خبر آمد خبری در راه است

انتظار چیزِ عجیبی ست! آدم را آشفته، بی قرار، سردرگم و در یک کلام دیوانه میکند! دیوانه ها را هم دیوانه تر!

دیوانه تر که بشوی، وسطِ تابستان احساسِ سرما میکنی!

دیوانه تر که بشوی، به خوشمزه های موردِ علاقه ات بی میل میشوی!

دیوانه تر که بشوی، بعد از چند ماه دوباره خون دماغ میشوی، دوباره معده درد میگیری!

دیوانه تر که بشوی، با صدای اذانی که نمیتواند از پنجره ی دو جداره ی اتاقت عبور کند بیدار میشوی!

دیوانه تر که بشوی، دلت میخواهد تا ابد سرت را از روی مهر بر نداری و بلند بلند گریه کنی تا صدایت به گوشِ آسمان برسد!

دیوانه تر که بشوی، دلت میخواهد برایش جان بدهی، در دم بمیری!

دیوانه تر که بشوی، با خنده گریه میکنی، با گریه میخندی، تمامِ احساساتت را به سخره میگیری!

دیوانه تر که بشوی، به راحتی دل میبری، دل میکنی، تمامِ زنجیر های وابستگی را با تبر یکی یکی از ریشه در می آوری!

دیوانه تر که بشوی، کنار پنجره مینشینی، به جاده خیره میشوی، بویش را به ریه میکشی، با لالاییِ قدم هایش به خواب میروی!

قلبم تندتر میزند! نفس هایم به شماره افتاده! این یعنی تو در راهی...


هوای خونه برگشته تمومِ جاده بارونه / یه حسی تو دلم میگه تو نزدیکی به این خونه


منم یه دیوانم !!!!!!!
دیوانگی عالمِ عجیبی داره...
خیلی خوش می گذره
البته یکمم موجب سردر گمی میشه
سردرگمی هم چیزِ بدی نیست...
دیوونگی دنیای عجیبی داره و اینکه یه دیوونه عین خودت باهات باشه که حالت رو خوبتر کنه هنوز عجیب تر:))
از این مدل عکسها خیلی دوست دارم:)
+ یه حسی دارم این روزها؛تمام شهر خوشحالن
تو فکر یه شروع خوب،برای اول سالم
یه عطر آشنا بازم خیابونا رو پر کرده
خبر دادن همین روزها بهار میخواد که برگرده
♡فریدن اسرایی _ داره بارون میاد
یاعلی
بله بله موافقم :))
منم :)
+چقدر زیبا... پر از حسِ خوب...
علی یارت
پس دیوانه دوس دارین 
یقیناً...
هر آدمی یه جور دیوونه است دیگه ...!
نه هر آدمی...
عکست منو یاد وقتایی که گریه میکنم میندازه همه چیو اینجوری میبینم :)))
((:
چه قشنگ:)
وب زیبایی داری
(:
لطف داری...
پنجشنبه ۴ خرداد ۹۶ , ۲۳:۱۵ شاید فردایی نباشد...
منظورتون خداست؟؟

امام زمانه/؟؟


منظورم شخص نیست! یه حس و حاله...
پنجشنبه ۴ خرداد ۹۶ , ۲۳:۱۶ شاید فردایی نباشد...
:|
(:
هی به در خونش بزنی باخودت بگی:«لعنتی بیا بیرون !»
انتظار زجر آور میفهممت
زجرآور ولی شیرین...
پنجشنبه ۴ خرداد ۹۶ , ۲۳:۵۰ شاید فردایی نباشد...
منم دیوانه ام... :))
(:
اهم‌اهم! از باب‌الجواد تا دور و بر ضریح :)

http://bayanbox.ir/info/2835246641820640129/IMAG6051
http://bayanbox.ir/info/6630000152181802170/IMAG6019
http://bayanbox.ir/info/7203538980673979817/IMAG6022
http://bayanbox.ir/info/8842606248143366466/IMAG6025
http://bayanbox.ir/info/3476771658670538142/IMAG6026
http://bayanbox.ir/info/1302614933183249012/IMAG6032
http://bayanbox.ir/info/4239198990358487666/IMAG6036
http://bayanbox.ir/info/3178369708121071167/IMAG6047

این بیته مال یه آهنگه؟
آدم یه دوست مثلِ تو داشته باشه میتونه بهشت رو تو همین دنیا تجربه کنه! :))
خیلی خیلی خیلی ممنونم عزیزم :)
لطفِ بزرگی بود :)


بله...
با این اوصاف دیوانه شدم به تازگی :/
ولی انتظار توی این دیوانگی کشنده ست...یکم که بری جلوتر میفهمی :(
به سلامتی :)
من همیشه منتظرم... درک میکنم...
جمعه ۵ خرداد ۹۶ , ۰۰:۵۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
کاش نزدیک باشه به این خونه..
من صدای قدم هاش رو میشنوم :)
ما هممون یه دیوونگی درون داریم ...برا من کلا فعالهـــــــــ
دیوونگی داریم تا دیوونگی...
دیوانه تر که بشوی تمام دلبستگی ها رو با تبر یکی یکی از ریشه در میاوری
بله دیگه...
خیلی زیبا بود!
دیوانگی رو دوست دارم...
خیلی وقته دیوانه نبودم... -_-
خیلی لطف دارید :)
چه خوب...
:)
عالی بود
تشکر
:دی خواهش می‌کنم. نظر لطفته و کار خاصی نکردم من. :))
آقا! اینقدر از دیوونگی و اینا میگین، خب آدم دلش می‌خواد تجربه کنه! 
ولی نمی‌تونه -_- چه کنه؟
وایه من کارِ بزرگی بود :))
خب تجربه کن! سخت نیست! باور کن!
فکر میکنم نوعِ دیوونگیِ آدم ها با هم فرق میکنه... واسه همین نمیدونم دقیقاً باید چکاری رو بهت پیشنهاد کنم :))
نمیدونم چند بار گفتم بهت ولی ماشالله سلیقه 👏
نمیدونم چند بار گفتم بهتون ولی لطف دارید :)
سلام آبجی.دیروز نتونستم روک و پوست کنده از یکی تقاضای ازدواج کنم تو یه وبلاگی.بخاطر بیکاری! و این دیوونگی داره نه اینکه بری پنجره رو باز کنی صدای پای مردم رو گوش بدی و غیره.
من تیپ دیوانگی و فکرم،همه چیم به دیونگی شما و همه خصوصیاتتون نمیخوره.

من بخاطر نبود کار تو این اوضاع اقتصادی فلج دیوونه شدم و میشم گاهی و فاز تخیلی و الکی خوشی با خوشی های کوچک هیچوقت باعث رضایت و خوشحالیم نمیشه مگر کار باشه و بتونیم در این سن کلی میگم همه جوانان ازدواج کنیم.

وقتایی که دیوونه میشم میزنم به سیم آخر و در نهایت باز خدا میمونه و خودم و مشکلات و اونجاست که فاز معنوی من رو احطه می کنه و نه اینکه با بهونه یه بستنی یا یه چایی و غیره برم تو یه دنیای دیگه و شاد بشم و خدا رو همچینی شکر کنم و از این چیزای من در آورده بلد نیستم و دوست هم ندارم.یعنی چی؟

گاهی پدرم وقتی شام میخوره از وقتی داره پا میشه تا وقتی داره ظرفش رو میبره آشپزخونه شونصد بار با صدای بلند میگه الهی شکر الهی شکر صد ها هزار مرتبه شکر.ولی من میگم آدم یه بار توی دلش بگه شکر بهتره مگه چی خوردی که این همه شکر می کنی؟ یه نون و غذای مونده از ظهر.دیوونگی شما ببخشیدا از سرخوشی و قناعت زیستیه.از بی خیالیه و نمیگید مشکل داریم نمیگید این همه مملکت خراب شدن همه جوانان منزوی بیکار گوشه نشینی مجازی داغون افسرده مثل کتاب شدن بعضی ها فقط مینویسن مثل رادیو شدن بعضیا فقط میخونن.
خلاصه که هیچ وقت درکتون نکردم و نخواهم کرد هم شما و هم دیگرانی که به بی خیالی و حرص نخوردن میگن دیوونگی.دیوونگی شما از اون ور بومه و دیوونگی من از این ور بوم.خوش به حال کسانی که دغدغه ای ندارند تو زندگی و نرمال اند.مثل ما هر گروهی یه جور دیوونه من مدل عصبانی و شما مدل رویایی.
ببخشید لحن بدی حرف زدم کلا از روزگار دل پری دارم.ولی عمق حرفام واقعا گفتنی بود و باید در اینجا گفته میشد.یا علی

(امیدوارم دیگه اصلا پیام ندم که نه زیاده گویی و نه تندگویی کنم به کسی.)
من هیچ وقت کنارِ پنجره نمیشینم صدای پای کسی رو گوش بدم و این چیزا همش توصیفِ یه حسه!
شما از زندگی و اتفاق های تلخی که تجربه کردم چیزی نمیدونید پس نمیتونید بگید من الکی خوشم، بدونِ مشکلم و یا توی خوشی غرق شدم و رویایی فکر میکنم! من اگه زیرِ بارِ اتفاق های تلخی که یهویی و با هم شبیخون میزدن به زندگیم له نشدم بخاطرِ اینه که سعی میکنم بیخیال باشم و سریع با اتفاق های زندگیم کنار بیام و یادم باشه یکی اون بالا هست! همیشه حواسش هست و دستش رو شونه هامونه! مشکلات هست! خیلی هم هست! ولی با آه و ناله کردن و حرص خوردن هیچی درست نمیشه! فقط عصبی مون میکنه...

من از هیچ کدوم از خواننده های اینجا توقع ندارم درک کنن من و جملاتِ درهمم رو :)
شاعر میگه:
هر کسی از ظنِ خود شد یارِ من / از درونِ من نجست اسرارِ من

مشکلی نیست... هر چی خواستید بگید... من با کامنت هاتون مشکلی ندارم...
همه دیوونه ان هرکس یه مدلی....
موج دخترانگی که تو نوشته هات هست شدیدا ملموسه.
:)
دیوونگی بهترین عالمِ  :)
اوهوم :)
بذار هر چی میگن بگن نمیدونن اونا که تو عاشق شدی!! 😅
اوهوم :))
احسنت!
سپاس!
شنبه ۶ خرداد ۹۶ , ۰۵:۲۰ دیوونه ی بارون
چه عکسی عجب متنی 😮
:)
:)
(:

فوق العاده بووووووود

واقعا عالی بود ....

حس بی نظیری داشت نوشته تون

ممنون

لطف دارید :)
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۲ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۷ باربری و اتوبار آیلان

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan