یک فنجان چای مهمانِ من باش

یه وقتایی تنها کاری که از دستت برمیاد اینه که سکوت کنی با اینکه پر از حرفی :)

.

.

.

پنجره باز است

نسیم خنکی در حالِ وزیدن است

.

.

.

فقط به اندازه ی یک فنجان چای

مهمانِ من باش


چشم :) من حتی تا سه تا رو میتونم قول بدم :))
چشمت بی بلا :)
من ۹ ساله لب به چای نزدم :))
سه جمله ی با معنی :))
کدوم سه تا؟! :)
کجا تشریف بیاریم حالا؟ :))))
رنگش ولرم باشه لطفأ :)))))
یه کافه بستنی به تازگی افتتاح شده جای خیلی خوبیه... اونجا چطوره؟! :))
باشه :))))
سکوت کنی با اینکه پر از حرفی
نسیم خنکی در حالِ وزیدن است
فقط به اندازه ی یک فنجان چای مهمانِ من باش
:))
((:
چقدر این چایی می‌چسبه...
این روزها را خیلی بیشتر از روزهای عید دوست دارم...
عاشق اسفندماه هستم.
بله...
منم اسفند رو خیلی دوست دارم...
به‌به غنچه‌های محمدی رو :))
عکسِ کنار هم قشنگه، و شعر :)
به به آرزو خانم :))
قشنگ می بینی :)
گرونه دیگه؟! چون مهمونِ شماییم دیگه :)))) 
نهارم میدین؟! :)))
راستش هنوز نرفتم! بله کلِ بیان مهمونِ من :)))
ناهار البته :| اونو باید بریم رستورانِ تازه افتتاح شده ی کنارِ کافه بستنی :))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** **** *** **** ****** ** ***** ** ***** ****** *** ** ** **** ***** ******
**** *** ** *** **** *** ***** * **** ************** * *** *** ******
:||
حال تون خیلی بده شما!
چرا ناشناس خب؟! :/
بح بح
:)
انتخاب تصویر عالی:)
(:
جمعه ۲۰ اسفند ۹۵ , ۲۲:۴۵ شاید فردایی نباشد...
@___@
خب این یعنی چی؟! :)
مهمان شما،چه میزبان خوبی ♡´・ᴗ・`♡
چه مهمان های عزیزی :)
جمعه ۲۰ اسفند ۹۵ , ۲۳:۱۲ شاید فردایی نباشد...
خیلی عالی بود :)))
ممنونم :)
دقیقا همینجور حسی رو ،چایی لب پنجره و ... الان داشتم برا ینفر بیان میکردم :))))
تو نیمی از منی دختر:)))

بعدشم بریم پیتزا بخوریم؟ :دی
به به چه تفاهمی :)))
اوهوم :)

من عاشقِ پیتزام :)
عخـــــــی چایی گل محمدی ^_^
باشه چون دوست دارم قبوله! :))
ولــــی خیــــــــــــــــــــــــــلی کم رنگ باشه بیزحمت 😉
آره :)
چه عالی :))
چشم، حتماً :))
نه ساله لب به چای نزدم...
؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
دیدم که در روز فقط یه چای بخورن ولی اینو تا حالا ندیده و نشنیده بودم...
جالبه!
واسه خودمم جالب...
 قرآن کریم:
 وَ مَنْ یَعْتَصِمْ بِاللّٰهِ فَقَدْ هُدِیَ إِلىٰ صِرٰاطٍ مُسْتَقِیمٍ  ﴿آل‏ عمران‏، 101﴾

و هر کس به خدا تمسّک جوید، قطعاً به راه راست هدایت شده است.

موفق باشید

خیلی ممنونم...

همچنین...

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan