:|

نه گرسنه هستم نه تشنه! فقط دارم میمیرم :|

خاع
که چی؟! :|
آخ گفتی یعنی :/
منم دقیقا همین مدلیم
نمیفهمم وقتی نه گشنم نه تشنم چرا دیگه حس میکنم دارم میمیرم پس :||
یکی از بزرگترین چالش های زندگیم شده همین :|
ریلکس باش
اگه خراسانی باشی دو ساعت دیگه تمومه :)))
:))
پیچ پیچی :#
وقتی سناتور عصبانی میشود :))
هوم منم دارم میمیرم 😢
دور از جون :)
:))

درستش همینه! لبخند بزنید همیشه :))
سلام
الهی بگردم واقعأ سخت :-((((
سلام
شیرینه :))
ناهارم مدن؟:))
برای مراسم کفن و دفن منظورمه.. 😂 


آره منو بازه :))
ایفونو بزن ک پشت درم😂
در بازه بیا تو :))
:(
:)
تو تنها نیستی حوا جان :)
همراهِ اول :))
اصلا مغزم دستور صادر نمیکنه به معده  :دی
کلاً مغز رفته تعطیلات :|
خودم میدانم :/
@ویچ
آهااای! روزه خوار :# نهار مدن چیه؟! ملت روزه ان :/ افطاری مدن :/ داغان :/
اینطوری :/ نگاه نکنین دیگر! ثوابِ روزه تون پرید! :)
من خوب بودم تا اینکه تصمیم گرفتم زبون روزه حلوا درست کنم الان از استرس رو به قبله خوابیدم :)))) 
دیگه از این کارا نکن ماهی کوچولوی من :)))
خاع :/ :))))
میگم ثوابِ روزه تون رو بهتون برگردونن :)))
شایدم اونقدر گرسنه و تشنه هستی که حسگرهات از کار افتادن! :)
نه کلاً میلی به آب و غذا ندارم حتی بعدِ افطار هم زیاد چیزی نمیخورم سحر نیز هم! :))
چه جالب! :)
احتمالاً تا چند روزِ دیگه ناپدید میشم کلاً! :)
منم همینطوره سحر که اصلا دریغ از یک لیوان اب.  افطارم که هیچ هیچی،،  البته معده درد اجازه نمیده بخورم:(
عزیزم
لعنت به معده درد!
حسو منو توصیف کردى خیلى قشنگ
خوبه که هم حس هستیم :)
خخخخخخ 
مننننننم :)))
به سلامتی :))
@سناتور
ب ر ب ب
خب؟
ب ر ب ب
:)))
نزار بگم چی تو خونه نگه میداری =))

ولی من خییییلی گشنمه
امروز به اندازه ی تمام این چند روز گشنه شدم:(
تا جایی که اگه میشد خودم اذان رو میگفتم:)))
یاعلی
الهی :)
چیزی نمونده دیگه :)))
علی یارت
@ویچ
ب ر ب ب بک

هرچی باشه از خودت که بهترم :/ قاتل :/ حیوان آزار :/ مفلوک :/ 
مگه چی نگه میدارین؟! :|
خرس :)))))))
#:
نمادِ حوای عصبانی

:)))
منم همچنین !
:)
همه دارن میمیرن گویا:-/


طبیعیه خب :/
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶ , ۲۰:۴۴ شاید فردایی نباشد...
خدا نکنه...

نماز روزه روز پنجمتون قبول درگاه حق :))
:)

ممنونم همچنین :))
@سناتور
خرس؟ سناتور خرس؟
خرس جیک جیک میکنه و رنگی رنگیه ؟ :)))))

خودتی خودتی خودتی :))

@حوا

حواجون :(( این سناتور اذیتم میکنه :(( بیا بزنیمش :))

کسی حق نداره دوستِ گلم رو اذیت کنه! باشه هر وقت گفتی میریم دعوا :))
@ویچ
من خودم به عنوان یک خرس هم جیک جیک میکنم و هم رنگی رنگی ام!

هه :# پا رو دمِ خرس نذارین 
وقتی دوباره سناتور عصبانی میشود :))
راستی! شما کِی دوستِ گلِ هم شدین من خبر دار نشدم؟ از کِی تا حالاع؟
شاید باور نکنین ولی از دیروز :| :)))
میگم چی عمیقه این رابطه و حسِ بین تان!
چی زود دختر خاله شدین :/ :)))))
عمیق تر هم میشه!
ما اینیم دیگه 😎😎 میتونیم زود دختر خاله میشیم شما پسرا هم میتونید زود پسر دایی بشید :/ :))
@سناتور.
تا چش حسودت در آد

خرس جیک جیک کن کی بودی تو بچم ؟ :))


.......................................
حوا جون بیا دوسجونم بغلم بریم اصن :))  :P
بدو بیا بغلِ حوا :))
ما که از عزل با هم عهد اخوت میبندیم!
ولی این ویج کلأ پر روعه :)))))) زود دختر خاله شدین :))) البته شما هم میتونید پر رو بوده باشیدا :))) شایدم جفتتان پر رو بودید :))))))))
ما تا ابد عهدِ دخترخاله بودن میبندیم!
پرروعی از خودتانه :))))
نوچ نوچ نوچ حسادت تا چه حد؟! :)) بروید با خرس تون که جیک جیک میکنه و رنگی رنگی هم هست بازی کنید :)))
اینا از آثارِ کنکوره :))
منم در طول روز شدیدا اینجوریم... :)
ممکنه :))
مراقبِ خودت باش :)
ای روزگارررررر نامرد:)
هی داری حواروازمون میگیری
:(
کورخوندی مگه دست توست
دست مابلاگریهاست نمیزاریم

کنکورخوندن سخته یاراحته بستگی به طرف دارررررررره:))
من که برای کنکوربه شخصه خودم زحمت های فراوونی کشیدم
ولی ناامیدنشدم:)
من توکلاس های بسیج شرکت میکردم که خیلی بهم
امیدمیدادند:)

حتماٌ قبول میشی،توتلاشتوبکن حتماًرتبه زیر20رومیاری:)
مرگ حقه :|

بله بستگی به خودِ فرد داره
خیلی هم عالی
موفق باشید

لطف دارید شما ممنونم :)
این یه نوع خاص از مردنه؟؟!
شاید :)
هم گشنمونه، هم تشنه مون هم داریم میمیریم! 
همچنین؛ مادر من بود یک آمپول نوروبین براتون تجویز میکرد :/
خدا قوت! :)
دستِ مادرتون درد نکنه :|
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۹۶ , ۱۴:۰۶ شرمندهٔ یابن الحسن
نگو عزیز
:)
تقبل الله...
همچنین
دقیقا!
چرا اینجوریه؟!
نمیدونم :)
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۹۶ , ۱۷:۱۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
نه گشنمونه نه تشنمونه، فقط حال نداریم:|
یه حسِ همگانیه :))
دور از جونت البته ! 
همینطوری خیلی زیادیم (بلاگرها) 
باز تلفات هم بدیم :/
یکی کمتر زندگی بهتر :)
خخخخخخخخ...

:)
:)
واایییی این وضعیت من توی عصره ..خخخخخ جوابتم تو همون وبلاگم دادم
:)
سلام
نماز وروزه هاتون قبول .
التماس دعا .
سلام
خیلی ممنون. همچنین.
محتاجیم به دعا
التماس دعا :))
محتاجیم به دعا :)
قبول باشه 
قبولِ حق
سلام...
امیدوارم این چالش زندگی تون حل شده، برین سراغ چالش بعدی...😉
سلام
ممنون :)
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۶ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۱ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۶ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan