چرند و پرند :|

× خسته‌ام مثلِ لاک‌پشتی که باید اورست رو فتح کنه ولی حوصله نداره :|

× به حدی از تنفر نسبت به دونه دونه کتاب هام رسیدم که دلم می‌خواد همه رو پاره پاره کنم بسوزونم بریزم توی اسید :|

×  این که صندلیِ من روزِ کنکور کجا باشه خیلی مهمه! طبقِ تجربه‌هایی که طیِ چند آزمونِ قبل به دست آوردم اگه صندلیِ من رو از جای نسبتاً خنک به جایی که مجبور بشم خودم رو با یه چیزی باد بزنم منتقل کنن درصدهای من حداقل ۲۰ تا افت می‌کنه! مسئولین رسیدگی کنن لطفاً :|
 
× با عرضِ شرمندگی درباره‌ی دو پستِ قبل هیچ حرفِ اضافه‌ای جز خودِ پست‌ها ندارم برای همین نظرها بی‌جواب موند.

× بالاخره اشک‌ها ریخته شد و این یعنی بهبودیِ کامل! و چه بزرگ خدایی ست خدای شب‌های قدر...

× به عقیده‌ی من آرامش سه ضلعِ مثلثی ست که یک راس آن خدا باشد و دو راسِ دیگر شب و نورِ ماه. 

یکم دیگه تحمل کن، کتابا خودشون میرن پی کارشون (:
+ اندکی صبر سحر نزدیک است D:
صبرِ ایوب میخواد :)
+ بله بله :)
اره یکم ک تحمل کنی راحت میشی کمتر از یک ماه دیگه
اوهوم :)
من از سه پست قبلت هیچ چی نفهمیدم!
لاک پشت :))))) موفق باشی!
به سلامتی :|
تشکر :)
تو این شبها دعا کن علاوه بر خودت ما هم از شر این کتابها راحت بشیم، من البته خیلی نخوندمشون چون دوسشون ندارم ولی امیدوارم یه نتیجه ی راضی کننده ازشون بگیرم و خلاص بشم ازشون:)
التماس دعا
یاعلی
همه ی هم‌صنف هایم را دعا مینمایم شک نکن :)
بهترین ها برات رقم بخوره ان‌شاءالله.
محتاجیم به دعا
علی یارت
حتی لاک‌پشت‌ها هم هنگامی که بدانند به کجا می‌روند زودتر از خرگوش‌ها به مقصد می‌رسند :)) بلانسبت شما البته
درسته :))
با کتاب هایتان کمی مهربانتر باشید 
بابا حداقل به همون سوزوندن قناعت کن حوا، آخه اسید؟!:) نه آخه اسید؟!:)
باید به کتاب ها بگوییم با ما کمی مهربان تر باشند!
آخه خیلی هیجان داره :)) دلم یکم از این کارای هیجان انگیز میخواد :))
خوشحالم که خوبی 😊
(:
چه عکسی ^_^ حوایم چطوری؟؟
شبیهِ خودمه :|
خوبم خدا رو شکر :)
خودت چطوری؟!
چه آنلاین!!!
:)
سلااام سلااام ؛)
خوبی؟ خوشی؟ چه میکنی؟ مژده بده 0_0
سلام بر تو ای تمنای حوا :)
خوبم شکر. چی شده؟! :))
منم خوبم :)
الحمدلله :)
همیشه خوب باشی عزیزم :)
فردا امتحانام تموم میشه (اشک شوق)
آخی به سلامتی :))
خب این قضیه اسید و اینا رو همه نسبت به کتاباشون دارن:دی
ما یه بار تو ابتدایی جلو خونه ی دوستم برنانه هفتگیمونو سوزوندیم(البته اگه دقیق یادم باشه،که اونم بابای دوستم از دور اومد ماام سریع دررفتیم:دی)
راستی یه سوال اگر ناراحت نمیشی؟چه رشته ای میخونی؟
واقعا؟! تو هم؟! نوچ نوچ نوچ :))
چه کارایی :)
ناراحتی نداره که. تجربی.
من خودم سردسته ی خلافکارای مدرسمونم:دی(البته مدرسه ما که همه سرشون توی کتابه،اصن خلافکاری نداریم که من سردستشون باشم:/)
احتمالا منم برم تجربی:)ولی خدایی متقاضی های تجربی خیلیییی زیادن!انسانی و ریاضی روی هم،به اندازه تجربی متقاضی نداره!
وای چه خوب *_* ( عزیزم :))) )
کارِ خوبی میکنی :) آره خیلی :| به زیاد بودن توجهی نکن. برو دنبالِ علاقه ت.
نخسته لاک پشت :|
تو رو نگفتما خخخخخ
برای رسیدن به موفقیت باید تاوان بدی، تاوانشم همین اذیت شدناست، همین بی خوابیا، همین اشک ریختنا و تو سر خودت و کتاب (هم زمان هاا خخخ) زدنا!
تاوانش هر چی باشه باید صبور باشی...
غمت نباشه جانِ دلم، یه روزی که دور نیست میرسه که لبخند رو لبت نقش میبنده : )
بهترینا رو واسه تو و تمام کنکوریای عزیز می خوام.
ممنون :|
میدونم :))))
وای محبوبه خدا حفظت کنه کلی خندیدم :)))
بله
والا الان هم من در حالِ خندیدنم :)
عزیزِ دلی تو :) منم بهترین ها رو برای دلِ مهربونت میخوام :)
منم دلم میخاد همشونو بسوزونم به جز فیزیک خیلی سبز پیش دانشگاهی!
خیلی گوگولیه دلم نمیاد!

آخ آخ آی گفتی...من میدونم حوزه ای که کنکور میدم،فاقد هرگونه وسیله ی سرمایشیه!

خدارو شکر که اشکات ریخته شد...
واقعا؟! چطوریه مگه؟! :)

من توی گرما رسماً نابود میشم! خیلی کلافه میشم. خدا خودش کمک مون کنه.

:)
بیست درصد افت؟ ما اگه همچین افتی میکردیم که به صفر میرسید، بلکه هم منفی :) روز های اخر قبل از کنکور همیشه اذیت میکنن، باید خونسرد بود و کمی هم به تفریح و استراحت فکر کرد تا کنکور!
خوبه که یک همچین شبهای عزیزی هنوز حالتون خوب میکنه، قدر این حال رل باید دونست، خدا چقدر این بنده هاشو دوست داره....  
راستی گفتین کتابامو بریزم توی اسید و... یکبار توی هنرستان بعد از امتحان کتابمو پاره پاره کردمو و تا سرخیابون همه را هواپیما درست کردم فرستادم هوا... خب لازمه بگم که اون درس را با نمره 9.25 افتادم؟ و کتاب اون سال کمیاب و بلکه نایاب شده بود؟ 
درودِ فراوان بر شما :)
بله سخت میگذره چون واقعاً خسته کننده و تکراری شده همه لحظه ها و روزها.
شب های عجیبیه! خیلی عجیب و طلایی!

عجب :)))
بعد چکار کردین؟!
خوبه من که بیخیال کونکورم راحت دارم زندگی می کنم !

خیلی هم خوب :)
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۹۶ , ۱۶:۵۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
زمان موندن کتابات تقریبا سر اومده:)
ان شاالله به خوشی و سلامتی کنکور رو پشت سر میگذاری.
بله دیگه :)
ممنونم حورای خوبم.
دور چندمتونه؟ :) کتابا رو میگم
والا بستگی به نوعِ درس داره. مثلاً زیست که الان هم در حالِ مرورش هستم صفحه ی ۶۳ بالای ۳۰ بار! :)
سلام دوست عزیز
امیدوارم کنکورتو در شرایط دلخواه بدی ...!
اما از ما یه نصیحت قبول کن ... کنکور و صرفا درس خوندن تو دانشگاه هدف اصلی زندگی نیست ... خودتون رو بخاطرش خفه نکنین !!!
ما هم این رو گذروندیم و به نتایج دیگری رسیدیم ...!
سلام :)
تشکرِ فراوان.
چشم چشم. ما کنکور رو خفه نکنیم اون ما رو خفه نمیکنه :)))
ممنونم که تجربیات تون رو در اختیارم قرار دادید.
🐻

آخی خرس :))
خب حالا منظور؟! :/
عکسش جالبه :)
خوشحالم که حداقل از عکس خوشت اومده :)))
خواستم با اعلامِ حضورم منور کنم پست و فضای اینجا رو 🐻
اون عینکِ آفتابیِ من رو بیارین :))
خوب دادین امتحانات تون رو؟! پاس میشوید آیا؟! :|
حوا جان ما یه همکلاسی داشتیم، سر جلسه کنکور ارشد هم جاشو عوض کرد. ماشالا سماجت در حد چی...
ایشالا که 20 درصدت سرجاش بمونه :)
مام روز کنکور و البته همیشه دعات میکنیم .
کارِ خیلی خوبی کرده دوست تون.
ان‌شاءالله :)
ممنونم عزیزم :)
بله خدا رو شکر
پاس نشم که میخورمشون :))) 
خب خدا رو شکر.
بیچاره اساتیدِ شما :)))
نه فقط عکس :)
(:
برنامه شبهای قدر دست خودشه..
ایشالا شما هم مثل من یه روز از شر کتاباتون خلاص میشید
بله...
ان‌شاءالله کمتر از یک ماهِ دیگه.
عع پس کنکوری هستی!
درکت میکنم واقعا،با اینکه6 سال میگذره از کنکورم اما هر بار
با اسم کنکور تنم میلرزه
ولی خب الان که دانشگاه رو تموم کردم بی کار علاف تشریف دارم:/
میبنم  اون همه استرس و اینا همش الکی:|
ان شااله این یه ماه هم تموم میشه،یه کنکور خوب با نتیجه عالی
و یه رشته و دانشگاه خوب منتظرته:))
بله :)
غولی هست واسه خودش!

میدونین نمیشه استرس نداشت! دستِ خودِ آدم نیست.
ممنونم بهار خانمِ مهربون :))
کاش همه امتحانا کنکور بود! ارامش داشتته باش سخته ولی موفق میشی.
ارامشو هستم...
چشم سعیِ خودم رو میکنم. ممنون :)
چقدر خوب...
جور خاصی نبود فقط خیلی خوش دست بود!گرافیکشم عالی!رنگشم رنگ مورد علاقه‌ام بود!
ولی الان که دارم بیشتر فک میکنم میبینم خیلی حیفه بسوزونیما!
انقد که پول پاش رفته!
ینی من اگه میدادم اون پولارو یه تیکه زمین برا خودم میخریدم توش کشاورزی میکردم الان قطب صادرات شمال غرب کشور بودم!
کتابای خوش رنگ آدم رو ترغیب به خوندن میکنن!
:)))
خیلی خوب گفتی احسنت :)))
چقدر گرونه کتاب تست :| اونوقت میگن علم بهتر است یا ثروت :/
یه کنکوری میتونه درکت کنه :( 
کنکوری جانم،درکت میکنم :((
ولییییی قوی باااااش دختر! حوا هیچوقت نباید یه کوچولو هم کم بیاری،این دیگه آخرشه.پاهات رو محکم بکوب روی زمین و سفت و سخت وایسا.ما نتونیم کی بتونه؟ :) 
موفق میشیم،به خدا توکل کن و ادامه بده 😉💪📚
آخی بدو بیا بغلم :)
عزیزم :))
والا! جاست خودمون اصلاً 😊
ان‌شاءالله ☺🙄
یه کنکوره ها!
بله دیگه! :)
کتاب یکی از دوستامو امانت گرفتم و تمام صفحاتشو کپی گرفتم و صحافی کردم! یکوقتهایی آدم یک خبطی میکنه که بعد یقه هیچکی جز خودشو نمیتونه بگیره. 
که اینطور.
بله موافقم.
موفق باشی 😊
تشکر :)
کنکور هیچی نیس. الکی بزرگش کردن.
موافقم :)
کتابات رو نسوزون بده من =|
واسه تو :)
موفق باشی خانومی ؛)
ممنونم :)
جمله آخرت هم لایک بزرگ داره!
سپاس :)
نه کتاباتونو نسوزونین،شاید باز برای کنکور لازمتون شد :دی
:||
یعنی شاید 5 درصد از شبای زندگیم رو خوابیده باشم خخخخخخ نمیدونما ولی این طور حس میکنم
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۱ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۸ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۶ باربری و اتوبار آیلان

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan