همینطوری ۳ :)

وَ عِندَهُ مَفاتِحَ الغَیبِ لَا یَعلَمُهَا اِلَّا هُوَ وَ یَعلَمُ مَا فِی البَرِّ وَ البَحرِ وَ مَا تَسقُطُ مِن وَرَقَهِ اِلَّا یَعلَمُهَا وَ لَا حَبَّهِ فِی ظُلُماتِ الاَرضِ وَ لَا رَطبِ وَ لَا یَابِسِ اِلَّا فِی کِتابِ مُبینِ

انعام / ۵۹

و کلید های غیب تنها نزدِ اوست جز او [ کسی ] آن را نمی داند و آنچه در خشکی و دریاست می داند و هیچ برگی فرو نمی افتد [ مگر اینکه ] آن را می داند و هیچ دانه ای در تاریکی های زمین و هیچ تر و خشکی نیست مگر این که در کتابی روشن [ ثبت ] است.


خودش داره میگه دستِ منه! میگه من همه چی رو میدونم! گره دستِ منه، منم که بلدم بازش کنم!


امروز رفتم آزمون بدم دیدم کسی نیست! خب لغو میشه نباید به من اطلاع بدن؟! :/

شیطونه میگه برو یه دعوای مفصل با پشتیبانت بکن! :|

ولی همیشه باید نیمه ی خالیِ لیوان رو پر کرد! منم توی این چهار ساعت مطالبِ باقی مونده رو تموم کردم! :)


با آبجی خانم دعوا کردیم! یک روز با هم حرف نزدیم! :/

با این که تقصیرِ اون بود ولی آخرش هم خودم رفتم واسه آشتی... اونم گفت باشه می بخشمت! :|

لذتی که در بخشش هست در گیس و گیس کشی نیست! :)


مناظره رو هم ندیدم! داشتم تستِ محلول ها رو می زدم! ولی بینِ سوال ها از اینجا اخبارِ مناظره رو دنبال می کردم! در کل خیلی باحال بود :)))

جاست ایران!


هر چه دلم خواست نه آن می شود

هر چه خدا خواست همان می شود

:)

:)))))))))
(((((:
جمعه ۸ ارديبهشت ۹۶ , ۲۱:۰۵ شاید فردایی نباشد...
:|
؟! :/
من اصلا مناظره رو نمیبینم،اصلا وقت نیست 😐 هیچ‌جوره..
منم نمیبینم :)
چه آیه آرامش بخشی بود
ما هم از همون آدرس مناظره رو دنبال میکردیم :)) البته در کنار پخش زنده
خیلی...
چقدر خوب :))
خیلی خیلی خععععیلی خوب 🙂 
عه این شیطونه هر جا ورجه ورجه می‌کنه دی 😂 
ریلکس باش پشتیبان از قبل میدونه
خیلی خیلی ممنون :)
آره :)
کلاً دیگه کاری باهاش ندارم!
تصرف جالبی در ضرب المثل بود! :)
قهرای من با داداشم اینجوریه که خودشم نمی‌فهمه باهاش قهر کردم! توی دلم میگم اگه دیگه من با این بچه حرف زدم! بعد شب یادم میاد می‌بینم عه! قرار بوده حرف نزنم:/
به لطف مناظره برای دومین بار در طول این ۶ماه رفتم اتاق تلویزیون! البته بار اولشم دیشب بود!:دی :))

واقعا؟! :)
اصلاً همه ی لذتش به همین قهرها و آشتی های الکیه :)
یعنی اصلاً تلوزیون نمیبینی؟!
وای چه کتابای خوشگلی ! 
کتاب های من که همش قلم چی ان 
خسته کننده و بسیار خواب آور ! 
قابل نداره :)
نمیدونم چرا از قلمچی خوشم نمیاد!
مناظره رو ندیدی نصف عمرت برباد رفت....گیسو گیس کشی بین آقای قالیباف و جهانگیری شده بود یعنی :/
در جریان بودم :)
بیت آخر مطلب رو عاشقم...
خیلی هم خوب :)
جمعه ۸ ارديبهشت ۹۶ , ۲۲:۲۲ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
دم بانو حوا فاطمی 

طیب الله ....
تشکر :)

(:
بهتر که ندیدی منم ندیدم جاش رفتم زیارت شهدا.
ولی فکر نمیکنم چیزی رو از دست داده باشم.
موفق باشی عزیزم ولی کتابهای الگو برای زیست بهتره:))
یاعلی
کارِ خوبی کردی...

ممنونم :))
علی یارت
سلام
خوشبختانه تجربی هستین و رقیب محسوب نمیشیم :)
پس دعای موفقیت و پیروزی براتون دارم D:

ان شاءالله توی انتخابات هم بهترین انتخاب رو داشته باشین
سلام
بله :)
ممنونم، همچنین :)

ان شاءالله...
الله وکیلی خیلی کنکوری زیاد داریم 😐
من سال کنکور واسه زبان کتاب کیاسالار گرفته بود 80 زدم 😂
متاسفانه همینطوره...
چه خوب :)
آزمون نداشتیم که ؟:/
آزمونِ ۸ اردیبهشت! توی صفحه ی شخصیت هست...
خون خودتو کثیف نکن بالام جان ^_-  یه نفس عمیق بکش.. جناب خانی باشه هاااا ^_^
عخـــــــــــــــــــــی گیس و گیس کشی ^_^ خیلی وقته دیگه با آبجی خانم یه دعوای درست و حسابی نداشتم :دی
اوووف عجب مناظره ای بود... این از اون بد میگفت اون یکی هی راه به راه تکذیب می کرد خخخ
عکسات خیلی نایسن 👌 
و اون شعر *_^
چشم ^____^
خوبه که... همیشه خوب باشید با هم :))
گیس و گیس کشی داشتن گویا :)))
چشمات نایس میبینه :دی
^_^
آیه های خوبی میذاری. آفرین! تصاویر هم عالین! به شما نمیاد عصبانی بشی خخخ
چه کتابای خوشگلی :))
خیلی ممنون...
همه عصبانی میشن یه وقتایی :))
(:
میگن باید نیمه پر لیوانو دید شما میگی باید نیمه خالی رو پر کرد؟ :/
بده؟!
گره دستشه ولی باز نمیکنه!!!!
صلاحِ بنده هاش رو بهتر از خودشون میدونه...
سلام سلام سلااااااام :)))))
چطوری؟ چه کارا میکنی؟ منو یادت رفته :/ چقد وبت تغییر کرده (الکی!) چقدر خودت بزرگ شدی! :))))
سلام :))
خوبم شکر... می خونم :|
نه بابا یادم نمیره دوستام رو... تو هم قد کشیدی! :)))
چه کتاب شیمی باحالی داری :)))) تصویر روشو میدوستم :)))
اون هم تو رو دوست داره یقیناً :))
منم همیشه با خواهرام دعوا میکنم¡~°
مگه میشه خواهر داشت و دعوا نکرد؟! :)
شعر خیلی جالبیه ممنون از وب خوبتون
لطف دارید...
مناظره عالی بود
کم مونده بود یقه همو بگیرن
خیلی هم عالی :))
مرسی صاحبش قابل داره . 
من اصلا 
ولی مجبورم خب ....
خب اگه خوب نیستن از کتاب های دیگه ای استفاده کنید...
هر چند الان بهتره منبع عوض نشه...
آری :)
البته دعوای خفن هم داریما! اونجا سکوت معنی نداره، فقط زد و خورد:دی بعدشم چون جفتمون مشارکت داشتیم انگار نه انگار و همه‌چی برمی‌گرده به حالت قبل :))
توی کل خوابگاهمون یه اتاق هست که تلویزیون داره. و نزدیک ما نیست(یعنی یک دقیقه فاصله داره!:دی) و منم تا حالا ضرورتی نمی‌دیدم که برم. واسه همین نرفته‌بودم :))

:)
ما هم از اون دعواهای خفن انگیزناک (!) داریم :))
مورد داشتیم آبجی خانم از پشتِ سر یهو یه لیوان آبِ یخ ریخته روی بنده!!
محاسبه کردی؟! دقیقاً یک دقیقه؟! :))
عجب! :)) من قبلا فکر می‌کردم خوهرا از این موارد ندارن! :)
نه، جمعه‌ی بعد زمان می‌گیرم! :))
خواهرا بیشتر دارن! :))
ولی بهترین جای دعوا همون گیس و گیس کشیه قبول داری؟! :)
البته داداش ها گیس ندارن که بشه کشید! :))
:)
مهم اینه که کچل نیست!:دی اندک مویی داره، همونم کارم رو راه میندازه! :))
آره :)) همون اندک مو رو نمیشه کشید که! :دی
سلام 

ممنون ان شاءالله موفق باشی
سلام

تشکرِ فراوان :)
ما ک خواعر نعاریم چی :(
هیچی :)
با داداشت دعوا کن :دی
پس به چشم ندیدی روحانی چجور کتلت شد!
به چشم نه ولی توصیفاتش رو زیاد شنیدم!
منم یکم دیدم بعدش زدم خندوانه :)))
اون وسطا کامنتای ناشناس میدادم سناتور :)
آفرین دختر آشتی خوبه.
کارِ خوبی کردی :))
منم :)
بله خیلی خوبه...
موفق باشی.
توصیه پزشکی (مناظره نبینید)
ممنون...
وقتِ دیدنش رو ندارم...
هرچه خودت بخواهی همان میشود ن هرچه خدا بخواهد 
من به همه ی چیزهایی که میخواستم نرسیدم! بعضی چیزها اونطوری شد که خدا خواست... و الان میبینم اونی که خدا خواسته خودِ خودِ صلاحِ من بوده و من اون لحظه نمیدونستم!
بله...
موفق باشید
:)
شما بیشتر موفق باشید :)
 باید نیمه ی خالیِ لیوان رو پر کرد!?
شما چی فکر می کنید؟!
هیچی همین که شما گفتید درسته :/
حالا چرا همش اینطوری :/ نگاه می کنید؟!
میگن بجای اینکه نیمه ی پرِ لیوان را ببینیم بهتر است نیمه ی خالی را هم دیده و آن را پر بنماییم! :|
بیت اخرى رو واقعا دوست دارم و کاشکى همه اینو بفهمیم 
موفق باشى همچنان به تلاشت ادامه بده 
کتابتم خیلى خفنن
کاش...
خیلی ممنونم... چشم...
خفن میبینید :)
ان شاالله موفق باشید...
سپاس...
چکاریه گره بندازه بعد با کلی التماس بخایم باز کنه. تازه باز هستن بعضیا میگن ببین چیکار کردی ک گره تو زندگیت افتاده
نو اعصاب مصاب خخ

بابای بنده همیشه میگن:
"اِنَّ الاِنسانَ فی کَبَد"
انسان در رنج و سختی آفریده شده

قرار نیست توی دنیا مدام در حالِ خوش گذرانی و عیش و نوش باشیم! قراره بارها توی مسیرِ زندگی موردِ آزمایش قرار بگیریم! تا باشه التماس به درگاهِ خودش باشه نه بنده هاش :)

:)
سلام
خیلی خوب بود بخصوص دعا
التماس دعا دارم...
سلام
خوب خوندید...
محتاجیم به دعا...
سلام
ممنون از اینکه یه سر به وبلاگ نو پای من زدی ^ـــ^
این بخش نظردادن وبلاگت هم پس زمینه ش خیلی قشنگه!سلیقه ت تو انتخاب قالب عالیه!
گفتم قالب، میتونم بپرسم چطوری میشه قالب درست کرد؟
من رفتم وبلاگ قالب های عرفان ولی قالبباش رو وبلاگ من نمیخوند!
میشه راهنمایی کنی؟
این بخش نظردادن وبلاگت هم پس زمینه ش خیلی قشنگه!سلیقه ت تو انتخاب قالب عالیه!
راستی!دنبالت میکنم:  )
سلام
خواهش می کنم عزیزِ دل ^_^
لطف داری جانم :)
قالبِ من هم یکی از قالب های عرفان هست که یکم تغییرات درش ایجاد کردم...
مشکل چیه دقیقاً؟! چطور نمیخونه؟!
ممنون :)
من کد اچ ام نمیدونم چیش رو دانلود کردم بعد کدو کپی کردم گذاشتم تو بخش ایجاد قالب بعدم انتخابو زدم.ولی صفحه ی وبم فقط عکس هدر خلی بالاش بود و متنا هم واسه خودشون تو فضای سفید اینور اونور بودن!
الان میام ببینم چه کردی! :)
الان یه قالب گذاشتم رو وبم.بیا وبم میبینی چطوری شده : (
بخاطرِ کد های css هست... میگم بهت! :)
آخ 
چه حالی میده کنسلیه آزمون
من از آزمون ها متنفر بودم
البته ما مدرسمون ثبت ناممون کرده بود برای آزمون انرژی اتمی، نشانه، مرآت، سنجش، قلم چی
کلا زیر فشار بودیم
ان شاالله بعد کنکور با دل خوش کتابات رو شوهر بدی
؛)
بری کتاب بگیری برا دانشگاه
خیلی خوبه به شرطی که از قبل خبر بدن!
منم :)
اوه اوه چه خبره این همه؟! :|
میرسه به خواهرم :)

ممنونم ^_^
خب دیگه
خواهرت هم ان شاالله شوهرشون میده به یکی دیگه
؛)

ان شاءالله :)
ایران عشقم
یعنی ملتی که ششصد (به نشان کثرت) بار در تاریخ تغییر دادن عالَمو آدَمو !
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۰۳ تلویزیون ال ای دی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۵ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan