بیخیالِ بیخیال

بیخیالِ آدم‌هایی که گاهی هستن و گاهی نیستن!

بیخیالِ حرف‌هایی که همینطوری زده میشن و ناراحت می‌کنن!

بیخیالِ قوانینی که تهِ تهِ بی‌قانونی هستن!

بیخیالِ محدودیتِ زمان و مکان!

بیخیالِ آسمونی که آبی نیست!

بیخیالِ عقربه‌های دیوانه!

بیخیالِ بودن‌های نباید و نبودن‌های باید!

بیخیالِ گذشته‌ای که گذشته!

بیخیالِ شکست‌های الکی!

بیخیالِ مرگِ عدالت!

بیخیالِ تولدِ بی‌حیایی!

بیخیالِ غصه!

بیخیالِ غم!

بیخیال!


+ فقط حالِ خوب :)

اما من میگم (واسه خودم البته) بیخیالِ حالِ خوب...!

اشتباهه. دیر یا زود می‌فهمی :)
متنش که شعار گونه بود! از اون شعار های قشنگ که آدم دلش می خواد فریاد بزنه ولی آهنگش واقعا خوب بود!

جالبه (شاید هم نیست) که حتی وقتی این متنو می خونم و این آهنگو گوش می دم باز غرقم تو فکرایی که این متنو به فنا می دن!! -_-
شما فکر کنید شعاره! چیزی هست که بهش رسیدم! تجربه‌ی شخصیِ خودمه بعد از یک‌سال کلنجار رفتن با اتفاق‌های بد! بعد از ساعت‌ها صحبت و بحث کردن با کسی که حرف‌هاش ارزشِ شنیدن و فکر کردن داره! و نهایتاً به این رسیدم که باید گفت به درک! بذار هر کی هر چی میخواد بگه و هر کاری دوست داره بکنه! بیخیال! :)

بیخیال باشید. دنیا بی‌ارزش‌تر از این حرفاست.
گاهی باید بیخیال بود وگرنه قطعا دیوانه میشه آدم...
ولی فقط گاهی:)
آره.
یه وقتایی نمیشه ولی خب اگه همون یه وقتایی هم بشه دیگه عالی میشه :))
بیخیال :)
(:
اره بابا بیخیال همه چیز
[ دویاره به همه چیز فکر میکند ] 
گفتن همه اینا آسونه مهم اینه که بتونی انجام بدی (:
و دقیقاً مشکل همینه!
به عمل کار برآید به سخندانی نیست.
:)
اره بابا
بی خییاااال
(:
حوایم را عشق است ؛)
(:
اوف آره :)))))))))))
چه حس خوبیه این رهاکردن...
((((:
آره بابا. ولی نمی‌دونم چرا اینقدر سعی داریم بگیم نمیشه و هیچ چی هیچ وقت درست نمیشه!
تصویر ^_^
آهنگه هم عالی مثل خودت ^_^
:)
خودت عالی‌ترینی که من رو عالی می‌دونی :)
خوشحالم برات :)) خوشحالم که بالاخره به این باور رسیدی :)
خودم هم خوشحالم واسه خودم :)))
ممنونم آوا جان :)
خدا رو شکر :)) الان خوب خوبی؟ عالیه عالی؟
خیلی شکر :)
خوبِ خوبم. عالیِ عالی :))
با همه چی کنار اومدم و دو روز هست که به آرامشِ مطلق رسیدم! کمه ولی خوبه!
چیکار کردی بگو ما هم بکنیم :))))
حذفِ آدم‌هایی که آرامش رو ازم گرفته بودن! پذیرفتم که من مسئولِ اشتباهاتِ دیگران نیستم! مسئولِ حلِ مشکلاتِ دیگران! مسئولِ برداشت‌های اشتباه‌شون و دلخوری‌های بی جهت! مسئولِ هیچ کدوم نیستم!
یاد آهنگ سیاوش قمیشی افتادم
:)
دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹ مهدی کاشانی زاده
سلام.شما هم که حالتون هر روز یه طوره.:/
یه روز عصبی یه روز خوشحال و یه روز برایند این دو
اون نسخه ای که پیچیدم چند روز پیش براتون رو گوش ندادین به خاطر همینه :)
سلام
شما مشکلی دارید؟! :/
همه همینطورن! امکان نداره کسی رو پیدا کرد که همیشه خوشحال یا همیشه ناراحت باشه!
کدوم؟!
کاش میشد بیخیال بود؟
ما بیخیال باشیم مشکلات بیخیال ما نمیشه
سخته ولی ممکن!
بله متاسفانه!
دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶ , ۱۱:۲۶ میرزا ژوزف پولیتـزِر
بیخیالی جسارت میخادا.. من که ندارم
واسه من سخته! خیلی هم! ولی خب دارم تلاش می‌کنم که بشه.
اگه حساسیت بیش از حدت رو تونسته باشی کم کنی عالیه :)
خیلی دارم تلاش می‌کنم آوا. خیلی زیاد! :)
آفرین ؛) ببینم میتونی تا اخرش بری یا نه!! میتونی ایشالله.
ان‌شاءالله :)
از کامنتا هم ناراحت نشو. چه عمومی چه خصوصی! میدونی که!!
آره میدونم.
دیگه عادت کردم بس که همه گفتن معلوم نیست حالت چطوریه :))
واسه خودم زندگی می‌کنم! یه آدمِ دیوونه به معنای واقعیِ کلمه! راضیم از همه چی! حالا این وسط هر کی هر چی می‌خواد بگه، بگه! :))
جای من زندگی نکردن! پس بهشون حق میدم از این حرف‌ها بزنن. مهم اینه که واسم مهم نباشه که خب از این به بعد نیست.
حالت همیشه خوب:)
همچنین حالِ تو :)
عزیزم :)) دنیات قشنگه. افکارت قشنگه. باورات قشنگن. میفهممت
چنین خوب چرایی؟! :))
نگاهت قشنگه. من توی یه دنیایی زندگی می‌کنم که جز خودم کسی درش نیست! پر از دیوونگی و تصمیم‌های عجیب!
اونی که باید من رو بفهمه بالاخره یه روزی میاد و میفهمه! :)
حوای مهربون کی بودی تو؟؟ :))) میاد میاد ؛)

راستی خیلی دعام کن. خیلی احتیاج دارم. همون جای همیشگی که میری ؛)
(:
نیومد هم نیومد :| :))

بقولِ یکی از دوستان کیه که احتیاج نداشته باشه! محتاجیم به دعا. حدوداً یک هفته هست که نرفتم. احتمالاً امشب برم. *_*
حتماً اگر لایق باشم :)
آره بیخیال ...
:)
خیالی نیست!!!!!!
:|
باید بی خیال خیلی چیزها شد..

اما نمیشه..

سپاس..
درسته.

نه این که نشه. سخته!

خواهش می‌شود.
گاهی ببخیالی دوای هر دردیه ;) 
(:
من میگم یه سری چیزا رو باید بی خیالش شد 
ولی واقعا یه چیزایی رو هم نباید بی خیال شد :))

+ ریتم آهنگ رو  دوست داشتم :)
بله :)
مثلِ تصمیم‌های مهمِ مربوط به آینده و سرنوشت‌ :))

+ خیلی هم خوب :)
بی خیالی برا مرحله آخره
نه لزوماً!
اره منم با نتیجه ای که بعد از ساعت ها بحث و صحبت رسیدی موافقم!
ولی شاید من قدرت کافی نداشتم عملا بهش برسم!! منظورم از شعار خودم بودم، به شما جثارت نکردم!

چیزی که می دونم اینه که بعضی وقتا این قدر زندگی رو جدی می گیرم که خسته می برم! -_-
خیلی هم خوب!
این که بشه عملاً بهش رسید سخته! ولی ممکنه! من هم نگفتم فقط در حدِ حرف بوده!
میدونم قصدِ جسارت نداشتید!

زندگی یه شوخیِ بزرگه. جدی نگیریدش! :)
واقعا بعضی وقتا باید بیخیال شد!
آری!
دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶ , ۲۱:۲۵ سیّد محمّد جعاوله
بی خیالی فاز بدیه
من اینطور فکر نمی‌کنم.
حال خوووووووووووووووووووب خیلی خووووووووووووووووووبه .
موفق باشید .
:))
سلامت باشید.
نسبت به بعضی چیزا باید بیخیال بود
بیخیالی یکی ازبهترین راه هاست ...
آری.
همینطوره.
دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶ , ۲۳:۴۷ مهدی کاشانی زاده
مهم نیست ☺ خوب باشید همه 
تشکر :)
تمام زندگی همینه
آدم باید حتی به مشکلاتش هم به چشم تفریح نگاه کنه
این پست برای من نه شعاره نه یه متن بلکه به اعتقاده
یه سری مثل ما اعتقاداتشون رو زندگی میکنن
یه عده هم فقط اِستوری😏
موافقم.
دیدگاهِ خیلی خوبیه.
خیلی هم عالی :)
:)
(:
بیخیال
آفرین 
خوبی آجی جونم؟
:)

بله بله :) شما چطوری؟!
خب، آدم جوری زندگی کنه که زندگی بهش نگه بیخیال...
:)
بیخیالِ بیخیال هم که نمیشه آدم شاید در ظاهر بتونه اینجورى بیخیال نشون بده خودشو ولى بازم تو تنهاییش به همه اینا فکر میکنه....
میدونم سخته زهرا. ولی به مرور میشه. تا حدِ زیادی میشه.
جه سوتی بزرگی دادم! جثارت :| آخه س و ث کنار هم اند دستم اشتباه خورده! D:
بله :))
باشد باشد :))
سلام
ممنون
دنبال شدید.
سلام
عجب جمله جالبی بیخیال بیخیال
زیبا بود
:)
مرسی 
بسیار زیبا 
واقعا بی خیال
لطف دارید.
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
تلویزیون ال ای دی
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۷ باربری و اتوبار امانت

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan