همینطوری ۵

این شما و این هم شخصیتِ کارتونیِ موردِ علاقه‌ی حوا :)

این کیه؟ :| 
ندیدمش تا حالا :| :]
اِد هستن ایشون :)
واقعاً؟! :|
چرا من نمی شناسم؟! :|
جدیده؟! :)
نمی‌دونم :|
نه چند سالِ پیش پخش شد :)
هی آدرس عوضی؟! عجب!
اینو منم نمیشناسم! خخخخ
مجبوریم دیگر مجبور :|
فکر کنم فقط خودم می‌شناسمش :))
چه بامزه و خنده دار.
بله :)
خوبه دیگه. شخصیتِ کارتونیِ انحصاریِ خودتون رو دارید!
نگاهِ جالبیه! :)
منم تا حالا ندیدمش:)
ولی دندوناش خیلی باحاله:]
عجب :)
کلاً همه چیزش جذابه :)
نمیشناسم :)
(:
جمعه ۳۰ تیر ۹۶ , ۰۲:۴۵ دیوونه ی بارون
نگا اینو :))))
خیلی هم خوشگله *_*
جمعه ۳۰ تیر ۹۶ , ۰۲:۴۹ دیوونه ی بارون
من که نگفتم زشته -_-
(:
سلاااااام ×_×
چطوری؟ دلم اندازه مورچه شده بود برات @_@
چه خبرا؟ چه میکنی؟ منو یادته؟ :|||
کنکوری شدم :(((
چه بانمکه ^___^
سلام :)
نسبتاً خوب. آخی :)
بیکار و درگیر :| نه! کی بودی تو؟! :))
به سلامتی :)
خیلی ^_^
جمعه ۳۰ تیر ۹۶ , ۰۳:۴۹ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
چ زیباست😳
:)
منم تا حالا ندیدمش:|
البته من خیلی اهل کارتون دیدن نیستم شاید بخاطر همینه:) ولی بانمکه:)
یاعلی
|:
گویا هیچ‌کس ندیده :)
علی یارت
آشناست‌ها ولی یادم نمیادش!
ولی قشنگ بید! :))
آشناست؟! جدی؟! خوش‌حالم که حداقل واسه تو آشناست ^_^
خیلی :))

+ نبودی چند وقت. احساسِ تنهاییِ شدید می‌کردم :(
گیگول میگول ؛)
اگوری پگوری :)
حوا کجایی نیستی؟ خوبی؟
هستم ولی خسته‌ام :|
بد نیستم شکر.
جمعه ۳۰ تیر ۹۶ , ۱۰:۴۷ پارسا جهانگیری
اد و بادی :)))
بله خودشه :)
منم ندیده بودمشون خوشبختم:دی
اوشون هم خوشبخته :)
یه خاطرات خیلى محوى ازش دارم 
شخصیت کارتونى مورد علاقه ى من باب اسفنجى بود ، فقط کافى بود شروع بشه تیتراژش رو بلند بلند با تلویزیون میخوندم
همین هم خوبه :)
باب اسفنجی و پاتریک :)
:)) رفتین گشتین یه شخصیت خاص پیدا کردینا :/ 

 تا جایی که یادمه چند قسمتشو دیدم فکر کنم :/ 
 صبحا شبکه دو پخش می کرد :/ 
 منم داشتم برا کنکور می خوندم اون زمون :/ 

بله دیگه :))

چه خوب که دیدین! حالا چرا اینطوری :/ نگاه می‌کنین؟! :|
چه با نمکن:)
(:
:))

+سه چهار روز بودا!😶 ولی خودمم دلم تنگ شده‌بود! :))
((:

+ بگو سه چهار دقیقه! آخه حوا جز آرزو چند تا دوستِ خوب داره؟! :))
:دی خجل گشتم! ممنون که من رو دوست خوب خودت می‌دونی :)
خجل نگرد :) خواهش می‌شود. پلیز حوا را دعا بنما. حالِ خوشی ندارد :)
وااای چه انررررژی دارن D;
من ندیدمشون تا همین حالا:×
:)))
عجب :)
و آدرسی که عوض می شود...
:|
عجب....
از کجا گیر آوردی اینو خخخخ
از اینترنت :)
حتما! :) 
ممنونم :)
چقدررر با مزه ان و حس خوب دارن :) 
(:
:))))))
:))
نخسته :))
سلامت باشی! :)
اوووخی:)))
چه با مزه
(((:
خیلی
انیمیشن یعنی پاندای کنگ فوکار فقد ^_*
اونم خیلی خوبه ولی خب با روحیاتِ پسرها سازگارتره :)
جمعه ۳۰ تیر ۹۶ , ۲۳:۰۶ آقای سر به هوا
اینو یه چندباری دیدم
ولی نوستالژی منـنیست
خیلی هم خوب.
هی وای من
آشنا نیس چرا؟ :دی
هی وایِ من
چرا واسه خیلیا آشنا نیست؟! :)
اونقدری که شما آدرس عوض میکنید، سید مهدی صالحی تیم عوض نکرد!
همون جوابی که به دوست‌تان دادم :|
بیشتر معرفیش میکردید خب :)
یه شخصیتِ بانمک و سر به هوا به اسمِ اِد که با دوستش بادی که یه سنجابه با هم توی یه خونه زندگی می‌کنند :)
فکر نکنم هیچکدوم به اندازه باب اسفنجی پخمه باشن.:))))
فکر کن چون اِد خیلی بدتر بود :)))
شنبه ۳۱ تیر ۹۶ , ۱۰:۵۶ میرزا ژوزف پولیتـزِر
ببین من فکر میکنم تمام عمرتو پای شبکه ی پویا میگذرونی که یه شخصیتو نشون میدی که کسی نمیشناسش. البته این به نفعته. عاشق کسی  هستی که کسی بهش نظری نداره. 
والا زمانی که من این رو می‌دیدم هنوز شبکه‌ی پویایی وجود نداشت!
ندیدمش :/

ه‍هههه کامنتا هم که میگه هیچکی ندیده خخخخخ

عجب شخصیتی :)))
:|

یه عده‌ دیدن که!

:)
قیافه هاشون بانمکه
حیف ولی تا به حال اینارو ندیدم
اون وسطی خودشه کناریش عروسکش :)
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
یادم میاد همیشه از شخصیت های کارتونی خوف داشتم من ترسو نیستما ولی به نظرم به شدت عجیب بودن مخصوصا شخصیت مادربزگه در خونه ی مادر بزرگه کلا شخصیتای عروسکی بدتر بودن :)
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۵ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan