ازلی ترین ابد :)

حوا از وجودِ آدم آفریده شد

تا

پیوسته

عاشقش باشه

اولین عشق، از ازل تا ابد


:( چرا ادم از وجود حوا نیافریده بشه؟ الکی مثلا من فمنیستم
ولی خو حالا واقعا چرا؟
خودت چی فکر می کنی؟! :)
آدم به تنهایی ناقص بوده که حوا خانم اومده :) 
خدا همه حوا‌های زمینی رو حفظ کنه :) 
اساسِ خلقت تکامل پیدا کردنِ بشره... در همه ی ابعاد :)
آمین :)
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۹۶ , ۲۲:۲۴ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
چقد کمه از این عشقای ازل تا ابد .
خیلی کم ولی هست :)
عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود :)
یعنی چی حوا از وجود آدم آفریده شده؟
نه هر عشقی قبول داری؟!
خب گفته شده خدا آدم رو آفرید و بعد حوا از وجودِ آدم خلق شد :)
اگه زلزله منو نکشه، این سیبِ سبزای تو و وبلاگت آخرش منو دیوونه میکنه :/
اول که خدا نکنه زلزله تو رو بکشه عزیزِ دل :)
دوم این که منو هم دیوونه کرده :|
شکر خدا آدم از تنهایی دراومده :)
:)
آخه بنظر من اونا عشق نیست :)
نشنیده‌بودم!
کدوما دقیقاً؟! :)
جداً؟! من از بچگی میدونستم :)
چه خوشگل :)
به به تمنا خانم :)
بیداری؟ o_o
Yes :)
اهل شعر هم که هستی. مشاعره میکنی. :)))
ما همیشه اهلِ شعر بودیم :))
کلاً عاشقِ ادبیات بودم و هستم مخصوصاً شعر و مخصوصاًتر مولانا :))
هر که خورد از جام عشقت جرعه ای
تا قیامت مست و حیران خوشتر است
قطره ای درسته ها :)
حوصله ی مشاعره داری؟
الان؟! :/
ما ز یاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه میپنداشتیم
می نسازی تا نمی سوزی مرا
سوختن در عشقِ تو زان خوشتر است
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
یکی تیشه بگیرید پیِ حفره ی زندان
چو زندان بشکستید همه شاه و امیرید
دلا تا کی در این زندان فریب این ک آن بینی
یکی زین چاه ظلمانی برون شو تا جهان بینی
یک نعره ی مستانه ز جایی نشنیدیم
ویران شود این شهر که میخانه ندارد
در دایره ی قسمت ما نقطه ی تسلیمیم
لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی

یاد باد آن که سرِ کوی توام منزل بود
دیده را روشنی از خاکِ درت حاصل بود
دست طمع چو پیش کسان میکنی دراز
پل بسته ای که بگذری از آبروی خویش
شمع را شاهدِ احوالِ من و خویش مگردان
خلوتی خواسته ام با تو که تنها بنشینم
مزن بر سر ناتوان دست زور
که روزی در افتی به پایش چو مور
آب زنید راه را هین که نگار می رسد
مژده دهید باغ را بوی بهار می رسد
خخخ من خسته شدم
برو بخواب پس :)
تو خوابت نمیاد؟
بعدِ مرگ فرصت برای خواب زیاده :)
خوبی؟ :)
خیلی :)
خداروشکر حالم خوبه... امروز از حذفِ یکی از وب ها ناراحت شدم ولی یکم که فکر کردم دیدم ارزش نداره... کلاً تصمیم گرفتم بیخیال باشم :)
آورین :))) ناراحتی نداره :)))
:))
آره واقعاً :))
تو نری یه وقت!
اتفاقاً شاید همین روزا رفتم! حدوداً ۱۱ روزِ دیگه اینجا یک ساله میشه :)
کجا؟ حذف کردی با من طرفی! گفته باشم!!!! مبارکه :))))
حذف چیه؟! :/
خودم به بقیه میگم حذف نکنین بعد برم حذف کنم؟! منظورم این بود که خودم رو روی کاغذ تخلیه کنم :)
سپاس :)
رشتت تجربیه؟
اوهوم...
اتفاقاً امشب حوصله ی درس خوندن نداشتم به داداشم گفتم بیا بشین من برات زیست رو توضیح بدم :)
از یجایی به بعد گفت این چرندیات چیه شما می خونین؟! :|
راست گفته :)))
:)))
عکس کنار وبت چه خوشگله :)
اینو روزِ ۱۳ به در گرفتم :)
بالاخره داداشت گذاشت زیستو برا توضیح بدی یا نه؟ :))
آره یه فصل رو کامل براش توضیح دادم :)
بیچاره داداشت :))
اتفاقاً دوست داره و با علاقه گوش می کنه :))
اوه اوه ساعتو! برو بخواب خانومی :) منم برم بخوام :) شبت آروم حوا جون ^_^
چشم :)
شبت پر از آرامش تمنای خودم :))
همونایی که مشمول این مصراع نمیشه. (عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود)
پس میشه گفت یه عده ای هیچ وقت عاشق نمیشن...
چه سیبایی :)
قابل نداره :)
چه قشنگ بود :))
و چه عنوان خوبی داشت :))
قشنگ خوندی فاطمه خانم :))
و لطف داری :))
قشنگ بود :)))
قشنگ خوندید :))
البته بعدش حوا آدم رو از معراج کشید پایین!
قرار بود اینطوری باشه!
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۳:۲۷ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
:-)
(:
چه نگاه قشنگی... چرا بعضیا این جذبه و کشش رو تبدیل کردن به جنگ و کل کل؟
لطف دارید... نمیدونم!
البته یه نگاه دینی هم وجود داره که میگه حوا از وجود آدم آفریده نشده و خلقت مستقل داشته ...هر چی که هست به نظرم مهم نیست کدوم از کدون آفریده شده مهم اینه که هر دو بدون هم کامل نمیشدن:)
بله مهم تکامله :)
++
احسنت
سپاس...
ازلی ترین ابد :) 
عنوان قشنگیه .. 

+بی ربط
سیب سبزززز 
این میوه عشقِ .. خاطره دار ترین میوه برای من ^_^ 
مرسی بابت عکسش :))))
قشنگ خوندی :)

+ همچنین واسه من ^_^
خواهش می کنم :))
سلام
آدم و حوا هر دو از خدا آفریده شدند تا عاشق خدا باشند

++ روایت و منبع معتبری مبنی بر اینکه حوا از آدم آفریده شده باشد نداریم.
سلام
اون که بله... عشقِ زمینی زمانی با ارزشه و واقعاً میشه بهش گفت عشق که بشه با اون به خدا رسید...
مثل همیشه عالی❤
ولی حضور کم رنگ

سپاس...
حضور در کجا؟!
وقتی ابد پیش از ازل چشم ترا می آفرید  :)))
بله بله :)))
زیباست..
تشکر...
کاش همه مردامون آدم باشن و همه خانومامون هم حوا :)
(:
همین هست که منو عذاب میده :| در خودم هیچی ندیدم!! نمیدونم حضرت آدم چه احساسی داشت
بازم سیب :/ ای بابا! لاقل یکبار قرمز یا زردش رو بزارید :دی
تقریبا میتونم بگم تو بلاگ بیان جایی رو ندیدم که شما نباشید ^_^ در پناه حق
چی دقیقاً؟!
بله سیب :) من فقط سیبِ سبز دوست دارم...
کلاً دو سه تا وب رو خیلی دنبال می کنم که یکیشون هم نظراتش بسته ست! بیان یه حوای دیگه هم داره!
همچنین...
جمعه ۱۸ فروردين ۹۶ , ۱۴:۴۶ شاید فردایی نباشد...
سلام

خوب بود
سلام

سپاس...
به به!پستِ حوا دار...منم که حـــــــــوا :)) بسی لذت بردم.
چه سیبایِ نازی....دلم خواست :)

عشق!!!واسم یه جوریه این کلمه!!!! :/
اصلاً بخاطرِ خودمون گذاشتمش :))
چشمات ناز میبینه :)

واسه منم :|
خوب کاری کردی که به خاطرِ خودمون گذاشتی :))))

کلا واسه حواها یه جوریه!!!
:)))

آره!

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan