من و کنکور و دیگر هیچ!

" حوا؟نمیدونم الان خوشحالی یا نه؛ولی اینو بدون که رتبه کنکور اصن مهم نیستش:))هرکسی تو رشته ی خودش بهترین اگه باشه،هیچوقت بیکار نمیمونه:))آدماام هیچوقت هیچوقت هیچوقت با چارتا عدد سنجیده نمیشن:)میخوام بگم که تو همیشه،همون حوای مهربونی که بهم گفت بیشتر از سنت میزنی میمونی(خیلی ضایعه که ازون جمله ات ذوق مرگ شدم؟:دی)چه رتبت هشت رقمی باشه،چه دورقمی؛همیشه تک میمونی:))همیشه حوای مهربون و دوست داشتنی بیان میمونی:)))) "

دوستِ خوب، یه نعمتِ بزرگه که خدا رو شکر من توی دنیای مجازی کم ندارم. خیلی خوش‌حال شدم وقتی پنلِ مدیریت رو باز کردم و با کامنتِ بالا روبه‌رو شدم. ممنون رفیق. :)
رتبه‌ی کنکورمان از انتظارم بهتر شد! :) ولی به حدی گنگه که فقط باید منتظرِ نتایجِ نهایی موند! :)
من هستم و ۷۰ کامنتِ تایید نشده :| ببخشید خلاصه.

× متاسفم واسه سازمانِ سنجش که هیچ کدوم از نمره‌های امتحان نهاییم رو تاثیر نداده بود! در صورتی که نمره‌ی پایینِ ۱۹.۲۵ نداشتم! من با کسی که نمراتش رو ۱۴ شده یکسان هستم! ممنون واقعاً! حداقل ۲۰ ها رو تاثیر می‌دادین! :/
× واردِ صحن که شدم اول نامِ جنابِ میرزا توی ذهنم نقش بست! دعاگوی همه بودم اگر قابل بوده باشم. :)
هنموز بابت نمره میتونید اعتراض کنید

وارد سایت بشید
شمت چپ نوشته پشتیبانی
عضوش بشیو پیام بدید
باید مشخصات دقیقتون بزنید
حتما جواب میدن
حتما پیام بدید تا سریع تر جواب بدن
حتی میتونید درخواست بدید برگتون مجدد تصحیح بشه!!!

اونجا حتما با جزییات مطرح کنید موضوع و مشکلتون 

یاعلی
موفق باشید
رتبه ی خوب گوارای وجودت حوا جان :*
برا ما هم دعا کن لطفا..
در مورد تاثیر نمرات، یه بار تاثیر میدن ترازتو در نظر میگیرن، یه بارم ترازی ک با توجه به نمره خام اون درس اوردی در نظر میگیرن، هر کدومش بیشتر بود اونو در نظر میگیرن. ینی در هر صورت به نفع توئه. فاقد تاثیر مثبت ینی نمره خام کنکورت خودش بهتر بوده.
سلام قربانت ان شاءالله اون چه که حقته بهش برسی 

التماس دعا 
:)
موفق باشی حوا جان.
کامنت روفیق ات یه دنیا آرامش داره، دمش گرم.
موفق میشی دختر :*
موفق باشید
:) آفرین
تبریک برای رتبه‌ت. ان‌شاءالله نتیجه‌ی نهایی هم خوب میشه. :)
عزیزم ان شاا... همیشه موفق باشی:)
ما رو هم دعا کن:)
یاعلی
مبارک باشه :) یک شروع جدید تو راه هست ولی ما هنوز بچه موندیم :|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** **** ** ***** ** ***** ***** ***

ان شاءالله نتایج نهایی همونی باشه که انتظارشو داری ^_^

مشهد بودی؟؟ قبول باشه
موفق باشی :)
از زمان ما (دیگه بخشی از تاریخ شدیم!) قرار بود نمرات رو توی کنکور تأثیر بدن ولی هم‌چنان خبری نیست :/
به این می‌گن یه رفیقِ واقعی حوا! :)
ان شاء الله موفق بشین توی همون رشته مورد علاقه تون
رتبه من که یکم بیشتر از حد انتظارم بود ولی بازم بد نیست
دعام کنین
التماس دعا ...
منم سال بعد کنکور دارم :(
ولی جدا باهات موافقم , نامردیه که نمرات رو تاثیر نمیدن!!
سلام ان شالله رشته ی دلخواهت رو قبول شی حوای مهربون :)
ااااااااا اینجارو:)))تا حالا توعمرم انقدر حرفم تحویل گرفته نشده بود:دی
+همینجوری خوشحال بمون^_^
بهترین ها رو واستون آرزو می کنم!!
همه ی متن خوب بود تا جایی که رسیدم به این جمله : 
نمره ی کمتر از 19.25 نداشتم 
:)) 
اصلا متحول شدم یهو 
همیشه موفق باشی دختر گلی...
سلام حوا بانوی عزیزدل...
زیارتت قبول کلی...
ان شالله که راضی باشی از نتیجه و بهترین ها برات رقم بخوره ^_^
سازمان سنجش که نگو اصلا! کلا چیزی به اسم عدالت و منطق تو سیاست اش نیست!
و به قول دوست عزیزمون..
 " تو همون حوای خوش قلب مایی "

سلام
ان شاالله شما هم موفق باشید
سلام
نگران کنکور و هیچ چیزی نباش، چون این نیز بگذرد و بعدها مثل ما نگاه به گذشته میکنی و میگی چقدر الکی حرص و جوش خوردم و نگران بودم.
جمله آخر وارد صحن شدم رو متوجه نشدم دقیقا صحن کجا؟؟؟؟
ولی من اولین چیزی که از صحن به ذهنم میرسه، صحن آقا امام رضا(ع) هست و نمیدونم چرا یجوری شدم. دل خواست اونجا باشم، امیدوارم زودتر بطلبه یه سر برم، چند سال هست بی نصیبم :-(

موفق باشید
درباره پست تنفرت که کاملا تایید میکنم.حس به شدت بدیه

و درباره این پستت باز هم تصدیق میکنم.هر رشته ای که باشی اگر بهترین باشی همیشه برات کار هست
سلام دوست عزیز 
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشی.. 
تاثیر سوابق تحصیلی در انتخاب رشته است.. ینی وقتی میخوان بسنجن که آیا شما در فلان رشته ای که درخواست کردین پذیرش می شوید یا نه سه تا عامل رو بررسی می کنن که یکی اش سوابق تحصیلیِ 
پایدار باشید :)
ببیخشید الان
blue-dream هم برا شماست ؟

الان کدوم سایت پست می زارید ؟
خیر

اینجا
دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶ , ۱۷:۳۲ دختــــری از تبــار فاطمه
منکه موندم سال دیگه کنکور بدم.البته افتخار طلبگی رو دارم
خداکمکم کنه سرباز واقعی آقا باشم
جمعه ۲۰ مرداد ۹۶ , ۱۵:۵۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ان شاالله تو راهی که دوست داری، موفق باشی:)
ممنونم :)
انشاالله بهترین رتبه ممکن قبول بشین
ممنونم.
سلام
پس شمام کنکوری اید
به سلامتی قبول شدید؟
سلام
بودم.
اونی شد که می‌خواستم خدا رو شکر.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan