سردرد

و حوایی که روزی نمی‌دانست سردرد چیست این‌ روزها مدام سرش درد می‌کند! و به راستی چاره چیست؟!

هیچ :)
با همین وضوح :))

باید خودتو آروم کنی. آروم که بشی سردردام خوب میشن
واقعاً هم هیچ :)

آخه نمی‌دونم چطور آروم کنم خودم رو. البته وقتایی که میرم امامزاده به شدت آروم میشم :)
خدایی اونی که لایک کرده منظورش چی بوده؟ :))
لایک به سر درد؟
چقد خوبه این که نمیدونی چاره چیست؟
تایید این موضوع که: حوایی که نمیدونست حالا میدونه؟
چرا خب؟ :)))
نمی‌دونم والا :))
شاید!
ممکنه!
این هم گزینه‌ی خوبیه :)
بعضی‌ها کلاً همینطوری لایک می‌کنن. عادت شده براشون :))
یاد ایامی افتادم که دبیرستاتی بودیم و پاتوقمون با دوستام امامزاده ی نزدیک خونمون بود. درس و بحث همه چیمون اونجا میگذشت :))
یادش بخیر...
حالتو درک میکنم :)
چه خوب :)) متاسفانه فاصله‌ی خونه‌ی ما تا امامزاده خیلی زیاده.


((:
مگه داریم؟ مگه میشه؟ :))
نابود شدم اصلا با جمله آخر
آره باور کن :))
کامنتِ همینطوری! لایکِ همینطوری! دنبال کردنِ همینطوری!
نباشم ببینم حواییم، خواهریم این روزا ناخوشه! :(
فدای تو عزیزِ دل :)
دستمال ببند :|
امتحان نکردم تا به حال :| :)
الهی 

اتفاقا تو فکرت بودم دیدم پست گذاشتی ان شاءالله خوب بشی عزیزم
عزیزِ آبجی :)

ممنونم مهربونِ دوست‌داشتنی :)
قربونت برم دلبرکم
خدا نکنه عزیزم :)
استامینیفون بخور!

این اوج همدردی منه!
قرص نمی‌خورم کلاً.
و حالا فکر کن فرشته ای که چندساله باهاش دست و پنجه نرم میکنه دیگه چطوریه:(
یه دستمال رو ببند روی چشمات و بخواب.
اگه دیگه افتضاح بود یه مسکن(ناپروکسن،نوافن و...) بخور ؛ البته تا حد امکان سعی کن نخوری.
یاعلی
عزیزم :(
بی‌خوابم کلاً :|
ممنون فرشته‌ی خوبی‌ها :)
علی یارت
حالتی است که آدم زندگیش دچار اختلال میشه ...
واقعاً.
نمی‌دونم! شاید آرامش و خیال راحت! :)
امیدوارم تا الآن خوب شده باشی :)
:)
خوبم الان :)
من وقتی سردرد میشم آیت الکرسی و حمد آرومم میکنه 
امتحان کن
چقدر خوب ^_^
باشد.
سلام و انشاء اله بلا به دوره
1- قالب وبلاگت زیباست ساده ولی جذاب
2- سردردت نمیدونم ممکنه از چی باشه ولی گاهی سردردهایی از جنس غیر جسمی نقطه شروع خارج شدن انسان از پیله هرج و مرج های دور و بر و آزادگی هست(میدونم خیلی پیچیده شد جمله ام ولی خوب اگر بخوام توضیح بدم یه پست میشه اگر سردردت از اون نوع باشه خودت متوجه شدی چی گفتم:-) )
3- در مورد اینکه چرا بعضی ها لایک میزنن، باید به حال اون طرف تو اون لحظه دقت کرد یا از سر بی قیدی و صرف انجام کاری هست که بگه منم اومدم    یا    این جمله و پست شما دقیقا مصداق حال اون طرف بوده و لایک کرده که همراهیش رو نشون بده، بنابراین همه چیز به حال آدمی برمیگرده
در پناه خدا
سلام و ممنونم.
۱. نگاه‌تون زیباست.
۲. بله از همین نوع هست :)
۳. بله بله حق با شماست.
حق نگهدارتون.
من معمولا سرمو میکوبم به دیوار،سردردم خوب میشه:دی
ولی اصلا این راهو بهت پیشنهاد نمیکنم:)))
عه عه نکن دخترم :|
:))
سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶ , ۱۱:۳۰ مهدی کاشانی زاده
چاره این است به وبلاگم سر بزنید😉
به راستی چرا تا من نگم کسی نمیاد؟ پس اصلا برای چی منو دنبال می کنن؟😒
خوبه باسه خودشون می نویسم😔
واقعاً؟! :)
ممکنه طرف حالش خوب نباشه اون وقت‌هایی که شما پست می‌ذارین! آخه دیر به دیر پست می‌ذارین!
راه حل که داره ولی دلیلش چیه؟ 
دردِ بی‌دردی.
امیدوارم هرچه زودتر خوب شی...
ممنون :)
از فضای غم و ناراحتی کمی بیرون بیایید با دوستان به کوهی یه  جای خوش آبو هوا بروید!!!
داریم می‌رویم عروسی :)
چاره راستین رو هیچ کس نمیدونه !

امیدوارم که بهتر بشین.
ای بابا!

ممنونم.
عهه چرا ؟
میگرن ه ؟
:(
نه میگرن نیست ولی این روزا خیلی زیاد شده :(
آخ آخ آخ سر درد خیلی بده
لامصب مثل دندون درد میندازتت
خیلی.
دندون‌درد خیلی بدتره.
#هم دردی
:(
زود خوب بشی الهی :)
استراحت :)
(:
من زیاد بلد نیستم مثل شما خوب بنویسم ولی سعی خودمو می کنم ! D:

** به گمانم در این دیار چاره ی کار به دست توانای ژلوفن باشد و بس ! :/ **
عجب! :))

ژلوفن؟! نوافن بهتر نیست آیا؟! :|
چیزی که من چندین ساله درکش کردم
و البته از نوعی که با ژلوفن و این ها تسکین نمی یافت...
راستش دارو زیاد روی من اثر نداره. برای هر نوع دردی.
خب پس مثل همیم
بله.
کاش اینطوری نبود و مسکنی برامون پیدا میشد :)
هرکس یه راهی داره..نمیدونم:(
:)
اگه منتالی نباشه، 
ممکنه به خاطر کم آبی باشه.
یا افت قند
یا افت فشار
یا گرفتگی عضلات گردن
یا سینوس و باد سرد کولر
...
من با سردرد سالهاست که زندگی کردم.
به نظر میرسه مقاومت درونی داری در مقابل دارو خوردن...
اینو میفهمم...
فقط میخوام بگم، یه جاهایی هم باید یه کم وا داد!...
ترجیحم اینه که تا جایی که امکان داره دارو نخورم. ولی خب اگه واقعاً لازم باشه مقاومت نمی‌کنم اما به نظرِ خودم بی‌فایده هست.
استراحت و ایجاد آرامش
سپاس :)
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۶ , ۱۸:۲۵ دختــــری از تبــار فاطمه
و خدایی که در همین زمان ها دست آدم را میگیرد و این درد هارا میدهد تا بیشتر شکرگزار سلامتی باشیم این نعمت بزرگ پیش پا افتاده در نظر ما و افسوس که نمیدانیم نعمتهایش را
(دو سه ماهی دچار این مشکل شدم و حالا همیشه شکر میکنم ک سالمم
واقعاً سلامتی بزرگترین نعمته. ما هم که هیچ وقت شاکر نیستیم.
دسمال ببند خخخ

چت روم

لینکم کنی یه دنیا ممنونت میشم
http://www.parsigap.com/
:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan