دست و دلم به زندگی نمی رود

خیلی بده از خواب بیدار بشی ببینی حوصله ی هیچ چیز و هیچ کس رو نداری... 

شاید از عوارضِ طولانی شدنِ بازه ی زمانیِ درگیری با یه عالمه کتاب و کاغذ و خودکار باشه... 

هر چیزی بیش از حدش خسته کننده میشه ولی این ناراحتیِ لعنتی چی میگه این وسط؟! :/

این حجم از ناراحتی اونم بی دلیل واقعاً دیوونه کننده ست! مگه داریم؟! مگه میشه؟!

از تکرارِ مکررات و روز هایی که همه شون مثلِ هم هستن خسته شدم... همین :)


+ اَنتَ القَویُّ وَ اَنَا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ اِلَّا القَویُ

+ قسم به روزی که دلت را می شکنند و جز خدایت مرهمی نیست...

+ اولین کاری که بعد از کنکور میکنم دیدنِ دوباره ی ابد و یک روز هست...

پاشو دختر! پاشو خودت رو جمع و جور کن! یعنی چی ناراحتم! پاشو!!
ناراحتم دیگر... دستِ خودم نیست...
حالا نمیشه بشینم؟! :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** ******* **** ***** *** * ******

برگرفته از دکان:dokan.blog.ir
O_o
بی تعارف تو این خوش خطی رو از کجا به دست آوردی؟؟؟
شما به این میگید خوش خطی؟! :/
طاقت بیاررررررر رفیق : ) 
خسته شدم محبوبه... خیلی زیاد :)
تموم میشه بالاخره ناراحتی نداره!
واسه ناراحتیم دلیلی پیدا نکردم هنوز! باور میکنید؟!
میدونم عزیزم... درکت می کنم ولی خب نذار این ناراحتی روحی ادامه دار باشه چرا که شاید به درس خوندنت ضربه بزنه..
شده امروزو بی خیال درس بشی، بشو امروزو واسه خودت باش ولی از فردا دوباره با روحیه شروع کن عزیز دلم : )
واسه همین نگرانم... الان وقتِ دلسرد شدن نیست ولی نمیدونم چکار کنم...
جمعه آزمون دارم نمیتونم امروز رو درس نخونم...
میری حرم خیلی دعام کن :)
خدایی خیلی خوش خطی و این تشویق داره 
👏👏👏👏👏
خیلی لطف داری محبوبه ی خودم :))
چشم هات خوش خط میبینه :)
سلام 
چرا ؟ از حرفاتون اینطوری بر میاد که شما یکسره پای کتاب و درس بودین درست حدسم؟ یعنی فی مابینش بیرون از خونه نمی رفتین ؟ تفریح و زندگی نمی کردین ؟ 
خب خواهر من همه ی اینا آدمو به مرز جنون می کشونه 
سلام
بله درسته... نه من فقط جمعه ها میرم بیرون اونم واسه آزمون...
میدانم ولی مجبورم :)
موکن تویزی اصل tweeze

برگرفته از دکان:dokan.blog.ir
:|
خخخخخ کامنته رو 👇 
خو راست میگه دیگه، ببین اینم متوجه شده که بینیت یه مقدار بزرگه :دی ( مثلا اون بینی نانازت و قلمیت مورد داره و اینا😅😅😅)
نمیفهمم هدف شون چیه واقعاً :))
اگه لایق باشم و دعاهام به جایی برسه، به روی چشم حتما...
خیلی ممنون :)
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۶ , ۰۹:۳۰ پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اه 
کابوس این کنکورا کی تموم میشه برای ماها
منم هنوز یکیش مونده که باید تمومش کنم هر جور شده:(
ان شاءالله به زودی تموم بشه این روزهای سخت واسه همه :)
بخندید پری بانو... حتی تو اوجِ ناراحتی :)
وااای خدا خخخخخخ
این کامنتای ناشناس چی باحالن خخخخ
نمیدونم اینجا رو با کجا اشتباه گرفته بنده خدا :)))
خب ببین همین الان که داری کامنتا رو تایید می کی و می جوابی، کتارشم یه فیلمی چیزی ببین! هوم؟ نظرت؟
الان حوصله ی هیچ کاری ندارم حتی فیلم دیدن...
خخخ باورت میشه هی به اون کامنتا نیگا می کنم و هی به جوابای تو، کلی می خندم؟
بخند که خنده های تو عالیه :))
😕(چهره ی الان من) 
اَه پاشو تنبل، پاشو خودت به فکر روحیه ت باش دیگه... عَــــــــــــــــــی باباع :/ انقدرم فاز منفی به خودت نگیر دیگه مرسی اه :/  : ))))

+اون کامنت ستاره دار چی میگه؟ 
چهره ی من الان 😊
حوصله ندارم پاشم میشه بشینم؟! :))

+ چیزِ خوبی نمیگه :|
اه. دیگه تاییدشون نکن دیگه
فکم درد گیریفت 😂😂😂😂
تایید می کنم که تو بخندی دیگه :)))
جدی؟ الان لبخند رو لباته؟ 🙌 خداروشکر

دیشب اینجا دوباره یه پس لرزه داشتیم :/
خواب بود یهو زیر سرم لرزید ://
بله :)

واقعاً؟! امیدوارم تموم بشه این پس لرزه ها...
یه وقت نترسیا :)
با تشکر از محبت شوما 😑
چی شده؟! :|
نه بابا بخاطر هوای بهاره :)
منم اینجوری شدم
هوای بهاری آدم رو بی دلیل ناراحت میکنه؟! :)
میفهمم چی میگی
این حس تو من شدیدترم هست
فکر کن یکسال بخونی بکوب بعد دانشگاه تهران قبول شی بهت بگن حق نداری بری یا من یا دانشگاه تو نری چند سال پشتت باد بخوره اون آدم بره و تو باز شروع کنی ولی بخاطر گذر زمان مثل قبل نتیجه نگیری و مجبور شی یه سال دیگه ام بخونی مثلا واقعا سخته
واقعاً دانشگاه تهران قبول شدی؟! چه رشته ای؟!
میفهمم خیلی سخته...
روزگار از این بازی ها زیاد داره...
ولی تو خیلی محکم تر و قوی تر از چیزی هستی که بشه تصور کرد :)
به جای خندیدن و مسخره کردن بخرین .به خدا لازمتون میشه


:|
من از وزنم راضیم بخدا...
بیااسطوره مارونگاکن ://
قدمای آخر ُمحکم ترترازقبل باس ورداری که آبجی خانومم :)
علییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی علییییییییییییییییییییی ^_____^
اسطوره کیه؟! :|
میدونم حدیث امروز نمیدونم یهو چی شده ریختم بهم :)
^______________^
بالام جان! با اجازت من برم.
ببخشید که لنگر انداختیم و اینا : )
خوب درس بخونی... روحیه تو عالی ببینم... موفقیت هاتو بشنوم و ببینم... بوس بوس
اجازه ی ما هم دستِ شماست...
خواهش می کنم این چه حرفیه :)
😊😊😘😘
نه بابا ترسِ چی!! فقط همو اولش یه جیغ کشیدمو تا کی تپش قلب داشتم :/ منو ترس؟
کلا یه شیرزنیم واسه خودم 😒
مثلِ من وقتی زلزله میاد تپشِ قلب میگیرم :)
بله بله میدونم :))
تویی دیگه خوشگلم :))

هرکسی خودشوبهتربلده،نمی دونم چطورمیتونی خودتوخوب کنی
سعی کن زوترخوب شی:)حق داری اماخودتوواسه درس انقداذیت نکن 
دوسِت داررررررریمااااااا؟
یه عالمه بوس ُ بغل :*********
لطف داری که عزیزم :))

چشم سعیِ خودم رو می کنم :)
ما بیشتر :)))
(((:
خودکشی با اسید توصیه میشه!
گزینه ی بعدی لطفاً :|
مناجات منظوم امیر المومنین در مسجد کوفه... بی نظیره بی نظیر...
راستش یه وقتایی دل آدم کم میاره هرچیم دست و پا بزنی عین باتلاق بیشتر توی دل تنگی فرو میری این جور وقتا یا باید انقد قوی باشی که خودت شرایطو عوض کنی یا صبوری کنی تا خدا معجزه کنه...
خیلی... آروم و زیبا...
دقیقاً همینطوره... باید قوی بود و از خدا کمک خواست... بی شک جواب میده :)
امیدوارم حالتون نرمال شه
😅
تشکر :| :)
چقد خطتو دوس دارم :)

ان شاء الله که انقد کنکورتو خوب میدی که همه خستگی ها یادت میره
چقدر لطف دارید :)

ان شاءالله... ممنونم آرورا بانو...
سال پر استرسیه، بیشتر هم بخاطر انتظار الکی اطرافیان که نهایتا هم ختم میشه به نوع زندگی اشتباه و نهایتش هم تصمیم های اشتباه، ناراحتی هم داره واقعا برای شمایی که داری تجربش میکنی ولی بعنوان یکی که قبلا تجربش کرده بهتون میگم زیاد جدی نگیرید :)
نمیشه جدی نگرفت ولی سعی میکنم که آروم بگذرونم این روزها رو :)
:|

حالا من کنکورمم تموم شده هیچ چیزی فرق نکرده

یه هفته است فقط دارم اتاق مرتب میکنم :)))))))))
|:

به سلامتی...

که اینطور :)))
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۱۹ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام عزیزم قربونت برم 

الهی :'(

من ازتو بدترم نفسم بالا نمیاد 

عجب روزگاری ، ولی حوایی که می‌شناسم اونقدر صبوره که این مدت دیگه رو هم تحمل میکنه ....
سلام آبجیِ گلم

:)

خدا نکنه عزیزم... این چه حرفیه...

بد روزگاری... سعی می کنم خوب بگذره این مدت...
خب استراحت کن کمی دختر!
تو که تا الآن تلاشت رو کردی، این دوماه نذار سخت بگذره. پشتیبان من پارسال بهم می‌گفت آین آخرا رو جوری بخون که لذت ببری. :))
باید یه کاری باشه که الآن دوست داشته‌باشی دیگه! وقت بذار براش. در واقع برای خودت :)
گاهی حوصله ی استراحت هم ندارم! در این حد!
چه پشتیبانِ خوبی :))
فعلاً که دستم سوخته! درگیرِ اونم :)
منم زیاد اینجوری شدم...هق هق هق
الآنم حالم خوش نیس چون امروز آخرین روزِ مدرسه بود...هق هق هق هق هق هق دلم برا دوستام تنگ میشه...هق هق هق هق هق هق

نسبت بهش بیخیال شو! :) شاید تاثیر داشت و بهتر شدی :))
حالِ دلت خوش عزیزم...نبینم ناراحت باشی نسیم جونم ؛)

درک می کنم... هق هق هق تر :)
آخی... بزرگ میشی یادت میره این لحظه ها رو :))

چشم! :)
ممنونم عزیزم... تو هم خوب باشی همیشه :)
ما هم همینجوریم ...
این روزها هوا ویروسی بوده شاید
آره... حال و هوای کنکوری ها بدتر از این نباشه بهتر نیست...
اگر تو تند نویسی هم دست خطت همینه که خوش خطی...

دیگه نظری ندارم..
این دست خطِ سرِ کلاسِ فیزیکه...

(:
سلام خواهری!
نمیدونم چطوری ازت تشکره کنم بابت راهنماییت!
قالبم درست شد.
مطلبتم لایک شد
^ـــ^
سلام عزیزِ دل
تشکر لازم نیست... کاری نکردم که...
خداروشکر :)
(:
^_^
 زودتر از اون چیزی که تصور میکنی این روزا تموم میشه
موفق باشی
مهم ترین چیز روحیه داشتنه
:)
امیدوارم...
ممنونم :)
سعی می کنم روحیه داشته باشم اگه بشه :)
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۶ , ۱۹:۱۰ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
توالان دقیییقا داری حال این روزای منوتجربه میکنی
امیدوارم زودِ زود حالت بهتر و بهتر بشه :)
هعی :(
آبجی راه درمان سراغ داشتی یه ندا بده :|
نابود شدم به مولا از بس صبحام رو این شکلی شروع کردم :(
:)
خنده بر هر دردِ بی درمان دواست گویا! :)
دشمنت نابود بشه! بخند بابا... بی خیال :)
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۳۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یه خورده استراحت کن! بعد دوباره برو سرکتابات! خیلی هم خودتو خسته نکن، خستگیت رو نبری سر جلسه کنکور!!
کم مونده! ان شاالله با یه نتیجه خوب همه خستگی هات در میره:))
چشم! یک درصد اگه این اتفاق بیفته دیگه باید برم خودم رو بعدِ کنکور گم و گور کنم :)
ان شاءالله... ممنونم حورا جانم :)
خیلی خوش خطی :)
خیلی لطف داری :)
پس اول امیدوارم دستت زودتر خوب شه :)
جدیه خدای نکرده؟
ممنونم :)
همیشه پنجشنبه های قبل از آزمون دستم یه بلایی سرش میاد! یا میبره یا میسوزه!
امروز بدجور سوخت... ولی اونقدرا جدی نیست... موندم فردا رو چکار کنم!
باوش :)))))))))))))))))))))))))
آفرین دخترم :))))))
به لحاظ نوشتن و دستت نمی‌دونی چکار کنی فردا رو؟
بله...
راه‌حلی ندارم متاسفانه! 😶 فقط امیدوارم زودتر خوب شه. :)
ممنونم عزیزم :)
اگه همکلاسیم بودی ، هیچ وقت خودم جزوه نمینوشتم 😂😂😂
همکلاسیای من ، چه دختر چه پسر ، همه از دم بدخط هستن 😑
:))
از این پتو نرمالوهاااا
واقعا خدا قچت باید بگم
پشت کنکور  ی مقدار سخته
حسی ک گفتی دقیقا من دارم
انگار منو توصیف کردی!
اوهوم :)

خسته نباشی پسته خانوم :))
خدا قوت:)
تشکر :)
موفق باشی
سپاس...
چه ایه ی زیبایی:)
آیه نیست... بخشی از مناجاتِ حضرت علی (ع) هست :)
بهار نارنج بخور :) 
برو زیر یه درخت وایستا سرتو بگیر بالا و تماشا کن عشقی که خدا لابلای شاخه های درخت میذاره رو....
نگاه به طبیعت خدا واقعا معجزه می کنه امتحانش کن :) 
چشم :)
چه پیشنهادِ خوبی :)
حتماً :)
حست رو درک‌میکنم:(
من اولین کاری که میکنم خوندن کتاب نادر ابراهیمی:)
یاعلی
:)
کارِ خوبی میکنی :)
علی یارت
روزای تکراری کلافه کنندست:|
خداروشکر چند وقتیه روزام از حالت یک نواختی در اومده
خیلی زیاد...
چقدر خوب :)
روزگاره..

ان شاالله میگذره...
بله...

ان شاءالله خوب بگذره...
من که پشت کنکوری نیستم
من همینجوری دست و دلم نمیره به کاری
؛)

ان شاءالله زود دست و دل تون بره به کارهای خوب :)
مشخصه حالتون خوب شده (پست جدید)
خدایا شکرت
:)
شکرِ فراوان...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** ***** **** ****** ****** ** ** *** ** *** **** ***
جوهر خودکارت کمرنگه خودکار خوبی نیست ولی این باعث میشه از نزدیک زوم کنی بخونی خطت هم ریزه یه مقدار و این هم باعث میشه با دقت بخونی.
دست خط تون رو نمیشه رو نمیشه حدس زد ولی اگر کند باشه باید بگم که
دست خط کند هم باعث زود خسته شدن میشه که من بخاطر همین تازگی ها میخوام بنویسم به جاش بیشتر تایپ می کنم و در دفتر و روی کاغذ نمی نویسم.

من خطم درشته و زود یک صفحه رو پر می کنم و بعضی وقت ها جا کم میارم فشرده می نویسم و این اصلا خوب نیست که زود صفحه رو پر کنم (چون زود احساس خستگی می کنم یا دفتر زود تموم میشه) و جا کم آوردن هم باعث میشه نا هماهنگ از نظر اندازه نوشته بنویسم و خط ها رو رعایت نکنم و این موقع باز خوانی زود خسته ام میکنه.

جالبه! من هیچ وقت به این مسائل دقت نمی کردم که بخوام اصلاح کنم خودمو و الان در مقایسه با خط خوب شما (یه اسپند دود کن) متوجه این نکات ریز خط خودم شدم.

شما دخترا حتی خط هاتونم رو ما پسرا تاثیر تازه میذاره

حالا پسری که هر بار از یه دختر جزوه بگیره که آدمه عجیب تری خواهد شد :)

یه چیز دیگه که متوجه شدم شما دخترای مثبت و کمی تا حدودی مذهبی ها لباسای خونگیتون هم ساده است.
آدمو یاد لباسای دهه شصتی تو مهمونی ها که می رفتیم اون زمون میندازه :)
اکثرتون دامن اونم یا گل گل های سنتی یا ساده و خال خال و کمتر رنگی و با مدل های عجیب غریب نو ظهور در بازار مد و لباس در لباساتون میبینم.مثلِ:

*******************************

یه مثالی زدم که بشناسیدش و امیدوارم ناراحت نشه که آدرس این مطلب رو آوردم اینجا(خارج از وبلاگش)، خلاصه وگرنه مثال برای لباس های ساده در تن اینگونه دختران که شما ها باشید که ظاهر دنیا غرقتون نکرده زیاده... .
____________________________________

امیدوارم زن ها و دخترای جامعه ما از این مد گرایی و از این چیزایی که واسه بعضی نواحی خیلی مرفه هست و اصلا تا این چند سال اخیر این نوع زندگی مثل سینما سه بُعدی و انواع اقسام لباس و اسم های خارجکی و ... رو هم حمایت نکنند و هم خودشون توش غرق نشن با وجود این همه مشکل مالی راحت و ساده زندگی کنند نه ژیگول مامانی.
در مورد اون مد گرا ها گفتم بزار بگم دقیقا چطور افرادی رو میگم

برای مثال بعضی چیزا که تلویزیون میگه اصلا من نشنیده بودم تا امروز در حالی که مجری دور همی قبل از دعوت مهمان برنامه میگه :

خب
یکی از اصلی ترین بازار های هدف کمپانی های تولید تلفن همراه اینجاست ایران
یعنی تکنسین های فلان شرکت دارن توی درجه ی انهنای در کشویی پشت گوشی جدیدشون کار میکنن
ما اینجا یه قاب ژله ای انداختیم به مدلی که همون هشت سال پیش تولید کردن همون میزان از انهنا رو به دست آوردیم
یه جوری شده که اخیرا کنفرانس های مطبوعاتیشون رو به زبون فارسی برگزار می کن
آقا هه در توکیو نشسته پشت میکروفون میگه به نام خدا گوشی جدیدمون هم اکنون در سه راه جمهوری طبقه دوم پاساژ فلان در اختیار جهانیان قرار گرفته.

حالا کاش فقط موبایل بود..
دو برابر پوله موبایله باید پول متعلقاتش رو بدی
یه لنز میخره که جدا بسته میشه روی لنز موبایله کیفیتش میره بالا
یه ساعت میخره میبنده رو مچش که با موبایله در ارتباط باشه
یه ماسماسَک هم میخره میچپونه تو گوشش که بتونه بدون دخالت موبایل صحبت کنه
یه مدل جدید هم اومده که عکس کسی که زنگ زده میفته رو سگگ کمربندتون...(اینو فهمیدم خالی میبنده ولی
(خودمونیم من که اصلا همون موبایل مجهز هم نتونستم بعد از چند سال اومدنش تو بازار بخرم با این وضع مالی نا به سامان به عنوان یه پسر جوان بیکار

ببین در ادامه چی میگه از این جا به بعدش مهمه که به زندگی خیی ها نمی خوره و به نظرم داره مد های نو ظهور جامعه رو میگه در زندگی ها)

اینجاش مربوط به اولین دیالوگ های برنامه دور همی 14 اردیبهشت96:
(در اینجا از شروع حرفاش از تکنولوژی حرف زد که توی اکثریت خانواده های ایران بعید میدونم مشابه اون در همه مواردی که گفت صدق کنه ولی داره میشه و برای من اسماش هم نا آشناست)

خوشبختانه الان مدتیه پدر و مادر ها متوجه عوارض استفاده ی زیاد از تکنولوژی برای بچه ها شدن و دیگه خونه ها قانون دارن
قانون میذارن برای بچه ها

که
* موبایل فقط روزی یک ساعت ...
تبلت یک ساعت و نیم روزی..
پلی استیشن روی دو ساعت
لب تاب روزی یه ساعت
ایکس باکس روزی دو ساعت
سینما سه بعدی هم فقط شبی یه فیلم

حالا من موندم  واقعا کدوم خانواده ای در سطح شهرستان ها از همه این موارد دارن ؟!

یه لحظه سینما سه بعدی که تو شهر بازی یه بار رفتیم با رفقا تصور کردم توی خونه باشه و دیدم خیلی باید اعیون و پولدار باشیم که این یه قلم رو بخریم.
اون وقت چطوری مهران مدیری توی یه برنامه ای که واسه کل ملت هست و این همه طرفدار داره راحت راجع به کلیه خانواده ها و وسایلشون این حرف رو با جمع بستن میگه نمیدونم والا.
یعنی این هم داره مد میشه کم کم توی خونه های مردم؟و من خبر ندارم!


ببخشید رفتم برنامه دور همی رو دانلود کردم تا این دیالوگ ها رو که مثالی از دخترا و خانواده های غرق در دنیای مد شده بود بگم که دیروقت نظر دادم.

و همینطور از طولانی شدن نظرم عذر میخوام و امیدوارم دال بر جسارت یا قضاوت و منظور خاصی نشده باشه این طور نظر دادن.

البته نظرم راجع به اصل مطلب شما که خستگی و کلافگی بود اینه :


کلافه شدن از درس و یکنواختی زندگی گذراست و برام اینقدر که تصاویر مطلب مهم بود مهم نبود.بعد از کنکور مسلما عقل حکم میکنه هر جا قبول شدید برید و منتظر سال بعدی نشید و این خودش یک تحول بزرگ و در آمدن از کلافگی رو به دنبال داره.موفق باشید.
شما توی تصویر من رو میبینی؟! :/
من عکس رو از بالا گرفتم پس ممکن نیست خودم هم زیرِ پتو باشم! کارتون خیلی دور از ادبه که به خودتون اجازه میدید راجع به اندامِ خانم ها اظهارِ نظر کنین!

شاید اون بنده ی خدا راضی نباشه آدرسِ وبلاگش رو بذارید اینجا و راجع به لباسش اظهارِ نظر کنید! این کارِ شما هم درست نیست!

در کل بهتره بجای ایراد گرفتن از بقیه و توهین کردن کمی توی رفتارِ خودتون تجدیدِ نظر کنید!
چرا ابدویک روز؟؟
چون خیلی دوستش دارم :)
آهان پس اون پتو بود!

خب هر کس عکسی بزاره برای دیدن عموم من هم جایز الخطا هستم و نمیتونم نبینم وقتی میاد جلوی چشمام.

در ضمن سایز پا ربطی به خانم و غیر خانم نداره همه پا داریم و انسانیم.
توهینی هم به کسی نکردم ولی
میتونم این لطف رو در حقتون بکنم که با وجود آزاد بودن اظهار نظر،من نظر ندم.

راستی وبلاگ جدیدم(آدرسش هست)مطلب مفیدی گذاشتم.
خواستید سری بزنید.خدانگهدار
بله!

ببینید شما متاسفانه به همه چیز با دیدِ بد نگاه می کنید! این اصلاً خوب نیست!

درسته ولی اظهارِ نظر راجع به اندامِ خانم ها توسطِ یه آقا اونم وقتی اصلاً ندیده طرف رو کلاً درست نیست!
:/
شما آزادید هر نظری بدید ولی بهتره در رابطه با پست باشه!

خداحافظ
ابد و یک روز ،عجب فیلم خسته‌ای بود :(  خوب بود ولی حاله من رو یه جوری کرد :( 
آخ این کنکور تموم شه چه برنامه‌ها دارم :) 
موفق باشی حوا جونم ;) 
خیلی خوب یه سری مسائل رو عنوان کرده بود...
:)
همچنین :)
موفق باشید D: 
+علی داداش فکر کنم اگه تو یک وب دیگه مینوشتی یک پست کامل میشد ها... :| 
++ تو موقع درس خوندن آدامس میجوید؟! شنیدم برای تمرکز خوبه ولی یکم حواس آدم رو پرت میکنه ...
- از تصویر زیاد خوشم نمیاد ... امیدوارم گرفته باشید چی میگم به هر حال در پناه حق خیلی وقت بود سر نزده بودم
تشکر :)

++ زمانِ حلِ تست های محاسباتی بله...
چه خوبه مطالبت
لطف دارید.
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۵ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ماشین لباسشویی
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۸ باربری و اتوبار امانت

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan