تمومه

دقیقاً یک هفته ی پیش بعد از نماز عشا یه چیزی از ذهنم عبور کرد... 

سرم رو بالا کردم و خیره شدم به سقف... گفتم  خدایا یعنی میشه؟!

احتمالش خیلی کم بود! حداکثر ۵ درصد!


الان اونی که در لحظه از ذهنم عبور کرد اتفاق افتاده! عجیبه! خیلی هم عجیبه!

امشب دوباره سرم رو بالا کردم... دوباره خیره شدم به سقف... ولی هیچی نگفتم...

فقط لبخند زدم :)


اگه اتفاق افتاد واسه این نبود که من خیلی بنده ی خوبیم و دعام گیراست... نه... هیچ وقت نبودم و نیستم...

فقط بخاطرِ این بود که بهم ثابت کنه خیلی تواناتر از حدِ تصور و درک منه... خیلی...

+ کاش یه چیزِ بزرگتر می خواستم :)


همه دنیا بخواد و تو بگی نه

نخواد و تو بگی آره، تمومه

من و هم دعا کن
همیشه همه رو دعا می کنم...
باز شدنِ کامنت دونیِ وبلاگِ منو میگید؟ :))))
بابا نیاز ب این کارا نبود ک :)))))
میگفتید ب خودم اوکی میشد :)))))
:|||
خب اون احتمالش ۵۵ درصد بود نه ۵ درصد :)))
واسه باز شدنِ کامنت دونیِ وب تون دعا که هیچی نذرِ صلوات کرده بودم :/ الکی :))))
خیر باشه ان شا الله
ان شاءالله...
این دست لبخندهات مستدام  :))
تشکر حدیث جانِ خودم :))
کافیه بخواد:)
اوهوم :)
من فکر میکنم دعاتون گیرا هس! خوبی و بدیم کاملا نسبیه.
یه حدیث از امام حسین (ع) هست که البته دقیقش رو یادم نیست اما به طورِ کلی این بود که شما همیشه و در هر لحظه دعا کنید چرا که ممکنه درست توی همون لحظه دعاتون مستجاب بشه...
آره میشه گفت همینطوره... ولی هر کس خودش خوب میدونه چطور آدمیه...
من که فکر نمیکنم شما آدم بدی باشی!
خوب و بد بودن یه چیزه، بنده ی خوبی واسه خدا بودن هم یه چیزِ دیگه... هرچند با هم در ارتباط هستن ولی تفاوت هایی هم دارن... سعی می کنم خوب باشم ولی میدونم حقِ خدا بالاتر از این حرفاست...
جمله ی آخر رو نفهمیدم!!!
در برابرِ این همه لطف و کرم و بخششِ خدا ما باید چکار کنیم؟! بندگی
پشتِ این کلمه خیلی چیزا هست... و من حداقل ترین کار رو می کنم پس خودم رو بنده ی خوبی نمیدونم...
کسی نمیدونه مقامش پیش خدا چقده.
بله درسته... واسه همینه که گفتن هیچ وقت کسی رو دستِ کم نگیرین چرا که ممکنه از مقربانِ درگاهِ الهی باشه... فکر کنم این هم حدیثی از امام حسین (ع)  هست...
واسه همین گفتم نمیتونی بگی بنده ی خوبی نیستی.
:)
نگفتم بدم ولی حقِ خدا بالاتر از این حرفاست... خیلی جاها دستم رو گرفته...
هیچکس نمیتونه اونطور که باید خدا رو بندگی کنه. نه فقط شما!
اون که بله... ولی آدمای خوب خیلی زیادن...
بدا بیشترن!
نمیشه گفت!
آدمای بد قابل تشخیصن!
چطور؟!
ظاهرشون کاراشون طرز فکرشون
این که میشه قضاوت!
قضاوت نیس مشخصه!!
یه حدیث گفتم از امام حسین (ع)... دوباره بخونیدش!
یکم پذیرفتنش سخته
شاید...

+ ختمِ جلسه رو اعلام می کنم :) باید فصلِ قارچ ها رو تموم کنم :))
ببخشید:)
ادامش باشه برای بعد:)
خواهش می کنم...
:)
بعضی وقتی بعضی کارا باعث میشه  بهش بیشتر اعتقاد پیدا کنم 
درسته... منم دقیقاً به همین فکر می کنم... این که می خواست بهم بگه منو دستِ کم نگیر!
وبلاگتو دوست دارم،  احسنت بهت با این استعداد و حسن سلیقه
لطف دارید...
گرافیستی؟ 
نه چطور؟!
گفتین 5% ... یاد این افتادم که منم بارها سر موضوعی با اطمینان میگم 100% قضیه اینه!! اما شاید 5% نباشه و خیلی وقتا همون 5% درصده ...!!!!!!!
کار خدا رو ببین ...!
زیاد پیش میاد از این ۵ درصدها...
خیلی بزرگه :)
آره...
برای منم پیش اومده و خیلی هم جذاب و زیباست
موفق باشید
چقدر خوب :)
همچنین...
چی می خواستی؟
وبلاگم بروز شده😎
به سلامتی :)
چه خوب خدا همیشه به بنده هاش چیزی رو که لایقشونه میده وچیزی رو که لایقشون نیست بهشون نمیده گاهی وقتا یه چیزی میخوای خدا بهت میده چون میدونه لایقشی بعضی وقتها هم نمیده چون میدونه لایق بهترین ها هستی اما اگه اسرار کنی شاید بهت بده اما بعد میفهمی چرا خدا اونو بهت نمیداده چون چیز بهتری رو میخواسته بده بهت . 

دارید میرید کربلا ؟
بله درسته... همیشه صلاحِ بنده هاش رو میخواد... فقط باید صبرمون رو بیشتر کنیم و اعتماد کنیم به خودش...

نه... کاش اون لحظه کربلا رو خواسته بودم...
الحمدالله علی کل حال..
کلِ حال...
خوش به سعادتت :))
ان شاءالله قسمتِ خودت ;)
عجیبه، خیلی عجیبه.

کارای خدا همیشه آدمو بهت‌زده میکنه.
آره... همیشه حواسش هست و از غفلت بیرون میاره آدم رو...
يكشنبه ۲۷ فروردين ۹۶ , ۱۴:۳۳ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
متعجب نشدم چون برای من زیااااد اتفاق افتااده.
میدونی حسی که بعدازاستجابت دعات پیدامیکنی خیلی قشنگ وغیر قابل وصفه
خوشحالم که زیاد تجربه کردی :)
میدونم :)
:)
این سر رو بالا کردن خیلی کیف می ده :D
(:
اوهوم خیلی خوبه :)
اون جمله‌ی بعد از + خیلی جالبه! منم هروقت یه‌ خواسته‌ی کوچکم زود برآورده میشم همینو میگم :)
عکس هم عالـــــے
اگه همون لحظه که آدم دعا میکنه بدونه قراره اجابت بشه تا میتونه چیزای بزرگ و کوچک میخواد :)
ولی هیچ کس نمیدونه کی و کدوم یکی از اونا محقق میشه...
عالی دیدی جانم :)
يكشنبه ۲۷ فروردين ۹۶ , ۱۵:۲۵ مـــهــر بــانـــو
لبخند مے اورد روی لب وبلاگت:)))
از جنس ارامش:))
چقدر خوب :))
:))
میشه ما هم یه نیت کنیم شما سرتون رو بالاکنید ؟ 
بله چرا نشه... دعا گو هستیم اگه لایق باشیم جنابِ دچار :)
يكشنبه ۲۷ فروردين ۹۶ , ۱۶:۰۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
میشه از این دعاها هم واسه من بکنی ؟

پس چرا واسه من نمیخواد :(
بله که میشه :)
همیشه دعا می کنم دوستانِ مجازی رو...
مطمئن باشید صلاحِ شما رو در نظر داره...
خدا بزرگه
خیلی...
چه خووووب :)
:)
پس خوش سلیقه ای تو انتخاب تصویرای پستات 
من گفتم حتما خودت مینویسی و طراحی میکنی عکسارو
همچنان لطف دارید...
نه وقتش رو ندارم متاسفانه...
موهای بدنم سیخ شد ابجی:) وبلاگت خیلی خوبه
واقعاً؟! :) خیلی ممنون...
یه چند وقتیه چشمم به آسمون خشک شده...
به خاطر همین درک چیزی که میگی برام سخته ...
خوش به حالت...منم دعا کن
گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود...
یه وقتایی نمیشه و این برام قابلِ درکه... ولی حتماً پشتِ این نشدن ها حکمتی هست...
چشم دعاتون می کنم :)
متشکرم :/
خواهش می کنم :|
چقدر خوب 
برام پیش اومده ...
همیشه از این پست گذاشتن ها و غافلگیری ها😊
خیلی خوب...
پس شما هم تجربه کردین :)
بسی ممنون و متشکرم بانو ^_^
دوشنبه ۲۸ فروردين ۹۶ , ۱۸:۲۸ خادم امام زمان عج الله

تهذیب نفس بهمراه دعا برای فرج :
ﻣﻬﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﻋﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻌﺠﯿﻞ ﺩﺭ ﻓﺮﺝ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻬﺪﯼ ﺍﺭﻭﺍﺣﻨﺎ ﻓﺪﺍﻩ ﺩﻋﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻘﺎﯼ ﺍﯾﻤـﺎﻥ ﻭ ﺛﺒﺎﺕ ﻗﺪﻡ ﺩﺭ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻭ ﻋﺪﻡ ﺍﻧﮑـﺎﺭ ﺁﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﺗﺎ ﻇﻬﻮﺭ ﺍﻭ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
ﮐﻮﻓﯿﺎﻥ ﻫﻢ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ (ﻉ) ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻣﺪﻥ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ "ﺗﻌﺠﯿﻞ" ﮐـﺮﺩﻧﺪ؛ ﺍﻣـﺎ ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻧﺴﺎﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ، ﺩﺭ ﻭﻗﺖ ﻭﻗﺘﺶ، ﺍﻣﺎﻡ علیه السلام ﺭﺍ ﻓﺮﻭﺧﺘﻨﺪ !



http://uupload.ir/files/47db_%DB%8C%D8%A7%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8_%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86.bmp

تشکر...

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۶ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan