این انتظارِ شش ساله

حوا در حالِ رایزنی با خانواده برای حرکت به سمتِ مشهد می‌باشد. دعا کنید که آقا بطلبد و تمام بشود این انتظارِ شش ساله. باشد؟! 

× میلادِ آقای خوبی‌ها مبارک :)

× تصاویر را هم دوست‌مان گرفته :)

امیدوارم اون چیزی که دوست دارید اتفاق بیفته .موفق باشید.
ان شاءالله بسلامتی

التماس دعا 

تبریک
دعا می کنیم...
چه خوووب! حتما دعا می‌کنم که بشه ان‌شاءالله :))
عیدتم مبارک :)
ان شاالله...
برای منم دعاکن.{قلب}
انتظار شش ساله
اقای سر به هوا در حال رایزنی با خانواده برای رفتن مشهد هفته بعد است
امیدوارم اقا بطلبت



چه جالب:/
به به به سلامتی ان شاالله قسمتتون بشه.
میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مبارک .
آقا اگه بخواد نیم ساعته آدم راهی میشه (: ایشالله بطلبه 
عیدتون مبارک (((:
چ عکسای خوبی .. ایشالا میطلبه
ایشالله بشه که بری و منم بطلبه..واااقعا دوست دارم برم 
سلام
ان شاءالله توفیق زیارت نصیب همه ما بشه ...
جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ , ۰۰:۵۵ حسان علی آبادی
من 6سال نرم یه چیزیم میشه
ان شاءالله ^_^
آقا کی؟
بوگو چون هنو جورابام پامه، دیگه درشان نیاروم خخخخ
ایشالا که میطلبه.. بری برای من کلی دعا کنی...
ان شالله به زوی به مراد دلت برسی:)
ان شاء الله این انتظارتون زود تر تموم بشه و خدمت آقا برسین :)

عید شما هم مبارک :)))))

خوش به سعادت عکاس ^_^
التماس دعا
ایشالا ک همه مون رو بطلبه!
عزیزم انشاالله که جور بشه:)
عیدتم مبارک^__^
عزیزم:)
ان شاالله میری حتماً 
من اول شهریورمیرم بیاببرمت^.^
جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ , ۱۱:۳۸ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
منم دلم حرم میخواد :((((((
انشاالله.
نائب الزیاره ماهم باشین
دعا می‌کنم! :)
:(
دلمان خواست
حوا طلبیده شود ان شالله:))
جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ , ۱۷:۲۴ دیوونه ی بارون
ایشالله بری دختری :**
عیدت مبارک حوایم :) میری انشالله
آقا مهربونه دعوتت میکنه رفیق =)
امیدوارم جور شه برید...
ایشالا که میطلبه :) 
ان شالله رایزنی ها جواب بده :)
به شما هم مبارک :)
ان شاالله هرچه زودتر قسمتت بشه گل دختر... 
فقط رفتی تو رو خدا منم خعلی دعا کن باشه؟
کاش بطلبه ، منم انتظاری چندساله دارم 
ان شا الله بطلبه ما هم بریم
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۰۰ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۳ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۲ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan