می‌خوام بمیرم

چه اتفاقی افتاده؟!

به جنون کشیده کارم...

وااایییییی تو هم حسِ منو داری! :(
منم یه ساعت پیش گوشش کردمو اشک ریختم..

حوایی بدجور بی خوابی زده پس کلم!
 بدجور دلتنگم 😭
:(
من به معنای واقعیِ کلمه عاشقشم...

من هم! توی دو روزِ گذشته فقط ۳ ساعت خوابیدم :|
خیلی :(
سقای دشت کربلا... ابالفضل.. ابالفضل
😢😢
:(
شرمنده م 😔 
همش تقصیر منه! 
تقصیرِ تو برای چی؟! 🤔
زحمت وبلاگ دیگه
نه بابا چه زحمتی. قول داده بودم باید زود انجام می‌شد :)
کلاً بی‌خوابم و توی برزخ به سر می‌برم :|
برزخ؟ 😶
چرا؟ 😪
اوهوم 😐
حسِ بلاتکلیفی و سردرگم بودن و از این چیزا آدم رو معلق می‌کنه بینِ زمین و آسمون 😊
اوه!
ربطی که به اعلام نتایج نداره؟ هوم؟
دقیقاً به همین ربط داره و بقیه‌ی چیزهایی که به اعلامِ نتایج مربوطه 😑
چرا؟
دلیلش واضحه که...
خب پس کاری از من ساخته نیست و تو رو با [حسِ بلاتکلیفی و سردرگم بودن و از این چیزا آدم رو معلق می‌کنه بینِ زمین و آسمون ] تنها میذارم! -_- 🚶

تو که تلاشتو کردی! ان شاءالله هر چه به صلاحته برات اتفاق بیفته : )))

:)

(:
😑😑😑الهی سریعتر بیایم بیرون از این حال و اوضاع . . . 
خوب هم بیایم بیرون
ان‌شاءالله :)

ولی این پست ربطی به کنکور نداشت -_-
خدایی چقد تو وبلاگم کنکور کنکور کردم
این پست ربطی به کنکور نداره!
کنکوری‌که‌قبل‌وبعدش‌باعث‌ناراحتی‌بعضی‌ازکنکوریهابشود
بایداون‌بچه‌هااسون‌بگیرندش،وبدونن‌اگه‌کنکورم‌جای‌خوبی
قبول‌نشن،آخردنیانیست:(
توهم‌نمیخوادگوشه‌غم‌بگیری
تااومدن‌نتایجت‌شادباش

این پست ربطی به کنکور نداره!

منم غمگین نیستم :/
میگذره
میشه ی خاطره خیلی دور

لحظه هات به شادی بگذره نسیم عزیزم:))
:)

ممنونم بانوی همیشه مهربون :))
منم امسال کنکور دادم
با این تفاوت که کارشناسی ارشد بود
حس الان تورو،چهارسال پیش تجربه کردم
نتیجه ی کنکور دست کسی نیست
دست قسمت و سرنوشته
توی دانشگاهی که ازش متنفر بودم، قبول شدم
عاشق شدم
رفتم خواستگاری
تحقیر شدم
عشق زندگیم جلو چشمم با یه نفردیگه ازدواج کرد
توی همون دانشگاه
و الان جایی که ازش متنفر بودم، پر از خاطرس برام
به حدی که واسه ارشد، اولین انتخابم همونجا بود دوباره
پرحرفی کردم،ببخشید
فقط خواستم بگم،نگران نباش
این روزا بیشتر تفریح کن
شادی کن
بعده قبولی وقت کم داری
ان‌شاءالله بهترین‌ها براتون رقم بخوره.

این پست ربطی به کنکور نداره :)
عنوانِ خالی ترسناک‌تر و نگران‌کننده‌تر از عنوان و پُسته!
نگرانی نداره که! مرگ حقه :)
قشنگ بود راستی! :)
مهم‌ترین و بهترین موسیقیِ پلی‌لیستم هست! :)
مگه همه چی کنکوره؟؟؟
واقعاً شما هم فکر کردین پست به کنکور ربط داره؟!
پاینده باشید
سلامت باشید
حالا کو تا نتایج
به کنکور ربطی نداره پست!
این روزا چه اتفاقی افتاده!
همه پستای غمناک میزارن.
یه وب دیگه که همش جوک میزاشت چند روزه فقط پستاش شده درددل :|
بقیه رو نمیدونم!
اما این پست غم نداره.
که اینطور.
عزیزم:(منم
چقدر خوشحالم که درک می‌کنی :)
سلام 😓😓
سلام :)
سلام 😓😓
سلام به روی ماهت :)
نمی دونم دلیل ناراحتی تون رو ، ولی خوب امیدوارم حالتون خوش بشه.
ناراحت نیستم! حالم خوبه و از شما هم ممنونم :)
خوب منظورت رودقیقاًبرام بازگوکن،تادچاربرداشت اشتباه دیگری نشوم:(

شما به موسیقی گوش کنید منظورم رو متوجه میشید :)
فکر نکنم جای گفتن چیزی باشه 😶
...
آره خب حق‌ـه. اما دیدنِ فقط جمله‌ی عنوان؛ یعنی خواستنِ مرگ نگران‌کننده‌ست واسم! :)
بله درسته. ولی مرگی که من میخوام خیلی بالاتر از چیزیه که بشه تصور کرد! :)
سلام چی شده ؟

دارید میرید کربلا ؟
سلام
چیزی نشده.

ما را حرم راه نمی‌دهند...
بلاتکلیف که میشم دلم مرگ میخواد
من فقط یه نوع مرگ می‌خوام و بس...
منم :)


+دقت کردی کنکوری جماعت میگه آخ!
میگن ان شاءالله کنکورتو خوب دادی!
ان شاءالله نتیجت خوب میشه!
 استرس نداشته باش!
 :)))))
(:

+ دقیقاً :))
حوابانو جان..!
اتفاقا منم دیشب با یه نوایی رفتم تو اون حال و هوا...دل ِ تنگ منتظر
جانم
هعی...
نصف کامنت دهندگان ، هم گوش نداده حدس ِ کنکور زدن :/
انگار بیشتر از خود ِ تو درگیر کنکور شدن :))
بوچ یو
بله دیگه گوش ندادن متاسفانه.
گویا همینطوره :))
خب پس فکر کنم دیگه جای نگرانی نیست. :)
ممنون از شفاف‌سازی! :)
واسه من آره ولی واسه بقیه خیر :)
خواهش می‌شود :)
ای آب حیات دین احمد / ای کشته امت محمد
بگذار که در غمت بمیرم / کز چشم تو خون بها بگیرم
بی سر و سامان توئم یا حسین / دست به دامان توئم یا حسین
هفتاد و یک روز تا محرم :)
این صبحِ تیره باز دمید از کجا کزو
کارِ جهان و خلقِ جهان جمله درهم است
گویا طلوع می‌کند از مغرب آفتاب
کاشوب در تمامیِ ذراتِ عالم است

کاش یک روز تا محرم مونده بود :)
نکن این کارو با ما! :(
این چه عنوانیه؟!

بهتر شی!
کدوم کار؟!
خوبه که :)

من خوبم!
چون میگذرد خیالی نیست !
شما هم گوش نکردید!
از اونجا که سرعت نت داغون بود تازه الان گوش کردم... واااااقعا حرف دل ماست :(

وقت ِ عاشقیه اون موقع :(
من یک هفته ای میشه این آهنگا رو دارم گوش میدم :)
:(

همیشه وقتِ عاشقیه.
چه خوب :)
جمعه ۲۳ تیر ۹۶ , ۱۲:۱۷ •✿ آرورا ✿•
با دل پاکت دعا کن آقا کربلا نرفته ها رو بیشتر از این چشم انتظار نذاره ...
هعی...
چه احساس نابی در این آهنگ بود.. :(
خیلی :(
اربعین ان شاالله کربلا :)
دعا کنین 
دعا کنید بشه :)
عالی بود عاااااااااالی
اسم ترک و خواننده رو هم بگو لطفا
خوشحالم که گوش کردید :)
موجِ محرم / بنیامین بهادری
جمعه ۲۳ تیر ۹۶ , ۱۹:۲۶ این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
سلام 
امیدوارم شما هم درست انتخاب رشته کنید و تصمیم بگیرید (که بالاخره شروع کنید به ادامه تحصیل)و موفق باشید تو درس و زندگی
چون درس برای شما مثل اینکه اولویت اول رو داره ولی مثلا برای بنده، کار و تشکیل زندگی که اونم لازمه اش حتما خانه و سرمایه برای ازدواج هست(که دو سه سالی طول خواهد کشید) مهمتره و بعد درس.

و اما راجع به مرگ
به نظر من که خب مثل هر کسی یه جاهایی از زندگی کم آوردم و به مرگ هم فکر کردم(مرگی که خدا بخواد یعنی اینکه دعا کنم خدایا زود تر...)، داشتم می گفتم اینکه به مرگ فکر کنیم به نظرم نشانه ضعیف بودنه!
یعنی اینطور بگم(شعار و سخنرانی نیست حقیقته)راحت ترین کار انصرافه!

هر کسی تلاش کنه حتما جلو میفته و بالاخره به خواستش میرسه و هر کس دنبال راحت طلبی باشه (که از شما با اون روحیه ی تلاشگرانه بعیده)، انصراف رو در هر زمینه ای راه آخر میدونه.ولی همیشه یه راهی هست تا زنده هستی

حتی وقتی به آخر مسیر هدف می رسیم می تونیم مسیر جدیدی رو پیش رو بگیریم یعنی اگر هدف به آخر و نتیجه نرسه هدف رو عوض می کنیم اگر کلا به نتیجه نرسیم خودمون رو عوض می کنیم اگر خودمون رو عوض کردیم و محیط به ما فشار آورد محیط رو عوض می کنیم اگر هر چی بشه باید باز یه راهی باشه.

و این حرفام واقعا درسته حتی اگه خودم به 90 درصدشون عمل نکرده باشم.

این ها رو با فکر کردن به ذهنم رسید که گفتم.قدرت فکر رو دست کم نگیرید.
همیشه راهی هست و مرگ اولسن و ساده  تر و راحت و بی ثمر ترین راهه.
سلام
ممنونم.

با حرفاتون موافقم ولی آیا شما به موسیقی گوش کردید؟!

و برای چندین و چندمین‌ بار باید بگم این پست ربطی به کنکور نداره :)
خب چرا غمناک
کجاش غم داره؟! :)
سلام. بیانِ عیان آغاز بکار کرد. 

http://bayan-ayan.blog.ir/page/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C
سلام
يكشنبه ۲۵ تیر ۹۶ , ۲۰:۱۵ این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
ببخشید من متوجه پستا نمیشم
با اجازتون من دیگه وقت ندارم بیام خداوکیلی الان تازه بیدار شدم و شب کار هستم دائم اصلا از خواب سیر نمیشم و باید الان تو راه رفتن باشم به محل کارم که هنوز چیزی نخردم و آماده نشدم و در گیر اینترنتم ولی میخوام تا مدتی اینترنت نیام و به خصوص این وبلاگ چون واقعا نمیفهمم مطلبتون رو و خط فکریمون هم فرق میکنه.موئفق باشید التماس دعا.
ان شاء الله میری کربلا.خدانگهدار
خب متوجه نمی‌شید برداشتِ بد نکنید!
موفق باشید!
خداحافظ
جدیدن یه آهنگی از بنیامین شنیدم کلن همه آهنگاشو پاک کردم
خواننده خوبی نیس بنظرم 

منم از اون آهنگش اصلاً خوشم نیومد!
کارهای محرمش خوبه به نظرم.
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۰۴ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۳ باربری و اتوبار آیلان

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan