من بمیرم برای تو؟!

نفس بکش! هنوز برای تو مردن زود است! دیر شده ولی هنوز زود است! بگذار من برای تو بمیرم. برای حالِ خرابت! برای غروری که له شد! دلی که شکست! من برای اشک‌هایت می‌میرم! برای تنهایی‌ات! برای حالِ عجیب درهم و نامعلوم‌ت! لعنت به قوانینی که بی‌قانونی را فریاد می‌زنند! آنقدر جیغ می‌کشند تا لال شوند و خفه! تا بمیرند و جان بدهند! من بمیرم برای وجودی که بی‌وجود شد و به گِل نشست. برای فریاد‌های خاموشت، صدایی که ذره ذره نابود شد و از هم گسست! اینجا نباید حرف زد! باید سکوت کرد و در تاریکی مُرد! من بمیرم برای حنجره‌ای که بر سرِ دار آنقدر بی‌گناهی را فریاد زد تا شکست! چشم‌هایت را ببند! اینجا نباید دید! من بمیرم برای نگاهی که آنقدر گریه کرد تا کور شد و دروازه‌ی آرزوها را ناگهانی بست! اینجا جایی برای اشتباه نیست! من بمیرم برای تو که بزرگترین اشتباهِ دنیایی! بمیرم برای خودم!


+ مراقبِ آدم‌هایی که شرایطِ جسمی‌شان اجازه نمی‌دهد راحت نفس بکشند باشید. گریه کنند دیگر نفس نمی‌کشند :)

چی شده حوایم؟ چی شده آخه :'((
:)
چرا وقتایی که ناراحتی میخندی؟ من بمیرم برای تو و اشکات :'((
:)
حوا :'((
:)
پست دیروز کلی حس خوب داشت پست امروز چرا اینطوریه؟ :| خوبید حوا خانم؟
:)
نگرانت شدم دختر :'(( ایشالله زود خوب بشی
:)
پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ , ۰۷:۲۴ دُچـــــ ـــــار
این :) چیه مثلا برای همه ی کامنتا!؟ :)
:)
حوا؟ خوبی عزیزم؟
:)
یا خدا
چی شدههههه؟
:)
چرا هیچی نمیگی؟ :(
:)
پناه بر خدا
اینطوری نکن با خودت و ما
نگرانیم به خدا :(
:)
:(((
:)
خدا بد نده بانو!در مورد کی بود این متن؟؟
گریه نکنیا
:)
متن عالی 
:)
پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ , ۱۰:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
نفس بکش!
:)
ایشالا که حال دلت بهتر بشه.
میروم در ایوان، تا بپرسم از خود، زندگی یعنی چه؟؟
حوا همیشه چشماش به روی خوشی های زندگی بازه، من میدونم و روی خوش زندگی برای آغوش توو...
:)
حوا؟چی شده؟
+الان دونقطه لبخند میذاره-_-نکن دیگه اینجوری:(
:)
پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ , ۱۱:۲۷ میرزا ژوزف پولیتـزِر
کل کامنتا رو خوندم تا بفهمم چتونه! این که نشد لبخند بزنی و هیچی نگید. چتونه؟
:)
یکی داره اعدام میشه خدای نکرده؟!
صحبت از دار و شکستن حنجره بود :|
:)
چه زیبا
:)
حوا جانم سخت نگیر! دنیا زیاد هم جای بدی نیست!
اصلِ حالت خوش. :)
:)
پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ , ۱۳:۰۹ مهدی کاشانی زاده
سلام.وبلاگ به روز شد سر بزنید لطفا :)
:)
هرچند می‌دونم جوابی نمیدی ولی منم مثل بقیه دوستان می‌پرسم: چی شده؟؟
:)
پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ , ۱۳:۱۱ مهدی کاشانی زاده
حال شما چطوره خوبید؟می گم رمانو خوندید یا نه؟البته می دونم سرتون شلوغه و گرفتاری های خودتونو دارید ولی همینه که هست :)
:)
!!!!!!!!
:)
# هم دردی
:(
:)
درباره خودتونه؟!
:)
خوب می‌شی! :)

بذار اون « :) » رو راحت کن ما رو...! :|
:)
زیبا بود ! 
:)
زیبا بود :)
:)
پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ , ۱۷:۵۵ دختــــری از تبــار فاطمه
!!!!!!
:)
آسم دارید؟
خیر
پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ , ۲۰:۱۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
:(
:)
این پست چرا من ندیدم!
الان مخاطب کیه اینجا؟
خوبید انشاالله؟
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan