ماکارونی و من و قامتِ یار

شاعر می فرماید:

با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر

هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

 

و باز هم شاعر می فرماید:

لب تو میوه ی ممنوع،  ولی لب هایم

هر چه از طعمِ لبِ سرخِ تو دل کند نشد

 

 

+ میگن دوست داشتنی که دلیل داشته باشه یا احترامه یا ریا! من ماکارونی رو با دلیل دوست دارم! احترامه یا ریا؟! :))

+ یکی از لذت های زندگیم خوردنِ ماکارونی همراه با گوش دادن به آهنگ های محسنِ چاوُشی هست :)

 

نوش جان..
 اینجا دلیل فقدان علاقه به ماکارونی است  :)
ممنون...
ماکارونی دوست ندارین؟! :)
عکسو خودتون گرفتین؟ خیلی حرفه ایه :/
+ ماکارونی کلا بحثش جداست :) نه احترامه نه ریاست :دی
آره خودم گرفتم... ولی از اینترنت :/
+ که اینطور :)
حالا اینکه ماکارونی دوست داری جای خود
خب هر کسی به چیزی علاقه داره

اما چرا عکس از تو ی ا ینترنت گرفتی :))))
چرا از دستپحت خودت نذاشتی :)))
پس از کجا بگیرم؟! :)))
فعلا آشپزی نمی کنم... باشه بعد از کنکور :)))
موفق باشید :| و البته خسته نباشید :)
ممنون :|
شمام خسته نباشید :)
راستی در مورد عنوان: قامت یار چی بود دقیقا؟ :|
نکته ی انحرافی :|
ماکارونی و قامت یار(خخخخخخخ)
:)))
چاوشی رو به صورت ترکیب با خیلی چیزا شنیده بودم ولی ماکارونی؟؟؟ آخه ماکارونیییی؟ باز اگه ذرت مکزیکی بود یه چیزی :))
بله ماکارونی :))

با ما تفاوت را احساس کنید :))
منم ماکارونی رو دوست دارم،ولی تا حالا همراش آهنگ شادمهر گوش می دادم، ولی چاووشی رو امتحان نکردم، به امتحانش می ارزه؟؟؟؟؟؟
بله خیلیم می ارزه... امتحان کنید حتما...
ما که ماکارونی رو با دلیل و بی دلیل دوست داریم... خخخ
جاست ماکارونی :))
پاسخ: ریا

چاووشی چطور به ماکارونی ربط پیدا میکنه خدا میدونه!
واقعا ریا؟!

ربطش واضحه که...
بح بح به دو چیز
ماکارونی
محسن خان 
: )))
درود بر شما :)))
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۹۵ , ۱۶:۵۶ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
کلا متن انحرافی بود
ماکارونی هم نوش جونتون بشه الهی...
انحرافی؟! :/
ممنون...
من عاشق اینم که تو قابلمه ماکارونی بخورم
اینم خوبه :))
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۹۵ , ۱۸:۲۵ یا فاطمة الزهراء
کلااااا من معتقدم چاووشی + هر چیزی ترکیب بی نظیریه
و البته حین خوردن ماکارونی هر آهنگی گوش بدی اون آهنگ اعتبار پیدا میکنه 
دیگه چاووشی با ماکارونی غوغاست غوغا
منم همین اعتقاد رو دارم :)
بله :)
اصلا معرکه ست ^__^
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۹۵ , ۱۸:۲۶ بنیامین دهقانیان
از ترانه‌های خوب جناب فاضل نظری ...

عاشق ماکارونی م اما رژیم یافتگانیم ...
بله...

موفق باشید...
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۹۵ , ۱۸:۳۰ شاید فردایی نباشه...
منم ماکارانی دوست دارم :)
خیلی هم خوب :)
ماکارانی بدون ته دیگ مزه هم مگه داره؟:دی
نه :)
ریا هست :))))))
یکی از لذت های زندگیم خوردن ماکارونی با سالاد شیرازیه :)))
:)))
سالاد شیرازی که اصلا یه چیزیه غیرِ قابلِ توصیف :)))
:))سلام.فکر کردم چی میخوای بگی!
ماکارونی رو دوست داشتن خوبه ولی
اگر ماکارونی رو خوب در نیاری دل درد
باعث میشه ازش متنفر بشی آبجی:)
آهنگش خیلی غمگین بود ولی خوب:)
تصویر هم با اینکه دیر باز شد قشنگه.
این سالادشه. خوبه. چون کم روغنه:)
من خودم اینقدر خواهرم از اون بچگی،
تا همین حالاش درست میکنه بلدم...
ممنون از پست خوب و خوشمزه تون:)
سلام
چیزِ به این مهمی گفتم!

غمگین رو گاهی ترجیح میدم...

خواهش می کنم :)
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۹۵ , ۲۰:۲۷ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
عاقا با روح و روان آدم بازی میکنین این عکس غذاها رو میزارین :)))
امشب دومین وبلاگیه که میرم و اینجوری آه از نهادم بلند میشه :))))
نکنین این کارا رو. شاید یکی مثل من مریض باشه نتونه از اینا بخوره. واویلا 
با روح و روانِ خودم هم بازی شد :)))
:))
ببخشید بانو :)
من بالاخره نفهمیدم ماکارانی صحیح است یا ماکارونی!
نسبت به جفتشون خنثی‌اَم!
ولی سالاد شیرازی رو هستم :))
شاعر هم قشنگ فرموده‌بود :)
منم نفهمیدم :|

اصلا حرف نداره :)
:))
بح بح اشعار  :))
بح بح ماکارونی پیچ پیچی  :)) از ماکارونی رشته ای متنفرم=||
و اصولا هرکسی بلد نیست ماکارونی خوشمزه بپزه *_*
+بح بح تر جناب چاوشی جان  :))
راستی! ریا ست ریـــــــاD:
:))
منم از ماکارونی رشته ای متنفرم :|
بله :)
+ :))
ریا بهتر از احترامه :))
ماکارانی و قامت رعنای ته‌دیگش :))
اصلا آدمایی که ماکارانی رو دوست ندارن،درک نمیکنم.
راستی نوش‌جان ;) 
دقیقا :))
منم...
ممنون :)
سلام
عنوان گویا و عالی
یاد ت دیگ سوخته های دانشگاه افتادم :))
سلام
تشکر :)
خیلی هم خوب :))
ماکارونی با سُس. ترشی هم خوبه باهاش بخوری.
بله :)
هنیه لکم...
هیچ وقت نتونستم اینایی ک از ماکارونی بدشون میادو درک کنم...
منم...
ترکیب جذابیه
اوهوم...
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۹۵ , ۱۲:۲۹ سیّد محمّد جعاوله
خیلی خوب بود.
سپاس...
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۹۵ , ۱۳:۳۳ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
:(((((((((((
از این کار ها اصلا خوشم نمیاد عاخه چرا با احساسات آدم بازی میکنید؟! :(
+شبکه اجتماعی بیانی ها راه اندازی شد گفتم در جریان باشید
http://bayaniha.ir/
آخی ببخشید خب :)))

+ در جریانیم :)
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۹۵ , ۱۵:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
(در ادامه ابیاتی که نوشته بودی:))
دزدی بوسه عجب دزدی پرمنفعتی ست
که اگر بازستانند دو چندان گردد!!

چاووشی و ماکارونی هرچند به نظر بی ربط ولی جفتشون نوش جونت.

به به :)

ربط داره جانم :))
ممنون...
(-: ماکارونی خوبه...
عالیه :)
ممنون
خواهش می کنم...
جمعه ۲۲ بهمن ۹۵ , ۰۷:۵۹ محمدرضا مهدیزاده
ماکارونی رشته ای ٬ فقط هم با ترشی گوجه :))))))))) سالاد هم بد نیس باشه ولی ترجیحاً ترشی:)  شعر فاضل هم عالی هس :))) البته بگذریم از این که دوتا بیت قشنگش به نظر من اینا نیس :) به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد //که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد // هر کسی در دل من جای خودش را دارد // جانشین تو در این سینه خداوند نشد :))) این ذوتا بیت بهتر هستن و شعر جفتش این بیت «من دهان باز نکردم که نرنجی از من // مثل زخمی که لبش باز یه لبخند نشد :) کلاً اقای نظری خیلی خوب هستن :) موفق باشید
به به :))
اون ابیاتی که شما فرمودین هم زیبا هستن ولی اون دو تا بیتی که گفتم بیشتر به ماکارارونی می خورد :||

بله شعر های ایشون حرف ندارن :))
همچنین...
جمعه ۲۲ بهمن ۹۵ , ۰۹:۰۸ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
هیچکس هیچکس اینجا به تو مانند نشد :'(
هیچکس :)
سلام وقت بخیر
تشکر.
موفق باشی
سلام
خواهش میکنم...
همچنین...

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan