من از این خرسا میخوام :|

رفته بودم پاساژ...

یهو جلوی یه اسباب بازی فروشی متوقف شدم!

وای خدا... چه خوشکله ^_^

یه خرس بزرگ دو برابر خودم! :)

مامانم گفت کنکورت رو که دادی یدونه برات میخرم :)


+ کودک درونمان گه گاهی ما را وسوسه میکند!

++ کودک است دیگر... نمیفهمد!

+++ از همین امروز شروع کردم! میخوام آدم خوبی بشم! میخوام خدا رو بندگی کنم! واقعی...

++++ دعا میکنم تا اجابت بشه / دعا میکنم چون دلم روشنه :)


:)
عروسک خیلی دوست دارم! مخصوصا خرس!
دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ , ۱۹:۴۲ سیّد محمّد جعاوله
آمین
ببخشید چی آمین؟!
خخخ :)
:|
دوست دارم خب...
زیباست.
اصولا زمانی که گوشی نبود یکی از سرگرمی های وحشتناک زیبای ما عروسک بود.
منم یه پاندا داشتم یه خرس یکیشو از دست دادم.
-_-
خیلی دلم شکست.
انشاا... کنکور نیز قبول میشوی.
شما هم خرس داشتین؟!

ممنونم...
وای منم خیلی دوست دارم :))))
از اون گنده هاش مخصوصا ^__^
منم از اون گنده هاش ^_^
دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ , ۲۰:۲۹ شِمِلـــ ـــیـــا
منم میخوام ^_^
^_^
:(


چرا ناراحت؟!
گرفتنش جدا حمل کردنش مصیبته دیدم ک میگم 😂😂😂
آره منم دیدم...
دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ , ۲۱:۴۹ علیرضا امیدیان نسب
خخخخ حالا میگن مردا بچن😂😂😂😂
کودک درونه دیگه... یه وقتایی فعال میشه نمیشه مهارش کرد...
دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ , ۲۲:۰۰ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
یکی ام واسه من از  اینا بخره:(
:)
من پارسال یه خرس بزرررگتر از خودم واسه تولدم هدیه گرفتم :-) 
انشالله که بتونی و موفق شی,دعا میکنم
:))
ممنونم...
!!!
؟!؟!
:)
تشکر بخاطر حضورتون...
ان شاالله ب آرزوتون برسید ....
ممنونم...
بندگیت مبااارک
ممنون :)
خرس خوب است هرچی بزرگ تر بهتر 😁

بله بله دقیقا ^_^
حیف پول نیست؟
بله؟! نمیفهمم منظورتون رو...
نبینم دیگه پای فامیلای ما رو ب وبتون باز کنین ها :||
فردا پس فردا هم حتما عروسکِ تد رو میخواین :||
:))))
چرا خب اشکالی داره؟! :|
بله میخوام :|
بنده عاشق عروسکم...
من کودک درونم به قدری فعاله ک در حالی که جشام زوم شده روشون به شوهرم میگم منو دور کن فقط خخ
:)))
سه شنبه ۱۶ آذر ۹۵ , ۰۱:۱۶ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
منم دارم خیلی باحاله قده خودمه :)
:)
منم میخوام :(
سلام یه مدت نبودم :|
درگیر طراحی بودم :|
قالب جدید چطوره ؟
سلام
قالب خوبیه...
ای جان فدای خودت و کودک درونت
^_^
فدای تو آبجی خودم :)
وقتی میخام قدرت خدا را توی ذهنم تصور کنم
اینجور ی میگم

یه دایره میکشم و میگم این آسمان اول
داخل یکی دیگه و میگم این کهکشان راه شیری
یه دایره داخل و منظومه شمسی
یکی دیگه و این زمین

و در آخر یه نقطه کوچه واین ایران
من کجای ایرانم ؟

یه نقطه ی خیلی ریز
خیلی خیلی ریز ...

تازه این فقط آسمان اول هست و خیلی از همین اسمان اول هم هنوز کشف نشده
......
آرزو های ما در برابر خدا چقدر کوچک و ریز هستن
حتی اگر کل کره زمین را آرزو کنیم بازم کوچیکه در برابر عظمت خدا
...
بنظرم تنها چیزی که از زمین بزرگتر میشه و بالا میره حتی تا اسمان هفتم... خوبی و بدی است
مثل عطر گل "خوبی " و بوی تعفن " بدی "

........
دعا میکنم چون دلم روشنه
^_^
واقعا لذت بردم... خیلی خوب بود...
اغراق نیست اگه بگم اشکم بی اختیار سرازیر شد!

آرزوهای من خیلی بزرگه... ولی قطعا در برابر عظمت خدا ناچیزه...
اینا (آرزوی داشتن یه خرس بزرگ) یه چیزیه واسه یک ثانیه خندوندن شده حتی یک نفر!
که شاید بخاطر همین هم که شده ثانیه ای احساس خوب توی زندگیم جاری بشه...

* اجابت میکند دعایت را آن خدایی که بخاطر خنده گلی آسمان را به گریه می اندازد *
اون لحظه ای که دعا اجابت میشه یعنی خدا هنوزم بهمون امید داره!
خب دل ما هم میخواد :)

ولی یه همچی عروسک بزرگی مطمئنا یه جای بزرگی هم می خواد  که ما نداریم 
:)

یه گوشه اتاق جاش میشه...
بندگی تون قبول(:
ان شاالله که کنکور هم تو همون رشته ای که دوست دارید قبول بشید
ممنون...
بازم ممنون...
سلام
منم خیلی خرس دوست دارم! :) از اون بزرگا که توی اتاق جا نمی شه :)))
سلام
خیلی هم عالی...
شما مباحث آزمون رو تا کجا پیش بردی؟ تموم کردی آیا؟
تقریبا تمومه...
خیلی زیاده :( من هنوز تموم نکردم :(
تموم میشه ان شاءالله...
خستم، به شدت! شما احساس خستگی نمی کنی؟
بله منم خیلی احساس خستگی میکنم... ولی خب چاره نیست هست؟!
باید جنگید...
اوهوم باید جنگید! دلم گرفته، از همه چیز و همه کس! هووووووف
منم...

شما دخترید یا پسر؟!
چه فرقی میکنه؟ :)
خیلی فرق میکنه!!
مهم نیست من کیم! :)
مهمه!

از دنبال کننده های خاموش هستید؟!
نه :)
خب چرا ناشناس؟!
دلیل خاصی نداره! منم یه کنکوریم! چه فرقی می کنه کیم! اشکالی داره میام درباره درس ازتون سوال می پرسم؟ اگه دوست ندارید نمیام!
نه مشکلی نیست... اگه بتونم کمکی بکنم خیلی هم خوشحال میشم...
:)
من فکر میکنم شما دخترید... چون گفتید خرس بزرگ دوست دارید...
:)
بله دخترم ^_^
خیلی هم عالی :)
^_^
شخصیت جالبی داری...
جالب؟! از چه نظر؟!
جالبی دیگه، کسی نمی فهمه توی ذهنت چی می گذره! :)
ساعت در حال ۳ شدنه! بهتره برم بخوابم. فردا باید کلی درس بخونم!
شب بخیر :)
:)
دقیقا درست گفتی... هیچ کس هیچوقت منو نشناخت بجز یه نفر!
بله بهتره منم بخوابم...
شب شمام بخیر...
عه ؟!؟!
ندیده‌بودم پستت رو .
از عروسکای بزرگ هیچ‌وقت خوشم نمیومده ، یه‌ذره ازشون می‌ترسم!!
+++ با آرزوی توفیق روزافزون بقول بزرگترا‌!
++++ :))
:))

چرا؟! خیلی خوشکلن ^_^
+++ ممنون :)
++++ :)
عزیزم:)
دخترا همیشه همینن عاشق عروسک:)
ان شالله یه رتبه ی خوب میاری و بزرگ تر از این خرس ها نصیبت میشه:)
^_^
آره... :)
ممنونم عزیزم :)
من هم دعا میکنم اجابت شه :)
:)
چی؟ نشنیدم، دوباره بگو! کنکور؟؟؟؟؟؟
پشت کنکوری؟؟؟ من فک میکردم دانشجو فوق لیسانسی چیزی باشی :/

:|
یه وقت مثل این دختره خونه رو آتیش نزنی اگه برات عروسک نخرن:-)

http://photos03.wisgoon.com/media/pin/photos03/images/o/2016/11/3/11/500x354_1478159120393263.jpg
:|
واقعا خوشکله ولی اگه پولشو بدید به یه فقیر بهتره
چه عرض کنم...
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۴ باربری و اتوبار آیلان
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan