و ما ادراک ما معده الدرد!

یکی از نعمت هایی که باید بخاطرش خدا را روزی صدها هزار بار شکر کنید نداشتنِ معده ی عصبی ست! معده ای که گاهی آنقدر عصبی میشود که با هیچ دارویی آرام نمیگیرد و تا اشک را در چشمان تان جمع و سپس از گونه های تان جاری و کتاب تان را خیس نکند دست از سرتان بر نمیدارد! :)

امیدوارم زودتر خوب شی. :)
ممنونم :)
الهی بگردم :(

من خودم معده ام بچه خوبیه ولی بابام معده اش واقعا وحشیه همین طور دوست صمیمی دوران دبیرستانم دیدم چقدر وحشتناکه

خوبی الان؟
:)

خوشبحالت پس... خیلی عذاب آوره...

خوبم عزیزِ دل ممنون :)
يكشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۶ , ۲۲:۱۰ شاید فردایی نباشد...
ان شاالله زود زود خوب بشین...
تشکر...
خدارو شکر:))
:))
الهی... ممنون واسه وبلاگ بینظیرتون :)
خواهش میکنم...
من گاهی معده‌م عصبی میشه ولی بازم خداروشکر :) 
گاهی بهتر از همیشه ست :)

معده درد خیلی سخته :((

ان شاالله که هیچ وقت معده ات عصبی نشه   

خیلی بیشتر از خیلی :))
متاسفانه معده ی بنده بسی عصبی ست! :)
براهصابت مسلط باش نسیم:(
توام اینوبه من بگو:(((
چشم :)
بر اعصابت مسلط باش حدیث :)))
ضمن آرزوی سلامتی برای شما ، خدا رو شکر
سپاسِ فراوان...
يكشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۶ , ۲۳:۱۰ شرمندهٔ یابن الحسن
وای چی شده فدات نگرانم کردی :-(
چیزی نیست عزیزم نگران نباش :)
الهـــــــــــــــی... دردت به جونم عزیزم.... 
ان شاءالله خوب بشی : )
خدا نکنه نزن این حرف رو...
ممنونم جانِ دلِ حوا :)
خدا سلامتی بده ان شاالله..
خیلی ممنون...
منم ددارم:)حتی گاهی خیلی حالم بدشه غذاکلا نمیتونم بخورم چند روز بایدد با سرم زنده بمونم:|
البته میگذره:|والا تقصیر خودمونم هست اینقددر حرص میخوریم!البته گاهی هم نمیشه حرص نخورد
خیلی بده و درک می کنم :)
چون میگذرد غمی نیست... گاهی واقعاً نمیشه قبول دارم این رو :)
لعنت بهش. فقط همین :(
:)
اخ اخ میفمم چی میگی :(( مرگ بر معده ی عصبی
((:
بهتر شدی؟ :)
بله خدا رو شکر خوبم :)
اخ اخ.کشیدم این دردو قبلا...شکر خدا رفع شد
الهی که زود خوب شی عزیزم  :(  :*
امیدوارم دیگه تجربه نکنی :)
ممنونم حدیثِ عزیزم :)
آخ آخ خیلی درد داری؟
درد که زیاد داره ولی الان خوبم :)
زود خوب بشی الهی :(
ممنونم :)
بلا دور باشه عزیزم 
خیلی ممنون جانِ دلم :)
با داروهای گیاهی مناسب میتونید به راحتی درمانش کنید
با داروهای گیاهی مشکل دارم...
خخخ افرین
آفرین به چی؟! :)
خیلی مزخرف است خیلی باید مراقبش بود.
من تو مامانم دیدم..
مواظب خودت باش خانومی..
خیلی...

چشم هلما بانو :)
عه معد درد انقدر بده!
من ندارم خداروشکر
خیلی بده!
خدا رو شکر :)
دوشنبه ۱ خرداد ۹۶ , ۱۱:۳۲ دچـــــ ــــــار
شما تیزهوشان درس می خونید؟ :/
تیزهوشان درس خواندیم تمام شد :)
دوشنبه ۱ خرداد ۹۶ , ۱۳:۴۵ شرمندهٔ یابن الحسن
سلام عزیزم کجایی بابا دلتنگم 
سلام آبجی :)
هر کس به طریقز یه دردی داره:/
امیدوارم زودتر خوب بشی عزیزم:)
یاعلی
اون که بله...
خیلی ممنونم فرشته ی من :)
علی یارت
تا این حد وحشتناک؟ 0_0
حتی بدتر :)
چی شده حواجونم؟ :(((
چیزِ خاصی نیست... بخند عزیزم :))
امیدوارم که خوب باشی:)
کم حرص بخور ....

ممنونم :)
سعی میکنم...
خداروشکررررررررررررررررر

:)
منم معده دردهای خیلیییی سختی داشتم.
یه مدت جوشونده شیرین بیان رو امتحان کنید برای معده دردهای من گاهی وقت ها اثر می کرد...
ان شاالله که زودتر خوب بشید
راستش زیاد از جوشونده و داروهای گیاهی خوشم نمیاد ولی چشم امتحان میکنم...
خیلی ممنونم :)
مراقب خودت باش نسیم خانوم:))
سلامتی رو نباید از دست داد.هیچ جایگزینی براش نیست^_^
چشم گیره بانو جان :))
درست میفرمایید ^___^
من گاهی چشیدم درد معده رو ولی بیشتر درد دندون کشیدم :(((((((
من هر دو رو تجربه کردم و میکنم :))
سلام 
معده ی عصبی !!!!! چه اطلاعات عمومی ضعیفی دارم :-( اگر بگم تا همچین چیزی نشنیدم باور می کنی ؟ 
مثلأ عصبانی میشی این حالت دست میده ؟ خب یعنی چی اول صبح ذهنم در گیر شد خخخخخخ
سلام
بله :)
نه به عصبانی شدن ربطی نداره... معده ی عصبی خیلی حساسه! باعث میشه طرف زود احساسِ سیری بهش دست بده! گاهی بعد از خوردنِ وعده ی غذایی به شدت درد میگیره! حالت تهوع و از این چیزها...
امسال من هر دردومرضی میگیرم میگن از استرسه!عطسه ام میزنم میگن استرسه!
احتمالا درد معده ام از همی استرس باشه.خالم اون موقع که منم شدیدا درد معده داشتم میگف یه قاشق عسل طبیعیو بذا تو دهنت قبل اینکه با بزاق قاطی شه قورت بده!خودش امتحان کرده بود و میگف واقعا جواب میده.من که قسمت نشد بکنم این کارو.شما امتحان کن شاید جواب داد!
:)
بله علتِ عصبی شدنِ معده استرس هست! خیلی ممنون از پیشنهادتون :)
حتماً امتحان میکنم...
 خب این ترشحات اسیدی معده در دو حالت بوجود میآید 
 یکی ممکن است بخاطر تحریک اعصاب باشد و یکی ممکن 
است بخاطر نوع غذا باشد .. ولی در هرحال قرص هایی وجود 
 دارد به نام پانتولوک. ‌ یا پانتوپرازول. ‌ که این قرص ها از 
ترشحات بی مورد اسیدی معده جلوگیری میکنند مصرف این 
قرص ها ضرری هم ندارد پس از مدتی مصرف معده حالت تعادل 
پیدا میکند..
ممنونم استاد :)
اینچنین هستیم ما هم! :(
بخندید :)
کاملا میفهمم
:)
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۳ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ماشین ظرفشویی
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۸ باربری و اتوبار آیلان

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan