چالش کشونه :))

بین تست زدن روی یکی از کاغذ های تمرینم اینو کشیدم! :)))

حدس میزنین کیه؟! :|



رجوع کنید به اینجا

بخندین و شاد باشین :)

این آقا گله که گندم گذاشته بودش تو سبد :)))

تو برداشتیش نسیم؟؟

نمیفهمم منظورتون رو...
این سوال حدس زدن تستی نیست؟گزینه داشته باشه؟!  D:
یکی از بلاگرهاست! :)
قرار شد برا چالش یکی از بلاگرها رو بکشیم :)
بچه‌تون که هنوز نیومده؟
:|
برای چالش باید یکی از بلاگرها رو میکشیدیم!
یکی از بلاگرهاست!
نه اون نیست...
:))
میگفتین کیه خب :))
ملت سر در گم نشن :)))
دنبال کننده های من اکثرشون از این چالش خبر ندارن...
همینقدر که بخندن کافیه...
پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵ , ۰۰:۲۰ ابو اسفنج بلاگفانی
نمیدونم کیه! ولی بامزه است.
سناتور تِد...
خخخخ. خدایا توبه. تِد. خخخخخ.
چشه مگه؟!
به این خوشکلی...
نگفتم که زشته! خوشکله. خخخخ.
بله دیگه... قدرت تخیل بالاست!
از اثرات کنکوره...
آخی ، موها شو :))
:))
نقاشیم چطوره آرزو جون؟!
خب لینک چالشو میذاشتین ملت بیشتر بخندن  و متوجه هم شن : )

باشه الان میذارم...
نسیم اون خودکارصورتیتوبم میدی؟D:

قشنگه :)
آره چرا که نه :))

:)
خوبه :)
نسبت به من البته عالیـــــه 
:)
کیو کشیدی آرزو جون؟!
من شرکت نکردم 
 از اول ابتدایی به این‌طرف آدمیزاد نکشیدم :)
یه‌بار یه دختره که روانشناسی می‌خوند اومد مدرسه‌مون و منو انتخاب کرد واسه تحقیق و بهم گفت یه آدمو بکشم ، گرچه با کمک دوستم یه‌چیزی کشیدیم ولی دیگه برنگشت :دی
منم خیلی وقت بود چیزی نکشیده بودم :)
چه نقاش هنرمندی...
ممنونم...
پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵ , ۰۶:۵۳ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
تشکر...
بنده  ادمیزاد بلد نیستم  بکشم  :D

کلا  نقاشی افتضاح !

ولی لوگو قشنگ می کشم  رو کاغذ :D
که اینطور...
خخخخ
چقدر بامزه ست، نقاشیتون خوبه هااااا.
لطف دارید شما...
راستی یادم رفت سلام کنم :|
سلام
خوبین؟ سرماخوردگیتون خوب شد؟
سلام
بله ممنون...
سلام 
فکر کنم مستره!! نه؟!
سلام
مستر کیه؟!
عالی بود
موف باشی
ممنونم... همچنین...
پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵ , ۱۰:۵۸ علی احمدی-اشعار بلاگ قدیم
این چالش که خوبه.عکس خانم دختر مسلمان:)
اما بعضی چالش ها خیلی مسخره و بد هست.
من توی گروه تلگرافی بسیج بودم که یکی گفت:
چالش قهر با دوست دختر.عکس چت گذاشت:|

توی عکس پسر به دوست دخترش ناسزا میگفت
بنده هم ناظم گروه بودم و نصیحتش کردم اما پرو
برگشت به من توضیح داد که چالشش در بسیج،
باعث قطع روابط عده ای از نوجوان از دختر میشه!

خلاصه با نصیحت های بعدی بنده در مورد عادی و
راحت جلوه دادن و به خنده گرفتن این نوع دوستی
که یکی از مشکلات نسل جوان در زمینه اجتماعی
و اعتقادی است، او نه تنها قبول نکرد بلکه با برخی
زنگ زدند به مسئول بسیج و به محض آمدن ایشان
شیر شدند و به حقیر هر چه توانستند ناسزاگفتند.
نظیر: ضد ولایت فقیه! جاسوس اسرائیل!! منافق!!!

الان رفتم متن فانی بلاگ را خواندم یادم آمد این ها.
متاسفانه یا خوشبختانه آن مسئول بسیج به ایشان
چیزی نگفت.بلکه با توضیح بنده به قضیه می خندید!
من بخاطر بی تفاوتی او شخصا عضو خاطی را بیرون
کردم و با شماتت دیگر اعضا به خصوص رییس پایگاه
مواجه شدم و کار بالا کشید به جر و بحث و خود نیز
از گروه اخراج شدم.حالا دیگر بسیج هم نمی روم...!

امیدوارم در صورت تجدید روحیه بسیجی مان بازگردم
هم ایشان تقصیر داشتند و هم من که صبوری نکردم.
عجب... چی بگم...
خیلی زیبا کشیدید .
ممنونم...
من نمیدونم نسیم 
اما شاید بچهی لوسی می باشه😏
نه اون نیست :)
ووویییی چه ناااازه  ^_^
تدِ؟  :دیییییی
^_^
:)))
موقع تست زدن:)))خوب شده:)
اصن آدم موقع درس خوندنه که پیکاسو میشه
تازه ترک های دیوارم به نظرش جالب میاد:دی
نمیدونم کیه....؟!
:))
آره واقعا :))

جناب تِد... لینک وبشون توی قسمت پیوندها هستش...
پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵ , ۱۳:۳۳ محمد حسین صادقی
خیلی قشنگ کشیدید
به همین قشنگی هم تست میزنید؟
ممنون...
بله :|
جالبه...
تشکر
بابا ایول چقدر گشنگه
قشنگ میبینید...
پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵ , ۱۵:۵۹ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
:))
:)
خوجله. . خیلی خوشگله
:)
پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵ , ۱۷:۰۴ علیرضا امیدیان نسب
خیلی نقاشیتون قشنگه مثل خواهر من نقاشیتون خوبه:)))
شما زیبا میبینید...
 چه بامزه :)
:)
چه نی نی نازی😍
به صاحب عکس هم میاد
:))
واقعا میاد؟!
می گم شما دینامیک رو خوندی؟
آره...
من با دینامیک خیلی مشکل دارم! چیکار کنم؟
والا منم مشکل دارم!
ولی خب باید زیاد تست زد...
کتاب تست شما چیه؟
برای فیزیک گاج نقره ای...
جمعه ۱۲ آذر ۹۵ , ۰۰:۰۲ من انقلابی ام
قشنگه
شما زیبا میبینید...
حرکت نوسانی رو خوندید؟ خیلی سخته! :(
بله... سخت نیست که... من عاشق این فصلم...
هر مبحثی با تست زیاد آسون میشه...
خوش بحالتون پس! من با این فصل مشکل ها دارم!
گفتم که... خیلی تست بزنین!
موفق باشی :)
ممنونم... همچنین...
جمعه ۱۲ آذر ۹۵ , ۰۱:۰۸ آقای دانش آموز
یا حضرت تد ... (بیشتر میخوره تصویری منتشر نشده از دوران طفولیت تد باشه )
+ تایپوگرافی اسمتون برگرفته از آرم شبکه سه نیست ؟
بله همینطوره...
+ نه...
جمعه ۱۲ آذر ۹۵ , ۱۱:۵۳ حمیدرضا ندیری
بچه هه خیلی خوشکله!!!!!!!!!!!♥_♥
شما زیبا میبینید...
جمعه ۱۲ آذر ۹۵ , ۱۴:۳۰ ❤منتـــظر المهدی 313❤
خییییییییییییییییییلی زیبا بوووووووود ماشا ء الله
:)
خوشگل کشیدی :)) 
:))
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۰ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۳ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۵ باربری و اتوبار آیلان
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۴ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan