چرند و پرند

جالبه که الان حتی خودم هم حالِ خودم رو نمی‌فهمم!
ترکیبی از:
دلتنگی
خوشحالی
نگرانی
افسوس
سردرگمی
خستگی
و
انتظار

بزرگترین دغدغه‌ی الانم اینه که:
خانه‌ی دوست کجاست... ؟!
چقدر بد!
نمیشه گفت مطلقاً بده اما خوب هم نیست.
کاشانه دیگه! :)
همیشه خوندنِ کامنت‌هاتون باعث میشه لبخند بزنم :)
نگاه‌تون متفاوته.
در همین نزدیکی...
امیدوارم.
عزیزم خو از خودم می پرسیدی پست نمی خواست که، من گناوه ام:)))
+خانه ی دوست همونجاست که حالت خوبه:)
یاعلی
فرشته‌ی خوبی‌ها :)))
+ بله ولی نمی‌دونم کجا حالم خوبه. اصلاً امروز گیجِ گیجم!
علی یارت
من چه میدونم (یعنی من الان اعصاب ندارم😂)
مثلِ خودمی که :))
الان ازم تعریف کردی مجبورم بیشتر بیام برات کامنت بذارم :))
جدی گفتم. همیشه کامنت‌هاتون با بقیه متفاوته و جالب. یه وقتایی هم نمیفهمم چی میگید! خاصیتِ فلسفه‌خوان‌هاست یحتمل :))
:))
خوبه که تو یه امروز گیجی بعضی ها یه عمره گیجن:| :)
ان شاا... فردا که از گیجی در اومدی پیداش میکنی:)))
یاعلی
((:
امیدوارم زود از این گیجی بیام بیرون :|
فردا بیام خونتون؟! :))
علی یار و یاورت
سلام
بلاخره معلومه وارد مرحله بعدی زندگی شدی، مرحله چه کنم، مرحله همش سوال، همش استرس، بی حالی، اضطراب، خوشحالی، هیجان و.....
اینکه سر از اعتقادات من در نمیاری اینه که من زودتر وارد این مرحله شدم :-)))
ولی نترس این یعنی باید نتیجه تمام تصمیمات رو به پذیری

این یعنی بلوغ فکری، یعنی وارد مرحله انسانیت کامل شدن، یعنی اینکه حواست خیلی باید باشه راه درست رو بری و تصمیمات درست بگیری
البته نترس همه گاهی تصمیمات اشتباه میگریم ولی اینکه چقدر این کار رو تکرار میکنیم مهمه
برات آرزوی موفقیت، رهایی از حالت چندگانه چه کنم!!؟؟ و شادی میکنم
خرم باشی و سلامت

سلام
خب الان این خوبه یا بده؟!

بله بله :))
اتفاقاً چند وقتی هست که دارم همین کار رو می‌کنم. این که به‌جای گرفتنِ انگشتِ اتهام سمتِ دیگران اول یه نگاهی به خودم بکنم ببینم با خودم چه کردم!

ترس داره! خیلی هم!
ممنونم بخاطرِ حرفای خوبتون :)
تشکرِ فراوان.
همچنین شما.
و کلا یه چیز مبهم که دل آدمو حالی به حالی میکنه......
دقیقاً همین حال رو دارم.
تابستون بعد کنکور اصولا این شکلیه،چه واسه کسی که کنکور و خوب داده،چه واسه کسی که خراب کرده:)
خونشو پیدا کردی آدرسشو به مام بده:)))
زیاد ربطی به کنکور نداره ولی خب حرفت درسته :)
باشد :))
پشت دریاها شهریست😂😂😂😂

نمیدونم که خانه ی دوست مال سهرابه؟😂😂😂

ای دوست نیو پستی داریم 😅
نزدمابیا😊😀
آری آری :))

بلی :)

چشم الان می‌بینم نیو پستت را :)))
اختلال حواس خوشالی بعدا یکهو ناراحتی :/
سخت ترین قسمتش این هست که وقتی میپرسن چه طوری آدم میمونه چی بگه!
خانه دوست کجاست...
اوهوم :|
آری آری بعد که بگی نمی‌دونم یطوری نگاهت می‌کنن و گاهاً با لبخند صحنه رو ترک می‌کنن!
واقعاً کجاست؟!
آدرس بدم؟ :))))
آره :))
چه خبر؟ :))
سلامتی. کم پیدا شدید :)
شرایط زندگی کم پیدام کرده :دی
عجب :)
روزگار بر وفقِ مرادتون باشه ان‌شاءالله :)
تازه کجاشو دیدی :)
اینطوری می‌گید آدم می‌ترسه که :)
افسوس هیچیو نخور حوا. ارزش نداره بخدا. تصویر چه باحاله ؛)
باشد :)
(:
:/
مشکلی داری شما؟! :)
يكشنبه ۵ شهریور ۹۶ , ۱۳:۴۳ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
همینارو دارم به علاوه غم و شیطنت :)
شیطنت رو همه دارن فقط میزانش متفاوته :)
يكشنبه ۵ شهریور ۹۶ , ۱۳:۴۸ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
سال ها دل طلب جام جم از ما میکرد
وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد .. :)
به‌ به :)
حالِ حوا چطوره؟چه خبر؟
خانه ی دوست؟ اگه قبولم داشته باشی تو کرج. ؛)

الحمدلله خوبم. حالِ هم اسم جان چطوره؟! :)
این چه حرفیه معلومه که دوستِ خوبِ منی ^_^
گذراس این حالت هم.
گرچه بنده خودم رکوردارم تو این زمینه!نصف سالو این شکلیم قشنگ!

همه چی گذراست :)
:))
ان شاا...:)
بیا عزیزم قدمت روی چشم:))
یاعلی
(:
ممنونم جانا :))
علی یارت
عجب! حالات مشترک تا حدودی.
که اینطور.
دچار بیماری چرندیسم شدی

:|
اینجااااا
اومدم :))
حس مشترک
با تاکید بر سردرگمی..
و عجب حسی هست این سردرگمی.
ای دوست برای بار دوم در زوز نیو پستی داریم 😅
نزدمابیا😊😀
باشد :)))
يكشنبه ۵ شهریور ۹۶ , ۱۶:۳۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
هم نزدیکی ها.
:)
بعله ! :/
ما شاء الله مجموعه احساس دارین :/
از اون شکلک بزرگ زیر متن معلومه وخامت اوضاع چقده :))
:|
|:
خیلی زیاده :))
يكشنبه ۵ شهریور ۹۶ , ۱۷:۱۵ آقای سر به هوا(o_0)
من تا حالا اینهمه احساس باهم نداشتم
نهایتا یا گشنمه یا تشنمه!!!
خیلی هم عالی :))
ولی حال ما تو همون حالت دلتنگی قفلیده :)

رفع بشه به زودی ان‌شاءالله :)
خیلی خوبه این همه احساس
:)
چون معمولا با اتفاق ساده و شیرین هم این طور آدما شاد میشن
میگذره...
:))
موفق باشی
:)
(:
:)
چون می‌گذرد غمی نیست.
:)
سلامت باشی.
عَی بابا! :|

دغدغه‌ت چه عجیبه حوا! :)
:)

خدا رحم کنه پس :)
حسای نزدیکی داریم :|
چه جالب :)
دلتنگیش از همه سخت تره به نظرم..
حال خوبا برات بمونه ...این حالای بدش باشه واسه دشمن
:)
بله و سخت‌تر از اون اینه که ندونی دلتنگِ کی یا چی!
ممنونم خاتون :)
يكشنبه ۵ شهریور ۹۶ , ۲۳:۱۷ دختــــری از تبــار فاطمه
و بین این همه بده که هیچ کس درکت نکنه
آخ گفتی...
مشکوک می زنیناااااا...این حسای ترکیبی حال هوای دخترا قبل از پریدنه :)))
نه بابا ما رو چه به این حرفا :)))
ای دوست نیو پستی داریم😃😁
نزد ما بیا😁
در وب ما به روی تو اوپِن است
ولکام جانا ولکام😂
:))
منم الحمدلله خوبم. :)
^_^
خدا رو شکر :)
 خانه ی دوست در دلمون است ... 
 فقط باید درب آن را باز کنیم .. 
امیدوارم همه این ترکیب های نا خوشایند
 تبدیل به حالاتی خوشایند شود 
:)

ممنونم استاد.
من به مجموعه ی این حس ها میگم کلافگی
ممکنه این هم باشه.
انتهای راهرو، در اول سمت راست، آخر کلاس :|
درِ دوم سمتِ چپ نبود؟! :|
شعر بالایی خیلی قشنگ بود
:)
ای دوست نیو پستی داریم😃😁
نزد ما بیا😁
در وب ما به روی تو اوپِن است
ولکام جانا ولکام😂
در روز چند تا پست میذاری؟! :))
به به چه شعر زیبایی.

ان شالله حالتون زود خوب بشه.
:)

من خوبم.
لای این شب‌بوها، پای آن کاج بلند، روی آگاهی آب... :)
بله بله :)
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۹ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۳ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۶ باربری و اتوبار آیلان

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan