودی داره که با اینکار
 میخاد جبران کنه .. و یا بطوری محبت را خریداری کنه 
درسته استاد. امکان نداره بشه همه رو راضی کرد. هر کاری هم بکنی یه عده مخالف پیدا میشن.
و این آدمها هم هیچ وقت نمیتونن همه رو راضی کنند:))
جکایت  ایشون هم همینه:)
با ظاهرسازی تا حدِ زیادی میشه ولی به طورِ مطلق نه :))
(:
منم یه پا کیوکاملنیم برا خودم پس!
یا شایدم بودم!
یا دارم از شر کیوکاملنیّت راحت میشم!
از آشنایی با شما خوشبختم :)

اگه اینطور باشه که جای تبریک داره :))
کیوکاملون اسم همین میوه ای هست که میگید ترکیبی از خیارولیمو داره ؟
بله.
همون هندونه ابوجهله دیگه؟ نه؟
نمی‌دانم.
توصیف به این تناقض مندی ندیده بودم!
من هم کامنتِ به این مبهمی ندیده بودم!
چه میکند ژنتیک:))
تازه پوستشم شبیه هندوانست !:))
کاری که نکنه نیست :))
بلی :))
چه قیافه جالبی داره
توصیفشم کاملا متناسب بود ..آفرین
سپاس
موفق باشید
:)
(:
خواهش می‌شود.
سلامتت باشید.
چه جالب خوشم اومد امتحانش کنم!
خیلی هم خوب :)
تو منطقه ما بهش میشیم خیار گرگ!
و مصرف کردنی نیست
یه خواص خاصی داره ولی قابل خوردن نیست
که اینطور.
چه جالب!
سلام
پیرو نظر جناب شباهنگ این مطلب رو میزارم اینجا با لینکش کسی دوست داشت مطالعه کنه:

مهر طلبی بیماری راضی نگه داشتن است.
مهرطلبی هر نوع رفتاری است که با هدف خوب نشان دادن یا مهربان نشان دادن خود از کسی سر بزند یا وقتی است که اولویت اول ما خشنود نگه‌داشتن دیگران به هر قیمتی است. در این صورت رفتارهایی از ما سرمی‌زند که نشان از این دارد که خود ما اولویت اول خودمان نیستیم.
http://www.bartarinha.ir/fa/news/547586/%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%B7%D9%84%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%B6%DB%8C-%D9%86%DA%AF%D9%87%E2%80%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86

متاسفانه اینکه همه رو راضی نگه داریم کمی وارد عرف ما شده همین تعارف های الکی و ... دیگه نشانه های همین بیماری است.
سلام

خیلی ممنونم :)


این تعارف ها که واقعاً از یه جایی به بعد عذاب آوره! مشکل اینجاست که تعارف نکنی غیرطبیعی و حتی گاهی بی ادب محسوب میشی! :|
دونه هاشم شبیه تخم کدوس:))
آره :))
شکل خیلی جالبی داره!
بله خیلی :)
جاست سیب :)
احسنت :)))
خخخ باحاله :)
(:
0ـ0 تو دنیا چه چیزای عجیب غریبی پیدا میشه ها!
چقدر قشنگه
دنیایی که خدا نقاشی کرده
سقفش آفتابی با چندتایی ابره
انگار تو قلبم آبی رنگه
:))
هنوز که نتایج نهایی نیومده ولی اگه خدا قبول کنه دندونپزشکی😊😊
:)
 چقد جالب!
:)
چقدرباحاله!وچقدرباحال نیستن این ادما!
آری.
عجب چیزی!!!
:)
ما هرروز کیوکاملون و با نمک و نعنا میخوریمم:))
واقعا؟! :)
چه بحال :)
(:
اسم این هندوانه کیوکاملن هست؟
اینا رو از کجا گیرآوردین؟ قبلا که بچه بودم تو دشت و کوه دیدمشون جمع هم کردم اما نخوردمشون
بله.
:)
ر دقیق و حرفه ای از بازدیدها و درآمد
سرعت و امنیت بالا
پرداخت تا سقف 75 ریال به ازای هر IP
1000 تومان هدیه عضویت در سایت !!!!!
حد نصاب پرداخت 5000 تومان 
کسب درآمد از زیر مجموعه گیری !!!
3 بار تسویه در روز 
www.qoquq.com
به ازای هر بازدید کننده شما به شما مبلغی پرداخت میکنیم !
:|
آخرش نفهمیدم اینارو خریدین یا از یه جایی جمع کردین. منو برد یاد کودکی هام
خیر این عکس رو از اینترنت گرفتم. خیلی هم خوب :)
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۴ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۲ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan