چرا دنبال میکنید؟!

یکی از چیزایی که دوست دارم بدونم اینه که چرا اینجا رو دنبال میکنید؟!
۱. برای دنبال شدن
۲. چون دوست دارید
۳. همینطوری الکی :/
۴ همه ی موارد
۵. هیچکدام :|

+ دنبال کننده های خاموش خیلی دوست دارم بدونم کی هستید :))

يكشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۴:۳۳ دچـــــ ــــــار
چون میخام بدونم اون +500 نفر کیان دقیقا :))
همین؟! :/ :))
همینجوری :دی
راستش میدونی خودت من نمیشناختمت تا اینکه یه وجه مشترکی پیدا شد به اسم و کنکور و دیگه دنبال میکنم و میخونم. :)
ولی 500 تا واقعا زیاده :|

با تشکر :)
درود بر کنکور که مسببِ آشناییِ ما شد :)
بله :|
گزینه 2
:)
نمیدونم چی شد که دنبالت کردم؟!
شاید اولین دلیلش واسه اومدن به وبت اسمامون بود! جفتمون حوا بودیم :)
بعدشم که خوندمت و حرفیدیم و فهمیدم که خیلی شباهت ها داریم و اینا و دنبالت کردم! :)

+چی شد منو دنبالیدی اصن؟ :)
خیلی هم عالی :)
خوش حالم از آشنایی با تو هم اسم جان :)

+ وقتی وبی دنبال میکنه اینجا رو میرم ببینم کی هست چه افکاری داره حال و احواش چطوریه! بعد چند تا از پست هاش رو میخونم و اگه خوشم بیاد دنبال میکنم :))
جاست شماره 2:)
ولی خیلی دیدم دنبالم میکنن،من دنبال نمیکنم وبشونو،دو روز بعد آنفالو میکنن!چه وعضشه آخه:/


(:
بله واسه منم پیش اومده :/
البته گاهی خودم بعد از اینکه وبی رو دنبال میکنم ممکنه یکم بعدش پشیمون بشم و قطعِ دنبال بزنم :|
من نیز خوشحالم از آشنایی با شما فرزندِ اول، نوه ی اول و نتیجه ی اول جان :)

+ خیلی هم عالی. :)
سپاسِ فراوان :))

+ :)
خوشم اومد ازت :))
واقعاً؟! :))
چه خوب و خوشحال کننده :)
خوشم اومد ازت +هم استانیمی :))) + دیگه همینا :-D
لطف داری :)
+ هم استانی بودن خیلی نکته ی مهمیه :)))
گزینه ۲
(:
واقعا اون 500تا کین -_-
من64تا دارم فقط چندتا شون.روشنن بقیه همه خاموش:-D 
چه میکشی واقعا -_- :-D
هم وطن :دی
بجای ۵۰۰ تا ۵ تا هم باشه ولی همیشه همراه و رفیق کافیه به نظرم :))
نقاشی :)))
چون از پستات و مدلت کلن خوشم میاد:))
و هم اسمت و هم قالبت و هم پستات خ جذابن^.^
لطف داری عزیزم :))
خیلی خیلی ممنون ^___^
من اغلب دنبال شونده‌هام رو به خاطر شخصیت‌شون دنبال می‌کنم. مثلا اگه کسی بداخلاق و مغرور و ... باشه(طبق نوشته‌هاش)؛ هرقدر هم که مطالبش مفید باشه، دنبالش نمی‌کنم :|
من هم همینطور :)
رفیقِ خودمی دیگه :دی
.6.دنبال نمیکنیم :| 
بقول رفقا #هارهار :))
بانمک :/

برای اینکه از نسل آدمیم
که اینطور!
گزینه دو رو تبدیل کن به : چون دوستت داریم. که من بتونم گزینه دو رو انتخاب کنم :)
شما عزیزِ دلِ حوایی :))
میدونستی؟! :)
از اونجایی که تو کل زندگی وبلاگیم وبلاگای کمی رو دنبال کردم میشه گفت هدف دنبال شدن توی دنبالام به چشم نمی خوره...بنابراین با روش رد گزینه اگر گزینه ی یک رد بشه گزینه ی ۴هم رد میشه ...به علاوه گرینه سه و پنج تقریبا یه جورایی شبیه همن و من چون بی هدف وبلاگ گردی نمی کنم هییییش وخت، این گزینه ها هم رد میشن... اینکه یهو اتفاقی یه وبو ببینی که قلم نویسنده شو بپسندی و احساس کنی باید دنبالش کنی اگر بشه گفت گزینه ی ۲ می باشه جوابم همین گزینه میشه ....
خیلی هم خوب :)
من از طریق خودت باهات اشنا شدم:)) اوایل منو دنبال میکردی...بعدش دیگه اینجا رو دوست داستم به دنبال کردنم ادامه دادم:) 
اوهوم یادمه :))
(:
برای جبران :)

+ قلم خوبت :)
جبرانِ چی؟!

+ لطف داری :)
چون دوسِت دارم : ))
محبوبه ی دوست داشتنیِ خودمی :)) محبوبِ قلب ها مخصوصاً قلبِ حوا ^_^
گزینه ی دوم 
از قلمت خوشم میاد و خیلی دل نشین مینویسی
لطف داری عزیزِ دل :)
راستش من تازه اومدم،نمیتونم الان نظر بدم
و اینکه چون درباره من کنجکاو شدید منم کنجکاو شدم اما
وقت نکردم هنوز،پستاتون رو.بخونم
صداقتم تو حلقم:دی
شما خوش اومدی بهار جان :)

صداقتت توی حلقِ ترامپ :)
چون خودت اومدی اولین بار
اون که بله ولی...
یه بارم بهت گفتم 
وقتی یه بادکنک رو بیش از ظرفیتش باد کنی وقتی میترکه با صدای بلند تری میترکه!
با من این کارو نکن بالام جان :|
: ))
:))
ظرفیتت بالاتر از این حرفاست!
منم تعارف ندارم با کسی گفته بودم که.
چون وبلاگ حوا رو دوست دارم :) 
ولی بخاطره کنکور دیر به دیر میام و یا میام و سریع میرم.یه جورایی شدم خواننده خاموش :| 
از دسته این کنکور 😑 برم درس بخونم،هعی...!
عزیزم :)
موفق باشی غزاله جانم :)
۳:))
وبلاگهایی که این اواخر دنبال میکنم اونهایی هستن که خوندنشون حس خوبی بهم‌میده:)
یاعلی
همینطوری الکی؟! :/ :)))
چه خوب :)
علی یارت
نمیدونم والله
صادقانه شو بخوام بگم خیلی به وبلاگت سر نمیزنم ولی چرا دنبالت کردم رو یادم نمیاد
علی الحساب شماره دو :/
تشکر!
اکثر پستات رو دوست دارم.
البته اوایل تو لیست دنبال کننده ها دیدم کم کم سرزدم دیدم دوست داشتنی ای دنبال کردم به همین سادگی :)
به همین خوشمزگی :)
هنوز زوده به این سوال جواب بدم چون تازه با اینجا آشنا شدم ولی خب وبلاگ خوبیه لطفا وقتشو بیشتر کنید :دی
چشم :)
اول اولش یادم نیست. معمولاً وبهای مختلف رو دوست دارم بخونم، آدمای با دیدگاه و نگرش و سبک نوشتار مختلف. از چند تا پستی که خوندم خوشم اومده و قراره یه بار بیام بیشتر آرشیو رو بخونم که هنوز فرصت نشده. جواب سوال تستی هم انگار بیشتر به 2 نزدیکم گرچه 3 هم با مزه ست.

طاعات و عباداتتون قبول حق 
التماس دعا 
خیلی هم خوب :)

ممنون، همچنین.
محتاجیم به دعا.
بگم گزینه 3 با چوب دنبالم میکنی؟ :))))
نه با ملاقه :))
همیجوری محضِ فان و سرکاری و اینا :)))))))))
بگم گزینه ی ۳ رو مخصوصِ شما گذاشتم باور میکنید؟! :))))
شک نداشتم همین رو میگید :)))
این حجم از شناخت نسبت به خودم رو برنمیتابم :))))))

آینه بدم؟! :))))
خودم دارم :/ :))))
مالِ من بزرگتره :)))
دقیقا خوشمزه مثل بچه تو پستت :)
گوگولی مگولی :)
2. چون دوست دارم! D:
:))
يكشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۷:۱۰ مَـهدی (میرزای قدیم)
من  هم بگم؟ اول میگم بعد میرم کامنتا رو میخونم... 
من دنبالت کردم چون دیدم تعداد دنبال کننده هات زیاده. به امید این که بتونم مطالب خوب بخونم دنبالت کردم... مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد... :D
خیلی ممنون واقعاً :/
تا ۲۵ روزِ آینده مطلبِ خاصی اینجا منتشر نمیشه. حداقل! هر چی منتشر بشه فقط یکسری حرف های درهم خواهد بود مثلِ پست های قبل! :)
چون:
۱- کسیکه پونصد تا فالور داره شاید حرفش ارزش شنیدن داره :|
۲- ظاهر وبلاگت باحاله
۳- کامنتات تو وبلاگای بقیه رو دیدم
مگه شما هم دنبال میکنید؟! :|

2:)
سلام.یه خواننده خاموش هستم:)
(:
سلام. خوشبختم :)
گزینه دو ؛)
(:
گزینه دوع :)
(:
:)
من که اصلا و ابدا دنبال نمی کنم!!! :))))))
شما که بله! منظورم بقیه بود :)))
يكشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۸:۲۸ مَـهدی (میرزای قدیم)
و اینکه با کلاسید 
جداً؟! :))
يكشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۸:۴۱ شاید فردایی نباشد...
یک زن هیچ آسیبی نمی‌تواند
به تو برساند
جز این که " تو " را نادیده بگیرد...
اوهوم
به دلائل فراوان...
عجب!
گزینه 2
بیشتر سعی میکنم از جمله بندی ها هم یه چیزی یاد بگیرم
هدف یادگیریه تو بیان واسم


البته منم یه سوال دارم
چطور با دوتا پست من فهمیدید که قبلا اینجا وبلاگ داشتم؟
مگه نوشته هام چجوریه؟
خیلی هم خوب :)

تعداد وب هایی که دنبال میکنم زیاد نیست واسه همین سبکِ نوشتن و سلایقِ دوستان رو میشناسم! از لحنِ نوشتن، قالب تون و همچنین اسم تون متوجه شدم شما هستید.
گزینه نداری!
به خاطر درس:)
:)
جواب من قبلا گزینه ی یک و دو می باشید 
اما الآن با این حجم دنبال کنندگان شما و این که خیلی نمی تونم از مطالبتون استفاده کنم گزینه ی سه
خیلی هم خوب و صادقانه :)
نمیشه گفت .
:|
یادم نیس تو اول منو دنبال کردی یا من تو رو :)
اما یادمه ک وبلاگ تو جزء اون دسته از وبلاگاییه ک خوندنشو دوست :)
منم یادم نیست :)
لطف داری شما ^_^
و اینک من که خاموش می دنبالمت!
خیلی دوست دارم بشناسم خاموش دنبال کنندگان را :)
چون دچار دنبال کرده بود خواستم ببینم چرا دنبال کرده
الان متوجه شدید چرا ایشون دنبال کردن؟! :)
خیلی خوبه که اینقدر پای پستاتون کامنت میذارند این یعنی دنبال کنندگانتون واقعا پیام هاتون رو میخوننخب از این پتانسیل استفاده کنید و پیام های خوب بذارید
چشم. همه ی تلاشم رو میکنم.
ای جانم :) 
دمت گرم :)
فدای شما :)
اون نی نی خوشکل کیه؟

الکی مثلاً من :|
بله متوجه شدم چرا ایشون دنباال می کنند
اما اهداف متفاوت باعث شد راهش رو دنبال نکنم
که اینطور!
خب شما منو دنبال میکنید 
منم همینکارو کردم

ضمن اینکه همیشه مطالبتون رو میخونم 
اما شما نه...
من خیلی وقته فقط پست ها رو میخونم. نظر نذاشتن دلیل بر نخوندنِ مطالب نیست :)
دو سه تا وب هست که راجع به پست هاشون اظهارِ نظر میکنم فی الواقع.
یکیش منم که خاموشم:)
:)
چون دوستت دارم حس میکنم خواهر خودمی فقط و فقط خواهر خودم یعنی الان کس دیگه چنین ادعایی کنه میکشمش
و اینکه آرامش میگیرم از وبت :) 
عزیزِ دلی شما آبجی بزرگه ی من :)

لطف داری ^_^
بخاطر پست اولت ک راجب امام زمان (عج) بود 
وقتی دیدم نیست خیلی دلم گرفت:(
اون اولین پستِ اینجا بود که پستِ ثابت بود و چون از یه جایی به بعد دیدم تمامِ جمعه های من با آزمون و تراز میگذره حس کردم ادعای کذب میشه! واسه همین از حالتِ ثابت بودن خارجش کردم. برید صفحه ی آخر میتونید ببینیدش :)
گزینه ی 2 + وبت آرامش خاصی بهم میده که توی وبای دیگه پیداش نکردم :)

+خدایی 500 تا زیاد نیس؟! :/

+تو چرا وب منو دنبال کردی؟
لطف داری عزیزِ دوست داشتنیِ من :)

+ بله :|

+ چون بانمک مینویسی :))
همینگونه علکی
خیلی هم خوب :)
چون دوس دارم :) 
(با لحن خوب و مهربون)

شما بهترین و خوشمزه ترین لیموی دنیایی :)
( با لحنِ پر از ذوق و همراه با لبخند )
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام :)
ویژگی های مشترک باعث شد وبلاگتون از اون اوایل توی ذهنم ثبت بشه  برای مثال(منم روز هایی که نتونستم روزه بگیرم قالب وبلاگم رو تغییر دادم و اون علامت رمضان از بالای وبلاگ خود به خود کنار گذاشتم و روزایی که دوباره روزه گرفتم اون علامت رو بالای وبلاگم گذاشتم تا به قول شما خودم به چیزی که گفتم عمل کرده باشم)

خب به نظر من اونایی که میتونند واقعا وبلاگتون رو بصورت مداوم دنبال کنند خصوصیات و وجه اشتراکی دارند که دنبال میکنند.(دنبال اسمی نه عملی)

خلاصه من یکی دو تا وب دیگه هم میرم که شباهتهای زیادی به اینجا داره و قبل ها که یادمه خیلی جاها می رفتم.چون بیشترشون وبلاگ نویسی رو گذاشتند کنار بخاطر رفتن به دانشگاه و غیره.

چی می خواستم بگم آهان راستی آدرس هم بدیم ممکنه بد بشه راضی نباشن به قول شما اون دفعه که آدرسی دادم گفتید شاید راضی نباشن آدرس وبلاگشون رو مینویسید و فلان.برای همین یکی رو خصوصی می فرستم چون میدونم احتمال زیاد راضی نیست.
اما یکی رو عمومی اینجا میزارم برید ببینید شبیه خودتونه از نظر شخصیتی:
************************

چون مطمئنم بخاطر اومدن همه از میهن بلاگ به بیان ناراحته مخاطبینش کم شدند.آدرسش رو عمومی میزارم تا همه برن بازدید کنند و مخاطباش زیاد تر بشن.
سلام
خب اون ویژگی که شما مثال زدید رو من همین دیشب در جوابِ یکی از دوستان گفتم! :)

شاید.

یه نگاهِ کلی که به وب شون انداختم نمیدونم چرا زیاد حس نکردم که به هم شبیه باشیم :)
شما از نویسنده ی وبلاگ اجازه بگیرید اگه راضی بودن چشم آدرسِ وب شون رو میذارم.
فقط من یه چیزی رو نمی فهمم چرا هنوز 20 و خورده ای نفر منو دنبال می کنن ؟
من اصلا  بلاگو جمع کردم یه  صفحه انتقال گزاشتم روش و....
خب یه عده فقط دنبال میکنن! اصلاً نمیدونن توی وبی که دنبال میکنن چه خبره!
گزینه 2 ;)
(:
:/
چی بگم والا
اولا گزینه دو
ثانیه از خیلی وقت پیش قبل از اینکه بیای وبلاگم میومدم میخوندمت چون کنکوری بودی و هستی :))

+ ینی الان همه این500 نفر برات کامنت میذارن یاخدا:/خخخخ:)
:|

:)
مگه شما هم کنکوری هستی؟! :)

+ نه بابا! یه عده الکی و بیخودی و نخودی هستن کلاً :/ :))
۲و۳
کلا وب دوست داشتنی ای داری
درضمن به ماهم سربزن یه مدت نبودم حالا برگشتم به کل مارو یادت رفته؟؟؟
۲ و ۳ با هم؟! :/ :)
لطف دارید.
باشد باشد.
هیچکدام :|
این بچه چه نازههههههه D:
که اینطور!
خیلی :))
دوشنبه ۲۲ خرداد ۹۶ , ۱۵:۵۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
قطعا وبی رو که دنبال میکنم ازش خوشم اومده و احساس خوبی باش پیدا کردم ؛
ولی یکی دو مورد غیر وب شما منظورمه چون به شدت بدم اومده بود فالو کردم تا بلکه یکم حرف بزنیم ببینیم حق با کیه !

ولی عجیب تو دنبال شدن خوب عمل کردین B-)
خیلی هم خوب :)

دوستان خوب عمل کردن :)
کاریزما داری  :دی
بیکاز آی لاو یو  D:
چقد خونوکم  :/  نه؟  :دی
:)
آی لاو یو تو ^_^
چقدر عزیزی :)
من معمولاً هر وبلاگی رو باز می‌کنم، یه صفحه از مطالبش رو می‌خونم، اگه به دلم بشینه دنبال می‌کنم. بعد اگه همچنان خوب بنویسه بازم دنبال می‌کنم و اگه حس کنم چیزی که فکر می‌کردم نبوده، بی‌خیالش می‌شم.
فکر نکنم بی‌خیال وبلاگت بشم. خوب می‌نویسی...
با اون کامنت که گفته بود می‌تونی از این شرایط و از اینهمه خواننده کلی استفاده مفید بکنی هم موافقم :)
من نیز هم چون حنا :)

سعی میکنم چشم :)
دقیقا یادم نیست که از کجا به این وب رسیدم، اما میخونم مطالب رو یه وقتایی هم که وقت داشته باشم براتون نظر میذارم.
:)
دل صاف ات رو دوس دارم^_^
همین ک حذف نشده خوبه.حرفتم سنده:)) 
^_^
شما عزیزِ دلِ حوایی :)
دوست عزیز با افتخار فالو شدید مایل بودید منم فالو کنید
تشکر
جبران اون بحثه -_-

ولی بیشتر به خاطر قلمته! ·_·
آها :)

که اینطور :))
چون اولاش 3بود بعدا 2هم اضافه شد....
(:
برای عمل به حرف خودم !
از بدها یاد بگیریم
http://blackocean.blog.ir/1396/03/24/%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%AF%D9%87%D8%A7-%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%85


وبلاگ شما رو از جهت مذهبی خوب یافتم ، یعنی صفحه اول رو فقط نگاه کردم  ، جهت تشویق دنبال میکنم ، تا موقعی که خوب بمونه .


پستِ جالبی بود. حرف تون درسته.

لطف دارید. سپاس.
یه سری وبلاگ ها هستن
که بااینکه مطالب قشنگی دارن،ولی حس ندارن
فقط یه سری جمله ی زیبا هستن
برعکس، بعضی جاها هستن
مث همینحا
تک تک کلماتشون از دل میاد
با حس نوشتنو دوس دارم و باحس میخونم
دست نوشته هات به دل میشینن
بخاطر اینه که میام و میخونمشون
لطف دارید، خیلی ممنون :)
مورد 2 =)
(:
دنبال آدرس منتظر المهدی میگردم
نمیدونی کجاست ؟خخخخخ
montazeralmahdi313.blog.ir
:))
مرسی آدرس وبلاگ منتظر المهدی رو گذاشتید


خواهش می‌کنم :)
سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶ , ۱۲:۰۲ مریــــ ـــــم
چون خفنی
خفنی از خودته :))
وبلاگهای شخصی رو دنبال میکنم کلاْ!
که اینطور.
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۳ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۰ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

کولرگازی
يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۵ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan