بالاخره کدام طرفی؟!

پنلِ مدیریت را باز کردم و با یک عالمه پستِ جدید رو به رو شدم که همه موضوعِ واحدی داشتند! حادثه ی امروز! به ترتیب شروع کردم به خواندنِ پست ها و نیم نگاهی هم به کامنت های زیرشان انداختم! هر کسی از نگاهِ خودش حرفی زده بود اما چیزی که توجهِ مرا به خودش جلب می کرد کامنت های یکی از دوستانِ بلاگر بود که هر کجا چیزی گفته بود مطابقِ میل و نظرِ نویسنده! همه جا موافق! همان کسی بود که در هیاهوی انتخابات با حامیانِ همه ی کاندیداها موافق بود و من در آخر متوجه نشدم بالاخره طرفدارِ کیست!

نامش را چه می توان گذاشت؟! حزبِ باد یا هر چیزِ دیگری فرقی نمی کند مهم این است که این همه دوگانگی و یا حتی چندگانگی برای یک شخصیت برای چه و به چه قیمتی؟!

می گویند حضرتِ مهدی (عج) که ظهور کنند باید انتخاب کنی! یا کنارِ حضرت یا مقابلِ ایشان! نمی توانی بی طرف باشی و قطعاً با هر دو هم نمی شود! به این فکر می کنم چنین افرادی آن موقع چه می کنند...

  تسلیت میگم و از این موضوع خیلی ناراحت شدم 
اللهم عجل لولیک الفرج
روح شون قرینِ رحمتِ پروردگار.
بحقِ زینبِ الکبری.
بگذار شاد باشد :)
(:
نتیجه گیریتون عالی بود
ممنون.
کی هست این؟ :دی
یکی از دوستانِ بلاگر :)
واقعا
دوگانگى خیلى بده اما بعضى وقتا به نظرم نه شایدم خوب باشه 
در این موارد صد در صد نظرم اینکه که بده
کاش میگفتی کدوم وقت ها خوبه.
خدا شفا بده...............
ان شاءالله...
اسمشو نمیشه گذاشت حزب باد

معمولا وقتی کسی میخواد بازدید کننده هاش بیشتر بشه کامنت های مثبت برای همه میزاره! میشه گفت از کامنت ها سو استفاده ی تبلیغاتی میکنه ولی حزب باد به نظرم واژه ی خوبی نیست!
حزبِ باد یا هر چیزِ دیگه ای مهم اینه که کارِ پسندیده ای نیست.
هیچی بدتر از حزب باد نیست؛ هیچی...
دقیقاً.
من قبلا یه بیت درباره‌ی بی طرفی خوندم که در جا عاشقش شدم! و البته ربطی به این پست نداره فکر کنم! :)
می‌فرماد:
در کرب و بلا بی‌طرفان بی‌شرفانند / تاریخ همان است، حسینی و یزیدی
میلاد عرفان‌پور
ربط داره :)
ارور 404 میدن!هههههههه
:)))
چنین افراد در همه حال زرنگ هستند 
و خودشان را با زمان و مکان زود تطبیق 
میدهند ..
قطعاً این زرنگی یه روزی کار دست شون میده.
اینم باید در نظر گرفت جان تمام پست ها واحد بود و هست اینکه: ایران وطن ماست و دفاع از وطن برای ایرانی جماعت یک اصله.
همه ی پست ها مضمونِ این چنینی نداشتند و بعضاً ربطش داده بودند به مسائلِ سیاسیِ اخیرِ کشور.
ما در کنار همیم

* لطفا پوستر ثابت ( ما در کنار همیم ) را در خط اول ویرایش ساختار قالب فعلیتون بذارید برای شادی روح شهدا
روح شون قرینِ رحمتِ پروردگار.
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۹۶ , ۰۸:۱۵ دچـــــ ــــــار
حزبِ باد یا هرچه باداباد :) +برای شخص من همزبانی مهمه :) ایرادی بهش نمی گیرم :)
همزبانی که فقط جلوی شما با شماست و کمی آن طرف تر ضدِ شما به چه دردی میخوره؟! :)
خدا آیه داره درموردشون و بارها اینجور آدمها رو منافق خطاب کرده.... آیه 14و15 بقره
نسا آیه88 و 142 و143 
توبه آیه66 و توصیه به شما دوست گرامی در آیه 95 و94 همان سوره توبه
و وعده خدا به ما در آیه 30 سوره محمّد (ص)  و ....

ممنون بابتِ ذکرِ آیه.
فقط میتونم بگم متاسفم!
منم.
میخوان دل همه رو بدست بیارن 😂😂
اوهوم.
واقعا قراره اون موقع چه کنن؟واسه خودمم سوال شد!!!
الله اعلم.
قرآن به این دست آدما میگه منافق!
بله.
آفتاب پرست :|
تشبیهِ جالبیه :)
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۹۶ , ۱۶:۰۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اللهم عجّل لولیک الفرج
بحقِ زینبِ الکبری.
مخالفم
(به نظرم کسی جرئت نکرد اینجا نظر بذاره :))
با چی دقیقاً مخالفید؟!
وقتِ تایید کردن شون رو نداشتم :)
من برای این مطلبتون کامنت داشتم.... (شاید تصور میکنم ولی یادمه به چندین آیه هم اشاره کرده بودم....) شاید...
بله بله همین الان تایید کردم نظرات رو. ببخشید یکم تاخیر داشت.
خب در اونصورت یحتمل نسبتی با آفتاب پرستان دارند.
ممکنه!
وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.
:)
خوب نتیجه ای گرفتی خیلی موضوع مهمیه!!
مهمه ولی کسی اهمیت نمیده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan