همینطوری ۴

× یکی از اصل‌هایی که به شدت بهش اعتقاد دارم:

وقتی بودن و نبودنت فرقی ندارد با نبودنت به بودنت احترام بگذار!


× به آشفته‌ترین حالتِ ممکن آرامم :)

بدونِ استرس روزها را سپری می‌کنم و هیچ‌چیز و هیچ‌کس برایم مهم نیست فی‌الواقع!


× بزرگترین حالِ خوبِ این روزهای من دیدنِ طلوعِ خورشید کنارِ پنجره‌ست :)


× امروز آزمون دارم و هم‌چنان بیدارم!


× مرزِ بینِ دوست‌داشتن و تنفر برایم از مو باریک‌تر است و این خوب نیست!


× دعا کنید این دخترکِ دیوانه را...

جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۰۳:۲۵ 🍁 غزاله زند
نود درصدش بعد از کنکور درست میشه :)
دعا میکنیم حتما 💟
تا بوده همین بوده :)
ربطی به کنکور نداره...
ممنونم ^_^
صحیح است
موردِ اول؟!
ان شاءالله هر چی خیرست اتفاق بیفتد : )))
:))
محبوبه یه خواهش می‌تونم بکنم؟!
خیر!
:|
پس کدوم؟!
شما امر کن عزیز دلم! : ))
خواهش ماهش چیه دیگه!
(:
توی هفته‌ی پیش‌رو میری حرم؟!
نمیدونم
تا خدا چی بخواد و اگه لایق باشم و آقا بطلبن بله میرم.
چوکاره؟
ان‌شاءالله که میری :)
میگم بهت.
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۰۳:۵۹ مجنونِ لیلی
چیشششششددددههههه؟؟؟؟؟
چیزی نشده.
و می‌دونی که بودنت مهمه دیگه؟ :)
لذت بخشه طلوع خورشید :)
موفق باشی :)
موافقم!
:)
شوخی نکن با من آرزو :)
خیلی ^_^
ممنونم :)
من با تو شوخی دارم؟ :| :))
نداری؟ :| :)
نچ! :)
(:
امتحاناتت تموم شدن؟!
آره بابا. سی و یکم. :)
عه! به سلامتی :)
الان کرمان هستی یا هنوز مشهدی؟!
فردا حرکت می‌کنم اگه خدا بخواد :)
تعطیلات خوش بگذره عزیزم :)
منم هفته‌ی بعد به جرگه‌ی شما خواهم پیوست :|
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۰۴:۲۹ حسان علی آبادی
کلا سبکتون رو دوست دارم
لطف دارید ولی من سبکِ خاصی ندارم که :)
ممنونم :)
ان‌شاءالله به سلامتی :)
خواهش می‌کنم :)
سلامت باشی :)
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۰۴:۳۹ شرمندهٔ یابن الحسن
موفق باشی
سلامت باشی عزیزم :)
امیدوارم کنکور موفق باشید ...

طلوع و غروب از صحنه های بی همتای زندگیه هرکسی میتونه باشه اگه هر دوش رو توی مزرعه باشی اونم مث مزرعه گوجه فرنگی که به خاطر گرم و سرد شدن تعرق رخ میده و یه بوی خاصی هم حس بویاییت رو تحریک میکنه...
تشکر

بله حسِ خیلی خوبیه :)
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۰۸:۳۲ آقای سر به هوا
تشنج های قبل کنکوره!
شاید :)
موفق باشی حوا جان 

جمله اولت جدا عالی بود:)
ممنونم پری جان

:)
عالی
سپاس :)
محتاجیم به دعا :)
(:
موفق باشید

خیلی ممنون.
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۱۳:۰۹ علیـ ــر ضــا
خـیر :/
:||
موفق وموید باشید.

با آرزوی بهترین ها برای شما.
تشکرِ فراوان.

خیلی ممنون.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با عرض معذرت شاید ** **** ****** ** ** ******
خیر.
عزیزدلم..!
_بدون استرس بودن خیلی خوبه..!البته استرس کاذب..!
_من دیونه،عاشق،شیفته،حیران،پنجره هستم:)) و دیدن طلوع خورشید رو که دیگه نگوووو
_  این مرز خیلی باریک برام خیلی پیش میاد و بقول تو خوب نیست!×
_ دعا میکنم موفق باشی و شاد و سالم:))
بله.
منم همینطور :))
اصلاً خوب نیست!
خیلی ممنونم :))
موفق باشی عزیزم
+ اولی واقعا عالی بود
خیلی ممنون :)
(:
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۱۷:۰۲ محمدرضا مهدیزاده
منم با اصلی که اول گفتین موافقم :)
انشااء... آرامش داشته باشین همیشه :)
 موفق باشید
خیلی هم عالی :)
ممنونم :)
تشکر.
به خاطر کنکوره؟! :)
ممکنه :)
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۱۸:۴۱ سیّد محمّد جعاوله
سلام
عیدتون مبارک.
سلام
خیلی ممنون :)
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۱۹:۵۰ •✿ آرورا ✿•
روز و روزگارت پر رونق و شاد عزیز دل ...
ممنونم :)
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۲۰:۲۷ متولد شهریور
من عکس را عاشقم *_*
مگه میشه حوایم را دعا نکونم؟ ها؟
اون هم تو را عاشقه قطعاً ^_^
:))
اولی خیلی درست بود.

موفق باشی
(:

تشکرِ فراوان.
وقتی بدونی یودن و نبودنت فرقی نداره ادم تکلیفش مشخصه
ولی امان از روزی که ندونی!!!خیلی سخت میشه
ان شاءالله هفته بعد یه کنکور خوب دادین و راحت شدین:))
درسته. حسِ معلق بودن بینِ زمین و آسمون!

ان‌شاءالله. ممنونم :))
شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۰۸:۵۰ مریــــ ـــــم
اصل اولتو دوس داشتم
:)
اون هم تو رو دوست داره :)
شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۰۹:۲۷ مَـهدی (میرزای قدیم)
یا منزل الشفا و یذهب الداء صل علی محمد و اله و انزل علی وجهی الشفاء 
:)
ان شا الله تو زندگیت موفق باشی همیشه! :)
ممنونم آقای سین :)
موفق باشی:)
سخت نگیر همه چیز یه روز درست میشه من امیدوارم :)
سپاس :)
بله که درست میشه. من نیز هم :)
شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۱۶:۴۹ دیوونه ی بارون
دیگه چیزی نمونده 😉
اوهوم :)
روزای بی استرس هم خوبه:)
دیدن طلوع افتاب که بهتره:))

ان شاالله موفق باشی:)

خیلی :)
بله بله :))

ممنونم عزیزم :)
يكشنبه ۱۱ تیر ۹۶ , ۱۳:۵۶ مریــــ ـــــم
جدی؟؟؟
برای اولین باره یکی هم منو دوس داره
:)
بله :)
منم تو رو دوست دارم :)
سلام خواهر
دستم بعلت بریدگی و آسیب به تاندوم عمل شده دیشب، از شما و سایرین التماس دعا دارم.قراره چند روز دیگه بازش کنند و خداکنه مث اولش بشه...!

http://shoara.blog.ir/archive/1396/4/
سلام
ان‌شاءالله زود بهبود پیدا کنید.
يكشنبه ۱۱ تیر ۹۶ , ۲۲:۱۳ مهدی کاشانی زاده
سلام چطورین؟☺
سلام
شکر خوب هستیم :)
دوشنبه ۱۲ تیر ۹۶ , ۰۰:۲۸ مهدی کاشانی زاده
میگم شما که غریبه نیستی از مدت ها قبل منو میشناسی.رمانم تموم شد.به زودی فایلش آماده میشه و شد؛ باید بخونی ها☺
بله حتماً :)
خوب باشی...
ممنون :)
کم پیدایی؟
کنکور :|
ممنون از اون جمله ی اول
شدیدا بهش نیاز داشتم (:
خواهش می‌شود :)
به اشفته ترین حالت ممکن سرگردونم
البته خودمو زدم به گیجی...
برات یه دنیا آرامش آرزو می‌کنم :)
وقتی بودن و نبودنت فرقی ندارد با نبودنت به بودنت احترام بگذار!
این،برای‌اونامیگم‌که،برام‌یه‌جوارزش‌ندارن
یامن‌براشون‌یه‌جوارزش‌ندارم
یا،دیگه‌یانداره:(
:(
وقتی بودن و نبودنت فرقی ندارد با نبودنت به بودنت احترام بگذار!
این،برای‌اونامیگم‌که،برام‌یه‌جوارزش‌ندارن
یامن‌براشون‌یه‌جوارزش‌ندارم
یا،دیگه‌یانداره:(
متوجه شدم :|
يكشنبه ۲۵ تیر ۹۶ , ۱۰:۵۸ علیرضا امیدیان نسب
سلام
چقدر عوض شدی 
نوشته هات عوض شده طرز نوشتنت عوض شده
سلام
:|
واقعاً؟!
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۰۶ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۷ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۴ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan