:|

یه قانونِ نانوشته هست که میگه:

هروقت به مدتِ یک روز پای خود را در بیان نگذارید، پس از بازگشت با انبوهی از کامنت‌های خصوصی روبه‌رو خواهید شد که نه می‌توان به آن‌ها پاسخ داد و نه می‌توان پاسخ نداد! :|

این قانون واسه شما سلبریتیاست ماکه یه ماهم نیایم هیچ فرقی نمیکنه D:
سلبریتی؟! من؟! :))
برای وبلاگ مثبت پونصد تا دنبال کننده سلبریتیه دیگه D:
باور کن بالای ۳۰۰ نفرشون همینطوری الکی دنبال میکنن و یا این که حذف کردن! :))
من با یه عالمه ستاره ى روشن رو به رو میشم  حالا بعضى وقتا همه یه عالمه نیست :/
عکس فوق فوق فوقالعادس
منم با ۲۱ ستاره‌ی روشن روبه‌رو شدم یعنی تقریباً همه‌ی وب‌هایی که دنبال می‌کنم :|
خودت فوق‌العاده‌‌تری که فوق‌العاده می‌بینی :))
ما یه سال هم نباشیم نهایتا سه تا کامنت بیاد واسمون که اونم دوتاشون تبلیغاته خخخخخ
ولی یه چیزو خیلی موافقم: نه میشه جواب داد نه میشه جواب نداد
امان از این کامنت‌های تبلیغاتی :))
شرایطِ نسبتاً بدی هست!
خاع که چی الآن؟ الآن که چی؟ 🐻  :)))
الان خواستم بگم خیلی بلاگرِ مهمی هستم و فخر بفروشم [ الکی ] :)))
من اگر به اندازه دوساعت هر دو دیقه یه بار به روز کنم که بخام بخونم، هیچکس پست نمیذاره! اونوخ دوساعت به طور ممتد نیام سی چل تا ستاره روشن برام میاره:||
این هم یکی دیگه از قانون‌های نانوشته هست :))
عجبا :-/ 
^_^
یکی استخدام کنین کامنتاتونو جواب بده :دی
:|
:))
خودم به مرور جواب میدم :)
کامنت شادکه :))))
می‌خواستم خون گریه کنم یعنی بعضی وقت‌ها. چه‌طوری انقدر هماهنگ، ۱۶ تا وبلاگ با هم آپ می‌شه؟
(((:
من هم! واقعاً چطور؟! یعنی وبی که دو هفته آپ نکرده هم اون زمان ستاره‌ش روشن میشه :|
به مرور ؟ 
یه سری حرف ها هم که هیچی دیگه :(
بله مثلاً توی یک هفته :|
منظورتون رو نمیفهمم.
اره خخخ کلا سیل میاد
:))
ما هم این دوران رو داشتیم خخخ
برای همین فرار کردیم خخخ

حالا  جواب میدی یا نه؟
به‌به سلام :))
ولی من منتظرم برگردی! خیلی زود! باشه؟!

اون‌هایی که لازم باشه آره :)
منظورم مهم نیست :(
:|
منظورم این بود که بیان ، نیاین !!!!!!!!
چشم :||
دوباره فراموش کردم سلام کنم خخخ
سلام عزیزم
ان شاالله
کار خوبی انجام میدی  جواب همه رو نده  تا تربیت بشن خخخ
سلام به روی ماهت :))

:)
باشد حتماً :))
پس من چرا با این کامنتا رو برو نشدم تاحالا:|

اما با وبلاگای آپ شده بالای 20تا زیاد رو برو شدم زیاااد :|
احتمالاً چون کنکور ندارید :|

به سلامتی :)
یه‌قانونه‌میگه:بعضی‌مردم‌باپول‌به‌شهرت‌میرسند
وبعضی‌بلاگرهاباپست‌های‌ازخودنویس‌یاازدیگران
نویس‌به‌جابی‌میرسند
یه‌چیزدیگه‌چون‌دختری،والااپسرااگه‌۱۰روزپست
نزاری‌اصلاًمهم‌نیست‌براشون‌ووقتی‌میگی‌سلام
میگنداه‌دوباره‌این‌پسره‌پیداش‌شد😱😭😭
ولی یک‌دختریک‌روزنباشه،دخترهامیگندعزیزدلمان‌کجاست
بک‌پست‌سلام‌بزاره،کل‌جماعت‌بلاگی‌بهش‌چه‌متنی
چه‌دلی‌سلام‌میکنند


من پستِ از دیگران نویس خیلی خیلی کم میذارم!

که اینطور!
:))
:||
خوش به حالت 
من صد روزم نیام هیچ اتفاقی نمی افته
اصن کامنت کجا بود :)
اینطور نیست سایه جان. شکسته نفسی نفرمایید :)
شما اگر وبلاگ تون رو حذف نکنید یهویی، کامنت زیاد دارید :))
من که یه ماهم نیام خبری نیست:) تازه میبینم یه چندتایی هم قطع دنبال کردن دی:
شما عزیزِ دلی :))
میخوام یه حقیقتی و یاداور شم و برم
تازه علاوه بر کوه کامنت یه کوه درسم هست که باید تا کنکور تموم شه😂😂
و من الله توفیق
یه کوه درس نیست خدا رو شکر :)))
این کوهِ درس قبلاً خونده شده.
سپاس :))
چقدر پوکر =|
((:
خخخ
:))
دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ , ۱۵:۳۰ مَـهدی (میرزای قدیم)
عادت میکنن به حضورتون...
وبلاگ شما و دوستان مثل کتابیه که روی میز کنار تخت خواب قرار داره و قبل از خواب باید دو سه صفحه ای بخونیش.... یه شب که ببینی نیست.............، (پایان باز) :D
عجب تشبیهی!
خیلی جالب بود :))
با اسمارتیز موافقم -_-

جواب بده خو! گناه دارن :)
عزیزم :))

جواب میدم که! ولی چون اکثراً سوال‌های مربوط به کنکور هست و جواب‌های طویل می‌طلبه همه رو با هم جواب نمیدم :)
:/
؟!
ایول عجب دوستانی داری حوایی! : ))
سوال‌های کنکور می‌پرسن محبوبه! نه حالِ من رو :|
این قانون یه تبصره ای هم داره که طبق اون این قانون فقط راجب خانوما صدق میکنه 
شاید.
این واقعا لطف دوستانتون رو میرسونه .
واین خیلی خوبه . موفق باشید .
گفتم در جوابِ دوستان! سوال‌های کنکور می‌پرسن نه حالِ من رو.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ , ۲۳:۴۷ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
به به :دی
شاخای بیان😁💗
شاخ کجا بود :)))
پس چرا واس ما یه روز و یه ماه هیچ فرقی نداره ؟‌:))
چون کنکوری نیستید :))
فکر کردم فقط برای ما پیام خصوصی میدن..

معمولاً کنکوری‌ها کامنتِ خصوصی زیاد دارن...
ما که فعلا این قانون شامل حالمون نمیشه!
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan