۴ درصدی رای نده!

دیشب حوالیِ ساعتِ ۱۱ مامانم اومد توی اتاقم و من رو از وسطِ یه عالمه کتاب و کاغذ بیرون کشید ( این روزها به شدت اتاقم بهم ریخته ست! ) و گفت آماده بشو میخوایم بریم بیرون ببینی توی شهر چه خبره! سریع حاضر شدیم و حرکت کردیم! خیابون ها به شدت شلوغ بود ترافیک هم شدید! اول به ستادِ آقای روحانی رسیدیم! جلوی ستادِ ایشون پر بود از دخترهایی که روبانِ بنفش و سفید دورِ دستاشون بسته بودن و با ظاهرِ ناجور، یه عالمه آرایش و شالی که بجای روی سرشون دورِ گردن شون بود، بادکنک به دست، کنارِ پسرهای بنفش پوش میرقصیدن! :/ یه پارتی وسطِ خیابون! بعد میگن ما آزادی نداریم! :/

یکم جلوتر ستادِ آقای رئیسی بود. اونجا اما حال و هوای دیگه ای داشت. خبری از رقص و جیغ و سوت نبود! خانم های اونجا همه پوششِ مناسبی داشتن! همه پرچمِ ایران به دست از کاندیدِ محبوب شون حمایت میکردن! اکثراً جوون های پرانرژی! بینِ اون شلوغی یه صدایی بیشتر از بقیه خودنمایی میکرد! صدایی که میگفت " ۴ درصدی رای نده! ۴ درصدی به رئیسی رای نده! " یه مقوا هم دستش بود که روش نوشته بود " روحانی کلیدت خرابه! " اونجا همه یک صدا میگفتن رئیسی. همون لحظه نگاهم به نگاهِ یه مادرِ شهید گره خورد. مادری که پوسترِ آقای رئیسی دستش بود و از ایشون حمایت میکرد. بهم گفت " به رئیسی رای بده! " لبخند زدم و سرم رو به نشانه ی " چشم " تکون دادم. خوشحال شد و خندید.

به راحتی میشد تفاوتِ شگرفی رو بینِ طرفدارهای دو نامزد حس کرد!

همه ی اون ها به کنار! این حد از آرایشِ خانم های کاندیدِ انتخاباتِ شورای شهرمون هم واقعاً غیرِ قابلِ تحمل بود! این همه آرایش با چادر در تضادن! :/

خلاصه که امیدوارم جمعه اون اتفاقی بیفته که باید! :)

تازه شورای شهر ما بنرهاشون متفاوته،با چادر بی چادر ولی خب حجم ارایش همونه:)
یاعلی
:)
علی یارت
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۹۶ , ۰۹:۳۴ شرمندهٔ یابن الحسن
ان شاءالله که ما پیروز میشیم دربرابر 4 درصدی ها 

دعا کن عزیز که آقای رییسی رأی بیارن اگه بنده خدا 4 سال دیگه هم باشه ایران خیلی خیلی خراب تر میشه از اینی که هست ، متأسفم برا بعضی ها :-)
ان شاءالله...

میدونم و امیدوارم که همه چی همونطوری بشه که صلاحه...
من بیشتر متاسفم :)
دعا مکنیم به حق خون شهدا... جمعه هر چی خیره ملت ایرانه اتفاق بیفته :)
ان شاءالله :)
حالا اگه نگن خون شهدا رو مصادره کردیم :)
والا به خدا... بعید نیست از بعضی ها... :)
واقعا آزادی با ولنگاری داره اشتباه گرفته میشه... من که دیگه فقط میتونم دعا کنم... کار دیگه‌ای تز دستم ساخته نیست... و اینکه هی به همه میگم حواستون باشه انتخابی که میکنین، به شمام اگه ضرر یا منفعتی نرسونه(که قطعا موثره) به منِ جوون ربط داره... 
دقیقاً حرفِ منم همینه! منم یه رای بیشتر ندارم! بیشتر از این کاری نمیتونم بکنم :)
فساد در بظاهر آزادی دولت روحانی داره بیداد میکنه
بعضی ها با همین خوشن!
ان شاءالله اون اتفاق که باید میافته !!!
ان شاءالله :)
من فقط منتظرم جهانگیری هم اگه میخواد کنار بره, کنار بره تا آخرین حرفم رو هم بنویسم.. الانم توی مدرسه دارم پست های اصلاحات و مغالطه ها و توهین هاشون رو میخونم و حرص میخورم :))
اونم میره به زودی... نره هم تاثیری نداره... حرص نخورین ارزش نداره! :))
مشکل مملکت آرایش یا طرز پوششه بنظرتون؟ هرچند که تو طرفدارهای آقای روحانی از همه قشری هستند اما اینکه این خوشی های جوونها مثل خار تو چشم طرفدارهای باقی کاندیداهاست واقعا جالبه :)
تفاوت شگرف چادره؟ از کی معیار خوب و بد بودن شده چادر؟ :)
ظاهر بینی و تعصب بیداد میکنه، فکر نمیکنم از طرف مقابل و بی حجابها کسی شمارو به تمسخر گرفته باشه
امیدوارم اونقدری هممون به درک برسیم که همدیگرو همونطور که هستیم بپذیریم
من همچین حرفی زدم؟! این ولنگاری و فقرِ فرهنگی که باعث شده یه عده کمبودهاشون رو با رقصیدن وسطِ خیابون جبران کنن افتخاری نیست که بخواد خار باشه تو چشمِ ما! فقط میشه به کارهای این مدل افراد خندید!
من نمیدونم چرا امثالِ شما همیشه زوم میکنن رو چادر! من نگفتم تفاوتِ شگرف چادره! تفاوتِ بزرگ توی نوعِ رفتاره! چه با چادر و چه بدونِ چادر! من بارها گفتم که از اون دسته آدم هایی نیستم که حجاب رو فقط توی چادر ببینن! بدونِ چادر هم میشه خوب بود و عرضِ اندام نکرد!
خب اشتباه فکر کردین و محضِ اطلاع باید بگم بارها و بارها و تقریباً میتونم بگم هر بار که میرم بیرون از طرفِ بد حجاب ها موردِ تمسخر واقع شدم! برام عادی شده! :)
چه جالب! چون منم دقیقاً بعد از هر بار رفتارِ توهین آمیزِ یه عده که خودشون رو روشنفکر میدونن همین جمله رو توی ذهنم مرور میکنم!
شورای شهر ما که که چادری هستن الحمدالله!

دیشب منم بیرون بودم وضعیف حجاب و طرافدارها همینی بود که شما نوشتی
امشب هم میخواهیم یه سر بریم...
اگر کسی تصادف نکنه:)


استقبال اصفهان از رئیسی دیدید؟عالی...
اینجا هم چادری هستن ولی با یه عالمه آرایش!

همه جا همینه! هرکاری میخوان میکنن بعد میگن ما آزادی میخوایم!
:)

بله خیلی عالی...
اگر براتون مهم نبود قضاوتشون نمیکردین، با کلماتی مثل تفاوت شگرف توضیحش نمیدادید، کی ما گفتیم اونا با حجابن و فلان ... اما شما میگید اونا بی بندوبارن، دین و ایمونتون اینه؟ انقلابی بودن اینه؟ خداروشکر که من بی بندوبارم، خداروشکر که من اهل شماها نیستم، خدا حفظم کنه از این دین و ایمانها :)
یه طرفدار روحانی شمارو مسخره کرده که با حجابین؟! بعید میدونم (راست و دروغ حرفتون پای خودتون)
یعنی میخواین بگین این جو رو ایجاد نکردن که طرفدارهای روحانی بی بند و بار و طرفدارهای کاندیداهای دیگه متدین و انقلابی هستن؟ :)
من زوم کردم رو چادر؟ یا شما زوم کردین رو خوشی ملت؟ ما به چادر شما کار داریم؟ یا شما شدین کاسه داغتر از آش؟کی روحانی اومده برعلیه چادریا حرف بزنه؟کاندیدای شما و رفقاش درمورد ما حرف نزدن؟
شما که اهل ایمانی و از فقر فرهنگی هم رنج نمیبرید و کمبود هم ندارید بهم بگید دین و ایمان و انقلاب چه دیدگاهی در این زمینه داره؟ شما که براتون مهم نیست چیکار میکنن و درعین حال بهشون توهین میکنین، بگین این رفتارتون نماینده دینه یا انقلاب؟
شما که امیدواری همه به این درک برسن که همدیگرو بپذیرن جز توهین به افرادی که کوچکترین شناختی ازشون نداری تو همین چندخط کار دیگه ای انجام دادین؟شما والا و باارزش جوون مردم سخیف و بی ارزش، دیدگاه شما و امثال شما غیر از اینه؟نحوه حرف زدنتون که همین رو نشون میده، اما مطمئن باشید دین و ایمان و انقلابی بودن غیر از اینه، البته خدا (نه خدای دیندارهایی که کمبود ندارن، خدای بی بندوبارهای بی فرهنگ) جای حق نشسته و همه این توهینها جواب داده میشه، امیدوارم اونموقع خدای شما حفظتون کنه.
فقر فرهنگی و کمبودشون رو با عینک متدین بودن تشخیص دادین یا با عینک انقلابی بودن؟ براتون مهم نیست؟! جوک میگین؟ برای شما بیشتر از همه مهمه، این خوشی ملت براتون از خار تو چشم هم بدتره و به هر قیمتی و هرجور که شده و با اسمهایی مثل بی دینی و بی بندوباری میخواین بگیرین ازشون خوشیشون رو :) نخندونید مارو که غصه داره

درضمن من از اون 96 درصد باقی موندم، خودتون رو گول بزنید با این عددا ولی مارو احمق فرض نکنید :)

من فقط چیزی رو گفتم که دیدم! بدونِ اغراق و حتی کمتر از اون چیزی که دیدم! یه طرف میرقصیدن و جیغ میکشیدن و طرفِ دیگه هیجان شون رو کنترل کرده بودن! این تفاوت بزرگ نیست؟! لفظِ بی بندوبار بکار نبردم! یه چیزایی واضحه و کسی نمیتونه انکارش کنه! مثلاً مختلط رقصیدن وسطِ خیابون هیچ کجای دین تایید نشده! شادن؟! خوشحالن؟! خیلی هم خوب... خداروشکر! خدا کنه همیشه همه اینقدر شاد باشن و غم و غصه نباشه! اما این شادی و هیجان رو باید کنترل کرد! شما موافقید با این کار؟! یعنی تاییدشون میکنید؟!
:)
بله! به من گفتن تو که چادری هستی از همه بدتری! زیرِ چادرت هزارتا کارِ نکرده داری! دلیلی نمیبینم دروغ بگم! اونم واسه چیزی که ارزش نداره!
ببینین جناب من هر وقت از چادر میگم بهم میگن متعصب! در صورتی که هر کسی باید پوششی داشته باشه که معقول باشه! وگرنه حیوانات هم برهنه هستن! باید یه فرقی باشه! قبول دارین؟!
من میگم خوشی و شاد بودن توی کشوری که دومین کشورِ غمگینِ جهانه عالیه ولی نباید به هر روشی ابرازش کرد! بادکنک دست گرفتن مشکلی نداره! دست زدن هم همینطور! ولی رقص رو خدای شما که خودتون رو از ما جدا میدونین منع نکرده؟! من میگم درست احساسات و خوشی شون رو ابراز کنن! همین! من نماینده ی دین نیستم! من فقط میگم دین گفته فلان کار رو میشه کرد بسان کار رو نه! این که یه دختر بره وسطِ خیابون جیغ بکشه یا برقصه و بالا و پایین بپره فرهنگه؟!
مطمئن باشید بدونِ شناخت نیستم چون بین شون زندگی میکنم! هر روز باهاشون حرف میزنم! عقایدشون رو هم شنیدم! دین یه چیزِ کاملاً مشخص و واضحیه! معیارهای ثابتی داره که همه میدونن! این که چه کاری رو میشه کرد و چه کاری رو نمیشه! تا دل تون بخواد آیه داریم درباره نوعِ پوشش و رفتار! به ویژه رفتار! و من خودم رو دین دار و قدیسه نمیدونم! همه خطا میکنن و کسی نمیتونه بگه من نمونه ی یه انسانِ کاملم! توی پست هم فقط گفتم چی دیدم!
بستگی داره که شما تعریف تون از فرهنگ چی باشه!
چرا باید خار باشه؟! جیغ کشیدن و شال رو بیرون آوردن و رقصیدن رو هر کسی میتونه انجام بده!
شما که هر کاری میخواین میکنین از نبودنِ آزادی حرف نزنین که اونوقت ما خندمون میگیره در صورتی که باید بخاطرِ وضعِ موجود زار زد!

شما دانای کل! موفق باشید :)
انشالله درد امام زمان ما را بگیرد...
درد ظهور نیست.

جمعه انشالله اتفاق امام زمان پسند رخ بده

+ انشالله بریم به اینکه :
درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود !
هر چی صلاحه امیدوارم همون بشه...

+ ان شاءالله
بر اساس طرفدارا قضاوت میکنین ؟!
قطعاً نه! من از خودِ آقای روحانی حرفی زدم؟! گفتم طرفداراشون همچین کارهایی میکنن...
چیزی که این چند روز برای من جالب بود، اینه که بعضی کسانی که شعار زنده‌باد مخالف من سر میدن، توانایی تحمل پلاکارد و شعارهای طرف مقابل رو هم نداشتن و این رو به وضوح توی گردهمایی‌هایی که شرکت کردم، دیدم.و البته تاکید کنم که این رفتار رو به همه نسبت نمیدم. و البته‌تر که رفتارای نامناسبی رو در بقیه‌ی طرفداران(یعنی طرفدارانِ بقیه‌ی نامزدها) هم دیدم ولی به نظر من تفاوتشون قابل توجه بود. کلا بعضیامون بلد نیستیم درست و بااخلاق طرفداری کنیم!
دقیقاً منم همین رو میگم! اگه دیشب دقیقاً برعکسِ این رو دیده بودم بازم این پست رو مینوشتم! من به خودِ کاندیدها کاری ندارم! من به طرفداراشون و نحوه ی حمایت شون کار دارم! همین!
شما نشون بده بهم کجای دین گفته نرقصید، دین رو میشناسید اصلا؟ قرآن رو دیدید؟نکنه تو قرآن گفته پسر و دختر کنارهم باشن اخه و جیزه؟
من تابحال هیچ جا ندیدم که اجتماعات طرفداران روحانی باشه و بیان به یه نفر بگن شما باحجابی و فلان ... نمیگم دروغ میگید ولی مشخصه که اتفاقی نیست که زیاد اتفاق افتاده باشه و دلیلی هم نداره، اونا دنبال کار خودشونن شمایین که میخواین برداشت خودتون ازدین رو بهشون اجبار کنید، شادی اونا چه ضرری به شما رسونده؟ شما که میدونی کشور غمگینی داریم چیکار بهشون دارید؟ شادی اونا چه آسیبی به دین شما میزنه؟کنترل یعنی چی؟ مگه وسط خیابون سکس کردن که اینطوری درموردشون حرف میزنید؟خوشتون نمیاد نگاهشون نکنید، مگه همه باید رفتار همه رو بپسندن؟ مگه اونا میپسندن که شما قضاوتشون میکنین و بهشون میگین بی فرهنگ و کمبود دار؟ اصلا مگه دین شما گفته شما قاضی باش؟ قضاوت شما برای خودتونه اما اهمیتی نداره.
شما تعیین میکنی چه پوششی معقوله؟ شما باید برای بقیه تصمیم بگیرید؟
میگین دین درمورد رفتار مشخص و واضحه، دین میگه خوش نباش؟ دین میگه اومدی خوش باشی کنترل کن خودت رو؟ دین گفته چادری باش؟ کجای دین اجباری هست در این موارد؟ نشون بدین ما هم یاد بگیریم
کجای دین گفته رفتار منزوی یه عده که خودشون میدونن غمگین ترین مردم دنیان باید همه گیر باشه؟ دین گفته اونی که داره شادی میکنه بده؟
اینطرف چون شاد بودن و اونطرف آروم نشسته بودن پس اونور بهترن، منطقتون اینه؟وای به حالمون حقیقتا !
+هیچوقت نگفتم دانای کلم و نیازی به آرزوی موفقیت از کسی که من رو بی بندوبار میدونه درصورتی که از پایه ای ترین ارزشهای دین و انقلابش خبری نداره ندارم، به اسم دین بازیچه کردنتون و دین و دنیاتون رو گرفتون ازتون، بوی گند افکارتون چنان مشمئز کنندست که نگو، این هم دیدگاه ما درمورد شما، اما نمیایم بهتون تحمیلش کنیم، نمیایم قضاوتتون کنیم و فرهنگتون رو ببریم زیر سوال، بهتون انگ کمبود داشتن نمیزنیم و بهتون نمیگیم کنترل کنین خودتون رو

خدانگهدارتون بافرهنگ و کنترل شده
شما اگه مرجعِ تقلید داشته باشید میتونید برید توی رساله رو ببینید! نه فقط شما قرآن رو دیدید! :)
قطعاً نه! چرا این قدر جبهه میگیرین مشخصه چی درسته چی غلط!
این که شما ندیدید دلیل بر این نمیشه که اصلاً اتفاق نیفتاده باشه! من اصلاً در برابرِ بدحجاب ها عکس العملی نشون نمیدم چه قبلاً و چه حالا! آزادیه دیگه! هر کس هر پوششی که بخواد انتخاب میکنه درست یا غلط!
اتفاقاً اونا دنبالِ کارِ خودشون نیستن! ما که کاری نداریم به کارشون!
:)
خب نظرِ شما هم برای من اهمیتی نداره!

اصلاً اینطوری نیست خودتون هم خوب میدونین! بازم چادر! اونوقت میگین زوم نمیکنید روی چادر! گفتم چادر اجباری نیست و هر کس میتونه خودش انتخاب کنه! دین نگفته منزوی باش! شاد نباش! نخند! برو گوشه ی خونه! گفته هر رفتاری حد و مرز داره! حد و مرزش هم مشخصه!

شما آزادیِ بی قید و شرط میخواید! خب هست دیگه... بیشتر از این؟!
منطق چی میگه؟! عقل چی میگه؟! میگه برو هر کاری خواستی بکن؟! اگه منطقِ شما اینه که دیگه بحثی نمیمونه!

+ شما چرا به خودتون گرفتین حرفای منو؟! :) هرطور راحتید فکر کنید! خوشحالم که شما از انقلاب خبر دارین! شما باید رفتارِ بقیه با ما رو ببینید بعد بگید قضاوت نمیکنیم شما رو!

:)
سلام 
منظورشون از چهار صدی رأی نده چی بوده ؟ 
سلام
چیزِ خاصی نیست...
بقول یه دوستی وقتی علم الهدی میاد میگه هنرمندایی که از روحانی حمایت کردن یه مشت لاابالی فرهنگی اقلیت لائیک هستند از طرفدارش که میاد میگه شما برای ازادی بی بندوباری رای میدین جای تعجب نداره

هرچقدرم طفره برید و برداشت ناقص (تکرار هم میکنم برداشت) خودتون از دین رو بدون هیچ منبعی بیان کنید(مگه اینکه منبعتون همین علم الهدی باشه)، این حقیقت رو نمیپوشونه که دیدگاهتون کاملا متعصبانه و شاید حتی از روی حسد هست نسبت به ماها :) با همین دیدگاه تعصبی نخبه هامون رو فراری میدید و با همین دیدگاه خدمت گزارای واقعی این مملکت رو منزوی میکنید، هرچی سرتون بیارن حقتونه :)
جز اتلاف وقت چیز دیگه ای نداره این بحث برامون
من طفره نرفتم همون قرآنی که خوندین رو برین دوباره بخونین نیاز به منبعِ دیگه ای نیست!

حسد؟! :)))
به چی حسودی کنم آخه؟!
هر چی بشه قطعاً از این بدتر نمیشه... فعلاً که کسی منزوی نیست همه آزاد و راحت مشغولِ کارِ خودشونن! نمونه ش هم گفتم دیگه!
اوهوم بی فایده ست!
اسمم محموده@
من قصد بحث کردن و توهین کردن ندارم...فقط خواستم بگم که اگه متنو یک بارِ دیگه بخونید میبینید که حوا خانم برایِ طرفدارای روحانی و رئیسی حرفی از چادر نزدن و چادر رو برای کاندیداهای شورای شهر گفتن که با آرایشِ غلیظ در تضادِ و برای طرفدارای دو کاندید از پوشش مناسب و نامناسب گفتن!!!!پوشش مناسب هم صد در صد شاملِ چادر نمیشه و چادر فقط یکی از پوشش هاست...پوشش مناسب و اسلامی هم تو قرآن اومده که باید چه جوری باشه و کجاها رو باید پوشوند!محرم و نامحرم هم تو قرآن معرفی شدن!
شاد بودن مردم خیلی خوبه ولی رقصیدن و جیغ کشیدن تنها راه واسه خوشحالی کردن نیست و فقط یه راهِ از کلی راه!یه راهی که هر جایی جاش نیست!!!خوشحالی مردم خیلی لذتبخشه...خیلی زیاد...امیدوارم که مردمِ ایران همیشه شاد باشن و درست هم ابراز کنن خوشحالی رو...

وقتتون خوش و
یاعلی.
مردم ایران غیرِ قابلِ پیش بینی هستن و این غیرِ قابلِ پیش بینی بودن منو میترسونه...

نگران نباش :)
والله منم همین وضعی که تو دیدی رو،دیدم! :/ 
همیشه توی این جور وقتا و جو‌های انتخابات مردم از خودبی‌خود میشن!
من که دیگه بیرون نمیرم.فقط در آینده میرم رأی میدم و بعدش کنکور :P 
وعده‌ی ما ۱۶ تیر 😂😱😅😐😁
من بدتر رو هم دیدم ولی ترجیح دادم نگم!
به اسمِ آزادی هر کاری میکنن بازم آزادی میخوان! جالبه!
من فقط دیشب رفتم و کلاً تا 15 دقیقه تو شوک بودم! دیگه هم نمیرم تا جمعه واسه انتخابات!
بله بله :)
هوادارانِ تو
بیشتر هوای نفْس دارند
نه هوای تو را...

خطاب جناب روحانی...

در مورد ارایش شورای شهر پست گذاشتم در این مورد...
دقیقاً!

کارِ خوبی کردید :)
اقبال عموم مردم، اونهایی که از رکود و بیکاری و تعطیل شدن کارخانه ها و حقوق های نجومی و وعده های دروغین روحانی خسته شدن، به سمت رئیسی هستش...
درضمن این خیلی فرق میکنه که روحانی رئیس جمهور نشه، پیشنهاد میکنم حتما حتما قبل انتخابات
 این کلیپ
رو ببینید...
خیلی حرفها هست که مردم و حتی طرفدارهای آقای روحانی باید بشنوند...ولی حتما قبل انتخابات!!!
لینک ویدئوی سه روز تا بحران در پیکوفایل
یقیناً فرق میکنه کی رئیس جمهور بشه...
اینقدر بدم میاد از بعضی ها که ادعای روشنفکر هارو در میلارن (منظورم کامنت بعضی ها بود)

ان شاءالله آقای رئیسی پیروز میشه
بذارین با عقایدشون و قرآنی که میخونن و ما نمیخونیم خوش باشن!

هر چی صلاحه ان شاءالله همون بشه...
احسنت...حرف دل خیلی ها رو گفتید
تشکر...
من واقعا گیج شدم واقعا واقعا 
هر طرف میرم یه جورى از اون طرف مقابلش بد میگه که ادم پشیمون میشه از اون طرفه 

گفته شده هر وقت بینِ دوراهی موندید ببینید دشمن از کدوم طرف حمایت میکنه!
اندکی صبر سحر نزدیک است... :)
:)
دولت آقای روحانی و طرفدارانش اگر انقدر سنگ شادی و آزادی رو به سینه میزنن چرا صفحه ی اینستای یه خواننده ی معروف رو به خاطر گذاشتن پست حمایت از  آقای رییسی یک ساعته فیلتر کردن؟؟؟ چقدر تناقض حرف و گفتار عاخه؟خجالت بکشن یکم...وقاحت هم حدی داره مردم رو چی فرض کردن؟
اتفاقِ جالبیه! بقیه رو هنرمند میدونن ولی ایشون رو نه! هر کسی برای خودش محترمه و عقیده ای داره!
تناقض که زیاده... خدا عاقبت مون رو بخیر کنه...
وقتی کسی میرسه به آخر خط میزنه به سیم آخر
صحبتای این روزهای آقای روحانی همینو نشون میده
مطمئنا طرفداران ایشون هم باید همین حالو داشته باشن
بلآخره باید بدونن که
#تا_آخر_هفته_روحانی_رفته
قطعا حق باشماست ، این ولنگاری و فقر فرهنگی که باعث شده یه عده کمبودهاشون رو با رقصیدن وسط خیابون جبران کن افتخاری نیست

فاجعه اینجاست که وقتی اونا ماهارو مسخره میکنن میشن روشنفکر و وقتی ما به اونا انتقاد می کنیم میشیم متعصب

آقای محمود دقیقا ماهم میگیم که مشکل ما کنسرت و آرایش نیست این آقای روحانیه که کل مملکت رو با کنسرت و ربنای شجریان سر کار گذاشته تا ضعفهای خودش رو بپوشونه
التماس تفکر
کاملاً با شما موافقم... کوچکترین حرفی بزنیم میگن متعصبید! و مشخصه کی متعصبه!

کلاً ایشون از پست یه برداشتِ دیگه ای داشتن! همونی که خودشون میخواستن! نه اونی که مدِ نظرِ من بوده!
بقول اقای حجت الاسلام والمسلمین انصاری ما به یک خط شکن نیاز داریم...
امیدوارم همه چی اونطوری پیش بره که به نفعِ مردمِ کشوره...
ببخشید ک میخوام صریح انتقاد کنم
ولی اصلا از پستت خوشم نیومد
هر آدمی با هر نوع اعتقاد مذهبی میتونه طرف یه جناح سیاسی باشه
داریم خانواده ی شهدایی مثل شهید باکری شهید بهشتی و..... که طرفدار روحانی ان، داریم سید حسن خمینی ک طرفدار روحانی هست 
و داریم کسایی بقولا بی حجابی ک طرفدار روحانی ان

برای اقای رعیسی هم همینطور
پس لطفا اینجوری الکی جو سازی نکنید 

بهتره ببینیم کی به نفعه مملکته نکه دشمت با کیه 

دشمن با کسیه ک بخاد مملکت رو ب فنا بده 
خب منم گاهاً از پست های تو خوشم نمیاد و این طبیعیه! :)
جو سازی کدومه؟!
تمامِ حرفِ من اینه که حمایت از هر کسی باید درست و منطقی باشه نه این که هر کاری خواستم بکنم چون آزادم!
برای چندمین بار میگم که چیزی رو گفتم که دیدم! نه بیشتر و حتی کمی هم کمتر!

اون جمله از من نبود و یقیناً دشمن با اونی هست که اگه رای بیاره کاری میکنه که به ضررِ کشور باشه!
دو تا جمله ی آخرت تناقض دارن با هم! :)
تخریب اینجوری ندیده بودیم :/ حالا راست بود اینایی که گفتین!؟
کدوم تخریب؟! :/
من گفتم این مدلی از کاندیداهای موردِ نظرشون حمایت میکردن! اون چیزی رو گفتم که دیدم و هر شب تکرار میشه!
نه دروغ گفتم دورِ هم بخندیم :/
افرین.قشنگ بود
تشکر
دقیقا این دومین وبلاگیه که تو این دو روز اخیر دیدم که طرفدار رئیسی هستن و عجیب روی یه موضوع پافشاری می کنن:)
تخریب کردن روحانی و طرفداراش :)

 مثه خوده جناب اقای رئیسی که توی اولین جلسه ی مناظره به جای برنامه ریزی برای آینده، از چهار سال گذشته و روحانی بد می گفت 0_0

به جایی بر نمی خوره اگه یه کم روشن فکرانه روی این موضوع طرفدارای هر کندیدا دقت کنید
به هر حال خیلی از افراد جامعه ی ما به بی حجابی مبطلا هستن...ولی دلیل نمیشه که برای آینده ی کشورشون تصمیم نگیرن و به خاطر تو، توی صف های انتخابات نایستند :) تا مبادا این اراج...عذر می خوام :) تا مبادا این حرفای گران بها رو توی وبتون بزنید!

هر چند به نظرم این که من دارم شما رو قانع می کنم مسخرست :) چون هر نامزدی نوع طرفداری خودشو داره
ببین چه بلاییی به سر ما آوردید که باید این بحث رو براتون روشن کنیم :D


من کامنتا رو بعضی هاشو خوندم
و به این نتیجه رسیدم این حرفا به هر حال شما رو قانع نمی کنه چون با کمی شرمندگی باید بگم کمی دارید پافشاری و لجبازی می کنید
اگه میبیند دارم گستاخانه حرف می زنم به خاطر بی ادبیم نیست
به خاطر افسوسیه که می خورم
و این که با این سن زیاد بعضی ها، اندکی تفکر نمی کنن

البته حالا که دارم فک می کنم میبینم احتمالش زیاده که شما تحت تاثیر خانواده و اطرافیان و بدون تحقیق این حرفا رو زده باشید که در این مورد شما رو مقصر نمی دونم -_-

به خاطر پست آخرتون مشتاق شدم بیشتر مطالب وبتونو بخونم اما با دیدن این پست کاخ احساسم به این وب هم ریخت >_< قلبمو شکوندی ...برو حالشو ببر D:

وای یادم رفت بگم اگه همه ی طرفداری بی حجاب روحانی رو جمع کنیم به گرد پای خالکوبی های تتلو هم نمی رسه ^_^
همه ی حرفام رو زدم پس نیازی به تکرارِ مکررات نمیبینم!

مشکل اینه که شما خودتون رو عقلِ کل میبینید و بقیه رو کج فهم!

هر طور راحتی کسی مجبور به خوندنِ اینجا نیست!

این جمله نشون داد سطحِ درکت چقدره! :)
اوف نمی دونی با چه دنگ و فنگی دوباره وبتو پیدا کردم :| دوست داشتم ببینم این طرفدار اقای رئیسی چطورمی خواد از نامزد 13 میلیونیش دفاع کنه و یار هر چیز دیگه ای! ولی .... :)
با دیدن جوابت شکه شدم :)

خوب... جونم برات بگه:
 شما می گی من اعتقاد دارم عقل کلم...اونوقت جمله ی آخر جواب کامنت منو که خودتون نوشتید رو بخونید...فقط یک بار...یک بار دیگه یه نگاه بنداز:"این جمله نشون داد سطحِ درکت چقدره! :)" الان این یعنی من کج فهمم و تو عقل کل
اگه معنای دیگه ای داره بگو لطفا *_*

خوب می دونی چیه؟! این از لحاظ روانشناسی یه چیز کاملا طبیعی هست و اینکه تو خصوصیت خودتو به یه نفر دیگه نسبت می دی تا از درد اون خصوصیت فرار کنی، کاملا امر عادیه و لازم نیست نگرانش شی :)
خوب بیشتر از این وارد جزئیات نمی شم...
                                                                        

کسی منو مجبور نکرد این حرفا رو بخونم...
برام عادی شده دیدن این ارا ... اوه!O_o بازم عذر می خوام...دیدن این سخن ها :)
 ولی از تو بعید بود (آخه نه که سال ها با تو سر یه سفره نشستم :|)

:)


اینجا دادگاه نیست و منم وکیل مدافع نیستم که بخوام دفاع کنم!
من دیروز از ساعتِ ۸ تا ۱۲:۳۰ سرِ جلسه ی آزمون بودم واسه همین تواناییِ تایپ کردن نداشتم ولی خب مثلِ اینکه شما از بحث بدت نمیاد!

شما حتماً روی لحنِ صحبت و ادبت کار کن! فکر کنم عادت داری به کسی که مثلِ خودت فکر نمیکنه توهین کنی!

اگه با دقت خونده باشی پست رو که نخوندی من توی پست از کسی حمایت نکردم و سعی نداشتم کسی رو تخریب کنم! فقط چیزهایی که دیدم رو گفتم و قصدم نقد بود! هر کسی آزاده توی انتخابات شرکت کنه و طرفدارِ فردِ موردِ علاقه ش باشه ولی حمایتش باید درست باشه نه هر کاری خواست بکنه! در جوابِ دوستان گفتم که اگه طرفدارهای آقای رئیسی یا هر کسِ دیگه ای هم این رفتار رو داشتن من این پست رو مینوشتم و انتقاد میکردم!
موردِ دوم اینه که من هر اعتقادی دارم خودم بهش رسیدم! هیچ وقت تحتِ تاثیرِ جوِ خاصی حتی خانواده نبودم! هر چند خانواده تاثیرگذاره ولی من سعی کردم خودم اعتقاداتم رو بدست بیارم! برام جالبه که طرفدارهای آقای روحانی البته یه عده ای از اون ها فکر میکنن خیلی سطحِ فکریِ بالایی دارن و از بالا به بقیه نگاه میکنن! که این ربطی به آقای روحانی نداره مشکل برمیگرده به شخصیتِ آدم ها! من دوستانِ زیادی دارم که به آقای روحانی رای دادن و با هم مشکلی هم نداریم و توهینی هم نشنیدم ازشون! حتی بهشون تبریک هم گفتم!

درباره ی امیرتتلو هم باید بگم من از طرفدارهای ایشون نیستم! خودشون گفتن از کارهایی که توی گذشته کردن پشیمون هستن و توبه کردن! این که ظاهرسازی باشه و دروغ یا واقعیت رو ما نباید تعیین کنیم و حق نداریم مدام کسی رو بخاطر گذشته ش سرزنش کنیم! نه تنها ایشون بلکه هر شخصِ دیگه ای!
حوا جان...طرفند جالبی انتخاب کردی...اول سکوت و بعد... :)

تمام حرفایی که تو کامنت دوم زدم، مربوط به اینه که شما دوبار به صورت غیر مستقیم خطاب به من تکرار کردی که "فکر کردی خیلی باشعوری؟!" :)

الان این حرفت ادب تو رو می رسونه؟!  خوب باشه من بی ادب...ولی واقعا اون حرف ادب تو رو می رسونه؟ معنی ادب هم فهمیدیم :)

ببین...ولی دارم کاملا سخاوتمندانه به روت لبخند می زنم :) اینطوری---> :)

خب بذار دسته بندی کنم ^_^ اوممم حرفای بالا مربوط به ادب و این حرفا....
حرفای پایین هم بر می گرده به موضوع اصلی :)

در مورد دادگاه بودن اینجا...چه تشبیه قشنگی :) اما با توجه به بقیه ی کامنتا انتظار داشتم جواب بلند تری بدی...خون من از بقیه کمرنگ تر که نیست...هست؟:)

 در مورد جلسه باید بگم خسته نباشید :) 
بله از شما چه پنهون از تبادل اطلاعات خوشم میاد:)

اگه طنزای منو به خودت گرفتی باید بگم شرمنده از جنبه ات خبر نداشتم و قول می دم از این به بعد جنبه ی طرفمو بسنجم :)

آباریکلا...آفرین خوشم اومد...این قسمت (بند سوم حرفت) کاملا حق بود!

نظر من در مورد مورد دومی که گفتی: باید بگم...تو چه اصراری داری منو قانع کنی که فکر می کنم سطح فکر بالایی دارم؟! D:
باشه به خاطر تو بهت قول میدم با خودم فکر کنم که سطح فکر بالایی دارمD:
حالا هی بگو من بدم D:

حوا :) یه نصیجت: خوب نیست آدما فکر کنن با سیاست حرف می زنن! خوب نیست فکر کنن می تونن با سیاست حرف زدن کلی طعنه به طرف مقابل بزنن...دلیلش مهم نیست :) فقط بدون خوب نیست :)


گلم من طرفدار هیچ کس نیستم...چون اصلا رای ندادم :) 
فقط به نظرم این چهار سالی که گذشت برامون با آرامش بود...حتی با وجود گرد و خاک خوزستان من... همین :)
اگه حرفی داری به خوده من بزن :/ چیکار به طرفدارای روحانی داری؟! D:

منم باید درباره ی امیر تتلو بگم که من یه جوک رو برات کپی کردم:/ منظور خاصی نداشتم :/ لازم نبود دو متر چیز در موردش بنویسی :/

و حرف آخر...وقتی یه نفر داره با لبخند :) باهات حرف می زنه، خیلی بده که مدام تکرار کنی "رو ادبت کار کن" :)

حرفای پایینیم هم همش مربوط به ادب شد... دسته بندیم به هم ریخت :/
ببخش 
علی یارت... :)
شما همینطور خودخوب پندار بمون و ادامه بده و برو جلو...
:)
چون تو گفتی...چشم :)
جا داره یه چیزی بگم ولی خب بیخیال :))
با اینکه مشتاقم بدونم چی می خوای بگی اما بازم چون تو گفتی..
باشه بیخیال :)
خوش اومدی! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan