(:

بعضى ها مثلِ یک اتفاقِ عجیب...

حالِ آدم را خوب میکنند!

مثلِ هواى تازه اند...

آدم دلش میخواهد،

در رویاهایش دستش را بگیرد،

و بگوید: "تو که باشى،

مگر آرزوى دیگری میماند..."


امیر وجود


+ عیدتون با تاخیر مبارک :)

+ کی تموم میشه این بحث و جدل های سیاسی؟! :/

اندکی صبر ، سحر نزدیک است...
:)
هیچ وقت‌!
دقیقاً هیچ وقت!
چقدر اون متن حال خوب کن بود:)
عید تو هم‌مبارک عزیزم:)
به زودی ان شاا... البته با این شدت تموم میشه وگرنه همیشگیه:)
یاعلی
همین چند دقیقه ی پیش دیدمش به دلم نشست :)
تشکر :)
خسته کننده شده...
علی یارت
از این بعضی ها برا همه آرزومند ام :)

کاش بجای بحث یکی عمل کنه!
آرزوی قشنگیه :)

کاش...
عیدت مبارک عزیزم : )
منم این جو به وجود اومده رو ندوست :|
ممنونم محبوبه ی خودم :)
فکر نکنم کسی دوست داشته باشه...
به‌بـــــه! :))
+عید خودتم مبارک! :)
+ :)
((:
+ تشکر :)
+ (:
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۹۶ , ۲۰:۱۴ شرمندهٔ یابن الحسن
سلام عزیز

عیدت مبارک 

:-)
سلام آبجی جانم

عیدِ شما خیلی بیشتر مبارک :)

(:
عید شما هم مبارک:)
(:
تاریک ترین لحظه شب
نزدیک ترین لحظه به صبحه

تموم میشه...
چقدر زیبا...

یه روزی بالاخره همه چی تموم میشه...
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۹۶ , ۲۱:۵۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
:)
:)
:)
سلام حوا خانوم
عید شما مبارک این روزها پر از خبر های خوب بود.
شما وبلاگتو پس گرفتی و من هم یه وبلاگ زدم برای خودم و حرفایی که دارم.
خدایا شکرت.

منتظر حضور گرمت هستم
سلام
تشکر و چه عالی!
خیلی هم خوب...

:)
این بعضی ها که گفتی خیلی کمن! عیدت مبارک:)
شاید هم اصلاً نباشن! ممنونم :)

میبینم که به سلامتی عضوِ بیان شدی :)
بیداری؟0_0
اوهوم :)
صبح بخیر:) خوبه قبل از عوض کردن ادرس دنبالت کردم! وگرنه الان نمیدونستم چطور باید پیدات کنم!:\
صبحِ شما هم بخیر و شادی :)
حذف کردی که :/
دیروز حذف شد! منو چه به وبداری!
وب داری :)))
:))))))))
((:
من برم. خدافظ 👋
خدانگهدارت 😊
اون ادرسه قبلی چرا اونطوریه؟ فک کردم دیگه نمیخواید بنویسید. خبر میدادید بد نبودا
بخاطرِ یک سری اتفاقات ترجیح دادم آدرس رو عوض کنم و اونجا فعلاً همینطوری میمونه...
:)
با یه عالم تاخیر عیدتون هم مبارک :)
ممنونم :)
مطلب قشنگی بود

کاش چنین شخصی رو داشتم...
:)

همچین شخصی رو برای همه آرزو میکنم...
سلام 

بله ان شاءالله اگه خدا بخواد بله قرار 97 گنکور بدم
سلام

خیلی هم عالی... جواب سوال تون رو همین امروز میفرستم :)
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۶ , ۰۹:۵۲ شاید فردایی نباشد...
:)
(:
اسعدالله ایامکم..(با تاخیر)...
تشکر...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام 

ببخشید مزاحم میشم ها بنده پیامی دریافت نکردم ،، به ایدی زیر پیام بدین**********
سلام

من عذر میخوام فراموش کردم، الان میفرستم...
عالی بود عالی ^___^
عالی خوندی :)
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۴ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ماشین لباسشویی
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۸ باربری و اتوبار امانت

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan