وقتی دلت خیلی بگیره

دلت که بگیره و غصه بخوره باید آرومش کنی! باید دست به دامنِ کسی بشی که خیلی اون بالا بالاها حرفش خریدار داره...

چقدر خوب بود :)
اصلِ حالِ دلت هرچه زودتر خوب‌تر شه به حق شش ماهه‌ی ارباب... :)
خیلی خوبه خیلی
اصلاً حالم خوب نیست و اشک توی چشمام حلقه زده فقط نمیریزه :)
اللهم غیر سو حالنا به حسن حالک... :(((
:)
به دلایل نامعوم یا خستگیِ کنکور یا به من چه؟:دی :))
گریه کن، خوب میشی :)
خیلی وقته نمیتونم گریه کنم! بده نه؟! :)
خیلی هم بد نیست، اتفاقا عادت به گریه بدتره، ولی خب من وقتی ناراحتم تا گریه نکنم حالم خوب نمیشه. :)
منم همینطور بودم ولی حالا که نمیتونم گریه کنم اذیت میشم :)
راهکاری هم ندارم فعلاً!
حس بدی یه
من یه بار دلم گرفته بود و نمی تونستم گریه کنم می خواستم منفجر شم
مریض شدم 
به زور گریه کردم  تا کمی خوب شدم

اوهوم
درک میکنم... خیلی بده...
دلت آروم سیبِ سبزِ همیشه خوب :)
ممنونم انارِ قرمزِ همیشه مهربون :)
چقدر بغض داشت...
اصن بیا بغلم با هم گریه کنیم! 😭😭😭😭😭
عزیزم :)
سلام وقتی آهنگ رو گوش دادم و فهمیدم به طفل شیرخواره کربلا متوسل شدید، حرف دلتون رو فهمیدم آبجی.خدا خودش کمک کنه امام زمان بیاد زمام کار رو از دست نا اهلان بگیریم و مملکت رو آباد کنیم.

قرائتی خوب حرفی میزد ببم
یه تار موی قرائتی رو به صد تا آخوند حتی روحانی هم نمیدم
اون(قرائتی) میگفت جوان نیاز به ازدواج داره دستش کتاب میدن میگن بخون.
حالا وقت زن گرفتنت نیست حالا وقت شوهر کردنه؟!
این خلاف دین اسلامه.
میگفت: جوونهای قدیم همیشه درست تر زندگی میکردند
اگر این حالا قدیم بود این جوونا باید یکی یه دونه بچه بغلشون بود بجای کتاب دفتر.
حالا هی درس بخون هی کنکور بده.پس فردا میخوای با این مدرکی که گرفتی چی کار کنی؟!
آخه گیرم که کار هم پیدا شد ولی تو سی سالگی دیگه دختر خاستگار نداره پسر حس و حال نداره.
میگه: آی پدرا آی مادرا بزرگترا اونایی که میگید (دختر 20 ساله ما دختر 24 ساله بعضا) میگید بهنوز بچست هنوز دهنش بوی شیر میده.
یه بار شد از این جوان مظلوم بپرسید توی دلش چه خبره؟
تا اینجا که نامه نوشتن دادن به ما تا از دلشون با خبر شدیم 
اینقدر دختر خانم ها مغبون به حیا هستن نمیان بگن.
این کاری که ما داریم میکنیم در حقشون ظلمه و باید اون دنیا جواب پس بدیم...
خدا تو قرآن داره (اونجاهاش رو یادم نیست چی میگفت)

بعد یادمه یه مثال هم زد گفت جوانی که مجرد هست به سن ازدواج رسیده کمکش نمیکنیم جامعه هم کاری نداره بره خودش روی پای خودش وایسته مثل این میمونه توی یه کویر تشنه و لب ها ترک خورده و از شما تقاضای آب میکنه و شما یزدی اگر بهش یه لیوان آب ندی.
این جوان داره میگم من تشنه ام میگید حالا لیسانست رو بگیر.
میگه من تشنه ام آب نرسه بهش میمیره(منظور دل و فطرت بود)

این سخنرانی رو عید 1395 تو حرم امام رضا شنیدم از حاج آقا قرائتی.

دیگَه نَمِدانم زندَه بود یا نه.اما صداش میامد.


عواقب این نظر رو من به شخصه به گردن می گیرم آدرس وبلاگم هم گذاشتم.
تایید نکردی هم نکردی.اینم نشونه مغبون به حیایی هست که حرف دلتو نزنی.
خدا بگم چی کارشون نکنه جوانان مردم رو به این روز دچار کردن.
ان شاء الله از ازدواج خودشون خیر نبینند مسئولین که مانع ازدواج جوانان اند.
سلام و درود
حرفاتون کاملاً درسته ولی شرایطِ الان با گذشته تفاوت های زیادی داره!
قبلاًها یه دخترِ مثلاً ۱۵ یا ۱۶ ساله تواناییِ اداره ی یه زندگی و بزرگ کردن و تربیتِ بچه رو داشت ولی الان دخترهای ۲۰ ساله هم بعضی هاشون هنوز بچه هستن و از زندگی چیزی نمیدونن! سطحِ زندگی ها و توقعات هم بالا رفته! قبلاً ها با کمترین امکانات زندگی مشترک رو شروع میکردن ولی الان اینطور نیست! خلاصه که اگه مشکلِ بیکاری حل بشه خیلی از مشکلاتِ دیگه به دنبالش حل میشه! توکل به خدا...

حرفِ دلِ من چیزی نیست جز خستگی از یه عالمه کتاب و دفتر و کاغذ و خودکار! :)
ان شاءالله
موفق باشید
چه زیبا
زیبا خوندید :)
چی شده حوایم؟ نبینم غصه بخوری. ایشالله حالت زود خوب بشه.
چیزی نیست! تشکر شهریور دخت جان :)
تصورم ازت یه دختر پرانرژی و محکمه که هیچ وقت کم نمیاره. بزار این تصور همیطور بمونه! قوی باش 😊
شما لطف داری به من :)
چرا دلت غصه داره عزیزم؟ :(
همینطوری :)
یا علی اصغر (ع)
:)
این ترانه دل آدمو با خودش میبره :)
اوهوم :)
کار ما دیگه از همه گذشته غیر خود خدا کاری کنه:(
+ ظهرهای رمضان ذکر حسین میگیرم
بردن نام حسین وقت عطش میچسبد
یاعلی
گاهی باید خوب ها رو واسطه کرد :)
+ چقدر زیبا
علی یارت
يكشنبه ۷ خرداد ۹۶ , ۱۳:۰۹ دچـــــ ــــــار
آقای بنیامین :)
آقای بهادری :)
چی میشه که آدم به یه جایی میرسه که نمی تونه گریه کنه؟
بغض مثل سم تو خون جریان پیدا میکنه و آدمو میکشه...واقعا سخته بغض داشته باشی و نتونی گریه کنی
یه سوالِ بزرگ شده برام!
خیلی سخته... خیلی...
همیشه آروم باشی و بی غصه بحق علی اصغر (ع)
ممنون
نگرانتم کجایی؟ :(
همین حوالی :)
:(
بخند که خنده های تو عالیه :)
يكشنبه ۷ خرداد ۹۶ , ۱۵:۵۴ پارسا جهانگیری
برام جالبه که به ایشون متوسل شدید! انشالله سریح حالتون خوب بشه. التماس دعا
ممنون
محتاجیم به دعا
آخی عزیزم غصه نخور اگه کنکوری هستی حتما بخاطر اونه چیزی نمونده دیگه :)))
لحظه های آخره :))
خوشم اومد! از کلمه ی بایدی که استفاده کردی میشه فهمید دختر قویی هستی! گریه کن زود آروم میشی.
خندیدن هم خوبه امتحان کن:)
لطف داری! نمیتوانم آوا جان :)
هر چند همیشه در حالِ لبخند زدنم ولی چشم :)
 خیلی بده اگر آدم نتواند گریه کند ..
 گریه هدیه ایست مثل نوش دارو ..
سحرگاهان در اطاق خود بدون روشن 
کردن چراغ به نماز برخیز و در آن حالت 
 سعی کن که در سجده شروع به گریه کنید 
خیلی خیلی بده استاد
چه تشبیهِ زیبایی :)
چشم سعی میکنم. خیلی ممنون.
خوب شدی نسیم؟
خوبم خدا رو شکر :)
دوشنبه ۸ خرداد ۹۶ , ۰۰:۰۵ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خیلی خوب بود.

خوب خوندید یقیناً
کجاااااایی؟!
یهو غیب میشی آدم نگران میشه :‌|
همین حواااالی
:)
تنها با یاد خدا دلها ارام میگیرد
بله
برای بیان حسم کلمه ای پیدا نمیکنم . فقط ممنون
خواهش میکنم :)
خوبین؟ نگران شدیم!!
الحمدلله
نگران نباشین :)
حوا؟ کجایی دختر؟ :((((
همین اطراف :)
من هم دچارگرفتگی دل شدمممم
من هم حال وحوصله بی مزه بازی روندارررررررممم
  دلم گرفته دلم ماه محرم نه شب قدرومیخوادوشب ولادت امام علی که بشینم
یه دل سیربگریمم تاآرووووم شمممم
همه میشن!
بی مزه بازی؟!
ان شاءالله حال تون زود خوب بشه
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۲ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

کولرگازی
يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۶ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan