خواب کجا؟!

قرار و خواب ز حافظ طمع مدار ای دوست

قرار چیست، صبـوری کدام و خواب کجا


.: جنابِ حافظ :.


+ چطور امشب بخوابم؟! :|

قشنگ :))
((:
:))

سلام

منم خواب ندارم
:)

سلام

چقدر بد -_-
آلپروزولام میخوریم میخوابیم :/
:|
امشب کم بخوابید :)
5 ساعت یا کمتر
عه اصلاً حواسم نبود واردِ پنج شنبه شدیم پس میشه امشب -_-
خوابم نمی‌بره :|
میگن به صفحه گوشی و لپتاپ که نگاه کنید تا یک ساعت بعدش خواب رفتن خیلی سخت میشه. پس؟!
امشب منظورم الان بود که فرداشب خسته باشید و زود بخوابید
بله بله :)
متوجه شدم.
به سختی!
سپاسِ فراوان :|
بخوابی که چی بشه؟ این همه خوابیدیم چی شدیم؟
:|
شبِ کنکور نباید خوابید؟!
دیر رسیدیم و گرنه پیشنهاد خوبی برات داشتم :دی
دیر نیست که زمرد جانم :)
تا امشب هنوز وقت داریم یه فکری بکنیم :|
از بس از کنکور و استرس بچه ها این روزا شنیدم و خوندم، منم استرس گرفتم!
تایم استراحتِ روز رو کم کن، شبا زودتر خواب به سراغت میاد!
استرس ندارم فقط نگرانِ بی‌خوابیم هستم.
چند هفته‌ای میشه که استراحتِ روز ندارم!
سلام به قول مامانا بخوابید هوابیتون میاد :|
:|
من صوت قرآن میذارم ریلکس میشم بعدش جوری میخوابم انگار مردم :)) در این حد :)) تو هم تست کن 
خدا نکنه این چه حرفیه! سالم باشی همیشه :))
به سختی
:|
خوابیدی یا نه حوا؟
خیر :|
امشب یا دیشب؟
مامان گونه بهت پیشنهاد میکنم چشماتو ببند خابت میبرهD:
یه شب :|
ممنونم مامان زمرد :)
 سلام
وبلاگ
خیلی خوبی دارید

سلام
سپاس
فکر کنم قرص ضرر داشته باشه اگه بگم!😶 دوغ چطور؟
آها! می‌تونی بری بیرون یا ورزش یا بازی کنی و حسابی خسته شی!
سعی کن نگران نباشی، به چیزای خوب فکر کن، به روزای خوبِ بعدش، کارایی که می‌خوای بکنی؛ خلاصه فکرت رو اینجوری مشغول کن که کمتر استرس بیاد سراغت. آرامش سر جلسه خیلی مهمه که خودتم می‌دونی :) 
این همه آدمم داریم واسه کنکوری‌ها دعا می‌کنیم. دیگه باید با خیال راحت برید سر جلسه :))
دوغ؟!
امکانش نبود!
بله بله :)
همه لطف دارن :))
امیدوارم نتیجه‌ی خیلی خوبی بگیرین :)
ممنونم :)
آغا خییییلی موفق باشید... من کلی به یاد همه کنکوریای بودم... کلی دعاتون کردم وجدانا(:
ان شاالله به به خیر و صلاح و آرزوتونه بهش برسید😊
سلامت باشید. خیلی ممنونم :))
سپاسِ فراوان :)
هندزفری بزار یه موسیقی ملایم گوش کن بخواب.
البته این کار روی من عمل نمیکنه،بیشتر خوابم میپره.
شما انجام بده شاید شد
من هم به ندرت این مدلی خوابم می‌بره.
پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶ , ۱۱:۵۸ دچـــــ ـــــار
خوابه سر جلسه
:|
به نظرم امروزو برو پارک و کلی فعالیت کن تا شب زودتر خوابت ببره !!

:)

سپاس :)
من نمیدونم چرا حال و هوای بچه های کنکوریو میبینم خودمم استرس میگیرم:|دارم میرم تو فکر ترک تحصیل اصلا:دی
ای بابا :|
نه بابا :|
با ارااااااااااااااااااااااااااااااامش :) 
ایشالا قبولی 
(:
امیدوارم
روز بخواب مثل من که شب کار بودم و از دیشب تا الان نخوابیدم.
توی جلسه دو بار خوابم خواست بیاد. ولی آب پاشیدم تو صورتم.
یه بطری کوچیک آب و یه تیتال میدن.روز حتما بخواب دو ساعت:)
چون ممکنه شب استرس نزاره خوب بخوابی.کنکور امسال ساده
و آسون تر از پارسال بود برای رشته ی ما ادبیات و علوم انسانی
چه خوب ولی کنکورِ ما سخت‌تر بود تا حدودی.
امیدوارم موفق باشید :)
خوب چرا اینقدر خودتون رو اذیت میکنید هرچی بیشتر بترسی همون اتفاقی که از اون ترس دارید سرتون میاد پس به این چیزها فکر نکنید وتمرکزتون روی حس های خوب جمع کنید . موفق باشید .
دستِ خودم نیست آخه.
ممنونم
انقدر خودت رو مشغول و خسته کن که خوابت ببره..!
برای اینکه شب موقع خواب هم همه اش رو کنکور زوم نشه و این مغز محترم:@ رژه نره...فیلم یا کتاب کوچولو بخون که بیشتر روی اونا تمرکز بشه:)
+فردا بعدِ کنکور یه بستنی خودت رو مهمون کن:)نوش جان پیشاپش
+به موفقیتت که بستگی به این چهار ساعت لعنتی نداره،ایمان دارم:)
ممنونم بابتِ کمک‌های خوبت :))

+ نشد بستنی بخورم :|
+ چقدر خوبی تو :)
قابل درکه!
خوشحالم که درک می‌کنید.
حوا...چی کار کردی؟! خوب بود؟!
اونی که می‌خواستم نشد ولی خب بد هم نبود.
کامنت من کو؟؟
کدوم کامنت؟!
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۰۵ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۶ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۳ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan