میخواهم گل فروش بشوم

از روزمرگی هایم که خسته بشوم

به اولین گل فروشی که برسم توقف میکنم

و

تا آنجا که بتوانم گل میخرم!

بعد تا اولین خیابانِ شلوغ، اولین پارک، اولین چهارراه قدم میزنم

قربان صدقه ی گل هایم میروم

عطرشان را به ریه میکشم

و بعد

آن ها را میفروشم!

کمی گران میفروشم اما

همه تواناییِ خریدن شان را دارند

آخر میدانید من گل ها را به قیمتِ یک لبخند میفروشم!

یک لبخند از تهِ دل

از همان هایی که هم خودشان را شاد کند

هم من را

و هم آن که از بالا نگاه مان میکند


من میخواهم گل فروش بشوم :)


+ از سیاست و حال و هوای کنونیِ کشور خوشمان نمی آید!

يكشنبه ۱۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۱۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلااااام 

خیلی هم خوب ، فهرست دنبال کنندگان تو ببین :-D
به به سلام آبجی خانمِ خودم :))
چطوری؟!

باشد! :)
ببخشید شمارای دارید امسال؟ :))
بله :)
سلام 
گل !!!! دختر ؟!!!! نمیدونم یه موقع سوء تفاهم نشه آخه اینجا ایران است 
سلام
بله گل! امکانش هست :))
این که از جو حاکم بر فضای سیاسی خوشتان نیاید طبیعیست!

ما هم خواستار #تغییر هستیم :))))
شاید...

خیلی هم خوب :))
من گل میخوام همین الان :)
حرفهای سیاسی خیلی دوست دارم .این یکی دو هفته فقط بحث سیاسی میخونم و گوش میدم 
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
آدرس بده برات با پستِ پیشتاز بفرستم :)
ولی من دوست ندارم... حتی از شنیدن و خوندن شون گاهی سردرد میگیرم!
به قیمت لبخند؟ :))
بله :)
:))))))
خب حالا گلمو بده برم کار دارم! :دی
(((((:
ایده ی خوبیه:)) مخصوصا حالاها که کمتر کسی از ته دل میخنده.
:)
ممنون حتما فقط کمتر از صد شاخه نباشه:)
بله خب  همه شبیه به هم نیستند
خواستی رای بدی فقط بیا با من مشورت کن عزیزم:)
صد شاخه؟! چطور بفرستم این همه گل رو؟! :)
اوهوم...
باشه حتماً :)
منم خیلی دلم میخواد..ولی تا اونجا که بتونم تو با من فرق داره..من تا تهش بتونم یه شاخه رز بگیرم وبعدش پیاده برگردم خونه چون پول ندارم پاهام تاول بزنه:دی

همین هم خوبه :)
من پیاده راه رفتن های طولانی رو خیلی دوست دارم :)
عالی منم بیام کمکت باهم گل هارو بفروشیم؟ 

(:
آره حتماً بیا :)
يكشنبه ۱۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۵۳ شاید فردایی نباشد...
کار قشنگیه ^__^

امیدوارم خودتون مثل گل باشین اما عمرتون مثل گل نباشه :))

پاینده و موفق باشید
:)

ممنونم :)

تشکر... همچنین...
حس خوب...

:)
مبارکه :) 
خیلی ممنون :)
يكشنبه ۱۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۵:۱۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
این نیز میگذرد!
بله!
سلام حوا بانو 😜
خیلیم خوبه منم می‌خوام  باغدار شم اینقدر گل پرورش بدم 
اونم گل‌های که از ذات خوب باشن و خوش بو که با عطرشون هم رو دیوانه 
خودشون کنند
و تو اونجای گل پرورش بدم 
😅😅😅
که قیمتشون با صرفتره شه عینه چین 
😐😐😐
البته جنس درجه یک

سلام

موفق باشید! :)
:))
به‌به عکس قدیمیِ خاطره‌انگیز! :)


(:
خاطره انگیز؟! :)
قبلا یه نقشی توی وبلاگت ایفا نکرده‌بود؟ مثلا هدر؟
آها بله بله :)
اون قالب رو اشتباهی حذفش کردم :|
حیف شد!
خوبی؟! :)
خوووووب :))
 زیر باران بهاری، که نگفت‌بود کی! بی‌خبر در زد و از راه رسیده‌ست! :))

تو چطوری؟ 
خداروشکر که خووووووبی :))
خوشبحالت! اینجا که حالا حالا ها رنگِ بارون به خودش نمیبینه!

خوب نیستم متاسفانه :)
جالبه که یه عده راحت آینده ی یک ملتو به بازی میگیرن!! برای همین سیاست کثیفه!
ممنون میشم اگه از سیاست حرفی نزنین!
می‌باره ان‌شاءالله، تابستونه و جنوب و باران‌های موسمی :)

چرا؟
فارس یکم غیرقابلِ پیش بینی هست! ممکنه وسطِ تیر هم بباره! :)

نمیدونم! از همون وقتایی هست که بی دلیل به شدت ناراحتم!
چشم :|
تشکر :)
واسه ناراحتی‌های‌ بی‌دلیل کوتاه‌مدت فقط خوراکی و گریه به ذهنم می‌رسه. :)
بلندمدت بیشتر کار داره ولی!
واسه با دلیل هم که امروز دوستم گفت: بهش فکر نکن! راهکار ساده و جالبیه! :))
میلی به خوردن ندارم! گریه هم نمیشه واقعاً :)

وقتی همیشه درگیرش باشی فکر نکنم جواب بده! :))
شما بازم بی دلیل ناراحتین؟ :/
بله با اجازه تون!
احتمالا واسه کنکوره.
ممکنه...
بلی! اینم بلدمدته و کار داره.
یه‌ذره از این صوت‌ها و فیلم‌های انگیزشی و باانرژی ببین. 
ماه شعبان دوست‌داشتنی حیفه آدم بی‌دلیل ناراحت باشه. :))
اونقدر از این فیلم ها دیدم که دیگه اثری نداره! :)
خیلی حیفه... خیلی! الان دلم میخواد سرم رو بکوبم به دیوار! :))
برین پارک!
:)
حوصله ندارم...
وا!:/

یه راه دیگه‌م هست که من موارد فوری ازش استفاده می‌نمویم! حال یه نفر رو خوب کن.
و بعد ببین که چگونه حالت خوووووووووو(۱۰تا)ب میشه :))
هر وقت کسی میگه وا نمیدونم چرا خندم میگیره :)))

چه فکرِ خوبی! :)
حالِ کی رو خوب کنم حالا؟! :|
گل موجود دوست داشتنی که هیچ وخت دوست داشتنش از مد نمیفته 
به شدت موافقم :)
خب کاری نکنین خودش خوب میشه! :|
:))
عجب! :)

خانواده(خواهر و برادر کوچکتر رو زود و ساده میشه خوشحال کرد :) )
رفیق‌ها و دوستای قدیمی(شاید یکی منتظر یه گوش شنوا باشه به قول حدیث!)
مجازی‌ها 
موسسات خیریه و کمک‌های آنلاین هم هست!
(:

هر دوشون خوابن! بیدار بشن یکم سر به سرشون میذارم :)
با هیچ کدوم از دوستام رابطه ندارم!
مجازی ها هم فی الواقع خودت که خب گفتی حالت خووووبه :)
اینم خوبه :)
خوبه وقتایی که ناراحتین هم میخندین!! :))
سعی میکنم همیشه بخندم حتی تو اوجِ ناراحتی :)
آفرین :) کار خوبی میکنین :))
((:
خوبه.:دی
عجب!
و باز هم عجب!
:)
:)))

کلاً تعجب کردی که! :)
جالب بود آخه. :)
(:
ایشون(عامل خوشحال‌کننده) هم که متعجبه چهره‌ش!:دی
بسی گوگول بود! :))
اوهوم :))
خیلی اگوری پگوریه :))
خود گلفروشی (مغازش منظورمه) یکی از شغلای مورد علاقه منه، کسی که با عشق اینکارو انجام بده میفهمه زندگی چیه :)))
همچنین من :)
کلاً طبیعت آدم رو عاشق میکنه! ( این رو روزِ سیزده بدر فهمیدم! :| )
:))
سلام 

رشته شما تجربی درسته میخوام کنکور تجربی شرکت کنم کمکم میکنید 
سلام

بله... هر کمکی که بتونم دریغ نمیکنم :)
+ جوابِ کامنتِ خصوصی تون رو دادم ولی گویا ندیدیدش...
ای گل فروش گل چه فروشی بجای سیم؟
:)
چه ایده ی جالبی و چه قیمت مناسبی:)
کاشکی انتخابات زودتر تمام بشه:)
یاعلی
:)
کاش... به شدت منتظرم تموم بشه این هیاهو...
علی یارت
اها راستی روزت هم مبارک:)
یاعلی
ممنونم... همچنین روزِ فرشته خانم بس مبارک و فرخنده :)
علی یارت
یه سوال پیش میاد! از کدوم گل ها؟ :))))))
دو نوع گل داریم چون :))))))
همون گل ها :))))
دو نوع داریم ولی فقط یکیش رو میدن! اون یکی رو میزنن! مگر این که خلافش رو ثابت کنین! :)))
زیبا نوشتی گندم خانوم
قلمت مستدام
گندم :/
تشکر...
حوا خانوم
ببخشید اشتباه چاپی بود خخخخ
:)))
خیلی وقته خفقان اور شده😐
متاسفانه...
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۹۶ , ۱۰:۳۱ پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
ولی سیاست به زندگی ما گره خورده
متاسفانه همینطوره...
از ته دل امیدوارم زودتر تموم شه این انتخابات
قبول دارم سیاست به زندگیمون گره خورده اما متاسفانه ما نه راه و روش سیاسی بودن رو.بلدیم نه فرهنگشو داریم. فقط شده جنگ و دعوا و دلخوری بین دوست ها و خانواده ها به خاطر اختلاف سلیقه !
راستی متن خیلی لطیف و زیبا بود 😊
تشکر!
منم...
دقیقاً! دعوا بر سرِ هیچ!
زیبا خوندین :)
(:
کاش همه مثل شما گرون فروش بودن
(:
سلام
چه قدر خوب!
کاش میشد واقعا همش اینطوری میشد...
موفق باشید
سلام
:)

همچنین...
عالی
سپاس!
چه گل فروش خوبی :)

+ ما نیززززز
خوبی از خودتونه :)

+ کاش زودتر تموم بشه... 
سلام 

گلم پیامی دریافت نکردم چرا 

تصمیم دارم کنکور تجربی بدم و پزشکی ،، میخوام از صفر تا صد کمکم کنی دیگه ریش و قیچی دست خودت 

خدا حفظ کنه ان شاءالله
سلام

نمیدونم... شاید اینترنتِ من ضعیف بوده اون لحظه ارسال نشده...

خیلی هم خوب... چشم هر کاری بتونم انجام میدم :)

ممنونم بانو :)
سلام
عید نمیه شعبان بر شما مبارک.

(در چالش مهدوی شرکت کنید با ذکر صلوات)
سلام
بر شما هم مبارک :)
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۴ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ماشین لباسشویی
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۸ باربری و اتوبار امانت

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan