این روزها

حالِ این روزهایم درست مانندِ آن روزهایی ست که امتحانِ ورودی به مدرسه‌ی تیزهوشان داشتم! می‌گویند سمپاد! سازمانِ ملیِ پرورشِ استعدادهای درخشان که البته بعد از گذراندنِ ۷ سال از عمرم در آن مدرسه می‌توانم با اطمینان بگویم این عنوان برایش زیادی بزرگ و سنگین است! آن روز برخلافِ بقیه هیچ استرسی نداشتم و با وجودِ این که آزمون نمره‌‌منفی داشت به همه‌ی سوالات جواب دادم. اغراق نیست اگر بگویم آزمون بیشتر برایم جنبه‌ی سرگرمی داشت! :| من پذیرفته شدم در حالی که کلمه‌ای برای آزمون نخوانده بودم و هیچ تستی نزده بودم! همه‌ی دانسته‌هایم همان مطالبی بود که برای مدرسه و امتحان خوانده بودم و لاغیر!

کنکور فرق دارد! جدی‌تر است! خیلی هم جدی‌تر است! نتیجه‌ی این همه سال درس خواندن و شب بیداری و چه و چه در چهار ساعت و ده دقیقه رقم می‌خورد و این خوب نیست! با این حال من مانندِ همان روزها هیچ استرسی ندارم و آرام‌ترین روزهایم را می‌گذرانم :)


+ هر چه خدا خواست همان می‌شود...

+ پدر گفتند از امروز کولرهای حوزه‌ی آزمونِ بنده را روشن نمودند :)

+ تصمیم دارم بعد از کنکور تا یک هفته فقط بخوابم قربه الی الله! :|

در مورد سمپاد شدیدا موافقم.
این عنوان زیادیه براش
خداروشکر که آرومی

+قطعا
+آیا میدانید حوزه‌ی ما نه تنها کولر ندارد،بلکه پنکه هم ندارد؟
+اجرکم عندالله!
بله.

:)

+ بدونِ شک.
+ اهلِ کدوم استان هستی شما؟!
+ سپاس :)
سلام
"آنچه خدا خواست همان می‌شود..."
براتون آرزوی موفقیت دارم .
سلام

ممنونم.
سلام نسیم ِ عزیزمون:) الحمدلله که ازوضعیت راضی  هستی:))

منم قطعابرام خیلی مهم نیست  تلاشم روکردم بقیه ش خواستِ بالاسری مهربون هست :)

خوب باشی  عزیززززززززم:***
سلام حدیثِ مهربون‌مون :) هر چی بشه من راضیم و شاکر :))

حواسش بهمون هست :)

فدایت :) بهترین‌ها برات رقم بخوره ان‌شاءالله ^_^
قدر این آرامش رو بدون حوایم :)
دارم سعی می‌کنم حفظش کنم اگه پهلودرد بذاره! :)
پهلودرد داری؟ :( خوب بشی ایشالله
از امروز شروع شده :| ولی مهم نیست :)
ممنونم عزیزم :)
بعد از مدت ها سلام :)))
میخواستین هوشتونو به رخ بکشین؟ :\ (شوخی کردم)
الا بذکرالله تطمئن القلوب دیگه خودتون استادین ماشالله :)))
خب دیگه مشکل گرم بودن هم ندارین الحمدلله :))
یه هفته کم نیست؟ :\
سلام :)
نه والا! گفتم که اسمِ خیلی بزرگی داره ولی در باطن اصلاً اینطور نیست مضاف بر این که من نمی‌خواستم قبول بشم ولی خب شدم متاسفانه.
فقط آرامشِ اسمش :) لطف دارید شما :)
بله خدا رو شکر :)
:||
نمیخواستین؟ چرا؟؟؟
داستانش طولانیه. ولی خب من به اصرارِ پدرم شرکت کردم و چون از قبل اصلاً به درس خوندن توی این مدرسه فکر نمی‌کردم طبیعی بود که هیچی هم نخونده باشم براش. علتِ این که من واسه آزمون هیچی نخونده بودم همین بود نه این که من خیلی باهوش بوده باشم :)
نگو کنکور که بدنم می‌لرزه
جمعه رو خدا بخیر بگذرونه.
واسه ماهم دعا کنید
موفق باشید شدیدا
شما هم کنکور دارید مگر؟!

محتاجیم به دعا.
ممنونم. همچنین.
گفتم که شوخی کردم!!! اگه ناراحت شدید من عذرخواهم :(
بله میدونم و ناراحت نشدم به هیچ وجه :)
یادم رفت بگم چقد تصویره خوبه :) گفته بودم انتخاب تصویرتون عالیه؟
خوب می‌بینید :) این لطفِ شماست :))
پهلودردتون بخاطر فشار زیاده احتمالا. استراحت کنید که خدایی نکرده سر جلسه کنکور اذیتتون نکنه.
هر از گاهی شدیداً درد می‌گیره ولی مهم نیست :)
کمی از آرامشت را به من نیز تزریق بنما 😂
إلا بذکر الله تطمئن القلوب 😊💟
انشالله که مثله آزمونِ تیزهوشان برات راحت باشه و عالی کنکورت رو بدی :) 
همه‌اش برای غزاله‌ی مهربانم :))
^_^
برام راحت نبود :| درواقع برام مهم نبود :| ممنونم عزیزم همچنین برای تو :)
بعد کنکورتون منتظر پستای خوب خوب هستیم ؛)
موفق و پیروز باشید
منتظر نباشید :)
تشکرِ فراوان.
ینی چی منتظر نباشید؟ :\
:)
:|
(:
چیزِ خاصی نیست آخه!
خداروشکر!! :)))
موفق باشید حوا خانوم :))
((:
خیلی ممنونم :)
منم استرس گرفتم! :|

ای به حق این شب عزیز این دختر موفق شه! (مامان بزرگم اینطوری دعا می کنه! :))
عه! چرا؟!

چقدر شیرین :) خدا حفظ کنه مادربزرگت رو جانا :))
چقدر کنکوزی زیاد شده امسال
+شما هم موفق باشی
کنکوری‌های بیان زیادتر شده امسال!
+ ممنون
سلام موفق باشید
سلام
ممنون :)
چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ , ۰۳:۴۶ محمدرضا مهدیزاده
یک هفته هم بعداز کنکور بیاین مشهد :) سوغاتی هم بیارین :)))
اصلاً استرس نداشته باشین و با انرژی باشین ؛ هرچی به صلاح تون باشه اتفاق میفته :)
 انشااء... در کنکور  و زندگی موفق باشید :)
تصمیم داریم بیایم زیارت اگه آقا بطلبه :) چی مثلاً؟! :))
استرس ندارم خدا رو شکر. بله بله :)
خیلی ممنونم جنابِ مهدیزاده :)
بسپاریدش به خود خدا 
ان شالله منتظر نتایج خوبتونیم مانند سمپاد و اینا :)
سپردمش به خودِ خودش.
ممنونم ولی سمپاد کجا و کنکور کجا :| :)
چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ , ۰۶:۳۰ سیّد محمّد جعاوله
موفق و شاد باشید.
تشکر
چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ , ۰۶:۵۱ دریا _ گاه نوشته های من
براتون آرزوی موفقیت می کنم
ممنونم :)
شماتیزهوشی حتما قبول میشی:)
مثل منکه نیستی!
من تیزهوش نیستم این‌ها همه فقط یکسری القابِ پوچ هست :)
خواست خدا به تلاش خودتم بستگی داره
اما امیدوارم چیزی فراتر از تلاشت خدا قسمتت کنه
:)
موفق باشی
از قدیم گفتن هرچقدر پول بدی همون اندازه آش می‌خوری! :)

ممنونم :)
خاب رو خوب اومدی بخاب همه خستگیات در بره:))))
خیلی بهش احتیاج دارم :)
موفق باشی! :)
سلامت باشی :)
من اونقد استرس نداشتم همه نگران شدن چرا اصن عین خیالمم نیس:)
ان شالله بهترینها برات رقم بخوره
نه بهترینای ظاهری
بهترینی که برا توعه و خود خدا میدونه چیه
دقیقاً مثلِ من! مامانم مدام می‌پرسه واقعاً استرس نداری؟! :/
ممنونم :)
بهترین دعایی بود که میشد برام بکنی :))
من تو فکر یه ماه خواب بودم بعد کنکور D:
:)
هرگز فراموش نکن که هر چه رخ دهد همواره در آغوش خدا هستی  

حواجانم خدا هرگز یادش نمیره از چیزی که تو خواستی(:

ان شااللعه همه چیز به صلاحت باشه 

فراموش نکن من همون حوایی هستم که از بهشت رانده شده! دعا کن خدا ببخشه من رو :)

خدا خیلی خیلی ارحم‌الراحمینه :)

ان‌شاءالله. ممنونم عزیزِ دل :)
سلام عزیز

ان شاءالله قبول میشی 
سلام آبجیم :)

خیلی دعا کن برام.
موفق باشی
رتبه یک کنکور مال شماست
سلامت باشید.
نه بابا :| رتبه‌ یک که تقریباً مشخصه کی میشه.
براتون آرزوی موفقیت دارم ان شاءالله خوب سپری بشه این روزها و البته جمعه موفق باشید 
خیلی ممنونم :)
من هم امیدوارم سالِ آینده بهترین نتیجه رو بگیرید و خیلی موفق بشید :)
امیدوارم بهترین نتیجه رو بگیری :) 
فدایت آبجی بزرگه :)
با ارزوی موفقیت...
سپاسِ فراوان.
منم تحت تاثیر پست هایی که این روزا می بینم، استرس می گیرم دیگه! :دی
هم برای خودم...هم برای دوستان D:

تشکر جات! :)
عزیزم :)
ان‌شاءالله واسه کنکورِ خودت هیچ استرسی نداشته باشی :))

خواهش می‌شود :)
هرچه دلت خواست نه آن می‌شود / هرچه خدا خواست همان می‌شود
امیدوارم هرچی به صلاحتونه رقم بخوره. موفق باشین :)
عکسم خیلی قشنگه :)
دقیقاً
خیلی ممنونم :)
نگاه‌تون زیباست یقیناً :)
سلام خواهر 
با
توکل به خدا.

کارت ملی یا
شناسنامه و
مداد و پاککن
تراش و کارت

ساعت هفت
صبح در آدرس
زیر کارت برید.

در تاریخی که
گفته تو کارت.

التماس دعا...
 سلام

چشم. خیلی ممنونم از شما.

محتاجیم به دعا.
ادم وقتی کنکورشو میده دقیقا حس و حال این دخترکه تو عکس و داره: )))
:))
خیلی خوبه که استرس نداری!انشالله به چیزی که میخوای برسی.
فقط تابستون بعداز کنکوره که واقعا تابستونه.تابستون های دانشگاه همش پراز استرسه :)
خیلی ممنونم :)
(:
چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ , ۲۳:۱۲ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
درکتون میکنم ، تو اون قسمت که براتون مهم نیست مخصوصا
و من الله توفیق
خیلی هم عالی
ممنون :)
بهتون ایمان داریم:)
بعضی از این مدرسه ها نصف عمر آدم رو به باد میدن:| برای ما اینجوری بود..
لطف دارید :)
دقیقاً! برای ما هم...
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۰۵ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۶ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۴ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan