تهِ تهِ تهِ بیخیالی

به حدی از بیخیالی رسیدم که در برابرِ حرف های ناراحت کننده ی آدم های واقعیِ دنیای مجازی بجای دلخور شدن تو دلم بگم " باشه بابا اصلاً تو خوبی! " و در لحظه سکوت کنم

:)

خوبه نه؟!

اصن درستش همینه:)
به به ببین کی اینجاست :)
اوهوم :)
عااااالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی^_^
واقعاً؟! :))
فکر کنم خوب باشه...
شایدم سر شدی!
البته سر شدن همیشه هم مفید نیست
شایدم قوی شدی
قوی شدن خوبه...
واسه من که خیلی حساس بودم این یعنی معجزه :)
[آیکون خجالت کشیدن و آب شدن و در زمین رفتن و به سفره های آب زیر زمینی رسیدن!]
کامنت اول؛)
اتفاقاً امروز توی مسیرِ رفتن به محلِ آزمون بهت فکر می کردم :)
چطوری عزیزم؟! :)
بله که واقعا! 
به نظرم نباید به حرفای چرت یه عده که حضورشون فقط و فقط مجازیه توجه کرد.. 
عکس هم عالـــــــــــــــــــیه^_^
:)
دقیقاً... بیخودی خیلی حساس بودم... الان آرامشِ عجیبی دارم...
بیخیال تر از پاندای کونگ فوکار هم داریم؟! ^__^
پس فک کنم آزمونو خراب کردی:))
خوبم جانا، شما خوبی؟
نه اتفاقاً خوب دادم :))
خداروشکر که خوبی :) منم خوبم الحمدلله :)
شنبه ۱۹ فروردين ۹۶ , ۰۲:۴۷ گیس گلاب خاتون :)
توپه توپه مثل گردالی شکم پاندای کنکفو کار :))
یکی از شخصیت های موردِ علاقه ی منه :| :))
شنبه ۱۹ فروردين ۹۶ , ۰۲:۴۹ گیس گلاب خاتون :)
حتی من :))
جداً؟! چقدر عالی :))
شنبه ۱۹ فروردين ۹۶ , ۰۵:۲۵ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خیلی هم عالی :-)
خیلی هم ممنون :)
حرف بقیه اصلا مهم نیست! مخصوصا اگه بقیه آدم های مجازی باشن! پس خوبه. خیلی هم خوبه. درواقع بهترین کار همینه:)
بله... واسه آدمی مثلِ من که به شدت حساس بود قدمِ مهمیه :)
هم خوبه
هم تو خوبی
هم پاندا باحاله
خخخ
صبح شنبه ات بخیر و شادی نسیم جان^_^
خوبی از خودتونه :))

:))

ممنونم بانو... هفته ی خوبی داشته باشید ^__^
بیخیال باش عینه من
باشد :)
عکسه تده ؟
ایشون خرسِ گریزلی هستند... این پانداست :)
عالیه
باید همینطور رفتار کرد بنظرم
بهتر از ناراحت شدن و حرص خوردن های بیجاست...
آره خوبه :)
:)
عکس واقعا با پست هم خانی داره خصوصا باقست آخر .

آفرین .
سپاسِ فراوان :)
عالیه ^^ 
هرکسی ارزش اهمیت دادن رو نداره  :))
عالی، حدیث خانومه ^_^
دقیقاً :)
بیخیالی خوبه اما نه تا این حد.
چرا؟! برم با طرف بحث کنم خوبه؟!
بعضی وقتا هر چقد بیخیال هم باشی باز غصه هه رو میخوری ...
میدونی هلما... من خیلی خیلی حساس و زودرنج بودم! بخاطرِ همین سریع ناراحت میشدم و حالم بد میشد! ولی الان فقط سکوت می کنم و لبخند میزنم، هر کی هر چی میخواد بگه :)
بیخیالی هم عالمی داره.
دمِ شما هم گرم بابتِ این قدمِ مهم....عاااااااااااالیه این تصمیم :)
خوبی نسیم جونم؟
حالِ دلت خوبه؟
عالمِ خوبی داره :)
دمِ هم اسم جان گرم تر :)
شکر خوبم :)
خوبِ خوب...
خدارو شکر....
امیدوارم همیشه حالِ دلت خوب باشه رفیق.
آخی...پاندا کونگ فو کارو دوست دارم شدیدا :))
آخه یه حماقتی تو قیافش داره که به دلم میشینه :))
:)
همچنین عزیزم...
منم دوستش دارم بسی :))
همین حماقته خیلی جاها کمکش می کنه :))
یه وجه اشتراکِ دیگه بینِ خودمون!!!پاندایِ کونگ فو کار! :)))
آره :)))
اصلاً حس می کنم خواهرِ دوقلوی منی :)))
آخییییی..خواهر دوقلو!!!چقدر قشنگ :)
ولی حتی خواهر دوقلوها هم انقدر شبیه هم نیستن! :)) (از کنایه ی اغراق استفاده کردم :)))))
خیلیم عالی.
خیلی قشنگ :)
آره :)))
آرایه ی اغراق البته :)))
آره بابا.منظورم همون آرایه بودااااا....تازه الآن متوجه شدم اشتباه نوشتم...این کنکور ذهنمو خسته کرده و اشتباه نوشتم :))))
باور کن بلدمااااااااااا.از خستگیه!!دیگه انقدرا هم داغون نیستم!! :)))
میدونم بابا :)))
درک می کنم... منم خیلی وقتا اشتباه تایپ می کنم :)
میدونم عزیزم... دشمنت داغونه :)))
قربونِ شما که درکم میکنی...
فقط یه کنکوری میتونه یه کنکوری رو بفهمه :)))))))))
فدای شما...
بله دقیقاً :))))
عاولیه ^_^
^__^
خیلی عالیه
سعی کن حفظش کنی
انقدر این بی خیال گذشتن تو زندگی مهمه و به آرامش کمک میکنه که حد نداره
همه ی تلاشم رو می کنم...
تا الان که خیلی آرومم کرده :)
عالـــــــــــــــــی :))))
واقعا به نظرم این حد از بیخیالی خیلی خوبه :))))
:))
واسه من که تا الان خیلی خوب بوده :))
چقدر آرام بخش(:
:)
مرنج و مرنجان رو اگه عملی کنیم خیلی راحت میشیم

سلام علیکم
عاقبتتون بخیر بحق جواد الائمه علیه السلام

خیلی زیاد...

سلام و درود
ممنونم... همچنین...
شنبه ۱۹ فروردين ۹۶ , ۱۷:۳۷ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
عالیه 
تبریک میگم بهت :)))
خیلی ممنون :))
gooddd
Thanks :)
عالیه اصن:)
(:
شنبه ۱۹ فروردين ۹۶ , ۱۹:۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خیلی وقتا خوبه!
من میگم همیشه خوبه :)
موفق باشی توی ادامه دادنه این حس :) 
تشکرِ فراوان :)
سلام لطفا به چند تا از دنبال کننده هاتون بگید منم دنبال کنن.
سپاس🙏
سلام
:)
واقعا سکوت معجزه میکنه :)
بله :)
عجب امتیازی کسب کردین :))))
موفق باشین
:))
همچنین...
يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶ , ۱۴:۲۸ علیرضا امیدیان نسب
سلاااااااام
سلام
خیلی جالب بود...
اگه میشه وبلاگ منم دنبال کنید
تشکر...
خخخ منم همین طور:)
دنبال شدی حوا:)

:)
خوبه به شرطی که هیچی تو دلت نمونه!
و گرنه یهو خودشو نشون میده و وای از اون روز!
اگه بمونه که گول زدن میشه به نظرم...
بیخیال بودن خیلس بهتر از غم بیخودیه 
بله خیلی... کلاً بیخیالی عالمی داره...

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan