این چه وضعیه؟! :/

هم‌اکنون با پدیده‌ای مواجه هستیم که ادبیات را ۶۴ و عربی را ۵۰ زده است ://


این که فردای شبِ قدر آزمون میذارید بماند!

این که آزمون رو ۵ دقیقه دیرتر شروع کردید بماند!

این که صندلیِ من رو گرم‌ترین نقطه‌ی ممکن گذاشتید هم بماند!

آخه چرا سوالاتِ عمومیِ همه‌ی رشته‌ها رو توی یه دفترچه گنجوندید؟! :/

اونوقت یکی مثلِ من سوال‌های رشته‌ی انسانی رو جواب داده! :||

آخه ادبیات باید بشه ۶۴ ؟! ://

عربی ۵۰ ؟! نه واقعاً ۵۰؟! ://


حس می‌کردم سوال‌ها خیلی یطوریه ولی فکرش رو هم نمی‌کردم سوال‌های انسانی‌ها رو بزنم! :/

بابا پنجاه که خیلی خوبه من عربیم صفر درصد بود :))))) اصلا نخونده بودم ولی خداییش تا همین الان به خاطر هیچی از عربی ندونستن دارم هی حرص می خورم :(
بده سایه جان خیلی بده! خیلی کم شده :(
من از عربی خوشم نمیاد ولی خب واسه کنکور باهاش کنار اومدم :)
ارزشِ حرص خوردن نداره به خدا :)
خخخخخخخخخخخخ
:))
یعنی اشتباه زدید؟متوجه نشدم چی شده فقط اینو فهمیدم که دفترچه ها یکی بوده ظاهرا؟
بله سوال‌های رشته‌ی انسانی رو زدم به‌جای تجربی :|
 خندم به خاطره عکسی هست که گذاشتید خیلی بامزست به پست هم میخوره.
حالتِ چهره‌اش شبیهِ الانِ منه :|
من الان دارم حدس میزنم قبلا 100 میزدی:) درسته؟
نه دیگه در اون حد هم نیستم :)
ادبیات رو معمولاً ۸۴ به بالا و عربی هم ۷۶ به بالا :|
الان می‌خوام سرم رو بکوبم به دیوار -_-
خوب چرا دقت نکردید.
واقعا خیلی بده از این اتفاقات پیش بیاد.
گرما به شدت کلافه می‌کنه منو. حواسم نبود اصلاً :||
قطعأ قبول خواهید شد! در دانشگاه یالغوز دره ی سفلی :))))
کجا؟! :|
عزیزم ناراحت نباش😘
آدرس وبلاگ رو به سختی پیدا کردم .دلم برات تنگ شده 
ناراحت نیستم فقط حرص می‌خورم :)
خوبی؟! نگفتم نرو؟! برگرد دوباره خب؟! منم همینطور عزیزم :))
خسته نباشی :دی
سلامت باشی :|
حواس پرت‌تر از من هم دیده ای تاکنون؟! :||
خوبه که: )این دو تا ضریبش چهارن به نسبت بالا زدین: )عربی مخصوصا پنجاه خیلی خوبه
باید خیلی بالاتر می‌شد :) به‌نسبتِ انتظاری که از خودم داشتم خیلی کم شده! سوال‌های تجربی خیلی آسون بود! :|
الهیییییییی:(( اصن بیابخلم ماچتتتتت کنم:* غصه نخور خب:(
خوبی حدیثم؟! :) غصه نمی‌خورم فقط حرص می‌خورم :)
بدو بیا بغلِ حوا ^___^
به خوبی توعزیززززززم^.^

حرصم حق نداری بوخوری..گفته باشم؟اصاچه معنی داره:/
خدا رو شکر که خوبی ^__^

چشم چشم هر چی تو بگی :) دعا کن کنکور خوب بشه این که مهم نیست.
:))
انسانی :)
آخه فک کنم انسانیا فاعلاتون از این چیزا دارن :)
((:
بله :|
معنیِ کلمات خیلی سخت بود! همش با خودم می‌گفتم اینا کجای کتاب بوده من ندیدم؟! :||
آره، هست. نگران نباش :دی :) 
عه چه خوب :|
خدا رو شکر پس :))
حرم رفتی هم‌چنان دعا کن مرا رفیق جان :)
خوب چیه ؟ عااااااااالی میشه

این خط  ــــــ  اینم نشون *

^ــــ-


منم این شبادلت رفت یادت نره دعاام کنی*.*
ان‌شاءالله واسه همه عالی بشه :)

عجب خط و نشونی ^__^

حتماً مگه می‌شه تو رو یادم بره؟! :))
باشه ^_^
فردا ان‌شاءالله :)
خیلی ممنونم خیلی زیاد ^___^
خوشا به حالت :)
فدایِ  تو اصا

یه عااااالمهههه  دعاهاای  قشنگ قشنگ  فووووت کردم طرفت بیگیرش^ــــ^
عزیزِ دلِ حوایی :)

گرفتمش ^___^
منم برات کلی آرزوهای قشنگ فرستادم بگیرش *__*
منم تچکرمی نمایم

موفق باشی  الهییییییییی:****
خواهش می‌شود.

هم‌چنین عزیزم :)))
جمعه ۲۶ خرداد ۹۶ , ۲۳:۴۶ شرمندهٔ یابن الحسن
فدای عزیزم 
من به قربانِ آبجیِ مهربونِ خودم :))
بابا این آزمون ها چندان مهم نیس،زیاد حرص نخور
مهم کنکوره که ان شاءالله خوب میدین
من برا پست قبل یه کامنت بلند بالا نوشته بودم
نگووووو که نرسیده:|
چشم :)
ان‌شاءالله. دعا کنید ما رو.
نه والا چیزی نرسیده. من همه رو تایید کردم.
جمعه ۲۶ خرداد ۹۶ , ۲۳:۵۷ مـــحـــدثـــه ...
حرص نخور دختر جون :)
این کنکور هم میاد و میره و می فهمی که اونقدرام که فکر میکردی مسئله اش بغرنج نیست:)
برات آرزو میکنم بهترین ها برات رخ بده .
سعی می‌کنم :)
بیاد و بره راحت بشیم همگی :)
ممنونم ^_^
کنکور هم معضلی شده برای زندگی ما جوون ها . خخخخ
زندگی نذاشته برامون :)
ههههههههههه
:))
البته حواسم نبود برا ی رشته ی شما ضریبش فرق داره: ))
((:
:|
همه گیج میزنن هم اونا هم شما خخ
سپاس!
خوبی کنکور اینه که
فردای شب قدر نیست. احیانن روزه نیستی. پنج دیقه دیرتر که نه، احتمالن یه ربع بیس دیقه دیرتر شرو میکنن:| و شایدم اصلن دیر نکنن ایشالاکه نمیکنن. صندلیت هم ایشالا که یه جای توپ و خنک میذارن، ینی اصن میگن اینجا رو خالی بذاریم واسه حوا.و مهم تر از همه اینکه دفترچه همه رشته هارو باهم نمیدن دستتون که تو بخای مال انسانیا رو بزنی.

پس دیگه چه جایی برا استرس و نگرانی میمونه؟:))))
من مطمعنم  تو کنکورتو عااااالی میدی^-^
به‌به چه تفسیری :))
ان‌شاءالله همه چی خوب پیش بره :)

استرس چیه؟! نگرانی کدومه؟! :))
^___^
خسته نباشی 😂
سوالای انسانی رو جواب دادی ؟ 😂
ممنون.
بله :)
فقط میتونم بگم خسته نباشید :)

بابا همه ی دنیا کنکور نیستش که در این حد استرس داشته باشید ، موفقیت توش خوبه و عالیه ولی استرسش اصلا خوب نیست ، انقدر هم مهم نیست ، اصلا سخت نگیریدش ، راحت و آسون باهاش برخورد کن.

به چیزای و امتحان های بزرگتر فکر کن تا برات کوچیک بشه و سوارش بشی.
سلامت باشید :)

نتیجه‌ی این همه سال درس خوندن و شب بیداری و هفته‌های متوالی بیرون نرفتن به نتیجه‌ی کنکور بستگی داره. ولی خب کلاً استرسِ چندانی ندارم.

باشد. خیلی ممنون.
احیانا زمین شهرتون کج نیست؟ خخخخ :))
نه :))
خسته نباشی دلاور خداقوت پهلوان

سپاسِ فراوان.
سلام 
عربی انسانی رو 50 زدن خیلی خوبه :))
والا با اون تحلیل صرفیا و قواعدشون :/
( حواستون به صورت سوال باشه ....طراح خیلی نامرد شده! همیشه تو تحلیل صرفی میگفت عین الصحیح.... حالا میگم عین الخلطا! ...شایدم فردا یه چیز دیگه بگن ... فهمیدن صورت سوال ...نصفه جوابه) 
^_-
سلام
واقعا؟! :)
خیلی یطوریه :/
عین الخطا راحت تره به نظرم! دیروز که اونقدر ضایع بود که بدونِ خوندنِ جمله‌ی سوال با ردِ گزینه سریع میشد جواب رو پیدا کرد!
اوخ چه خوشکلم بُغ کرده *_*

ان شاءالله هر طور دلخواهته برات پیش بیاد...
درصدای عالی (البته تلاش بیشتر :دی) صندلی رو به باد کولر : )))

^__^

ان‌شاءالله.
به‌به چه شود :))
شنبه ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۱۵ دچـــــ ــــــار
قبولی :)
امیدوارم :| :)
بندگان خدا خواستن صرفه جویی کنند!
بله دیگه. همیشه همینه.
مگه نمیگى برا انسانى هارو زدى خب مگه انسانى ها ادبیات و عربیشون از تجربى ها و ریاضى ها سخت تر نیست پس خوب زدى نمیدونم باز نظرم بود 
این هم نگاهِ خوبیه :)
چه اشتباهی..
:(:
:):
شنبه ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۱:۴۴ مَـهدی (میرزای قدیم)
ببینید من که کلیت مطلبتونو متوجه نشدم ولی یه آدرسی بدین من بتونم لُپای اون دختره رو یه گاز بگیرم... (تصویر مطلبت)
کلیتش این هست که من سوال‌های رشته‌ی انسانی رو جواب دادم سرِ جلسه‌ی آزمون :|
آدرس رو خودم هم ندارم پیدا کردم چشم :)
خسته نباشی دلاور... خدا قوت پهلوان...
تشکر :)
🙂
:)
شنبه ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۴:۱۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
من بتون حق میدم
خدا رو شکر که بالاخره یک نفر به من حق داد.
میتونم حس کنم چقدر کلافه شدی :)

موفق میشی, شک نکن!


خوشحالم که درک می‌کنی من رو :)

ممنونم :) تو هم موفق میشی هم اسم جان ^_^
کنکور ؟؟؟ :|
این سنجش ول کن نیس :|
بله :|
بیچاره کرده ما رو :|
:))) عربی 50! اونم توی این شرایط! شما روی رتبه های تک رقمی یا نهایت دو رقمی کنکور حساب باز کن. 
 یادمه معلم عربی اول دبیرستانمون یک روحانی سخت کوش بود که کل سال اذهب و نذهب باهامون کار میکرد، آخر سر همونو هم هیچکی یاد نگرفت! ولی هیچکیو ننداخت! 

یک رقمی و دو رقمی :||
عجب دبیری داشتین! خوبه حداقل اونقدر باوجدان بودن که کسی رو نندازن! جای شکر داره :))
تو این ازمون ها و کلا مدرسه و دانشگاه و ادراه ها هیچ چیزی جای خودش نیست..
دقیقاً! به شدت موافقم...
خواهش خخ
نگران کنکور نباش نسیم عزیز. تو بهترینی حتما خدا کمکت میکنه:))
:))
تا یه حدی استرس هست ولی خب سعی می‌کنم زیاد بهش توجه نکنم. لطف داری شما :))
يكشنبه ۲۸ خرداد ۹۶ , ۰۸:۲۹ این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
تو اگر انسانی بودی حتما بالای ده بیست تا رشته دولتی انتخاب میکردی یکی رو توی دانشگاه دولتی و روزانه قبول میشدی(چون خوب زدی)
منم هر سال کنکور ادبیات و عربی رو بیشتر از همه میزنم:)
اگر انسانی هم بودم یقیناً یک هدفِ مشخص داشتم واسه همین ده بیست رشته انتخاب نمی ‌کردم.
چقدر خوب :)
اگر هدفت قبولی و تحصیل در دانشگاه بدون پول(یعنی دولتی و روزانه)بود،ده بیست تا نه بلکه بیشتر هم انتخاب می کردی.
از درس چیزی در نمیاد تو این مملکت.وقت هدر دادنه پس پول نباید داد و باید سعی کرد در کنار سایر امور زندگی درس خوند.


اگر هم یکی بر گرده بگه بخاطر اینکه چیزی به معلوماتم اضافه بشه بهش میگم این همه کتاب برو بخر بخون،چرا پول هدر بدی!

ان شاء الله همون هدفت رو توی دانشگاه بدون پول قبول بشی.با یه تیر دو نشون بزنی. :)
هدف درس خوندن توی رشته‌ی دلخواه هست نه صرفاً رفتن به دانشگاه. البته برای من! پول مهمه میدونم و قبول دارم و حرفِ شما هم تا حدودی درسته! البته بستگی به رشته‌ی تحصیلی هم داره.

خیلی ممنون. همچنین شما :)
ممنون عزیزم .خیلی دوستت دارم
 فعلا نمیتونم بیام .اطرافم یه خورده خلوت بشه . با تمرکز  و با .... برمیگردم
آدرس وبت رو یاداداشت کردم تا داخل وب های دیگه نرم خخخ

منم همینطور جانِ دلم ^_^
منتظرت هستم زود بیا :)
(((:
يكشنبه ۲۸ خرداد ۹۶ , ۱۸:۵۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یه بنده خدایی میگفت: مسئولینی که امتحانات را در ماه رمضان و فردای شب قدر برگزار می کنند، بیشعور هستند!!!
*بیشعور، فحش نیست، صفتی هست که به افراد فاقد شعور داده می شود.
خیلی هم خوب گفته اون بنده‌ی خدا.
ماشاهد یه فرد گیج در جلسه امتحان هستیم عایا؟
بله دقیقاً :))
من هیچ وقت ادبیات و عربی و زبان و جغرافی و.... رو نزدم حتی یه گزینه حتی تو کنکور 
فقط فیزیک و ریاضیات
هیچ وقت هم سی تا گزینه نزدم همش بیست و پنج شیش تا حتی تو کنکور 
هر جا هم خواستم قبول شدم 
یه سوال!
شما مگه رشته تون چی بوده که هم ریاضی و فیزیک داشتید هم جغرافیا؟!
به به، کنکوریا قُرُق کردن بیانو :)
ببینیم چند تا دکتر مهندس میتونیم تحویل جامعه بدیم از اینجا :)
موفق باشید تو آزمونتون
بله دیگه :)
(:
خیلی ممنون.
عکس :))))))))))))))
و اینکه چقدر به متن میخوره :)
(((:
برای ما ولی جدا بود...چرا برای ما جدا بود؟؟
آخه همهی أزمونای سنجش دفترچه ی عمومی قاطی بود ولی اینبار جدا بود برای ما..

د هر صورت فدای سرت...عربی انسانیا رو زدی پنجاه قطعا مال رشته ی خودتونو میترکونین دیگه...ریاضی هستین یا تجربی؟
چه خوب.

تجربی :)
اختلاف طبقاتی موج میزنه!
بدتربن نتیجه ی شما یه نتیجه ی ارمانی بود برامن!
عجب!
:))
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۲ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۸ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۴ باربری و اتوبار امانت

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan