پیش به سوی انتخابات :)

فردا باید پیاده برم حوزه ی انتخاباتی که میخوام رای بدم! اگه ساعتِ ۷ حرکت کنم احتمالاً تا ۸ میرسم!
خوشحالم که قراره فردا همه ی کَل کَل ها تموم بشه و برگردیم به زندگیِ عادی!
به امیدِ موفقیتِ رئیس جمهورِ آینده و سربلندیِ کشورمون :)

انشاءالله انتخاباتی پر شور و البته با شعوری داشته باشیم
ان شاءالله...
آقا تبریک پونصد تایی شدی ^___^
خیلی ممنونم ^___^
ان شاا... فردا زودتر بیاد و تموم بشه بره نفسمون رفت بخدا.
عین بازی ایران و ارژانتین شده که تا لحظه ی اخر صدبار مردیم و زنده شدیم:))
یاعلی
تموم میشه بالاخره...
حتی بدتر... امیدوارم بهترین ها اتفاق بیفته :))
علی یارت
من نمیتونم رای بدم :(
ان شاءالله انتخاباتِ بعدی :)
غرب زدگیِ شما و استفاده از برجِ ایفل در کادرِ عکسِ انتخاباتی را به شدت محکوم و از مسئولین خواستارِ مجازاتِ شما به دلیلِ ترویجِ غرب زدگی و دعوت جامعه ی بلاگرین به فرهنگِ غرب هستیم! 
چرا از برجِ میلاد استفاده نکردید؟! چرا برجِ قابوس نه؟ چرا سی و سه پل و تختِ جمشید نه؟ هان؟ واقعأ هان؟ چرا ساکتید؟! 

:|
اصلاً به برجِ ایفل دقت نکرده بودم!
تقصیرِ من چیه که همه ی کیف ها طرحِ برجِ ایفل داشتن؟! برین از تولید کننده های داخلی شکایت کنین آقا!
منم خسته شدم...از بس بحث کردم و حرف زدم...خسته شدم بابا :)

امیدوارم هر چی صلاحه پیش بیاد.
بحث نکن جانم :)

ان شاءالله بهترین ها رقم بخوره...
خلاصه که عمیقأ متأسفم :/ :))
[ به سمتِ دکمه ی قطعِ دنبال خیره میشود حتی ] 
یعنی شما هیچ وسیله ای ندارین که از این طرح ها داشته باشه؟! :/ :))
[ لبخند زده و سرش را به میز میکوبد ]
همین الآن داشتم با یکی از دوستای صمیمیم بحث میکردم و خوشبختانه موفق شدم و متقاعدش کردم.... :))
دلم میخواد بحث نکنم...ولی بحث خودش میاد دیگه...خیلی هم میچسبه وقتیکه موفق میشی...مثه الآنِ من... :))

خیلی هم عالی :))
بله... منم چند روزِ پیش یه بحثِ موفقیت آمیز داشتم :))
بخر .کلی امکانات داره






مدلِ دیگه ای ندارین؟! :)
چرا! دارم! یه شیرعسل خواری دارم که روش عکسِ مقبره ی کوروش رو داره!
شیرعسل خوار چیست؟! :|
منم نمیتونم رای بدم ولی دوست دارم انتخابات خیلی خوب برگزار بشه😊
ان شاءالله عالی برگزار میشه :)
موفق باشین و پایدار :) 
خیلی ممنونم :)
منم دوس دارم فردا صبح زود رای بدم

البته اگر بیدار بشم :)
هر چه زودتر برید بهتره...

موفق باشید :)
۱ ساعت پیاده روی که آدمو از پا درمیاره!!
مادر و پدر نیستن تا صبحِ شنبه درگیرِ انتخاباتن و چون پیاده روی رو خیلی دوست دارم تصمیم گرفتم پیاده برم :)
یهو یاد عکس روی کارت ملی‌م افتادم دلم گرفت!:دی :)))
من که هر چی نگاهش میکنم شباهتی بینِ خودم و عکسِ روی کارت نمیبینم! :))
زنده باد ایران و ایرانی :)))
(:
عکاسشون خوب نبوده احتمالا! :))
عکس رو خودشون گرفتن! خیلی بد گرفتن! اصلاً یه وضعی :))
یه چند نفر رو هم با خود ببرید ان شاالله...


شاید با خواهرم برم...
چیزی که با آن شیر عسل میخوارن!
که اینطور!
خب من قول میدم دیگه وسایلی با طرح های بلادِ کفر نخرم!
سلام ایشالا و به امید خدا کسی را که بر ما رحم نمیکنه بر ما مسلط نکنه...


رای ما فقط آقای رئیسی...
سلام
ان شاءالله...

:)
چه خوب.من که فکر کنم بعدازظهر برم.کلی کار دارم :) 
(:
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ان شاالله که عاقبت به خیر بشیم!
ان شاءالله...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan