موردی نوشت های حواطورگونه!

۱. یکی از قدیمی ترین اصل های زندگیِ من که همین چند روزِ پیش بهش رسیدم (!) اینه که اصولاً آدم باید یه خواهر داشته باشه مثلِ خودش دیوونه که یهو بدونِ اجازه درِ اتاقش رو باز کنه؛ درحالیکه خنده های شیطانی بر لب داره، قیچیِ آبیِ کاردستی سازِ دورانِ کودکیش رو برداره و بگه میخوام موهات رو برات کوتاه کنم! موی به این بلندی رو میخوای چکار؟! :/ ( و از قدیم گفتن همانا حسود هرگز نیاسود! :| )


۲. یکی از دیوونه بازی های خاصِ حوا، خوردنِ یخ در بهشت با طعمِ بلوبری درحالِ گوش کردن به یکی از آهنگ های موردِ علاقه اش راسِ ساعت ۲۳:۵۵ هست! :) ( میتونید برای تجربه ی حس و حالِ من، همراه با شنیدنِ موسیقی به وسیله ی هندزفری اون هم با ولوم بالا به تصویر نگاه کنید! :| )


۳. لذتِ تماشا کردنِ مادر موقعِ درست کردنِ خوشمزه های موردِ علاقه ی خانواده و تنفسِ خوشبختیِ ناشی از حضورِ مقدسش رو با هیچ لذتی عوض نمیکنم! البته تا جایی که بتونم کمک هم میکنم! :)


۴. وقتی دلم با دلیل و یا حتی بدونِ دلیل میگیره همه ی تلاشم رو به کار میگیرم تا سریع حالم خوب بشه! از شنیدنِ آهنگ های خاصِ خودم گرفته تا آب دادن به گلدون هام و حتی نشستن کنار پنجره و تماشای کوه هایی که با وجودِ این همه عظمت و استحکام، اونقدری قوی نبودن که بتونن بارِ امانتِ الهی رو به دوش بکشن! خیلی که دیگه حالم بد باشه میرم به یکی از امام زاده های شهر که بسی ارادت دارم بهشون! امکان نداره با حالِ خراب برم و با همون حال برگردم! :)


۵. در ادامه ی این پست باید بگم که اگه گرسنه هستین یه سیبِ سبز رو بو کنین! شاید عجیب به نظر برسه اما بوییدنِ بغضی موادِ غذایی مثلِ موز، سیبِ سبز و نعناع میتونه ذهن رو گول بزنه که در حالِ خوردن هستین و اشتهای شما کم میشه! :))


۶. شنیدین به کسانی که مشکل دارن و حال شون بنا به هر دلیلی بده میگن "گذرِ زمان همه چیز رو حل میکنه غصه نخور" ؟! خواستم بگم راست میگن! این جمله رو جدی بگیرید! با تشکر :|


۷. اگه بخوام یه توصیه بهتون بکنم میگم سعی کنید اونقدر بیخیال باشید که وقتی به اعتقادات، خصوصیاتِ اخلاقی و رفتاری و نوشته هاتون گفتن اراجیف فقط لبخند بزنید و نشنیده بگیرید! :)


۸. ممنون میشم اگه از آهنگ های پلی لیست تون اونی که خیلی دوستش دارید و حال تون رو خوب میکنه بهم معرفی کنید. :)


۹. سحرها ابتدا آقا داداش مان، بعد مادر و در آخر پدر هر کدوم ۵ بار باید بگن پاشو الان اذان رو میگن و من هم هر ۱۵ بار پتو رو روی سرم میکشم و میگم باشه الان میام! :|


۱۰. هر کس در ریاضیات دستی بر آتش داره خوشحال میشم من رو در فهمِ یه سوالِ احتمال یاری کنه! :)


۱۱. خسته نباشید و التماسِ دعای واقعی :)

1.نع:|
2.باید امتحان کنم:)
3.آری:)))
4.منم آهنگ حالمو خوب میکنه:)گلای جدیدم به دستم رسیده:) اما حسن یوسفم خشک شد:(((
8.چارتار.چاوشی حامد همایون:)
۴. خیلی بده یکی از گل هات خشک بشه... تجربه کردم :(
۸. خیلی کلی گفتین ولی ممنون :)
1 :))
2 چه رنگی داره *_*
3 خدا مادرت رو برات حفظ کنه
4 گلدوناشو ^_^
5 جدی؟؟؟
6 باشه جدی می گیریم :))) ولی راس میگی قبول دارم
7 سخته!
8  یکم صبر کن فک کنم میگم
9 احسنت :))))
10 هیچی از احتمال یادم نیس -_-
11 محتاجیم :)
۵. اوهوم :)
۷. ولی ممکنه!
۸. باشد :)
اعتقادات، خصوصیاتِ اخلاقی و رفتاری و نوشته هاتون بی نظیر هستند حوابانو!
و من همیشه لذت میبرم از خوندن پس هاتون
التماس دعای فراوان برای شفای مریض عزیز دارم امشب و فرداشب...
شما لطف دارید :)

چشم حتماً... ان شاءالله شفا پیدا کنن...
خسته نباشی :))) بعد از دو روز کولاک کردی :)))
الان پستو میخونم :||
سلامت باشید :))
(:
مورد 10:
p(a)+p(b)+p(c)=1
p(a)=2p(b)=3/2p(c)
همه رو بر حسب یکیشون در معادله ی اول جایگذاری میکنیم مثلا p(b)
2p(b)+p(b)+4/3p(b)=1
از اینجا p(b)  در میاد 3/13
حالا سوال p(a)+p(b) رو خواسته که میشه 3p(b)=9/13
ینی گرینه 3.الان جالب اون موقعیه که میگی جواب این نیس!
خیلی خیلی ممنون ^_^
جواب همینه ولی یه سوال! الان این پیشامدها ناسازگارن؟! خب من فکر میکنم باید مستقل باشن!
چه خواهری داری 😂😂
دلم خواست این چه کاریه دختر؟ 😐😃
خیلی لذت داره 😊
اوخی 🙂
شدیدا موافقم 🖒
کی گفته بهت؟ 😲
حاکم احساس از حامد همایون 😄
😂😂
هنوز احتمال نخوندیم 😮
تو دعا کن منو حوایم 😘😘
۷. مهم نیست :)
۸. این رو دارم و اتفاقاً از اون موردِعلاقه هامه :)
۱۱. محتاجیم به دعا :)
خواهش میکنم:)
بله به نظرم ناسازگارن.چون اشتراکشون تهیه.ینی نمیشه همزمان دوتاشون ببرن.مستقل زمانیه که رو هم تاثیری ندارن.که معمولا مثالش قبولی تو کنکور و ... هست.اما اینا مستقل نیستن و تاثیر دارن رو هم دیگه.
دقیقاً با همین قسمتش مشکل داشتم. باز هم ممنون :)
مورد 8
اتفاق از 10:10
ای ساربان از محسن نامجو(خیلی حال غریبی داره معرکه اس به نظرم
کل آلبوم گذر اردیبهشت از دال بند
اشارات نظر از سارا نائینی یا شکیلا
پرتقال من از طاهر قریشی
صدایم کن / باز باران(اولاش کردیه البته) از گروه پالت
نامحدود از عماد طالب زاده(شاده خیلی خوبه)
عمدا از سینا شعبانخانی
ابر میبارد از همایون شجریان
زندان/متصل از محسن چاوشی
===
همه‌شونو خیلی دوس دارم!!ببخشید زیاد شد.تازه گلچین کردم خیر سرم!
خیلی ممنون :)
خب بینِ مواردی که گفتی من فقط زندان رو دارم!

نه بابا این چه حرفیه خیلی هم خوشحال شدم :)
سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۰۱:۰۱ شاید فردایی نباشد...
خوب خواهر ندارم این از این...
باید امتحانش کنم ^__^
همه مادرا یدونه هستن اونم واسه نمونه :)
چه عالی... ولی من با موتور یا ماشین دور دور میکنم
:))
جدی میگیریم :)
هه :)
آهنگ... محمد علیزاده و چاووشی و حامد همایون(بعضیاش) شجریان(معرکه است)
خخخ :))
سوالتون؟! اگه بتونم در حد توانم کمک میکنم
محتاجیم به دعا
:)
حتماً امتحان کنید!
خدا همه شون رو حفظ کنه.
خیلی هم خوب
:)
آفرین!
؟!
چاوشی البته! خیلی ممنون.
:))
تشکر!
(:
سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۰۱:۰۲ این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
7 رو من گفتم و شرمنده ام
ببخشید آبجی.دعا گوییم :)
شما گفتین؟! پس چرا من یادم نمیاد؟!
خدا ببخشه ولی چیزی نشده که بخوام ببخشم. ممنون :)
سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۰۱:۰۵ شاید فردایی نباشد...
خخخ 
چه با سلیقه... گلدون ها خیلی قشنگن
لطف دارین... خیلی دوست داشتنین :)
اهنگ ماه و ماهی! و "وای از چشات" صفایی 

سوالو حل کردم عکس گرفتم واست بفرستم دیدم دوستان حل کردن زده شد تو ذوقم!:|
خیلی ممنون :)

به هر حال لطف کردی :)
جواب سوال ریاضی رو بلدم ولی بهت نمیگم تا خودت تلاش کنی :)
:|
7 هستم D:
8 ترکیه می خوای بفرستم ؟ :)
10 : خیلی راحته فقط باید یکیشو به  عنوان  x بگیری و  بقیشو بر حسب اون x حساب  کنی به  صورت  درصدی ( در واقع کسری که بعدش ساده می کنی  مخرجش میشه 13)
با  اینکه از  جبر و احتمال متنفرم و به زور امتحانشو دادم برهه پیه کارش ولی این سوال راحتیه D: روش تستیش رو هم بلد نیستم D:
۷. خیلی خوبه :)
۸. اسمش رو بگید هم کافیه هر چند فهمم از زبانِ ترکی در حدِ خیاره! :|
۱۰. تشکر :)
بین خوندن پست شارژم تموم شد خخخ
خب بسم الله الرحمن الرحیم شروع میکنیم!!
درود بر آبجی شما :)))
اوه! چه شیک! رنگش چه باحاله 0_0
خیلی لذت داره خیلی زیاد
بازم اوه! چه گلدونایی 0_0
همچنان سیب سبز خخخ ولی نکته ی جالبیه مرسی
با این زیاد موافق نیستم!
این خصوصیت اخلاقیت رو تحسین میکنم احسنت
درکم کن محسن یگانه
خخخ
اینو که دوستان کامل توضیح دادن
شمام واقعی دعامون کن
:)

درودِ بی حد و اندازه بر آبجیِ خودتان نیز! :)
رنگش رو خیلی دوست دارم :)
بله
قابل نداره :)
خواهش میکنم
چرا؟!
ممنونم
تشکر :)
(:

لایق باشم حتماً دعا میکنم دوستان رو...
8 اسمش عشقه مرحوم پاشایی
البته خیلی بیشتر از ایناس ولی چون گفتی یدونه منم بهترینشو گفتم :))
کلِ آهنگ های این آلبوم دوست داشتنیه به خصوص اسمش عشقه...
خیلی لطف کردی عزیزم :)
یه سری البومه که چند تا اهنگ خوباشو گزاشتم اپلود شه  لینکاشو می فرستم !
ولی فارسی :
گروه پالت بند خیلی باحالن

ترکی :
canbonome
yaghob zorofchi

یه اهنگ ترکی هم دارم خیلی رو مخه مال یه بچس اسمش کریم رستموو ئه اونم م یفرستم گوش کنید بخنیدد D:

لینکا کامنت بعدی D:
به زحمت افتادید خیلی ممنونم :))
http://bayanbox.ir/info/2508241379782222664/Pallett-Band-Ain-t-My-Home-Live-in-Washington-D.C.-1042015
http://bayanbox.ir/info/166463291515794214/Rustam-Karimov-Me-And-My-Guitar-Azerbaijan-Junior-Eurovision-Song-Contest-2013
http://bayanbox.ir/info/5128910801104893493/Yaghoub-Zooroofchi-Azari-Greatest-Hits-Part-1-of-5-%DB%8C%D8%B9%D9%82%D9%88%D8%A8-%D8%B8%D8%B1%D9%88%D9%81%DA%86%DB%8C
http://bayanbox.ir/info/2682961558201783107/Yagis-yagir-yene-dusdun-yadima-ayriligin-ureyime-toxunur-Tural-Seda-Yadimdasan
http://bayanbox.ir/info/415531875152629456/Yetim-Eyvaz-Derdi-coxalir-www.Big.az-2097314547

توی بیان باکس اپ شدن :)‌
تشکرِ فراوان :)
اونی که گفتین گوش کنم بخندم کدومه؟!
@لیمو
اهنگ ماه و ماهی و البومش رو به مدت ۲ هفته ۱۲ ساعته گوش می کردم (‌هیچ اهنگ دیگه ای نداشتم ) الان حالم از  صدای حجت اشرف زاده بهم می خوره انقدر اهنگشو گوش دادم :|
من همه موزیکامو دوست دارم
ولی این یکی خوبه :

yon.ir/pLCgU


شماره 7 خیلی وقته هستم
من هم همینطور

تشکر :)

خیلی خوبه
سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۰:۴۵ دچـــــ ــــــار
7 فقط لبخند؟ :/
کارِ دیگه ای هم میشه کرد؟!  هر چی فکر میکنم میبینم اگه بخوایم مثلِ خودشون و با لحن اون ها جواب شون رو بدیم دیگه تفاوتی بین ما و اون ها نمیمونه واسه همین بهترین کار لبخند زدن و اهمیت ندادنه! کاری که خودم همیشه میکنم :)
سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۰:۴۷ دچـــــ ــــــار
8 رفت :) توی
http://fiish.blog.ir/post/115
لینکِ دانلوده که :)
میشه لینکِ پخشش رو بدید؟!
سلام سلام سلااااام 8)
چطوری؟ حالت خوب شده؟ نگرانت شده بودم -_-
سلام :)
خوبم خدا رو شکر :)
امتحان ادبیاتت رو چه کردی دخترم؟! :)
بلوبری چیه؟ آیکون تفکر
تمشکِ آبی :)
:| از کجا میدونستی امتحان ادبیات داشتم؟ $#@&€
چون سوم دبیرستانی و امتحان نهایی داری! :)
۱آبجیت موهاتو کوتاه کرد؟؟؟ من که خواهر ندارم -_-
۲نمیدونستم هر چی هست که خیلی خوش رنگه ؛)
۳همیشه سالم باشن
۴عاشق گلدونات شدم چه عشقن ^_^
۵من برم یه سبد سیب سبز بگیرم بود کنم خیلی گرسنمه -_- هنوز طهر هم نشده تازه خدا خودش صبرم بده تا افطار طاقت بیارم -_-
۶چشم :))
۷چه پررو بوده :///
۸رویای واقعی! مازیار فلاحی میخونه
۹:)))
۱۱باشه عزیزم :)
۱. نه بابا مگه میتونه :)
۲. اوهوم :)
۳. ممنون
۴. گلدونام هم عاشقِ تو هستن ^_^
۵. آخی
۶. بی بلا
۷. :)
۸. تشکر :)
۱۱. ممنونم :)
اول بگو ببینم اصل حالت چطوره؟
اصل حالم خوبه ولی در حالِ حاضر عصبانیم :)
منم عصبانیم چون حالم بده و فردا امتحان سختی دارم :(
راستی کاکتوسات خیلی گوگولین ^___^
اگه نمیتونی بخونی نرو... بهتر از اینه که بری خراب کنی...
:)
:(
بذار یه کاری کنم حالِ جفت مون خوب بشه!

یکی از این آدما یه شب دعاش میگیره
یکی از همین شبایی که شبِ تقدیره
یه دلِ شکسته یه گوشه ی این شهر صداش
میرسه تا آسمون آه چه دامن گیره
:)
:)

گفتی حالت بد میشه آهنگ گوش می کنی
چیا رو گوش میکنی؟
موجِ محرم
قلبِ محرم
امام رضا ۲
کلاغِ رو سیاه

عمدتاً همین ۴ تا به علاوه ی اونی که توی پستِ قبل گذاشتم...
حرفات آرامش داره :) امتحانای من و کنکور تو که گذشت از صبح تا شب بشینیم حرف بزنیم:)
ظاهرم شاید آروم باشه ولی از درون آشوبم :)
ممکنه یه روزی بیای ببینی نه اینجایی هست نه حوایی :)
درود بانو ..
از اینکه من کامنت کمتر می نویسم از من ناراحت نباشید..
زیرا حقیقتش بخاطر سن و سالم بسیاری از موضوعات را 
اصلا نمیتوانم اظهار نظر کنم به این خاطر فقط میخوانم
بهر حال من به پستهای شما و بقیه دوستان سر میزنم 
منتها موضوعات بیشتر حول و حوش جوانی و مسائل جوانها
و بخصوص درس و کنکور میباشد که متاسفانه من چندان نمیتوانم 
اظهار نظر کنم در هر صورت بری شما و همه دوستان جوان آرزوی
 شادی و پیروزی دارم ..
درودِ بی کرانِ الهی بر شما استاد :)
مگه من چیزی گفتم در این باره؟! من تا حالا بخاطرِ کامنت و این چیزا از کسی ناراحت نشدم. خودم هم این روزا فقط پست ها رو میخونم و به ندرت اظهارِ نظر میکنم :)
من هم براتون بهترین ها رو آرزو میکنم ^_^
یعنی چی؟ :\
یعنی یه تصمیم هایی دارم! :)
1.خواهر داشتن معرکه اس...معرکه...
3.سایه ی همه ی مامانا مستدام.
4.گفته بودم کوه رو بسی دوس دارم؟ :) اقتدار و محکم بودنش بهم یادآوری میکنه نشکنم و کم نیارم.
6.هعی...گذرِ زمان...
11.سلامت باشید و محتاجیم به دعای واقعی. :)

+دوس ندارم که یه روز بیام و ببینم نه اینجایی هست و نه حوایی.باشه حوا؟ (با مظلومیت تمام در چشمانت زل میزند :) )
۱. بله بله :)
۳. خدا همه شون رو حفظ کنه...
۴. نه نگفته بودی! :)
۶. بخند جانم بخند :)

+ با لبخند به چشمانت خیره میشود :)
سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۵:۲۰ آقای دانش آموز سابق
حل شد سواله ؟ بیخیال شم؟
گذر اردیبهشت ، دال بند. روزهای بهتر، علیرضا افتخاری. دلتنگ، علی پورصائب. همه کارای چاوشی و علی الخصوص قطار، پرنده غمگین، قهوه قجری،آخرین اتوبوس و گلدون.
این بیست هزار آرزو تنها مشکلش اینه که مناسبت انتشارش نامبارکه...
عه! آقای دانش آموز!
بله با کمکِ دوستان حل شد...
خیلی ممنون :)
بله ولی من به حواشی و انتخابات کاری ندارم... حال خوب کنه...
سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۶:۱۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
گذر زمان فقط روشو می پوشونه:|

بستگی به خودِ آدم هم داره :)
لینک دوم
رستم کریموو ئه اشتب گفتم کرم رستموو D:
:))
۳. من دوست دارم اونایی رو که دوست دارم موقع خوابشون تماشا کنم :)
قشنگن کاکتوس‌هات :)
۶. من به شدت قبول دارم، که زمان همـــــه‌چی رو حل می‌کنه.
۷. تکه کلامم بی‌خیاله!
۸. آهنگ‌های روی گوشیم ثابت نیستن. ولی مداحی‌های مطیعی رو دوست دارم. 
۳. موقعِ خواب دوست داشتنی تر میشن :)
۴. قابل نداره :))
۶. خوشحالم
۷. احسنت!
۸. خیلی هم خوب و ممنون :)
چه جالب (5)
+ بارون که زد...حامد همایون:)
اوهوم
+ خیلی ممنون :)
یخ در بهشت با طعم بلوبری!!
چه خفن :))

خیلی خوب بود :)
اصلاً حرف نداره :))

خیلی خوب خوندی عزیزم :)
موفق باشید دوستم طاعات و عبادات قبول التماس دعا
همچنین عزیزم :)
محتاجیم به دعا
دلم کاکتوس خواست :)
(:
عالییییی
التماس دعا
تشکر
محتاجیم به دعا
در کل موفق باشی
:)
در کل ممنون :)
^---^دوستم
من 21سالمع😅
^_^
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶ , ۱۹:۲۸ این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
سلام.
خدا رو شکر که یادتون نمیاد.خواهش می کنم.
آبجی سحری بخور همیشه بدون سحری زود گرسنه میشی.
ساعت رو کوک کن نزدیک چهار و سحری بخور. :)
من که ویندوزم 
ریده از کافینت مجبور بیام سر بزنم وبلا گها اونم دیر به دیر.
التماس دعا و خدانگهدار.
سلام
شما نگفتید اراجیف! یه بلاگرِ دیگه گفته!
سعی میکنم ولی خب میلی ندارم!
بیدارم تا اون موقع :)
از الفاظِ بهتر استفاده کنید لطفاً!
محتاجیم به دعا
خداحافظ
سلام. :| چقدر بد تایپ کردم میخواستم بنویستم ویندوزم پریده
خدا رو شکر مشکل ویندوز توسط یکی از دوستانم حل شد... .
سلام
من هم تعجب کردم چون از شما بعید بود این مدلی حرف زدن!
خب خدا رو شکر :)
خدا مادر و پدر و خانواده تو برات نگه داره.
گلدونات بامزه بودن!

خیلی ممنون.
:)
واااااا، چقدر اینجا کامنت هست :)))
(:
خخخخ
در مورد شماره 10 بگم که یه روزی ریاضیم خوب بود همون موقع ها که بچه بودم
و همچنین برنامه نویسی و فیزیک یادم میاد معلم فیزیک هیچوقت صدام نمیکرد پای تخته همه بچه ها شاکی میشدن که اینو چرا صدا نمیکنی
ولی همشو دادم به باد فنا شوربختانه البته من خودم خیلی سعی کردم زندگیم رو حفظ کنم و به خاطر همون تفکرات مذهبیِ غلیظِ اورجینال دارم همشو خودم کشف کردم با لذت بخش ترین کار دنیا تفکر
ولی الان دارم سعی میکنم از نو یاد بگیرم خیلی چیزایی که از دست دادم رو
بدیش اینه عقب موندم از همه جا ولی خوبیش اینه تو یه جا کمتر کسی به گرد پام میرسه که مهم ترین جاس


شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۲ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

کولرگازی
يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۶ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan