و خداوند کلم را آفرید

بعد از یک روزِ سخت و نفس‌گیر، می‌نشیند و یک پا روی آن دگر پایش می‌اندازد؛ لبخندزنان کلم می‌خورد و به موسیقیِ موردِ علاقه‌اش گوش می‌کند در حالی که هر دو دستش بخاطرِ حساسیت، مثلِ آدمی که ساعت‌ها زیرِ شکنجه‌ی ساواک بوده، زخمی شده و به شدت می‌سوزد! همین قدر آروم و بیخیال! :)


+ مثلِ بادبادک دارم دوسِت :)

همینجوری گل کلم میخوری؟
من عاشق ترشی کلمم اما همینطوری خامش رو نمی تونم بخورم.
یاعلی
بلی :)
به نظرِ من سبزیجات خام‌شون خوشمزه تره.
علی یارت
منم کلم دوست دارم(البته از همین سفیداش نه رنگ دیگش)
خیلی پیش میاد تنها بخورمش
خیلی هم خوب :)
کلم ؟اونم خام؟
دل درد نگیری 🤔
مگه شما نمی‌خورید؟!
نه بابا دل درد واسه چی :|
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۰۵:۵۶ دیوونه ی بارون
کلم خور کی بودی تو؟؟ :))))
من کار دارم باید بیدار باشم تو چرا بیداری الان؟! :))
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۰۶:۰۳ دیوونه ی بارون
سحرخیزم 😎
دستات چی شدن؟؟ 😔
:))
حساسیته دیگه. چیزِ خاصی نیست.
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۰۶:۰۷ دیوونه ی بارون
زود خوب شی الهی 😉
ممنونم :)
یادگاری چی شد پس؟! :/
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۰۶:۰۹ دیوونه ی بارون
دارم آماده میکنم 🤐
(:
به این می گن زندگی :)
:)
سحر خیز باش تا کامروا شوی
کلم خور باش تا بورژوا شوی :)
عجب :)
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۰۹:۱۲ ما جــــــــღــــــدہツ
:)
(:
کلم خیلی عالیه فقط من نمیتونم خالی بخورمش باید ترشیش باشه :)
جالبه برام که هیچ کس نمیتونه خام بخوردش :)
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۰۹:۵۱ آقای سر به هوا(o_0)
همیشه همینقدر بیخیال
:)
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۱۰:۲۴ ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
 همیشه مامانم وقتی ترشی درست میکرد ،یواشکی از کلماش برمیداشتمو میخوردم...آخه مامانم میگفت کلم نخور دل درد میگیری:))

کلم برگ برا خام خوردن خوبه ...خوشمزه هم هست...دفعه بعد ازاونا بخور:] 
گل کلم آبش نسبت به کلم برگ کمـــه
سوال دیگه ای بود درخدمتم
:)
(:
من از بچگی کلم می‌خورم تا حالا هم نشده دل درد بگیرم :))

از اونا هم می‌خورم :)
بله بله :)
:)
واااای نمیدونی چقدر خوشحالم کردی
بالاخره یکی رو دیدم هر جور گیاهی رو خام دوست داشته باشه
من حتی سیب زمینی خامم خیلی دوست دارم
البته با این وجود نمیتونم از گوشت خواری بگذرم هااا :)) 
من گوشت نخورم میمیرم 
آخ جون بالاخره یکی پیدا شد مثلِ خودم باشه :))

آبجیِ خودمی دیگه ^_^
:))
((:
خام میخوری؟😂
بسی زیبا و چه رژیم خوبی
خو یه دکتر برو به خاطر پوستت😂
زیبا
اوهوم :)
رژیم نیست که.
حساسیت هست دیگه. باید چند روز بگذره تا خوب بشه.
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۱۰:۴۵ دُچــــ ــــار
معلومه که دنبال کنندگانت جزو دنبال شوندگانت نیستند :) یکی از پست های شما رو بازنشر کرده بودم توی وبم تا چنین نتیجه ای بگیرم :)
خب شما جزوِ کسانی هستید که دنبال می‌کنم و خودتون هم این رو می‌دونید :)
چون چیزی نگفتم چنین نتیجه‌ای گرفتید؟!
فقط تُرشیش! D:

خسته نباشی! ^_^
(:

سلامت باشی ^_^
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۱۱:۱۳ دُچــــ ــــار
:)
:)
کلم رو ما ترشی و شورش میکنیم،عالیه.
حتما امتحان کنید.
ما نیز هم ولی خب خامش هم خوبه :)
و خداوند کلم را خلق کرد تا شور و ترشی افریده شود :)
آری آری :)
لایک به کامنت گل بهار
دقیقا همینطوریه
(:
اصن ترشی بی کلم مثه آسمون بی ستاره هس
لایک :))
بله :)
باید بی خیال همه چی شد..
دارم همه‌ی تلاشم رو می‌کنم :)
اصن زندگی بی کلم جریان ندارهههه:)
خامش عالیه
ترشیشم بی نهایت عالیتره:)))
آفرین :)
(:
آره :)
ما به این میگیم "گلِ کلم"
کلم اوناییه که تو سالاد کاهو میبینید و بهش میگن "برگ کلم" : )))
 دو رنگ هم داره
یا سفید مایل به شیریست
یا بادمجونی که بهش میگن کلم بنفش

حوایی یه چیزی بگم بهم نمی خندی؟
من از اون بچه هایی بودم که تمام صیفی جات رو خاااام می خوردم.. از بادمجون بگیر تا سیب زمینی و گل کلم و ...
اصن یه وضی....

کلم، کلم است دیگر :|
همش یکیه محبوبه جان :))) سخت نگیر :)))


نه چرا بخندم؟!
مثلِ خودمی پس :))
اصلاً آدم باید هر کاری دوست داره بکنه حتی اگه اون کار خوردنِ سیب‌زمینیِ خام باشه :)))
خیلی عالیه کلم...
نووش جون:)
بله.
ممنون :)
دلم کلم خواست. :)
آدرس بده برات پست کنم :)
خسته نباشی
سلامت باشید.
کلم ؟ 
میخورم ، ولی نه تکی . حداقل قاطی یک چیزی
من همینطوری خام می‌خورم و خیلی هم دوست دارم :)
باور میکنی عصر رفتم خریدیم؟؟ :))
واقعاً؟! :))
و عنوان مرا نابودید :))))
((:
کلم کچل خوشمزه تر از خودشه:دیی
:))
کامنت بالا اشتباه بود:/کلم کچل خوشمزه تر از گلشه :دییی
(((:
بابا تفریحــــــات سالم!
چه کنیم دیگه :))
کلم رو خالى خالى منم میخورم .اما گل کلم رو فقط تو سالاد فصل خوردم.لازم شد یکبار اینطوریش رو هم امتحان کنم
خیلی خوشمزه هست :)
چرا نظراتو می بندی گل من؟😂😂😂😂
چون پست موقته و حذف میشه به زودی :)
یعنی به کلم حساسیت داره؟پس چرا میخوره ؟ چطور میخوره ؟
خیر. حسایت به چیزِ دیگه‌ای داره.
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶ , ۱۶:۵۳ ما خوبیم بدخواهامون چطور؟😊
نه ما ترشیش رو میخوریم .ولی شوخی کردم خامش هم خوشمزه ست
بله خیلی :)
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۶ باربری و اتوبار آیلان

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan