در پوستِ خودم نمیگنجم :)

برای توصیفِ حالم دست به دامنِ کلمات شده ام! اما این واژگانِ شیطان و بازیگوش یک جا نمی نشینند تا به کار بگیرم شان! آن ها هم همانندِ من سر از پا نمی شناسند! از شدتِ خوشحالی بالا و پایین می پرند و قاه قاه می خندند!
بالاخره تمام شد! شاید هم تازه شروع شد! آن انتظارِ لعنتی چمدانش را بست و رفت! همان انتظاری که دیشب برایتان گفتم! بالاخره تصمیم گرفت دستم را در دستِ معشوقه ام بگذارد و برود! راستی تا به حال گفته بودم چقدر معشوقه ام را دوست دارم؟! گفته بودم حاضرم برایش جان بدهم؟! گفته بودم تمامِ دنیای من است؟! معشوقه ی من از جنسِ آدمیزاد نیست! از تبارِ محبت است! از نسلِ بهشت! از خاندانِ مهربانی! خوب است ها اما کمی بی وفاست! سالی یک ماه می آید و مرا غرقِ در عطرِ قرآن می کند و می رود! می آید و دور تا دورم را پیله می کشد تا بعد از رفتنش پروانه بشوم و پر بکشم تا عرشِ کبریائیِ خالقِ زیبایی اش! خوش آمدی جانِ دلِ حوا! خوش آمدی! :)

+ تعدادِ کامنت های خصوصیِ پستِ قبل بیشتر از بقیه ی کامنت ها بود! جوابم به همه شون همونی هست که به کامنتِ آقا علی دادم! :)

ماه رمضان مبارک;) .ایشالله کنارِ روزه گرفتن راحت درس بخونی و موفق باشی :) 
توکل به خدا 8) 
خیلی مبارک :) همچنین شما :)
کفایت میکند حتماً :)
قبول باشه
التماس دعا
یکم زوده واسه گفتنِ این جمله :)
محتاجیم به دعا
به به امیدوارم ماه پرخیر و برکتی منتظر همه باشه:)
التماس دعا
یاعلی
ان شاءالله :)
محتاجیم به دعا
علی یارت
من ماه رمضان رو دوست دارم.. حال و هوای خوبی داره..
این روزها که میشه همه جا پر میشه از چطوری کمتر تشنه بشیم.. گشنه بشیم.. یه جوری بخوریم که تا آخر ماه دووم بیاریم.. یادمون رفته چرا داریم روزه می گیریم..
 
لا یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفْساً إِلاَّ وُسْعَها

ان شاء الله تا پایان این ماه بتونیم امر خدا رو اجابت کنیم و..
از خدا میخواهم که لطف کنه و امسال ماه محرم رو هم درک کنیم.. :'(

خیلی حسِ خوب داره...
متاسفانه همینطوره...

ان شاءالله :)
چه زیبا!
پس تبریک ویژه‌تری میگم بهت :))
پیشاپیش و احیانا پساپس التماس دعا :)
تشکر!
خیلی ممنون :))
من بیشتر التماسِ دعا دارم :)
اگه قابل باشم چشم حتماً هرچند همیشه دعات میکنم :)
پیش پیش قبول باشه :)


خودتوت متن ها رو می نویسید؟ :)
ممنون :)

بله :)
جمعه ۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۴۰ شرمندهٔ یابن الحسن
عزیز برا من خیییییییبییییلی دعا کنی .. 
چشم آبجی جونم تو هم دعام کن :)
امسال رمضان دلگیری در پیش دارم ...
التماس دعای فراوان دارم …
آخی چرا؟!
محتاجیم به دعا حتماً دعا میکنم دوستان رو...
التماس دعا خواهری 
محتاجیم به دعا عزیزم :)
چه معشوقه زیبایی!
رمضان مبارک و التماس دعا حریر بانو..!
خیلی ^_^
ممنون و محتاجیم به دعا ولی من حوا هستم! :)
التماس دعا
محتاجیم به دعا
عزیزم *_* چه معشوقه ی زیبایی داری تو ؛)
(:
همه رو که دعا کردی اون آخرا منم دعا کن -_-
چشم :)
سلام سلام سلااااام :)))
چطوری حوایم؟ عشقت پایدار و التماس دعا خانومی &)
به به ببین کی اینجاست :))
سلام عزیزم :)
خوبم شکر... ممنون و محتاجیم به دعا :)
چند وقته این طرفا نیومدم؟:\ یاد ندارم:))) عشق باارزشیه!! ما رو هم دعا بفرما:)
نمیدونم والا! این روزا کم پیدا شدین! :))
اگه قابل باشیم چشم :)
شنبه ۶ خرداد ۹۶ , ۰۵:۱۹ دیوونه ی بارون
من عاشق عشقت شدم رفت 😍😙😙
:|
عاشقِ عشقِ خودت شو :))
:)
(:
شنبه ۶ خرداد ۹۶ , ۰۹:۴۵ دچـــــ ــــــار
مبارک :)
(:
سلام

رمضان بر شما و همه دوستان عزیز وبلاگی مبارک باد
سلام

بر شما هم مبارک
پس دست به قلمت خوبه :)
تبریک ^_^
:)
لطف داری ممنون :)
متن تون عالی بود و دل نشین
رمضان مبارک . التماس دعا
عالی خوندین یقیناً :)
بر شما هم مبارک
محتاجیم به دعا
رمضان مبارک
التماس دعا حوا جون. :)
بر هم اسم جان هم مبارک
محتاجیم به دعا عزیزم :)
تقبل الله..

التماس دعا..
تشکر

محتاجیم به دعا
شنبه ۶ خرداد ۹۶ , ۱۵:۳۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سلام و التماس دعـا.
سلام
محتاجیم به دعا
التماس دعا
محتاجیم به دعا
سلام
مبارک باشه ان شاالله :)
سلام
بر همه مبارک :)
شنبه ۶ خرداد ۹۶ , ۱۸:۳۲ پارسا جهانگیری
ان شاالله پر از خیر و برکت باشه واسه همه.
ان شاءالله
ماه مهمونی خدا بر همه مبارک 
والتماس دعای فراوانツ
خیلی مبارک
محتاجیم به دعا عزیزِ جان :)
شنبه ۶ خرداد ۹۶ , ۱۹:۱۰ مـــــــنِ او
خوشبختم دوست خوبم^_^
امیدوارم موفق باشی
ممنون که سر زدین به من ...خوش اومدی
من بیشتر ^_^
همچنین عزیزم
خواهش میشه :)
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۲ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

کولرگازی
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۷ باربری و اتوبار آیلان

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan