حالِ خوب بالاتر از این؟!

مثلاً دلت گرفته باشه...

یه شیشه گلاب بخری...

بری مزارِ شهدای گمنام...


خیره بشی به تک تکِ سنگِ قبر هایی که مشخص نیست مالِ کیه...

بشینی کنارشون... چادرت رو بکشی روی صورتت... از تهِ دل گریه کنی...

این اشک ها سنگینند... به اندازه ی بارِ گناهانت... ولی وقتی از روی گونه هات چکیدند...

سبک میشی... اونقدر که بدونِ بال هم میتونی پرواز کنی... جدا بشی از این همه وابستگی...


اونجا همه غریبند... مثلِ خودت...

اونجا بدونِ گلاب هم عطرِ خوبی داره... مثلِ بهشت...

اونجا دل آروم میشه... دستات جون میگیرن... پاهات قوت میگیرن...


دیگه نیازی به آمپولِ تقویتی نیست... حالِ من خوبه... خوب تر از همیشه :)


+ بمیرید بمیرید به پیشِ شهِ زیبا / برِ شاه چو مردید همه شاه و شهیدید


چه حال خوبی :)
خیلی خیلی خوب :)
چی بگم دیگه. کلی حس خوب داره این حرفا :) حالت همیشه خوب عزیزم :)
هر چی دوست داری :)
ممنونم تمنا جونم :)
حالتو خوب توصیف کردی. انشالله توفیق شهادت نصیب هممون بشه.
ان شاءالله... ولی تا شهادت راهِ زیادیه...
کاش دعام میکردی! هر وقت حالت این مدلی شد دعام کن باشه؟
یه وقتایی آدم اونقدر حالش بده که یادش میره باید دعا کنه... ولی چشم... سال تحویل جزءِ لیستِ دعامی :)
لیست دعا داری؟ چه جالب :)))
بله دارم :)
شنبه ۲۸ اسفند ۹۵ , ۰۹:۲۴ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
نقطه عطف ارامش من گلستان شهداست.عالیه.التماس دعا
خیلی آرامش داره... و حس می کنم باید طلبیده بشی تا بری...
محتاجیم به دعا
اون شعره از کیه؟
حضرتِ مولانا :)
به مولانا علاقه ی خاصی داریا معلومه کاملا :)))
بدجور... اصلاً قابلِ توصیف نیست... کلاً با اشعارش زندگی می کنم :)
ما هم جزو لیست دعاتون هستیم؟ :)
بله :)
با تشکر فراوان از شما :)
خواهش می کنم :)
خیلی وقته نرفتم...
شاید از دلشکستی بیش از حد باشه...
ولی انصافا دلم تنگ شده...هیچ جای دنیا مثل گلزار شهدا نمیشه حال و هواش
برید... اتفاقاً این روزها خیلی خوبه...

واقعاً همینطوره...
خوش به سعادتت که این حالو تجربه کردی...میشه منم به لیست دعات اضافه کنی؟؟؟(استیکر مظلوم)
متنتو شدیدا دوس داشتمو به دلم چسبید...امیدوارم عاقبت به خیر باشی حوا جونم...خدا حافظت باشه رفیق.
با آرزوی بهترین ها.
بله حوا بانو :)
ممنونم هم اسمِ عزیزم ^_^
همچنین...
شهدای گمنام آدم را یاد امام حسن علیه السلام میندازن

بله...
:(
عالی بود
ممنون...
آهنگ زندان محسن چاوشی رو شنیدین؟
واقعا زیباست

در این عشق چو مردید همه روح پذیرید...
بله مگه میشه نشنیده باشم؟! 

عالیه :)
خوشبحالتون :)
چقد حس خوبی گرفتید..
:)
وقتی دستت به حرم نرسه باید پناه ببری به شهدایی که هر روز کربلا رو زیارت می کنند...
بسیار عالی
موفق باشید
لطفا اگر امکانش هست وبلاگ ما را دنبال کنید.تشکر
http://fonty.blog.ir/
ممنونم... همچنین...
سلام علیکم

حال دلتون زیبا

عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
سلام بر شما

خیلی ممنونم...

تشکر... همچنین...
متاسفانه نرفتم تا حالا...سر فرصت باید بگم یکی ببرتم اونجا:) 
حتماً برو... خیلی خوبه :)
عالیه اصلا :))
هم پست و هم مزار شهدای گمنام.
به به آرزو جان... خوبی عزیزم؟! :))
خیلی خوبه خیلی...
خوبم خدا رو شکر :)
تو چگونه‌ای؟
خداروشکر که خوبی :)
من هم خوبِ خوبم... خیلی خوب :)
شنبه ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۶:۰۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
قبول باشه:)
ممنونم :)
سلام
واقعا همینطوره معجزه می کنن
الهی که حال دلتون همیشه خوب باشه
سلام
بله...
خیلی ممنونم... همچنین...
حکم سنگینی ِ دل ما که نه چادری ایم نه مزار شهدای گمنام میریم چیه ..؟! 
اونی که چادریه و مزارِ شهدای گمنام میره ممکنه اصلاً آدمِ خوبی نباشه... مثلِ من :)
به چادر و این چیزا نیست که... خدا کنه در باطن آدمای خوبی باشیم...
تقویتی ام آرزوست :)
+شاد باشید
:)
+ ممنونم... همچنین...
ان شاالله همیشه در این حال معنوی و زیارت ها باشید...
ممنونم...
و خدا رو شکر که تو هم خوبِ خوبی :)
خوبیِ حالت منتقل میشه :))
ممنونم :)
چقدر خوب :))
اوهوک ببین کی اینجاست!!! : )))
آلاء مان چطوره؟
با ما به از این باش که با خلق جهانی جانِ دلم ^_-

همین الان از وبلاگی میام که نحکش عکس مطلبته : ) اصلا عشقمه ^_^
و چقدر من از مزار شهدا آرامش گرفتم و می گیرم : ) مخصوصا مزار شهید محمود کاوه : ))))
حس و حالت همیشگی بالام جان : *
جمله ی اولت منو یادِ نیسم بانوی جیم انداخت :))

خیلی هم عالی ^_^
خیلی آرامش داره... اگه بطلبند ما رو... :)
ممنونم محبوبه خانمِ گلِ خودم :))
يكشنبه ۲۹ اسفند ۹۵ , ۰۰:۴۵ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
واقعا حس و حالی که آدم پیدا میکنه وصف نشدنیه....
و خوش به حال تموم اونایی که سعادتمند سدند و رو سفید پیش خدا...
ان شاءالله که شفاعتمون کنند...
بله... معرکه ست...
خیلی خیلی خوشبحال شون...
ان شاءالله...
امان از این غریبی..............
هعی...
يكشنبه ۲۹ اسفند ۹۵ , ۰۸:۵۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
منم یه بار رفتم سر خاک شهدا 
اون موقع همچین حسی نداشتم ولی 
شاید زیادی رو هوا و افکارم سیر می کردم 
بستگی به حال و هوای آدم داره... دل شکسته که باشی اونجا برات حکمِ پناهگاه پیدا می کنه...
سلام بچه‌ها
سال نو به همتون مبارک، ان شاءالله سلامتی یکی از سین‌های هفت سینتون باشه
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
خیلی ممنونم... همچنین :)
بحقِ زینب الکبری...
عاشق شعر اخرشم..
بمیرید بمیرید در این عشق بمیرید   در این عشق چو مردید همه روح پذیرید
 حضرت مولانا
خداکنه حافظم یاری کرده باشه درست نوشته باشم
بله بله درست نوشتید...
منم خیلی اشعارِ مولانا رو دوست دارم...
يكشنبه ۲۹ اسفند ۹۵ , ۱۸:۰۶ شاید فردایی نباشد...
چه حس و حال خوبی ^__^

خداوند اون عزیزان مورد رحمت قرار داده

خدا ما رو زنده زنده رحمت کنه ...
^__^

ان شاءالله...
میفهمم حس ات رو .....
و اونجاست که حس میکنی خیلی به خدا نزدیکی :)
چقدر خوب...
بله... کاش این حس همیشگی باشه :)
الآن دلم میخواد برم اونجا....ولی حیف....
چرا حیف؟! برو عزیزم خیلی حالِ خوبی داره...
اخ الان دلم میخواد اونجا باشم هی...

سررسید
سلام . خوبید انشاالله ؟ عیدتون مبارک باشه .
قرار بود فعلا نیام اما کما فی السابق حس فضولیم گل کرد ...
انشاالله مشهد اومدید شیرینیشو می خوریم دیگه ؟ :)
سلام و درود
الحمدلله. مچکرم :)

همه چی به خواست خدا بستگی داره.
خدا هم که همیسه بهترین ها رو برای بنده هاش می خواد . انشاالله بهترین اتفاق براتون رقم بخوره . 
خیلی ممنونم
سلام . فقط می خواستم بگم انشاالله اگه خواست اون اتفاق صورت بگیره قبلش حتما از احکام و شرایطش مطلع بشید .
سلام و درود
با یکی از دوستان به شدت داریم بررسی می‌کنیم.
عه ... .. . مشهدی هستن ؟
خیر
کاملا حس می کنم که دلسوزیای بیجام بیشتر براتون نقش قوز دوم رو بازی می کنه ... اما نمی دونم چرا ول کن نیستم ...

ٔ× می خوام ازتون خواهش کنم بزنین زیر قولتون ... این جمله رو برای امتحان کردنتون نمی گم . واقعا بهش احتیاج دارم ...
چه قولی؟!
رمز بیدل رو می خوام اگه لطف کنید
ولی گفتید اصرار هم کردید ندم :)
برا همین می گم بزنید زیر قولتون ...
واقعا بهش نیاز دارم ...
البته شما به من قول دادید که رمزشو به من ندید . قول ندادید که رمزشو به زهرا سادات ندید :)
چشم برسم مشهد. الان فرودگاهم :|
آهان . به سلامتی انشاالله :)
ببخشید دیگه کلا حس می کنم تو دست و پام :|
سلامت باشید :)
نفرمایید :|
يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۸ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan